Terminal https://terminalenergia.ee/elekter/autopargi-laadimine/ vist pakub paindlikku laadimist, küll vastupidi kus tööautot saab kodus laadida ja arveldamine toimub eraldi.
Idee poolest võiks ka vastupidi saada, töökohas juhtme otsa ja arve tuleb töötajale.
Ent sellised võimalused vist eeldavad, et kola ja paketid seal Terminali nisa otsas.
Mingi skeem oli neil nagu veel, kus koduse Terminali elektripaketi hinnaga saab kiirlaadijates laadida odavamalt, kodune el.hind +- "midagi".. ei mäleta täpselt, kuskil saates see Alan Vaht kes nüüd Terminali palgal innukalt seletas neid võimalusi.
https://terminalenergia.ee/energiapaketid/ _________________ ---
Enne viimast peatust juba viskas kilpkonna ette aga ei piiranud midagi veel. Pärast restarti oli max kiirus 7 Samal ajal 9km veel ees.
MEB platvormi võlu. Need keerasid "energiatõhususe" sildi all kasutajakogemuse külmades oludes pekki. ME2 tarkvaraga oli BMS täpselt nii tark, et alati küttis aku vähemalt 12C peale, kui auto käivitada või eelsoojendus aktiveerida. See tagas, et akust sai energia kätte, mis seal oli ja seega võis alati sõita 0% SOC või isegi kasutada varjatud reservi. Siis aga ME3 tarkvaraga otsustati, et ei ole vaja kasutajatel seda mugavust vaid on vaja energiat "sõitmiseks" hoida ning nüüd soojendatakse akut vaid 0C-ni. Tulemuseks on see, et alla 10%SOC külma akuga ei tasu lasta, sest vähimgi koormuse rakendamine akule (näiteks järsem kiirendamine, kütte sisse lülitamine vms) võib esile tuua piisava pingelanguse, et viia auto manööverdusrešiimi (punane kilpkonn, kiirus piirautd 7kmh, hoiatussignaal jne).
-Koppel- kirjutas:
Kui see EV auto ettevõttele niiväga hea valik on, miks seda siis sellisel kunstlikul viisil kvootidega peale peab suruma.
Sest kujutad ette, ettevõtetes töötavad ka inimesed, kes ei ole alati ratsionaalsed otsustajad. Näiteks kannatavad paljud neist väärinfo mõju all ja siiani arvavad, et kui tööauto peab päevas rohkem, kui 100 km läbima (khm, Janis, khm), siis elektriauto ei sobi. Kuigi on aastaid juba turul masinaid, mis ühe laadimisega 500+ km läbivad, rääkimata siis sellest, et lõunapausiga saab teise 300-500km veel sinna juurde, kui vaja.
Mingil määral võib see meede olla aga varjatud viis püüda kohalike autotootjate konkurentsi suurendada. Tekitades suurettevõtete kaudu suurtellimustega nö stabiilsemat nõudlust autotootjatele.
Markos kirjutas:
Enefit nii ei arva ja katsetab akudega laadijaid miskipärast.
Majanduslikult mõistlikum kasutada mitme käibeallikaga vara. Vähendab võrguliitumise tasu samas lisab võimaluse osaleda sagedusturul ning selle kõrvalt pakub ka elektriautodele teenust. Neid ilmselt tekib lähiaastatel juurde mitmeidkümneid.
Markos kirjutas:
Purustame müüte. "Elektriauto on talvel hea, sest läheb hetkega soojaks".....
Ainus, mis me teada saime on see, et sinu kogemus järjekordselt kinnitab, et Toyota disainis keskpärase või alla selle elektriauto kuigi omaksid tehnilist võimekust luua üle keskmise lahendusi.
Tegelikult on see soojuspumba maania üsna mõttetu nagunii. Sellele omistatakse ebamõistlikke omadusi, mida sel enamasti ei ole. Nagu need, kel pikem elektriauto kogemus olemas teavad, siis suurima mõju sõiduulatusele annab see, kas soojendad auto enne sõitu juhtme osas üles või mitte. Sealt edasi on pikema otsa puhul nagunii vahe soojuspumbaga nii väike, et sihtkohta jõudmist ei mõjuta või õigemini kui need kuni paarkümmend km mõjutaks, siis pigem soovitaks vahepeal kiirlaadijat külastada, mitte tekitada endale stressi akujäägi näidiku vahtimisega. Ja igapäevaste/lühikeste sõitude puhul ei oma energiakulu vahet, sest nagunii peaks elektrika hankimisel olema mugavaks kasutuseks tagatud igapäevane laadimisvõimalus.
Ainus, mis me teada saime on see, et sinu kogemus järjekordselt kinnitab, et Toyota disainis keskpärase või alla selle elektriauto kuigi omaksid tehnilist võimekust luua üle keskmise lahendusi.
Ei, nad disainsid teise põhimõttega. Selle asemel, et energiakuluka ptc elemendiga õhku kütta (mis on kehv soojusuht) otsustasid nad kütta inimest ennast, iste, rool, ir kiirgurid. Soojuspump käivitub tasapisi ja võtab olenevalt välistemperatuurist siiski 2-3x vähem energiat, kui ptc. Jah võib ka 1:1 võtta, kui on väga külm, selle vastu pole teha midagi. Ainuke "häda", mis sellega kaasneb ongi see, et klaasid, kui need on jäätunud, võtavad sulamiseks aega, you win some, you lose some, nagu ikka.
tsitaat:
Tegelikult on see soojuspumba maania üsna mõttetu nagunii. Sellele omistatakse ebamõistlikke omadusi, mida sel enamasti ei ole.
Ütleme nii, et lõviosa kasutusajast siiski on, sest isegi eestis on väga madalaid temperatuure ikka üsna väheses ajaühikus. 0 kraadi ümber, nagu meil see tants siin käib, on soojuspump kõige efektiivsem. Lisaks töötab ta tagurpidi jahutajana, kaks ühes. Ptc elemendi puhul pead kliimakompressori nagunii panema, mis siis, et vähe lihtsama ehitusega, aga ikka.
Remondin siin parasjagu leafi PTC kütet. USA foorumites nissani esinduse remondihinnad 2000€ PTC mooduli vahetus 4000€ PTC kaitsme vahetus . Kütet juhib kõrgpinge laki alla valatud elektroonika mis on maha põlenud. kõrgpingeKaitse asub inverteri sees mis tuleb pulkadeks võtta et ligi pääseda. AC/soojuspumba remont on odavam, vahetad condenseri ja kapotialuse torustiku ära ja sõidad kliimamehe juurde. Seega Toyota lähenemises võib iva sees olla, ei tasu soojuspumpa karta.
Remondin siin parasjagu leafi PTC kütet. USA foorumites nissani esinduse remondihinnad 2000€ PTC mooduli vahetus 4000€ PTC kaitsme vahetus . Kütet juhib kõrgpinge laki alla valatud elektroonika mis on maha põlenud. kõrgpingeKaitse asub inverteri sees mis tuleb pulkadeks võtta et ligi pääseda. AC/soojuspumba remont on odavam, vahetad condenseri ja kapotialuse torustiku ära ja sõidad kliimamehe juurde. Seega Toyota lähenemises võib iva sees olla, ei tasu soojuspumpa karta.
Toyotal on kõik kapoti all lahtiselt nagu tavalisel SPM'l. Ma võin pmst kogu kütte/jahutuse skeemi sealt pealt maha joonistada. Sama kõige muu kohta, elektrimootor all, inverter peal, kokku annab suht spm laadse moodustise. Kõigele saab ligi, lihtne remotida (kui peaks vaja olema). Isegi popid plastkatted, mida armastati SPM'i kapoti all laotada, on ära jäetud. 12v aku ka sealsamas, kui see peaks tühjaks jooksma, siis booster peale ja sõidame. Kuna see kõik on nii tehtud, siis jah "frunki" ei ole, ehk siis jälle, midagi võidad, midagi kaotad.
Ei, nad disainsid teise põhimõttega. Selle asemel, et energiakuluka ptc elemendiga õhku kütta (mis on kehv soojusuht) otsustasid nad kütta inimest ennast, iste, rool, ir kiirgurid.
Kui nende eesmärk oli energiatõhusalt saavutada sama tulemus, siis nad feilisid, sest sina pidid ootama 5+ minutit, et aken puhtaks saada. Oleks nad tahtnud pakkuda vähemalt keskpärast kasutuskogemust oleks nad selle tuuleklaasi elektriga sulama pannud.
Jaguar andis Type 00 loojale päevapealt kinga
Jaguar Land Roveri majas toimus ootamatu ja kõnekas nihe. Gerard Gabriel McGovern, mees, kes suunas üle kahe aastakümne Briti luksusautode disaini, lahkus ettevõttest sama äkiliselt kui tema viimane töö avalikkuse ette paiskus. Vaid päev pärast sisemisi arutelusid anti talle käsk tühjendada laud ning tema loodud Jaguar Type 00, mis pidi kehastama brändi elektrilist tulevikku, sai äkitselt märgiks, et kusagil taluvuspiir ikkagi ületati.
Ei, nad disainsid teise põhimõttega. Selle asemel, et energiakuluka ptc elemendiga õhku kütta (mis on kehv soojusuht) otsustasid nad kütta inimest ennast, iste, rool, ir kiirgurid.
Kui nende eesmärk oli energiatõhusalt saavutada sama tulemus, siis nad feilisid, sest sina pidid ootama 5+ minutit, et aken puhtaks saada. Oleks nad tahtnud pakkuda vähemalt keskpärast kasutuskogemust oleks nad selle tuuleklaasi elektriga sulama pannud.
PTC küttekehaga akna sulatamine EI OLE energiatõhus lahendus. Soojuspump on, aga see ei hakka kohe tootma, füüsika.
Kiirem jaa, aga see ongi valikute küsimus, midagi võidad, midagi kaotad, kui võit on seda väärt, siis miks mitte. Ma ei kasuta praegust näiteks üldse eelsoojendust, lihtsalt pole vaja ja aknaga pole ka probleeme. Kui mul oleks seal see ptc, siis tühjeneks aku lihtsalt kiiremini, täiesti tarbetult.
PTC küttekehaga akna sulatamine EI OLE energiatõhus lahendus. Soojuspump on, aga see ei hakka kohe tootma, füüsika.
Õhu kütmine, et akent sulatada ei ole energiatõhus, sest nagu ütled, õhk on kehv soojusjuht. Elektriline aknaküte aga on kindlasti efektiivsem, kui soojuspumbaga õhku kütta ja siis loota, et see õhk akna ära sulatab. Ja läheks täpselt kokku ülejäänud valikutega nagu kohtsoojuse eelistamine.
PTC küttekehaga akna sulatamine EI OLE energiatõhus lahendus. Soojuspump on, aga see ei hakka kohe tootma, füüsika.
Õhu kütmine, et akent sulatada ei ole energiatõhus, sest nagu ütled, õhk on kehv soojusjuht. Elektriline aknaküte aga on kindlasti efektiivsem, kui soojuspumbaga õhku kütta ja siis loota, et see õhk akna ära sulatab. Ja läheks täpselt kokku ülejäänud valikutega nagu kohtsoojuse eelistamine.
PTC kütab ka õhku, tuleks aru saada, kuskohas see asi paikneb (ventkanalis). Elektriline aknaküte on hoopis midagi muud, mul on see de-iceri funktsioonina olemas, aga see kütab kojameeste alust, üle akna nähtavas alas jooksvaid niite küll ei ole (ja pole paljudel). Akna sulatamiseks ei pea tegelikult üldse väga kuum õhk olema, aga soojuspump ei hakka kohe sooja tootma tehnilistel põhjustel. Aken sulab ära nagunii, sinu valik on, kas kasutad eelsoojendust või istud autos sel ajal, tulemus on sama, energiakulu ka, aga ajakulu võib olla väiksem sinu enese jaoks, selle 10 minuti jooksul saad ehk millegi muuga tegeleda.
Kui sa ei taha, et aken väga jäässe läheb, siis lase enne sõidu lõppu paar minutit külma õhku sinna peale hoopis. _________________ Every version of the garment appears to be sold out online, with prospective shoppers given the opportunity to join a waitlist.
Müüa korter
Kui sa ei taha, et aken väga jäässe läheb, siis lase enne sõidu lõppu paar minutit külma õhku sinna peale hoopis.
Sisemine jäätumine on salongi niiskuse probleem, kabiinis olev niiskus kondenseerub klaasile. Välispidine on tingitud, kas sademetest või jällegi kondenseerumisest ja jäätumisest. Üldiselt korras filtrite ja ventsüsteemi puhul kabiinis ülemäärast niiskust ei ole. Kõrgematel temperatuuridel transpordib kliima seda ka tõhusalt välja, muul juhul lihtsalt vendi kaudu.
Vanal pannil olen peale sõitu aknad lahti jätnud, tuul puhub sooja õhu välja ja soe õhk ei jõua külmale klaasile kondenseeruda. Ainus probleem on selles et hommikul avastan et unustasin aknad kinni panna ja auto on lund täis
The European region currently imports nearly all of its rare earth magnets from China, although Suleman expects Neo’s Narva facility to be capable of fulfilling around 10% of that demand.
Neo has previously announced initial contracts with Schaeffler and Bosch, major auto suppliers to the likes of German auto giants Volkswagen and BMW.
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.