Olen kuulnud, et mõni välismaine hostingupakkuja teeb ka sama sigadust ja kui ära minna tahad, on jube keberniit domeen kätte saada.
Eks seliste sigatsejate pärast vist soovitatakse domeen ja hosting erinevate teenusepakkujate juures hoida.
Olen kuulnud, et mõni välismaine hostingupakkuja teeb ka sama sigadust ja kui ära minna tahad, on jube keberniit domeen kätte saada.
Eks seliste sigatsejate pärast vist soovitatakse domeen ja hosting erinevate teenusepakkujate juures hoida.
BS põhjendus, sama probleem oleks, kui vaid domeeni sellise juures hoida.
Olen kuulnud, et mõni välismaine hostingupakkuja teeb ka sama sigadust ja kui ära minna tahad, on jube keberniit domeen kätte saada.
Eks seliste sigatsejate pärast vist soovitatakse domeen ja hosting erinevate teenusepakkujate juures hoida.
BS põhjendus, sama probleem oleks, kui vaid domeeni sellise juures hoida.
Nii ja naa.
Pigem registreerin domeeni usaldusväärse, kuid mitte kõige soodsama registripidaja juures ning veebimajutuse võtan siis kuhu iganes soovin.
Siiski, haldamise mõttes mõningaselt keerulisem, aga mitte üleliia kaootiline.
Mul on mõned domeenid Namesilos ja mulle täitsa meeldib.
Registreerimis "koridor" on puhas ja kiire. Lisaks whoiskaitse tasuta.
Ma sain isegi ühe domeeni pärast ära regamist canceldada sh rahatagastusega. _________________ Kulli või kirja... Iso kulli
Ei kannata seda silmaotsaski.
Kogemused on küll aastatetegused. Seega päris tõsiselt ei tasu mu arvamust võtta.
cPanel on sellistest valmis lahendustest ikka väga mugav (oluliselt parem kui Parallelsi lahendused). Kuid olles välja kasvanud skript kiddi staatusest sai hoopis olulisemaks ssh ligipääs. _________________ next.Insiders - koht mängijatele ja tehnikahuvilistele toredaks ajaveetmiseks.
PT: Sony XE90 & LG C1 värvi kalibreerimine
Lecktor - 3D printerid ja lisatarvikud, Voron, Prusa jne
Tunnen, et mul on kodanikukohustus jagada oma lugu ja seda kuidas ma Beehostingu-st oma domeeni ära proovisin kolida. Eks igaüks teeb ise omad järeldused. Arusaadavalt on tegemist puhtalt minu poolse vaatega sündmustele, aga proovin jääda võimalikult palju faktide juurde.
Ca 2012a leidsin Beehostingu ilusa kodulehe ning arvasin, et minu elus esimene domeen peaks just sinna saama ning vastav serveriteenus ka nende poolt. Ühtlasi pakuti 1a tasuta .EE domeeni registreerimist teatud paketiga. Mõeldud tehtud.
Fast forward 5a edasi ning aeg-ajalt on ikka probleeme oma lehele ligi saamisega. Seda siis mitmest seadmest mitme ühenduse tagant. Aeg-ajalt pärisin järgi, et kas minu lehe konfis viga või mis. Vastuseid eriti ei saanud ning kui järjekorselt oli leht nt. õhtusel tippajal maas siis päevasel ajal ei olnud ka kedagi telefonile vastamas tavaliselt.
Kuna teenuse iga aastane uuendamine oli ka tulemas, siis võtsin ca 2 kuud ennem juba nendega e-maili teel ühendust, et uurida kas nad soovivad üle vaadata ja lahendada olukorda, kus teenus on pidevalt häiritud. Samuti ütlesin, et olen kaalunud kolimist uue teenusepakkuja juurde. Vastust ei saanud.
Siis tuli nende poolt ca 32h järjest täielik katkestus, milles süüdistati kõiki teisi peale iseenda. Tol hetkel oli asi selge ning niipea kui olukord taastus, siis tegin kiire backupi omale ning küsisin neilt autoriseerimiskoodi, et vahetada teenusepakkujat. Selleks kulus paari päeva jooksul mitu e-kirja, et see kood saada.
Viimane e-kiri oli: Soovin teenuse lõpetada ning ära kolida, ootan selleks autoriseerimiskoodi. Selles tulemus oli olukord kus saadeti autoriseerimiskood ning ca 2min hiljem oli kõik maas ja kinni - leht maas, cpanel maas, ftp õigused eemaldatud jne. St. faiile ja andmebaasi kätte ei saa ning leht on hetkega kättesaamatu. Uuesti pärides mõne aja pärast vastati, et ise soovisin teenuse lõpetada ning nemad tegid kõik õigesti (tol hetkel oli makstud serveri ja domeeni eest veel ca 30 päeva jäänud kasutada). Võttis veel mõned e-kirjad ning järgmine päev "taastati" varundusest mu andmed uuele serverile ning veel paar e-kirja paari päeva jooksul taastasid ka cPanel õigused, et saaksin hakata toimetama.
See selleks, mõtlesin siis, et kiiremas korras tuleb ära kolida. Võtsin uue teenusepakkujaga ühendust, saatsin autoriseerimiskoodid, ostsin uue teenuse ning jäin ootama. Ainuke vastus uue teenusepakkuja poolt oli lihtne: ei saa soovitud domeeni kolida, sest see on registreeritud Igor Šats ning Beehosting OÜ nimele. Ehk siis minu poolt loodud ja arendatud leht 5-6 aasta jooksul mille eest nii serveri teenuse kui domeeni registreerimise tasu olin iga aasta maksnud oli juriidiliselt regatud Beehosting OÜ nimele ning mul õigust sellega midagi teha tegelikult ei olnud.
Selge, tegin loovutamise taotluse, täitsin kõik väljad ära ning lisasin enda allkirja ja saatsin Beehostingule palvega allkirjastada dokument, et saaksin kolimisega edasi minna. Pärast seda läks alles huvitavaks. Ca kahe nädala jooksul lubati mulle Beehostingu poolt, et:
1) Juhatuse liikmed on ärireisil ning tagasi tulevad järgmine nädal
2) E-mailiga on mulle saadetud allkirjastatud dokument
3) E-mailiga on veel korra mulle saadetud sama dokument, et ma vaadaku spämm üle
4) Sama tegevus veel korra
5) Lubati, et 10 min jooksul saadetakse Beehosting Ticketi kaudu sama dokument
Mida ei olnud oli vajalik dokument. Sealjuures ticketisse ei ilmunud vastust, kõik teised e-mailid Beehostingu poolt samal ajal tulid läbi korduvalt (arvete maksmise meeldetuletused automaatsüsteemi poolt, et ma ikka nende juures edasi oleks) ning neid kätte saada telefoni teel oli praktiliselt võimatu. St. kui ikka tööpäeva jooksul 7 korda proovid helistada ning vastu ei võeta support numbril on hapu. Kusjuures kui teiselt numbrilt helistasin, siis paari hetke pärast tuli mobiili pealt kõne tagasi, et kuidas saan teid aidata
Selle kahe nädala jooksul sai erinevaid asju tehtud ja uuritud.
1) Tarbijakaitseametisse pöördutud - pärast menetlemist öeldi, et perspektiivitu vaidlus, sest a) Beehosting on JUBA mustas nimekirjas ning b) sundi nad ei saa rakendada. Soovitati kohtusse pöörduda ainukese lahendusena.
2) Politsei leidis, et tõestada midagi on raske, sest meili peale mulle tol hetkel liitumise käigus teenuselepingu ei saadetud. Kusjuures sama on ka praeguste teenusepakkujate juures - paned linnukese et nõustud ja kõik. Koopiat teisele poolele ei jää!
3) JuristAitab.ee vaatas olukorra üle ning samuti nentis, et kohtuvaidlus ainuke variant
4) EIS ehk Interneti Sihtasutuse jurist ütles, et ehk TKA aitab, kui ei, siis kohtu. Samuti sain teada vahepeal, et EIS-i juures ei ole Beehosting OÜ akrediteeritud registripidaja, vaid ainult vahendab domeene. Samas kodulehelt ühtegi viidet selle kohta ei leidu.
Viimase võimalusena saatsin pärast kahte nädalat eelnevalt kirjutatud saagat e-kirja, kus mainisin ära tähtaja ning kirjutasin rea tegevusi mis teen kui selleks tähtajaks lahendust ei ole. Sellepeale tuli 1.5h hiljem Ticketi ja e-kiri kus manuses digiallkirjastatud loovutamise taotlus (allkirjastamise aeg paar minutit enne seda).
Eks igaüks teeb omad järeldused, kuid kes on laisk ja pikemalt lugeda ei viitsinud, siis:
Soovitan Beehostingust kaarega mööda hoida
Igor Šats on minu jaoks igavesti mustas nimekirjas, samuti on Beehosting OÜ TKA mustas nimekirjas https://takis.tarbijakaitseamet.ee/avalik/otsused/mustnimekiri otsing "Beehosting". Otsus ka manuses mida ei täidetud.
Krediidiinfo ütleb, et Igor tegeleb ka mitmete teiste ettevõtetega. Viimati vaadates oli ka makseprobleeme.
Mõned mõtted veel mis jätaks siia rippuma:
1) EIS mitteametlik info telefoni teel oli, et pole esimene kord kui on vaja Beehostinguga seotud probleeme lahendada. Samas ei ole nende lehel ühtegi hoiatust ega viidet selle kohta, kuigi TKA ametlik otsus on olemas, avalik ning võiks nagu alus JA avalik huvi olla seda info EIS lehel jagada. Sealjuures leidsin tõenäoliselt minuga samas situatsioonis olevaid ettevõtteid veel - kelle domeeni omanikuks on Beehosting märgitud, kuid mingit muud seost ei leidnud. Võimalik, et eksin loomulikult. Kuna mul EIS lehel otsingut registreerija järgi ei ole võimalik teha, siis ülevaade puudub.
2) Google otsinguga EI TULE Tarbijakaitseameti TAKIS süsteemist otsingud välja. St. pead käsitsi minema nende teenuse lehele ning sealt otsima võimalike probleemseid ettevõtteid.
3) Ka ettevõte kes Beehostingu eest registripidajat mängib võiks mõelda koostööpartnerite valiku peale. Öeldakse, et raha ei haise, aga Eesti on väike ja hais levib kaugele.
Ja täpselt sellepärast soovitangi registreerida domeen ise, otse registripidaja juures... Ning alles siis otsida veebimajutus, selle võid võtta lambika, kesiganes sobib.
raitl, kas Contabo osas oled jätkuvalt rahul, nüüd kui natuke rohkem aega seal olnud? Vaja endal Time4VPS pakett välja vahetada millegi vastu, kus saaks Dockerit jooksutada, aga samal teenusepakkujal saab 10€ eest vaid 2 tuuma ja 4GB rami...
Rix, performance osas contabo ei hiilga ehk saad selle mille eest maksad st. otse öeldes ei pruugi rohkem CPU tuumasid contabos sulle reaalselt paremat jõudlust anda.
raitl, konkreetselt pole mõõtmisi teinud, lihtsalt haldan üht serverit, kus virtualboxis päris mitu virutaalmasinat jookseb ja seal liiguvad asjad nobedamalt kui contabos..... aga kuna ainult haldan st. see pole minu oma, siis sinna ei taha väga oma asju toppida kuna see pole viisakas. Ega ma üldiselt contabo üle ei kurda, 7€ kuus VPS koos 500GB storagega pole üldse paha, kuid annan endale siiski aru, et saan seda mille eest maksan kuna juhul kui paneks ise sarnaste parameetritega kasti 7x24 nurka tiksuma, teeks see tõenäoliselt juba elektriarvet kuus rohkem kui see contabo küsitud 7€
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.