Avaleht
uus teema   vasta Uudised »  Eesti IT ja tehnikaalased uudised »  Telekomide esindused hakkavad välja surema. „Teenindus areneb digikanalite suunas“ märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
Tanel
HV Guru
Tanel

liitunud: 01.10.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 22.08.2023 20:47:34 Telekomide esindused hakkavad välja surema. „Teenindus areneb digikanalite suunas“ vasta tsitaadiga


Telial on kogu Tallinna peale lahti vaid kolm esindust, Elisal neli ja Tele2 hiilgab viie esindusega. Üks ajajärk hakkab otsa lõppema: enamik toiminguid tehakse nüüd digitaalselt.

Telia esindus Rakveres. Foto: Telia

Edasi saab lugeda tasulisest artiklist: https://arileht.delfi.ee/artikkel/120225881/telekomide-esindused-hakkavad-valja-surema-teenindus-areneb-digikanalite-suunas

_________________
HV valuutakalkulaator
Kommentaarid: 461 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 12 :: 7 :: 356
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
tont23
HV veteran
tont23

liitunud: 13.06.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 22.08.2023 20:57:59 vasta tsitaadiga

kahjuks on see tegelikult nõme, eriti vanemate inimeste jaoks icon_neutral.gif thumbs_down.gif thumbs_down.gif thumbs_down.gif
Kommentaarid: 125 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 109
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
BA79
HV kasutaja

liitunud: 10.04.2021




sõnum 23.08.2023 15:50:21 vasta tsitaadiga

Esinduste sulgemine ja füüsilise klienditeeninduse pakkumise lõpetamine on igas valdkonnas juba suht tavapärane. Suletakse ka pangakontoreid ja isegi paljud kaubaartiklid on müügil nüüd vaid e-poes. Näiteks Rakveres ei saa enam arvutikomponente osta üheski IT-poes, kuna valik väike ja enamik toodetest on saadaval vaid e-poest. Rakvere elaniku jaoks on parim alternatiiv nt Arvutitarga e-pood, kohapeal pole midagi enam võtta kui tahad midagi spetsiifilisemat nt operatiivmälu või NVME SSD ketast. Heal juhul on valik väga niru. Klickis veel nt pool aastat tagasi veel müüdi väiksemaid komponente kohapeal, enam pole midagi, ainult suuremad IT tarvikud ja lisaseadmed.

Mis sideoperaatorite esindustesse puutub, siis füüsilist kohalolekut on vähem vaja kui enamus lepingutega seotud asjaajamisi saab ära teha iseteeninduses. Ma ka 99% ajast kui Põhjakasse satun, lähen sellest mööda. Viimane kord sai käidud lihtsalt uue telefoni järel, aga kui esindus kohapeal suletakse eks jääb siis pakiautomaadi peale. Seega arusaadav, et esinduse üürikulu toodab kahjumit sest rahvas ei käi aga teenindajale peab palka maksma isegi siis kui ta tööd ei tee (pole teenindaja selles süüdi muidugi)- aga eks see mõjutab ka töötuse kasvu kui klienditeenindajaid lahti lastakse sest tööd pole pakkuda esinduste sulgemise tõttu.

Kokkuvõttes tundub, et majandus ja ühiskonnaelu liigubki tagasi 90-ndate algusesse. Swed teatas näiteks, et saldoteavituse lühinumber suletakse, mobiiliga enam kontojääki küsida lühinumbrilt ei saa alates 26 okt. Kui tahad linnas olles mobiilselt kontojääki teada saada, pead tegema seda üle mobiilse neti mobiiliäpi vahendusel, mis vanema generatsiooni jaoks on suht ebamugav kui asja kasutada ei oska. Jääbki siis vaid automaadist pangakaardiga vaatamine. Tulevad tagasi pangaautomaatide järjekorrad nagu 90-ndate keskpaigast kuni nullindate keskpaigani veel oli.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
lehm2
Kreisi kasutaja


liitunud: 19.09.2004




sõnum 23.08.2023 16:11:04 vasta tsitaadiga

Selle kasumi optimeerimise tulemus on see, et kui sul kohe miskit vaja samal päeval teha siis see pole lihtsalt võimalik, alati vaja kuskil tellida midagi, mis tuleb alles mitme päeva/nädala jooksul kohale. Olen kasutajaga BA79 nõus icon_wink.gif
_________________
Piilu siia, progreja!
Vajad abi Node.JS-ga ?
Võta ühendust !
Kommentaarid: 15 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 13
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Magic
HV Guru
Magic

liitunud: 28.12.2001




sõnum 24.08.2023 10:54:27 vasta tsitaadiga

Kui suur osa tegevusest läheb netti, siis ei jätku ju kasvanud palkadega kuidagi võimalust pidada füüsilist poodi.
Võta või tüüpiline digibox või telekas. Ka penskar suudab sinna kasutajanime sisse lüüa kui seade on maha koolenud ja asjad vaja uuesti sisestada.
Kommentaarid: 234 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 200
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
woox2k
Kreisi kasutaja
woox2k

liitunud: 25.03.2009




sõnum 24.08.2023 11:55:29 vasta tsitaadiga

Õnneks või kahjuks on ka tehnikavõõraid vanainimesi järjest vähem. Eks neile on asi muidugi ülimalt ebamugav aga eks see on arusaadav, et ainult nende pärast ei tasu kuidagi esindusi lahti hoida.
Suurem probleem võib hoopis see olla, et siiski ei saa päris kõike onlines teha. Alles just oli operaatoritel nõue lepingu lõpetamiseks esindusse ronida, et see tegevus võimalikult ebameeldiv oleks. 100+km esindusse sõita täidab seda eesmärki küll aga samas on ka naeruväärne.

Mis poodidesse puutub siis sellest on küll kahju, et järjest vähem on võimalik enne ostmist asi päriselt pihku võtta ja peale kassas käimist ka kohe kasutama asuda. Ise tihti olen olnud valmis isegi mitte kõige parema hinna/kvaliteedi suhtega toote valima ja e-poest kõrgema hinnaga ainult selle pärast, et saaks näpuvahel asja enne uurida ja peale seda kohe kätte ilma ooteajata! Lisaks järjest rohkem e-poode on hakanud laoseisudega trikitama konkurentide ees eelise saamiseks. Päris mitmeid kordi olen tellinud asju, mis "on laos" aga tegelikkuses pole seda müüja laos vaid heal juhul EU partneri või isegi Hiina laos.

_________________
Mess with the best, die like the rest!
Kommentaarid: 20 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 18
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
netcat
Kreisi kasutaja
netcat

liitunud: 13.01.2010



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 24.08.2023 15:42:20 vasta tsitaadiga

Jah, mul jäi ükskord päris kallis läppar Elisast ostmata just seepärast, et oleks soovinud seda enne füüsiliselt näha-katsuda. Aga ei olnud võimalik, osta enne ära ja siis saad esindusest kätte kui tahad. Samal ajal kusagil laos see neil ju oli.
Kommentaarid: 6 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 6
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
BA79
HV kasutaja

liitunud: 10.04.2021




sõnum 24.08.2023 17:13:20 vasta tsitaadiga

netcat No sülearvutitega pole seis tegelikult nii hull.Kohapeal enamasti saadaval (Klick, Euronics, AT). Laoseisu esindustes või kauplustes saab ka eelnevalt kontrollida. Nagunii on soovituslik enne poodiminekut teha ära netis kodutöö. Spetsifikatsioonid, online "karbist välja" ülevaated Youtubes. Kui see ära tehtud ja kohapeal olemas siis minu poolt pole mingit ajaraiskamist, tean mida ostan, ütlen konkreetse soovi müüjale ja kõik. Katsuda-vaadata mulle poes ei meeldi. Tähtis on , et spetsid oleks õiged. Küll kodus aega imetleda ja vaadata...
E-poest otse tellides võib tegelikult tünga saada, kui spetsid kas teadlikult või kogemata valed on. Ise sain korra tünga telekat ostes ja teinekord sülearvutit ostes. Seetõttu nüüd teen ikka väga põhjaliku eeltöö ära et olla kindel, et toode vastab sellele millele ta minu jaoks vastama peab. Sülearvutite puhul õnneks saab tootekoodi järgi kindlaks teha, kui erinevates e-poodides ja ennekõike tootja kodulehel olev info klapib, siis on 98% tõenäosus, et saad selle mida tahad. Tooteseeria nimetus tegelikult ei ütle midagi, kuna komplekteeritakse sama sülerit erinevate komponentidega. Võid saada sama sülearvuti nii Inteli, kui AMD CPU'ga, nii AMD kui NVidia videokaardiga või üldse ilma eraldiseisva graafikata, lisaks muud erinevused, nagu paigaldatud operatiivmälu suurus ja kõvaketta maht.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
netcat
Kreisi kasutaja
netcat

liitunud: 13.01.2010



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 25.08.2023 11:28:11 vasta tsitaadiga

Mul oli konkreetselt vaja veenduda ekraani omadustes oma silmaga, mille kohta võib lugeda nii palju ülevaateid kui jaksad, aga lõpuks ikkagi oma silm otsustab.. . Ja muidugi kui sama mudel oleks mõnes füüsilises poes väljas olnud, oleksin läinud seda vaatama sinna. Seda polnud kusagil kohapeal, aga Elisal laos oli, kuid nad ei olnud nõus seda näitama enne kui ära ostad. Totter valik.

See "katsuda-vaadata mulle poes ei meeldi" tundub sülearvuti puhul, mis ongi üleni füüsiliselt ju kasutajaliides kõigis oma aspektides, nii naljakas. Umbes nagu "kingapoes mulle jalga proovida ei meeldi, tähtis et number oleks õige, küll kodus on aega imetleda"...
Kommentaarid: 6 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 6
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Renka
HV Guru
Renka

liitunud: 01.04.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga Online

sõnum 03.09.2023 19:51:34 vasta tsitaadiga

netcat, veebist ostes on 15 päeva tagastusõigus kui toode ei sobi icon_wink.gif
_________________
There is no place like 127.0.0.1
Kommentaarid: 71 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 1 :: 61
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Uudised »  Eesti IT ja tehnikaalased uudised »  Telekomide esindused hakkavad välja surema. „Teenindus areneb digikanalite suunas“
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.