Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum  |
|
Tanel
HV Guru

liitunud: 30.09.2001
|
|
Kommentaarid: 461 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
12 :: |
7 :: |
356 |
|
tagasi üles |
|
 |
tont23
HV veteran

liitunud: 13.06.2006
|
22.08.2023 19:57:59
|
|
|
kahjuks on see tegelikult nõme, eriti vanemate inimeste jaoks
|
|
Kommentaarid: 125 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
109 |
|
tagasi üles |
|
 |
BA79
HV kasutaja
liitunud: 10.04.2021
|
23.08.2023 14:50:21
|
|
|
Esinduste sulgemine ja füüsilise klienditeeninduse pakkumise lõpetamine on igas valdkonnas juba suht tavapärane. Suletakse ka pangakontoreid ja isegi paljud kaubaartiklid on müügil nüüd vaid e-poes. Näiteks Rakveres ei saa enam arvutikomponente osta üheski IT-poes, kuna valik väike ja enamik toodetest on saadaval vaid e-poest. Rakvere elaniku jaoks on parim alternatiiv nt Arvutitarga e-pood, kohapeal pole midagi enam võtta kui tahad midagi spetsiifilisemat nt operatiivmälu või NVME SSD ketast. Heal juhul on valik väga niru. Klickis veel nt pool aastat tagasi veel müüdi väiksemaid komponente kohapeal, enam pole midagi, ainult suuremad IT tarvikud ja lisaseadmed.
Mis sideoperaatorite esindustesse puutub, siis füüsilist kohalolekut on vähem vaja kui enamus lepingutega seotud asjaajamisi saab ära teha iseteeninduses. Ma ka 99% ajast kui Põhjakasse satun, lähen sellest mööda. Viimane kord sai käidud lihtsalt uue telefoni järel, aga kui esindus kohapeal suletakse eks jääb siis pakiautomaadi peale. Seega arusaadav, et esinduse üürikulu toodab kahjumit sest rahvas ei käi aga teenindajale peab palka maksma isegi siis kui ta tööd ei tee (pole teenindaja selles süüdi muidugi)- aga eks see mõjutab ka töötuse kasvu kui klienditeenindajaid lahti lastakse sest tööd pole pakkuda esinduste sulgemise tõttu.
Kokkuvõttes tundub, et majandus ja ühiskonnaelu liigubki tagasi 90-ndate algusesse. Swed teatas näiteks, et saldoteavituse lühinumber suletakse, mobiiliga enam kontojääki küsida lühinumbrilt ei saa alates 26 okt. Kui tahad linnas olles mobiilselt kontojääki teada saada, pead tegema seda üle mobiilse neti mobiiliäpi vahendusel, mis vanema generatsiooni jaoks on suht ebamugav kui asja kasutada ei oska. Jääbki siis vaid automaadist pangakaardiga vaatamine. Tulevad tagasi pangaautomaatide järjekorrad nagu 90-ndate keskpaigast kuni nullindate keskpaigani veel oli.
|
|
tagasi üles |
|
 |
lehm2
Kreisi kasutaja

liitunud: 19.09.2004
|
23.08.2023 15:11:04
|
|
|
Selle kasumi optimeerimise tulemus on see, et kui sul kohe miskit vaja samal päeval teha siis see pole lihtsalt võimalik, alati vaja kuskil tellida midagi, mis tuleb alles mitme päeva/nädala jooksul kohale. Olen kasutajaga BA79 nõus
_________________ Piilu siia, progreja!
Vajad abi Node.JS-ga ?
Võta ühendust ! |
|
Kommentaarid: 15 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
13 |
|
tagasi üles |
|
 |
Magic
HV Guru

liitunud: 28.12.2001
|
24.08.2023 09:54:27
|
|
|
Kui suur osa tegevusest läheb netti, siis ei jätku ju kasvanud palkadega kuidagi võimalust pidada füüsilist poodi.
Võta või tüüpiline digibox või telekas. Ka penskar suudab sinna kasutajanime sisse lüüa kui seade on maha koolenud ja asjad vaja uuesti sisestada.
|
|
Kommentaarid: 234 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
200 |
|
tagasi üles |
|
 |
woox2k
Kreisi kasutaja

liitunud: 25.03.2009
|
24.08.2023 10:55:29
|
|
|
Õnneks või kahjuks on ka tehnikavõõraid vanainimesi järjest vähem. Eks neile on asi muidugi ülimalt ebamugav aga eks see on arusaadav, et ainult nende pärast ei tasu kuidagi esindusi lahti hoida.
Suurem probleem võib hoopis see olla, et siiski ei saa päris kõike onlines teha. Alles just oli operaatoritel nõue lepingu lõpetamiseks esindusse ronida, et see tegevus võimalikult ebameeldiv oleks. 100+km esindusse sõita täidab seda eesmärki küll aga samas on ka naeruväärne.
Mis poodidesse puutub siis sellest on küll kahju, et järjest vähem on võimalik enne ostmist asi päriselt pihku võtta ja peale kassas käimist ka kohe kasutama asuda. Ise tihti olen olnud valmis isegi mitte kõige parema hinna/kvaliteedi suhtega toote valima ja e-poest kõrgema hinnaga ainult selle pärast, et saaks näpuvahel asja enne uurida ja peale seda kohe kätte ilma ooteajata! Lisaks järjest rohkem e-poode on hakanud laoseisudega trikitama konkurentide ees eelise saamiseks. Päris mitmeid kordi olen tellinud asju, mis "on laos" aga tegelikkuses pole seda müüja laos vaid heal juhul EU partneri või isegi Hiina laos.
_________________ Mess with the best, die like the rest! |
|
Kommentaarid: 20 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
18 |
|
tagasi üles |
|
 |
netcat
Kreisi kasutaja

liitunud: 13.01.2010
|
24.08.2023 14:42:20
|
|
|
Jah, mul jäi ükskord päris kallis läppar Elisast ostmata just seepärast, et oleks soovinud seda enne füüsiliselt näha-katsuda. Aga ei olnud võimalik, osta enne ära ja siis saad esindusest kätte kui tahad. Samal ajal kusagil laos see neil ju oli.
|
|
Kommentaarid: 6 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
6 |
|
tagasi üles |
|
 |
BA79
HV kasutaja
liitunud: 10.04.2021
|
24.08.2023 16:13:20
|
|
|
netcat No sülearvutitega pole seis tegelikult nii hull.Kohapeal enamasti saadaval (Klick, Euronics, AT). Laoseisu esindustes või kauplustes saab ka eelnevalt kontrollida. Nagunii on soovituslik enne poodiminekut teha ära netis kodutöö. Spetsifikatsioonid, online "karbist välja" ülevaated Youtubes. Kui see ära tehtud ja kohapeal olemas siis minu poolt pole mingit ajaraiskamist, tean mida ostan, ütlen konkreetse soovi müüjale ja kõik. Katsuda-vaadata mulle poes ei meeldi. Tähtis on , et spetsid oleks õiged. Küll kodus aega imetleda ja vaadata...
E-poest otse tellides võib tegelikult tünga saada, kui spetsid kas teadlikult või kogemata valed on. Ise sain korra tünga telekat ostes ja teinekord sülearvutit ostes. Seetõttu nüüd teen ikka väga põhjaliku eeltöö ära et olla kindel, et toode vastab sellele millele ta minu jaoks vastama peab. Sülearvutite puhul õnneks saab tootekoodi järgi kindlaks teha, kui erinevates e-poodides ja ennekõike tootja kodulehel olev info klapib, siis on 98% tõenäosus, et saad selle mida tahad. Tooteseeria nimetus tegelikult ei ütle midagi, kuna komplekteeritakse sama sülerit erinevate komponentidega. Võid saada sama sülearvuti nii Inteli, kui AMD CPU'ga, nii AMD kui NVidia videokaardiga või üldse ilma eraldiseisva graafikata, lisaks muud erinevused, nagu paigaldatud operatiivmälu suurus ja kõvaketta maht.
|
|
tagasi üles |
|
 |
netcat
Kreisi kasutaja

liitunud: 13.01.2010
|
25.08.2023 10:28:11
|
|
|
Mul oli konkreetselt vaja veenduda ekraani omadustes oma silmaga, mille kohta võib lugeda nii palju ülevaateid kui jaksad, aga lõpuks ikkagi oma silm otsustab.. . Ja muidugi kui sama mudel oleks mõnes füüsilises poes väljas olnud, oleksin läinud seda vaatama sinna. Seda polnud kusagil kohapeal, aga Elisal laos oli, kuid nad ei olnud nõus seda näitama enne kui ära ostad. Totter valik.
See "katsuda-vaadata mulle poes ei meeldi" tundub sülearvuti puhul, mis ongi üleni füüsiliselt ju kasutajaliides kõigis oma aspektides, nii naljakas. Umbes nagu "kingapoes mulle jalga proovida ei meeldi, tähtis et number oleks õige, küll kodus on aega imetleda"...
|
|
Kommentaarid: 6 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
6 |
|
tagasi üles |
|
 |
Renka
HV Guru

liitunud: 31.03.2002
|
03.09.2023 18:51:34
|
|
|
netcat, veebist ostes on 15 päeva tagastusõigus kui toode ei sobi
_________________ There is no place like 127.0.0.1 |
|
Kommentaarid: 71 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
1 :: |
61 |
|
tagasi üles |
|
 |
|