Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum |
|
Tomorrow
HV Guru
liitunud: 08.02.2006
|
26.04.2024 07:30:32
|
|
|
Betamax kirjutas: |
Pisstorius ei tea, mida räägib. Siin foorumis eksperdid väitsid, et venelased ei suuda never ever mida piisavalt juurde toota. |
bugbrake kirjutas: |
Arvamuste paljusus on arusaadav, sest täpselt reaalset olukorda ei tea keegi antud hetkel venemaal aga tagantjärgi saab muidugi pärast tark olla, et mis ma ütlesin või siis vastupidi, et see loll tüüp ei teadnu ju mitte kui midagi. Kellegi arvamus varem või hiljem ikka täppi läheb. |
Täpselt. Benefit of hindsight saab muidugi öelda, et näete venelased suutsid juurde toota ja ei kulutanud nii palju, seega olid ennustused rakettide otsalõppemisest valed.
Aga kas olid valed? Need põhinesid tollasel hetkeolukorral ja kriitikud panevad kõik laskemoona ühte patta. Tegelikkuses ei ole kunagi olnud nii, et mingil riigil on täpselt üks kogus kõike laskemoona.
Kriitikuid see muidugi ei huvita, sest faktidel ei saa lasta takistada ära tegemist ja parastamist.
Magic kirjutas: |
Kui mööda pannakse selgub ikka pikemas plaanis. Üldiselt S300 eluhoonete pihta sihtimise naeruvääristamine lõppes üsna kiiresti, seejärel liugpommid mis teevad mõnes lõigus 40% kahjudest on ka nüüd ringi mängitud väga ohtlikuks relvaks. |
Mõlemaid on ka venemaal tuhandetes. S-300 rakette olevat olnud sõja alguses üle 9000. Lolle lennukipommemida mida saab konvertida liugpommideks veel kordades rohkem (100k?).
Magic kirjutas: |
Aga see õhutõrje ikka pigem jääb auklikuks. |
See on paratamatu arvestades Ukraina suurust. Seda enam on auklik vene enda õhutõrje arvestades venemaa suurust.
Magic kirjutas: |
Gaasijaama ja hüdro taastamine tundub päris küsitav. Sügiseks kindlasti ei jõuta sama võimsust võrgus taastada. Kui ainult välisühenduste abil. |
Ega venelased samuti ei suuda kiiresti taastada oma pihtasaanud rafineerimis ja metallitehaseid.
softis kirjutas: |
Kalmus juba ammu ei räägi, et tibladel midagi otsa saab. Hea jahvatada poolteist aastat vana materjali |
No täpselt. Samas teatud tegelased siin ketravad ikka sama plaati aastast-aastasse ega arvesta või ei taha arvestada seda, et numbrid muutuvad iga nädal vastavalt sellele palju rindel hävitatakse ja palju juurde toodetakse.
Näiteks hetkel on konsensus, et venelastel jätkub suurtükke ja tanke veel umbes kaheks aastaks aga see kõik põhineb hetkeolukorral ja kulul.
Kui aktiivne ründetegevus tagasi tõmmatakse ja nt Hiina materiaalset abi hakkab pakkuma, siis jätkub neid hulga kauemaks. Kõik hinnangud põhinevad hetke kulul ega saa kuidagi arvestada otsuseid mida venelased ise pole veel langetanud.
Kui venelastel oleks laost võtta lõputu kogus rauda nagu nende propaganda on suutnud edukalt läänele sisendada, siis nad ei kasutaks rindel ründamiseks golfikärusi, mootorrattaid ja mida kõike veel.
|
|
Kommentaarid: 89 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
79 |
|
tagasi üles |
|
|
Betamax
HV Guru
liitunud: 29.05.2003
|
26.04.2024 08:17:59
|
|
|
Ehk siis kõik teevad tarka nägu ja on "eksperdid", aga tegelikult ennustavad kohvipaksu pealt. Reaalsus on see, et ükski lääne ekspertidest ei tea, mis seisus Venemaa tegelikult on.
|
|
Kommentaarid: 687 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
1 :: |
532 |
|
tagasi üles |
|
|
Sold OUT
no credit
liitunud: 30.07.2002
|
26.04.2024 08:29:09
|
|
|
Pannakse korralikult mööda ka palju vähemkriitiliste asjadega mille kohta on palju täpsemad numbrid olemas.
_________________ People have been calling for a month and we've been sold out for a week or so.
|
|
Kommentaarid: 92 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
5 :: |
1 :: |
79 |
|
tagasi üles |
|
|
Oisu.
HV kasutaja
liitunud: 02.03.2012
|
26.04.2024 08:39:58
|
|
|
Rosnefti tütarettevõttel Norras on olnud suuri probleeme.
Audiitori leidmisega on ettevõttel olnud probleeme Venemaa-vastaste sanktsioonide ja sidemetega oligarh Igor Setšiniga, kes on PB Norra tippomaniku, Venemaa riikliku naftafirma Rosneft tegevjuht.
Vene omanduses oleval ettevõttel PB Norge AS on suur probleem:
Pärast Venemaa tungimist Ukrainasse ei taha keegi olla ettevõtte audiitor.
Kas olete huvitatud tankerite laevastikust Venemaal? Nüüd müüakse pärast Putini sõbra Igor Setšini ümber valitsenud sanktsiooniprobleeme Norras 18 tankerit.
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
|
Tomorrow
HV Guru
liitunud: 08.02.2006
|
26.04.2024 09:50:45
|
|
|
Betamax kirjutas: |
Ehk siis kõik teevad tarka nägu ja on "eksperdid", aga tegelikult ennustavad kohvipaksu pealt. Reaalsus on see, et ükski lääne ekspertidest ei tea, mis seisus Venemaa tegelikult on. |
Tuleviku ennustamine ongi tänamatu töö. Ühe vea teed, siis hõõrutakse sulle seda igavesti nina alla aga täppipanekuid meelde tuletad, siis neid kas ei mäletata või öeldakse, et oled ülbe et julged meelde tuletada.
Ja kui võibolla Eerik Niiles Kross välja arvata (kes on samuti mööda pannud), siis pole keegi ennast mingiks eksperdiks tituleerinud minuteada. Kui ei meeldi, siis ära loe.
|
|
Kommentaarid: 89 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
79 |
|
tagasi üles |
|
|
Betamax
HV Guru
liitunud: 29.05.2003
|
26.04.2024 10:18:13
|
|
|
Ma ausalt öeldes ei loegi neid enam. Postimehe lehte sirvides jäävad eriti Saksi mingid anubislikud hüüdlaused-pealkirjad silma.
Sinu jaks ju need Postimehe tüübid olid kunagi eksperdid. Enam pole?
|
|
Kommentaarid: 687 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
1 :: |
532 |
|
tagasi üles |
|
|
Scart
HV Guru
liitunud: 04.02.2002
|
|
Kommentaarid: 119 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
5 :: |
2 :: |
101 |
|
tagasi üles |
|
|
bugbrake
HV kasutaja
liitunud: 10.12.2006
|
26.04.2024 10:36:24
|
|
|
Betamax igatahes on nad rohkem eksperdid kui sina
Isegi kui kellelgi on täpne ja ajakohane luureinfo venemaast siis vaevalt, et nad seda avalikult meedias lahkaks ja arutaks.
_________________ Alati teadke, et kuulujutte mõtlevad välja vihkajad, levitavad lollid, aga usuvad idioodid.
viimati muutis bugbrake 26.04.2024 10:40:57, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 6 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
6 |
|
tagasi üles |
|
|
Betamax
HV Guru
liitunud: 29.05.2003
|
26.04.2024 10:40:19
|
|
|
bugbrake kirjutas: |
Betamax igatahes rohkem eksperdid kui sina |
Tean. Mul polegi roosasid prille ees antud asjas. Ei hõiska iga allakukkunud lennuki või õhkulastud tanki peale. Pigem huvitab suurem pilt.
|
|
Kommentaarid: 687 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
1 :: |
532 |
|
tagasi üles |
|
|
sakinaga
HV Guru
liitunud: 30.08.2006
|
26.04.2024 16:00:38
|
|
|
Betamax kirjutas: |
Ma ausalt öeldes ei loegi neid enam. Postimehe lehte sirvides jäävad eriti Saksi mingid anubislikud hüüdlaused-pealkirjad silma.
Sinu jaks ju need Postimehe tüübid olid kunagi eksperdid. Enam pole? |
Pealkirja ei pane artikli autor.
|
|
Kommentaarid: 158 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
150 |
|
tagasi üles |
|
|
Mnator
HV Guru
liitunud: 18.10.2007
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
|
pwn13
HV veteran
liitunud: 04.10.2011
|
26.04.2024 16:32:51
|
|
|
mida see gps seal maandumisel üldse tegema peaks ja kas poleks mõistlikum olnud reisjad tlns maha poetada?
_________________ pWn |
|
Kommentaarid: 72 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
67 |
|
tagasi üles |
|
|
Mnator
HV Guru
liitunud: 18.10.2007
|
26.04.2024 16:43:44
|
|
|
artiklis ju öeldud, et nii hilja öösel tallinna lennujaam ei võtnud jutule
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
|
HDvurle
HV pensionär
liitunud: 03.04.2002
|
26.04.2024 16:51:16
|
|
|
Lennukid kasutavad GPS signaali asukoha määramiseks.
Kui sa ei tea kus asud, keerad otsa ringi ja lendad tagasi.
_________________ Teie küsimused on vastatavad, kuid meie vastused on küsitavad.
IT uudissõnad. Pihuarvuti - pihkar, pihuarvuti kasutaja - pihkur. |
|
Kommentaarid: 21 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
16 |
|
tagasi üles |
|
|
ref
Kreisi kasutaja
liitunud: 10.08.2003
|
26.04.2024 17:01:16
|
|
|
Mnator kirjutas: |
artiklis ju öeldud, et nii hilja öösel tallinna lennujaam ei võtnud jutule |
See on nüüd pressiesindaja möödapanek veidi. Tallinna lennujaam on ööpäevaringselt avatud ja õhusõidukeid võetakse seal sisuliselt alati vastu kui vastav vajadus on, st. maanduda saab alati.
Igal lennul on lennuplaan ja nn. alternatiivsed jaamad kuhu minnakse probleemide korral. Kapten teeb otsuse kui maanduda ei ole võimalik (teoorias oleks tol kellaajal Tartus kannatanud ka VFR-i lennata, veidi pilvine oli aga Finnair/Norra võib rahulikult oma pilootidelt veidi rohkem nõuda kui lennuki miinimumid).
Helsingisse mindi tagasi suuresti seetõttu, et Finnairil pole Tallinnas 24/7 agenti kes suudaks kiirelt lennukitäie inimesi majutada (ei ole ka vaja!). Helsingis aga on. Masin oleks kenasti saanud maanduda aga siis oleks teine häda ja suured pealkirjad olnud - Ebaõnnestunud Tartu lennu inimesed vedelesid tunde igasuguse abita Tallinna lennujaamas! Või midagi sellist
|
|
Kommentaarid: 17 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
15 |
|
tagasi üles |
|
|
bladerunner
HV Guru
liitunud: 17.01.2002
|
26.04.2024 17:01:43
|
|
|
tsitaat: |
Põhjus, miks lennuk tagasi Helsingisse pöördus, aga ei maandunud näiteks Tallinna lennujaamas, seisnes pressiesindaja sõnul selles, et Tallinna lennujaam ei olnud öisel ajal lennu vastuvõtmiseks valmis. |
Hädamaandumise vajadusel oleks ka Helsingisse saadetud? Pmst olekski võidud seda ju kui hädamaandumist käsitleda kuna tehnilised häired ei võimaldanud sihtkohas maanduda.
_________________ Experience is what you get when you don't get what you want. |
|
Kommentaarid: 161 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
150 |
|
tagasi üles |
|
|
pppd
Kreisi kasutaja
liitunud: 21.06.2004
|
26.04.2024 17:10:54
|
|
|
päris nii oleks-poleks see ei ole. Lennuk oli korras, hädaolukorda ei olnud, piloot teeb nii nagu ops ütleb - ehk läheb sinna, kus reisijatega on võimalik tegeleda. Kui piloot paneb lennukitäie reisijaid kuhugi võsa vahele maha, sest "oleks ju võinud", siis teeb firma talle pärast ata-ata.
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
|
Betamax
HV Guru
liitunud: 29.05.2003
|
26.04.2024 17:36:11
|
|
|
HDvurle kirjutas: |
Lennukid kasutavad GPS signaali asukoha määramiseks.
Kui sa ei tea kus asud, keerad otsa ringi ja lendad tagasi. |
Aga kuidas nad siis ilma GPSita teavad, kuhu tagsi lennata?
|
|
Kommentaarid: 687 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
1 :: |
532 |
|
tagasi üles |
|
|
Hiid
HV Guru
liitunud: 23.03.2002
|
26.04.2024 17:38:10
|
|
|
Jointi järgi, mis sabast tuli
_________________ Hapud viinamarjad |
|
Kommentaarid: 645 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
0 :: |
502 |
|
tagasi üles |
|
|
Betamax
HV Guru
liitunud: 29.05.2003
|
26.04.2024 17:38:47
|
|
|
Chemtraili mõtled?
|
|
Kommentaarid: 687 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
1 :: |
532 |
|
tagasi üles |
|
|
bladerunner
HV Guru
liitunud: 17.01.2002
|
26.04.2024 17:39:36
|
|
|
Hiid, sul omal tuleb sabast mingit jointi välja.
_________________ Experience is what you get when you don't get what you want.
viimati muutis bladerunner 26.04.2024 17:39:57, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 161 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
150 |
|
tagasi üles |
|
|
ref
Kreisi kasutaja
liitunud: 10.08.2003
|
26.04.2024 17:39:50
|
|
|
Betamax kirjutas: |
HDvurle kirjutas: |
Lennukid kasutavad GPS signaali asukoha määramiseks.
Kui sa ei tea kus asud, keerad otsa ringi ja lendad tagasi. |
Aga kuidas nad siis ilma GPSita teavad, kuhu tagsi lennata? |
Kuidas nad enne GPSi teadsid kuhu lennata? On olemas inertsnavigatsiooni seadmed (güroskoobid, üldistatult, mõõdavad mis suunas ja kui kiirelt liigud, selle saab kaardile kanda). On ka navigatsioonimajakad mille järgi lennata.
Tartus, konkreetse suuna pealt kus tol hetkel pidi maanduma on võimalus kas GPSi abil raja otsale saada või visuaallennu tingimustel. Finnairi (õigemini Norra) piloot otsustas tol hetkel, et kuna GPS polnud usaldusväärne ja (siin eeldan), et visuaalparameetrid olid allpool lubatut keerata ots ringi ja sisuliselt tuldud teed pidi tagasi minna.
|
|
Kommentaarid: 17 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
15 |
|
tagasi üles |
|
|
Hiid
HV Guru
liitunud: 23.03.2002
|
|
Kommentaarid: 645 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
0 :: |
502 |
|
tagasi üles |
|
|
napoleon
Unknown virus
liitunud: 08.12.2008
|
26.04.2024 17:42:26
|
|
|
Kui Soomes oleks ka GPS häiritud olnud, siis PUPU Lõputult ei saa see lennuk ju õhus tiirutada, millalgi saab kütus otsa.
|
|
Kommentaarid: 76 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
59 |
|
tagasi üles |
|
|
ref
Kreisi kasutaja
liitunud: 10.08.2003
|
26.04.2024 17:47:19
|
|
|
napoleon kirjutas: |
Kui Soomes oleks ka GPS häiritud olnud, siis PUPU Lõputult ei saa see lennuk ju õhus tiirutada, millalgi saab kütus otsa. |
Ei oleks. Tartus on selle suuna pealt lähenemine ainult GPSiga... DME/DME (ehk majakate vahelt kauguste kaudu asukoha määramiseks enne localizeri kiire püüdmist) protseduuri kahjuks ei ole (sest pole seadmeid, liiklust liialt vähe).
Helsingis (ja ka Tallinnas) vajalikud asjad olemas. Väga PUPU maandutakse visuaalselt. Selleks õpitakse ja treenitakse pidevalt. Pole veel ükski lennuk taevasse jäänud.
|
|
Kommentaarid: 17 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
15 |
|
tagasi üles |
|
|
|