Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Vaba Mikrofon »  Hobiautode ja muu tehnika kallal nokitsemise teema märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele 1, 2, 3, 4, 5  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
renx09
HV Guru
renx09

liitunud: 28.09.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 14.03.2023 11:57:18 Hobiautode ja muu tehnika kallal nokitsemise teema vasta tsitaadiga

Kuna laurx lõhkus autoteema juba ammu Exceliga ära, siis teeks ühe teema, kus gearheadid päris asjadest rääkida saavad, ilma SI ühikute teisendamise ja Kuusakoski hirmuta.
Näiteks hemmar saab oma musklist või Etz oma teerullist pajatada, neid näiteid on siin foorumis omajagu. Põhiline eesmärk infot jagada miks ja kuidas kohta ning teineteise teoseid vaadata.

Ma ise lapsest saadik peast auto- ja mototehnika huviline. Nooremana töötasin (äkki oli 2003 - 2008) autoäris müügi ja ettevalmistusega, seal nägi asju, mille kirjeldamiseks peab venekeelsed sõnad appi võtma icon_smile.gif Oma autode ja mootorratastega olen alati ise näpud õliseks ja katki teinud. Viimastel aastatel on prioriteet natuke muutunud, aga kohe kui see täidetud saab, hakkab jälle mingi asi garaažis olema, mida pulkadeks võtta. Senikaua ravin ennast YT videotega.

näiteks mõned kanalid millel silma peal hoian:

https://www.youtube.com/@mastermilo82
https://www.youtube.com/@I_Do_Cars
https://www.youtube.com/@M539Restorations
https://www.youtube.com/@RRCRestoration
https://www.youtube.com/@Samcrac
https://www.youtube.com/@WesleyKagan
https://www.youtube.com/@matarmstrongmk2

_________________
!!
Kommentaarid: 299 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 240
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Etz
HV Guru
Etz

liitunud: 27.01.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 14.03.2023 12:00:26 vasta tsitaadiga

Märgin selle teema ära, kui mahti siis pajatan natuke, kust selline hull mõte tekkis ning mis hetkel toimub.
_________________
...life is random...so am I...
So, there is a fan. Time to grab your sh*t, gentlemen!
Kommentaarid: 223 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 192
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
commer
HV Guru
commer

liitunud: 03.10.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 14.03.2023 12:10:10 vasta tsitaadiga

Pole ise suuremasi õlinäpp, aga huvi teema vastu on suur thumbs_up.gif
_________________
Arvutite hooldus ja komplekteerimine Tartumaal
Tasuta dropboxi konto + lisa 500mb ruumi

Kommentaarid: 860 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 2 :: 666
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Leinö
HV veteran
Leinö

liitunud: 07.05.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 14.03.2023 16:58:50 vasta tsitaadiga

Vahepeal saab miskit nokitsetud, lihtsamaid asju thumbs_up.gif

Nüüd peakski siksil kütsipumba ette võtma, kui lumi ümbert aint ära sulaks.
Kommentaarid: 34 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 33
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
hemmar
HV kasutaja

liitunud: 12.01.2007




sõnum 14.03.2023 18:28:45 vasta tsitaadiga

Oi, kiidan algatust aga liiga pikka eluiga sellele teemale ei ennusta icon_biggrin.gif
Mul just vaba päev ja igav; saan võtta selle aja, et pisut pikemalt kirjutada. Edit tulevikust: Okei "pisut pikemalt" oli vist päris tagasihoidlikult öeldud.
Taustainfoks nii palju, et ma kahjuks ise ei ole ka suuremasi õlinäpp. Autop'de olen küll olnud juba väga varajasest noorusest. Aga see p'dndus on väljendunud enamasti teoreetiliselt tasemel – põnevusega teiste tegemisi ja autouudiseid jälgides. Elan linnakorteris ja oma garaažist oskan vaid unistada.
Aga üks unistus, mis on tänaseks täide läinud on tõesti ühe korraliku ameerika V8 kupee omamine. Ise nimetan seda varajaseks keskea kriisiks. Kuna teenin Harjumaa keskmist palka, siis ei ole Challenger kindlasti mingist otsast ratsionaalne valik. Aga oma robustsuse ja lihtsusega on teda kindlasti odavam pidada kui mõnda saksa premium masinat, mis poole väiksemast töömahust sama palju kW välja pigistab.

Aga jah, alustame siis algusest. Mitu aastat olin juba Challengerist unistanud ja pisut ka raha kõrvale pannud. Mingil hetkel arenes see kinnisidee juba nii kaugele, et käisin American beauty-s ühte autot vaatamas, mida siis 9% intressiga autojärelmaksuga "liisima" hakata. Ehk siis olin juba täiesti peast soe. Õnneks otsustasin veel ühe Ameerika masinatega sinapeal oleva sõbraga asja arutada (kes oli endale just USAst Mustangit otsimas) ja ta pakkus välja, et toome parem koos USAst.
Ja nagu enamus ilmselt juba teab, siis üle lombi ei tooda siia kanti just liiga tihti terveid autosid. Kirves maksuprotsent tähendab, et auto ostuhind tuleb võimalikult alla saada. Ja parim viis selleks on osta avariilist autot. Ma arvan, et ma siin ei hakka liialt rahanumbritest rääkima, kuna praegusel hetkel on nii romude kui ka ookeanitranstpordi hinnad juba hoopis teised. Mina sain suhteliselt viimasel hetkel enne covidi ja kiibikriisi oma auto kätte.

Auto tuli Coparti oksjonilt ja enne seda sai edutult panuseid tehtud vähemalt 5 teise auto peale. Oksjonite jälgimine ja panustamine oli täiesti omaette elamus ja hasart. Muidugi unistasin minimaalsete kahjustustega ja kinniste patjadega autost aga reaalsus oli paraku teine. Võitjaks osutus üks (minu hinnangul) keskmise tugevusega ninakõksuga masin – 2016 Dodge Challenger R/T Plus 5.7 Hemi 277kW automaat. 22.07.2020 oksjon võidetud ja 25.09.2020 oli konteiner Eestis kohal.

Sellisena ta sealt siis välja veeres. Olin positiivselt üllatunud. Neli ratast olid sirgelt all ja peale uue aku peale panekut käivitus mootor "poolest pöördest". Copartist pimesi auto tellimine on alati paras loto aga tundub, et mul läks seekord pigem hästi.
Spoiler Spoiler Spoiler

Esimese asjana sai pikast merereisist hallitav sisu välja visatud ja armatuur Leetu taastamisele saadetud. Selle lammutamise osa sain õnneks kõik ise teha. Hispaania-keelne menüü ja istme alt välja tulnud kapsel kahtlase ainega andsid aimu auto endisest omanikust Floridas.
Spoiler Spoiler Spoiler

Siin siis ka pilt sellest kui sisu kokku tagasi sai. Ütlen ausalt, et punane nahk ei ole see valik mida oleksin vabatahtlikult teinud icon_lol.gif Aga õnneks päriselus näeb ta pisut tumedam välja kui pildi peal ja eks inimene harjub kõigega. Parem ikka kui kaltsuistmed.
Spoiler Spoiler Spoiler

Seejärel läks masin juba keretöödesse. Kundepoolne lansekas oli kõige hullemini pihta saanud ja vajas veits keevitamist aga muidu sealt ka õnneks mingeid eriti halbu üllatusi ei tulnud.
Spoiler Spoiler Spoiler

Siis järgnes üks lõputu pudi-padi otsimine ja kataloogides näpuga koodide taga ajamine, et nina jälle kokku saada. Piiratud eelarve tähendas, et keretööde mees sai pikemalt "made in indonesia" esibumperi komplektiga jännata, et seda vähegi inimlikult külge saada. Isiklikult mulle meeldib R/T nina välimus rohkem aga jällegi odavam oli panna Hellcati nina.
Igatahes 14.01.2021 oli see õnnelik päev kui auto oma esimese ülevaatuse sai.
Spoiler Spoiler Spoiler

See 2021 pool talve on ka ainuke lumi ja sool mida ta näinud on. Kaks järgmist aastat on ta ikkagi talvekorteris veetnud.
Aga üldiselt olen kaks aastat nüüd kallanud ja tallanud ning kilomeetrid on üsna muretult ja mõnusalt läinud. Autol on tehasest peal "performance handling group" lisad, mis tähendab veits madalamat vedrustust ja bilsteini amorte. Aga sellest hoolimata on tegemist ikkagi muskelauto DNA'le truuks jäänud masinaga, mis liiga kurvilist teed väga ei salli icon_biggrin.gif
Spoiler Spoiler Spoiler

Spoiler Spoiler Spoiler

See kevad ilmselt tuleb miskit ikkagi väljalaskega ette võtta. Antud aastakäigu V8 hääled on nii ära kohitsetud, et isegi Dodge ise sai sellest aru ja 2017 pandi juba tehasest vähe käredam sumps. Kindlasti ei taha mingit otsetoru plärinat aga otsin parasjagu lahendusi kuidas grammike ikka õiget tooni peale keerata.

Lõppu väike KKK sekstsioon ka:
Kui palju kütsi võtab siis?
MDS lülitab maanteel kruiisides pooled silindrid välja ja kulub 7-8 l/100km. Linnas foorist foorini kiirendades kulub ilmselt kõik ära mis sisse valad.
Palju rehve kulub?
Falkeni tagarehvid pidasid ~16k km vastu. Esirehvid peale sama distantsi endiselt nagu uued. Järgmiseks hooajaks Bridgestone Potenza sport rehvid riiulis ootamas.
Kommentaarid: 11 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 11
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
commer
HV Guru
commer

liitunud: 03.10.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 14.03.2023 18:40:11 vasta tsitaadiga

icon_eek.gif thumbs_up.gif
_________________
Arvutite hooldus ja komplekteerimine Tartumaal
Tasuta dropboxi konto + lisa 500mb ruumi

Kommentaarid: 860 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 2 :: 666
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
renx09
HV Guru
renx09

liitunud: 28.09.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 14.03.2023 18:41:56 vasta tsitaadiga

kuidas või millega töödeldes hallitusest lahti said? kunagi sai müügiplatsil ühe kabriobemmiga võideldud, millel hallitus oli nahavahele pugenud ja see oli mission impossible
_________________
!!
Kommentaarid: 299 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 240
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
hemmar
HV kasutaja

liitunud: 12.01.2007




sõnum 14.03.2023 19:11:14 vasta tsitaadiga

renx09 kirjutas:
kuidas või millega töödeldes hallitusest lahti said? kunagi sai müügiplatsil ühe kabriobemmiga võideldud, millel hallitus oli nahavahele pugenud ja see oli mission impossible


Mul oli õnneks suhteliselt pinnapealne see hallitus. Enamus tuli mingisuguse universaalse puhastusvahu ja kaltsuga maha ja siis sai selle komplektiga veel üle käidud https://noortehnik.ee/gyeon-q%c2%b2m-leatherset-strong/
Aga siin võib muidugi rolli mängida veel see vahe, et mul see nahk on pisut rohkem vakstu tesktuuriga kui mõne sakslase pehme kvaliteetnahk icon_lol.gif
Kommentaarid: 11 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 11
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Sold OUT
no credit
Sold OUT

liitunud: 30.07.2002




sõnum 14.03.2023 19:33:56 vasta tsitaadiga

Mul on mosse 412
_________________
People have been calling for a month and we've been sold out for a week or so.
Kommentaarid: 92 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 5 :: 1 :: 79
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Kristoferr
HV Guru
Kristoferr

liitunud: 26.11.2006




sõnum 14.03.2023 19:50:51 vasta tsitaadiga

Sünkroonin end ka teemasse paari pildiga enda kunagisest kallikesest. Praeguseks küll ammu uue omaniku kätes.
Spoiler Spoiler Spoiler

_________________
Ostan 400-650W PSU (Platinum-Titanium)
Liitu Binance'ga
Liitu Honey'ga
Kommentaarid: 251 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 4 :: 0 :: 203
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
S.I.L.L.U
HV veteran


liitunud: 26.06.2003




sõnum 14.03.2023 19:57:06 vasta tsitaadiga

Märk maha beer_yum.gif thumbs_up.gif
Kommentaarid: 90 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 84
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Janar!
Kreisi kasutaja

liitunud: 15.12.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 14.03.2023 20:57:04 vasta tsitaadiga

hemmar, palju eestist ostes siis selline masin kallim oleks olnud?
Kommentaarid: 68 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 66
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
hemmar
HV kasutaja

liitunud: 12.01.2007




sõnum 14.03.2023 21:47:49 vasta tsitaadiga

Janar!, tol hetkel oli vahe "valmistoodetega" vbla paar-kolmtuhat eurot minu kasuks. Praegusel hetkel müügis olevad masinad on juba 6-8k kallimad. Aga suurimat väärtust näen ikkagi selles, et tean täpselt mis seisus auto siia jõudis ja et keretööd tehti põhjalikult ja proffide poolt.
Igasuguste ärikate kiire kasumi teenimise nimel üles klopsitud masinate suhtes oleks pisut skeptilisem.
Kommentaarid: 11 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 11
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Leinö
HV veteran
Leinö

liitunud: 07.05.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 14.03.2023 21:55:01 vasta tsitaadiga

hemmar kirjutas:

Igasuguste ärikate kiire kasumi teenimise nimel üles klopsitud masinate suhtes oleks pisut skeptilisem.


Uhh, ma sain ise ristsed kätte sellega icon_lol.gif

Golfile oli tehtud enne müüki "kiirremont", tagajärje sain ise kinni plekkida. Kolvid, plokikaas, klapid, kett.. nipetnäpet veel
Kommentaarid: 34 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 33
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
prtv
HV Guru

liitunud: 20.03.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 14.03.2023 23:02:01 vasta tsitaadiga

On üks passat, siit-sealt rooste juba häirib aga tahaks igast vingemaid juppe külge kruttida.
_________________
Kommentaarid: 82 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 1 :: 73
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ufo56
HV Guru
ufo56

liitunud: 18.11.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 14.03.2023 23:08:20 vasta tsitaadiga

tsitaat:
need kes ütlevad et teenivad harjumaa keskmist palka, ei teeni harjumaa keskmist palka

_________________
 Lae pildid -> pilt.io
Kommentaarid: 77 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 66
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ajuNolk
HV veteran
ajuNolk

liitunud: 10.07.2003



Online

sõnum 14.03.2023 23:40:37 vasta tsitaadiga

Ma ei suuda ära kasutatud autodest loobuda, seega minu nimel on hetkel endiselt 3 ronti. Sõidan küll vaid ühe põhiautoga.
Kommentaarid: 125 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 121
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
renx09
HV Guru
renx09

liitunud: 28.09.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 17.03.2023 14:47:59 vasta tsitaadiga

hemmar, igal juhul tundub, et sul oli õnne selle valikuga thumbs_up.gif ma olin kunagi pikalt Corvette-i usku, aga nüüd see valik nii kitsas enam ei oleks, vanus teeb pehmeks icon_biggrin.gif


edit:

üks ront jälle päästetud thumbs_up.gif istmete värvi pärast jääb küll ilmselt enneaegselt pimedaks kui iga päev sõita, aga muidu väga hästi tehtud thumbs_up.gif


Link


edit2:


Link

_________________
!!
Kommentaarid: 299 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 240
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
hemmar
HV kasutaja

liitunud: 12.01.2007




sõnum 20.03.2023 13:15:02 vasta tsitaadiga

Aga tuleb tunnistada, et ega hing ei saa kunagi päris rahul olla ja rohi tundub teisel pool aeda alati rohelisem. Ehk siis mind on viimasel ajal hakanud painama mõte, et Eestis on kõrge hobiautoga palju rohkem lõbusaid asju teha kui kiire hobiautoga. Eriti kui ringraja sõit väga ei tõmba. Suvi on tulekul ja kuna matkamine/telkimine on lemmiktegevus, siis tundub väga ahvatlev mõte võimalusest RMK telkimisalast pisut kaugemale metsa/randa sõita, kuhu see ööläbi hardstyle tümmi laskev noortekamp oma passatiga järgi ei jõuaks. Sellega seoses olen pisut wranglerite müügikuulutustel silma peal hoidnud ja ei saa välistada, et Challenger millalgi vahetusse läheb.

Siin saaks Etz (ja kindlasti ka keegi teine) jälle oma kogemustest rääkida icon_biggrin.gif
Kommentaarid: 11 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 11
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Etz
HV Guru
Etz

liitunud: 27.01.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 20.03.2023 20:57:46 vasta tsitaadiga

hemmar kirjutas:
Siin saaks Etz (ja kindlasti ka keegi teine) jälle oma kogemustest rääkida icon_biggrin.gif


Tsiteerides klassikuid:

tsitaat:
Elu näitab, et üks kõik kuhu ka ei roniks ikka on mingi zigulli või civiku mees ees icon_lol.gif


Minu auto lugu on niivõrd pikk, et teagi kuidas seda siia kirja panna.
Lugeda saab seda saagat isenesest siit: https://forum.4x4.ee/viewtopic.php?f=64&t=81678
Aga ma katsun siia, üsna pea mingi lühikese kokkuvõtte teha. icon_razz1.gif

_________________
...life is random...so am I...
So, there is a fan. Time to grab your sh*t, gentlemen!
Kommentaarid: 223 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 192
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Rasmus
HV veteran

liitunud: 30.12.2002




sõnum 20.03.2023 22:37:14 vasta tsitaadiga

hemmar kirjutas:
Aga tuleb tunnistada, et ega hing ei saa kunagi päris rahul olla ja rohi tundub teisel pool aeda alati rohelisem. Ehk siis mind on viimasel ajal hakanud painama mõte, et Eestis on kõrge hobiautoga palju rohkem lõbusaid asju teha kui kiire hobiautoga. Eriti kui ringraja sõit väga ei tõmba. Suvi on tulekul ja kuna matkamine/telkimine on lemmiktegevus, siis tundub väga ahvatlev mõte võimalusest RMK telkimisalast pisut kaugemale metsa/randa sõita, kuhu see ööläbi hardstyle tümmi laskev noortekamp oma passatiga järgi ei jõuaks. Sellega seoses olen pisut wranglerite müügikuulutustel silma peal hoidnud ja ei saa välistada, et Challenger millalgi vahetusse läheb.

Siin saaks Etz (ja kindlasti ka keegi teine) jälle oma kogemustest rääkida icon_biggrin.gif


Kõik sõltub sellest, mida sa selle sõidukiga teha tahad. Kui tahad lihtsalt metsa jõuda, siis võib täitsa vabalt mõne mõistlikuma tehasepilli soetada. Kui tahad juba väljakutseid nautida, siis tuleb rohkem tegeleda. Meil siin sõpraderingis oli kunagi üks tõstetud GC ja sellega oli lõbus küll. Nüüd aga jõudsin hoopis ATV juurde ja sellega on veel lõbusam ning pääseb ka sinna, kuhu autoga enam üldse ei tahaks sattuda.

_________________
Rakvere parasiit
Kommentaarid: 50 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 47
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
renx09
HV Guru
renx09

liitunud: 28.09.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 20.03.2023 22:41:38 vasta tsitaadiga

natuke olen metsades ja karjäärides tõstetud pillidega müranud. nagu ma aru sain, siis rehv loeb rohkem kui tõste, ainult et sellise rehviga, mis liivas ja mudas hea, maanteel sõita paras piin
_________________
!!
Kommentaarid: 299 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 240
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Etz
HV Guru
Etz

liitunud: 27.01.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 20.03.2023 23:06:53 vasta tsitaadiga

Kui niisama ringi kolistada ja matkata tahad, mitte hardcore offroadiga tegeleda on üle 35" ratta alla panna mõttetu, sellega sõidad juba igalepoole kuhu hing ihaldab. icon_rolleyes.gif
Suurema rattaga, saad parema läbivuse maastikul aga seda suurem piin on selle masinaga hiljem asfaldil kulgeda ja kütust kulub kah kõvasti rohkem.
Ühtlasi on ka suurem võimalus, maastikul midagi veermikus või jõuülekandes ära lõhkuda kui oskusi napib.
Siit jõuame ka kohe tõsteni, üle 2.5" tõstes kannatavad sõiduomadused suurematel kiirustel juba päris tuntavalt, seega hulluks pole mõtet mina kui soov ka asfaldil sõita.

Ehk siis kõigepealt tasuks endale selgeks teha, mida teha tahetakse ja siis selle järgi juba sõiduvahend ja modifikatsioonid.
Liiga palju modifitseerida ei soovita, TÜV'i onud igasugu tõstetest ja suurtest ratastest just vaimustuses ei ole.
Pigem tasub valida sõiduriist, kuhu soovitud suurusega rattad ilma suurema tõstmisetta alla mahuks.

Ja alati tasub meeles pidada, et mida võimekam maastur, seda kaugemale peab sellele hiljem traktoriga järele minema... icon_lol.gif

_________________
...life is random...so am I...
So, there is a fan. Time to grab your sh*t, gentlemen!


viimati muutis Etz 20.03.2023 23:09:01, muudetud 1 kord
Kommentaarid: 223 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 192
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
elukaz
HV Guru
elukaz

liitunud: 06.09.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 20.03.2023 23:08:22 vasta tsitaadiga

Tüvis vist rehvimõõt enam ei loe? Oli mingi muutus mõni aasta tagasi.
_________________
Ma ei saa sellest aru, järelikult on see vale.
Kommentaarid: 176 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 0 :: 143
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Etz
HV Guru
Etz

liitunud: 27.01.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 20.03.2023 23:09:50 vasta tsitaadiga

elukaz kirjutas:
Tüvis vist rehvimõõt enam ei loe? Oli mingi muutus mõni aasta tagasi.


Rehvimõõt ei loe aga vedrustust sa tegelikult modifitseerida ei tohi.

_________________
...life is random...so am I...
So, there is a fan. Time to grab your sh*t, gentlemen!
Kommentaarid: 223 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 192
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Vaba Mikrofon »  Hobiautode ja muu tehnika kallal nokitsemise teema mine lehele 1, 2, 3, 4, 5  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.