Avaleht
uus teema   vasta Uudised »  Pressiteated »  Elisa toob turule uue kompaktse hooldusteenuse nutiprobleemide lahendamiseks märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
Tanel
HV Guru
Tanel

liitunud: 01.10.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 11.04.2022 10:34:43 Elisa toob turule uue kompaktse hooldusteenuse nutiprobleemide lahendamiseks vasta tsitaadiga


PRESSITEADE - Elisa koondas kõik tehnilised oskused ühtse Elisa FIX teenusbrändi alla, mis pakub abi ükskõik millise tehnilise küsimuse või nutiseadme remondiga. Pöördujatel on võimalus tuge saada Elisa FIX esindustes, telefoni teel või iseteeninduse vahendusel.
Digiajastu probleemid ja mured on jätkuvalt osaks inimeste argielust ning seetõttu toob Elisa veelgi personaalsema, kiirema ja efektiivsema teeninduse pakkumiseks turule uue hooldusteenuse Elisa FIX. Uus teenusbränd ühendab endas seadmete remondi, nutihoolduse ja tehnilise toe nii kõnes kui kirjas.

„Mitmeid aastaid on Elisa tasulise teenindusega aidanud klientidel lahendada kõiksugu tehnilisi probleeme, aga protsess on toimunud erinevate nimede alt. Fonum, Elisa Nutihooldus ja Elisa tasuline tehniline tugi aitasid kõik erinevaid muresid ja nii jõudsimegi arusaamale, et mõistlik on kõik teenused, mis puudutavad kliendile suunatud seadmetega seotud tasulist teenindust, kokku tuua. Sellest saigi alguse Elisa FIX, mis koondab kliendi jaoks erinevad teenused üheks selgeks ja arusaadavaks brändiks. FIX on koht, kus kõik tehnilised mured korda saavad ja kus aidatakse kõiki, sõltumata sellest, millise operaatori klient ollakse, mis seadmega on mure või kust seade on ostetud,“ sõnas Elisa seadmete järelteeninduse juht Ivar Tennokese.

Mure lahendamisel aitavad Elisa vilunud spetsialistid ning klient ei pea ise infot tikutulega otsima. Kiired juhised edastatakse kliendini kas telefonitsi või e-maili teel. Kui nutitelefon või tahvelarvuti vajab remonti või hooldust, pole kliendil vaja esindusse tulla, sest seadme saab saata spetsialistini ka pakiautomaadiga või soovi korral tellida järele kulleri. Kui telefoni või tahvelarvuti remondiga on kiire, saab klient selle uude Elisa FIX esindusse kiirremonti tuua, kus enim levinud probleemid, nagu ekraani vahetus, saavad teostatud mõne tunniga.

Tennokese sõnab, et Elisa FIX pakub tervikteenust, et klient ei peaks ekslema. „Kui seade, olgu selleks nutitelefon, -kell, arvuti, tõukeratas, teler või tahvelarvuti, on katki või klient vajab seadme osas nõustamist, siis Elisa FIX aitab. Tegemist on Eestis unikaalse teenusega just seetõttu, et klient ei pea teadma, mis mure on või millist abi vaja on. Kui ta pöördub Elisa FIX-i, pakutakse tema probleemile lahendus, “ lisas Tennokese.
Elisa FIX-iga saab kontakti tasulise kõnetoega esmaspäevast reedeni 9.00-21.00. Nutiseadme saab remonti tuua esindusse või saata hooldusesse, olenemata ajast või kohast läbi lähima pakiautomaadi või kulleriga.

Täpsema info esinduste ja hinnakirja kohta leiad Elisa FIX-i kodulehelt www.elisa.ee/elisafix

_________________
HV valuutakalkulaator
Kommentaarid: 461 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 12 :: 7 :: 356
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Draqula
HV Guru

liitunud: 29.10.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 11.04.2022 11:36:01 vasta tsitaadiga

Huvitav väärtuspakkumine.
Eks saab näha kas nad suudavad seda konkurentsivõimelise hinna juures välja vedada või ongi ärimudelis arvestatud, et inimene on mugavuse (ükskõik millega ükskõik mis mure saab lahendatud) nimel valmis üle keskmise turuhinna maksma.
Seni on sellist universaal-elektroonika remonti vist laiemalt pakkunud vaid IT buss?
Kommentaarid: 42 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 34
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
rex
HV Guru
rex

liitunud: 09.01.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 11.04.2022 13:53:40 vasta tsitaadiga

Marketingiosakond võib ilusaid asju lubada, lõpuks vaatab sellele tanki alt läbi käinud seadmele ikkagi otsa tehnik, kes tõdeb, et remont läheks kallimaks kui uus osta. Loomulikult tuleb ka sellise diagnostika eest arve.
Kommentaarid: 247 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 226
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
macc
Kreisi kasutaja

liitunud: 10.05.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 11.04.2022 15:09:33 vasta tsitaadiga

Täielik jura kuubis. Just otsin Elisa tv äpi probleemile vastust, see ei tööta enam Android boksis. See ajuvaba robot on ainult aja raiskaja. Suunab edasi iseteenindusse, et seal põhjalikumalt vastata. Seal aga hakkab kõik sama jama uuesti pihta- ei mingit vastust.
Äpi enda arvustus on alla igasugust arvestust, 2,0: https://play.google.com/store/apps/details?id=ee.elisa.mobile
Kommentaarid: 24 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 23
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
wex
Kreisi kasutaja

liitunud: 25.11.2003




sõnum 11.04.2022 16:45:35 vasta tsitaadiga

rex kirjutas:
Marketingiosakond võib ilusaid asju lubada, lõpuks vaatab sellele tanki alt läbi käinud seadmele ikkagi otsa tehnik, kes tõdeb, et remont läheks kallimaks kui uus osta. Loomulikult tuleb ka sellise diagnostika eest arve.

Universaalteenuse pakkujad üritavad pigem "piima pealt koort riisuda". ~50% vigadest on sellised lihtsad mida saab stiilis "tehase seadete taastamine", hard reset, j.n.e. parandada. Mõned üksikud mehaanilist lähenemist vajavad rikked (näit: PSU vahetus) tasuvad ennast rahaliselt ära.
Enamasti pigem nii: katkise asja hind (€) +parandus (€) > samaväärne uus asi (vanemate asjade korral samaväärne vana asi)

Kallimat asjade korral soovitaks pigem katkine asi maha müüa (katkisena) ja osta endale uus.
Ise olen vahest nii ostnud aga rahalist võitu ei kipu tulema isegi siis kui tööraha ei arvesta.

Viimati ostsin oksjonilt (firma kes pakub ka läptoppide hooldust) katkise hingega läpaka. Kui sellele läpakale lisada vajaminemavad osad hing, ram, ssd, aku, laadija on komplekse läptopi hind koos. Ainuke point, et enamus asjad olid endal olemas.
Kommentaarid: 119 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 112
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
indrpo
HV Guru

liitunud: 14.11.2004




sõnum 11.04.2022 17:57:23 vasta tsitaadiga

Tundub tervikuna suhteliselt sama kaugtoe hind mida Telia tugi sarnaselt juba aastaid pakub.
Telia puhul tugi infotelefonis, esinduses, lisaks ka tehnikuga kohapeal.

Ilmselt eesmärk sama, klient helistab ISP toele, et mul internet ei tööta. Tegelikult kõik töötab, lihtsalt üks nutiseade või arvuti ei tööta. Seega pakkumiseks alternatiiv, otsi itisõber või pakume tasulist abi mure lahendamiseks. Õige ka, ISP teenuste support ei suuda kõikide IT muredega kliente tasuta abistada.
Kommentaarid: 253 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 223
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ykshuntka
HV kasutaja
ykshuntka

liitunud: 15.01.2007



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 11.04.2022 19:29:51 vasta tsitaadiga

Täiesti vajalik teenus, las maksavad.
Olin Elisa esinduses järjekorras ootamas ja kuulsin pealt:

Vanamees: Ma ei saa enam sõbrale pilte saata?!
Teenindaja uurib, et kuidas proovite või mis moodi varem sai jne.
Teenindaja lõpuks küsib: Kas Teil internet on telefonis?
Vanamees: Internet oli, aga läks liiga kulukaks ja panin kinni!

😁
Kommentaarid: 53 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 47
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
rex
HV Guru
rex

liitunud: 09.01.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 11.04.2022 23:46:06 vasta tsitaadiga

Et tuleb tasulise teenusena hakata inimesi veenma, et polegi vaja neid pilte saata.
Kommentaarid: 247 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 226
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
napoleon
Unknown virus
napoleon

liitunud: 08.12.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 12.04.2022 01:31:40 vasta tsitaadiga

Huvitav kas käib nii:
Klient: mul on selline mure et(räägib edasi, teenindaja eriti ei kuula)
Teenindaja: kas restarti tegite?
Klient: jaa, juba mitu korda
Teenindaja: kas tehaseseadete taastamise tegite?
Klient: jaa, seda ka juba proovisin
Teenindaja: eee... no siis on vist rikkis. Peate remonti viima.
Kommentaarid: 76 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 59
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Uudised »  Pressiteated »  Elisa toob turule uue kompaktse hooldusteenuse nutiprobleemide lahendamiseks
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.