Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum |
|
Lautirs
HV vaatleja
liitunud: 22.07.2013
|
20.12.2021 19:57:20
Garantii korras parandus |
|
|
Kusagilt on kõrva jäänud, kuid kiire netiotsinguga kinnitust ei leidnud. Küsimus siis selles, et kui 2 aasta jooksul (antud juhul küll on möödunud aasta) peale ostu läheb tavalise kasutuse tulemusena toode katki, kas parandus peaks minema garantii alla? Või on see mingit moodi siiski tarbija vastutusel ning tarbija peab remondi kinni maksma?
|
|
Kommentaarid: 29 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
24 |
|
tagasi üles |
|
|
A.S.
HV Guru
liitunud: 27.10.2003
|
20.12.2021 20:01:21
|
|
|
Küsimus on selles, et kas need 2 aastat on sul garantii aeg või pretensioonide esitamise aeg.
|
|
Kommentaarid: 33 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
33 |
|
tagasi üles |
|
|
Lautirs
HV vaatleja
liitunud: 22.07.2013
|
20.12.2021 20:04:21
|
|
|
Garantii aeg, kontrollisin igaks juhuks just praegu ka üle
|
|
Kommentaarid: 29 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
24 |
|
tagasi üles |
|
|
A.S.
HV Guru
liitunud: 27.10.2003
|
20.12.2021 20:12:27
|
|
|
Kui sa pole kasutustingimusi rikkunud, siis peaks suure tõenäosusega minema garantii alla. Kui muidugi pole katki läinud mõni kuludetail, mis pidigi kasutamise käigus ära kuluma (umbes, nagu auto piduriklotsid vms.).
|
|
Kommentaarid: 33 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
33 |
|
tagasi üles |
|
|
Wusses
mehine eesti muffin
liitunud: 31.03.2008
|
20.12.2021 20:24:19
|
|
|
Tegelen ise igapäevaselt garantiidega
Kui on tootja poolne defekt/viga, siis läheb garantii alla.
Kui seade on töös olnud 1-2a, on suure tõenäosusega probleem mitte garantiiline.
Samamoodi tuleb selgeks teha kas on garantii või pretensiooni aeg.
_________________
|
|
Kommentaarid: 316 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
1 :: |
259 |
|
tagasi üles |
|
|
Lautirs
HV vaatleja
liitunud: 22.07.2013
|
20.12.2021 20:24:23
|
|
|
Asi siis täpsemalt selles, et sain kõrvaklappe kasutada umbes aasta, kuni 1 korral pähe pannes mingi toruke tegi lihtsalt krõps ning asi katki oligi. Mingit jõudu ei kasutanud, mis jõudu ikka pähe pannes kasutada saaks. Maha polnud kukkunud. Viisin siis need kõrvaklapid firmale, kellelt ostsin need, kuid täna sain vastuse neilt, et see ei lähe garantiiremondi alla ning parandus oleks pool kõrvaklappide väärtusest.
|
|
Kommentaarid: 29 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
24 |
|
tagasi üles |
|
|
Wusses
mehine eesti muffin
liitunud: 31.03.2008
|
20.12.2021 20:34:34
|
|
|
Lautirs kirjutas: |
Asi siis täpsemalt selles, et sain kõrvaklappe kasutada umbes aasta, kuni 1 korral pähe pannes mingi toruke tegi lihtsalt krõps ning asi katki oligi. Mingit jõudu ei kasutanud, mis jõudu ikka pähe pannes kasutada saaks. Maha polnud kukkunud. Viisin siis need kõrvaklapid firmale, kellelt ostsin need, kuid täna sain vastuse neilt, et see ei lähe garantiiremondi alla ning parandus oleks pool kõrvaklappide väärtusest. |
Mina pöörduks tarbijakaitse poole. Võid ka OTSE tootja poole pöörduda.
Suure tõenäosusega läheb see kuluosa alla (paindumist kannatav asi loetakse kuluosa alla).
Eraisikule on garantii kehtivuse aeg 2a kui tootja teisiti ei arva.
_________________
|
|
Kommentaarid: 316 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
1 :: |
259 |
|
tagasi üles |
|
|
A.S.
HV Guru
liitunud: 27.10.2003
|
20.12.2021 20:41:57
|
|
|
Eks seal tuleb jah tarbijakaitse abil vaielda, et kas torukese lagunemisel on tegemist materjali defektiga või kasutajapoolse tegevusega.
|
|
Kommentaarid: 33 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
33 |
|
tagasi üles |
|
|
Lautirs
HV vaatleja
liitunud: 22.07.2013
|
20.12.2021 20:45:07
|
|
|
Wusses kirjutas: |
Tegelen ise igapäevaselt garantiidega
Kui on tootja poolne defekt/viga, siis läheb garantii alla.
Kui seade on töös olnud 1-2a, on suure tõenäosusega probleem mitte garantiiline.
Samamoodi tuleb selgeks teha kas on garantii või pretensiooni aeg. |
Isegi juhul kui on kasutatud tootja poolt a'la ebasobivat materjali ning seetõttu puruneb asi enneaegselt? Sest antud vigastus tekkis kõrvaklappe lihtsalt pähe pannes ning ei kujuta ette, et see midagi muud saab olla kui defektne ühendus või materjal.
|
|
Kommentaarid: 29 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
24 |
|
tagasi üles |
|
|
Wusses
mehine eesti muffin
liitunud: 31.03.2008
|
20.12.2021 20:51:27
|
|
|
Lautirs kirjutas: |
Wusses kirjutas: |
Tegelen ise igapäevaselt garantiidega
Kui on tootja poolne defekt/viga, siis läheb garantii alla.
Kui seade on töös olnud 1-2a, on suure tõenäosusega probleem mitte garantiiline.
Samamoodi tuleb selgeks teha kas on garantii või pretensiooni aeg. |
Isegi juhul kui on kasutatud tootja poolt a'la ebasobivat materjali ning seetõttu puruneb asi enneaegselt? Sest antud vigastus tekkis kõrvaklappe lihtsalt pähe pannes ning ei kujuta ette, et see midagi muud saab olla kui defektne ühendus või materjal. |
Ma ei oska nii hinnata, ma ei kujuta ette mis toode jne. Mina suure tõenäosusega kiidaksin heaks garantii remondi, tootja ise võib näha seda kui loomulik kulumine. Mina uuriksin põhjendust, miks väidetavalt garantii alla ei lähe. Olen pidanud korduvalt klientidele seletama, miks üks või teine asi garantii alla ei lähe ja põhjendan ka alati ära.
_________________
|
|
Kommentaarid: 316 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
1 :: |
259 |
|
tagasi üles |
|
|
A.S.
HV Guru
liitunud: 27.10.2003
|
20.12.2021 20:54:24
|
|
|
Lautirs kirjutas: |
Sest antud vigastus tekkis kõrvaklappe lihtsalt pähe pannes ning ei kujuta ette, et see midagi muud saab olla kui defektne ühendus või materjal. |
See on sinu arvamus, tootja arvamus ei pruugi paraku sama olla. Kui viitsid, siis vaidle nendega.
|
|
Kommentaarid: 33 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
33 |
|
tagasi üles |
|
|
Wusses
mehine eesti muffin
liitunud: 31.03.2008
|
20.12.2021 21:55:44
|
|
|
Ma kunagi vaidlesin MTTC-GA.
MTTC väitis ka et sony z5 (oli vist või oli z3) tagaklaas ei lähe garantii alla. Klaas läks iseenesest katki (pinge vale vms).
Pöördusin tootja enda poole ja naad saatsid uue telefoni ja vabandasid ette ja taha
_________________
|
|
Kommentaarid: 316 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
1 :: |
259 |
|
tagasi üles |
|
|
karusloom
HV kasutaja
liitunud: 11.11.2004
|
20.12.2021 23:23:20
|
|
|
Kontakteeru kõrvaklapi tootjaga, edasta ostudokument ja pildid vigastusest ning märgi ära, et defekt ilmnes normaalse kasutuse käigus. Üldjuhul saadetakse asendus ja vanad võid endale jätta. Endal kogemus Logitechiga, ei mingit peavalu.
|
|
Kommentaarid: 49 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
47 |
|
tagasi üles |
|
|
laurx
HV Guru
liitunud: 25.03.2004
|
21.12.2021 09:26:20
|
|
|
..selles pöördumises võib viidata keeldunud kohale. Ma kunagi jaurasin msi läpaka pärast euronicsiga, kes keeldus recallitud korpuse veaga masinat garantiisse võtmast. Tuli muu koha kaudu see remont. 4 kuud läks.
_________________ Ketas, ketta, ketast, kettasse, kettas, kettast, kettale, kettal, kettalt, kettaks, kettani, kettana, kettata, kettaga. <--SPIKKER
mõned sülerid, mis hetkel müüa on -> https://www.facebook.com/marketplace/profile/100087345405856/ värskeim loetelu. Ei mingit otsa.ee d. kätte saad asap. |
|
Kommentaarid: 1104 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
0 :: |
704 |
|
tagasi üles |
|
|
MaXakas
Kreisi kasutaja
liitunud: 16.02.2004
|
18.06.2022 17:15:21
|
|
|
karusloom kirjutas: |
Kontakteeru kõrvaklapi tootjaga, edasta ostudokument ja pildid vigastusest ning märgi ära, et defekt ilmnes normaalse kasutuse käigus. Üldjuhul saadetakse asendus ja vanad võid endale jätta. Endal kogemus Logitechiga, ei mingit peavalu. |
Kahjuks ei tasu luua liiga suuri illusioone tootja poole pöördumise osas: liiga palju on standardvastust "kui oled EUs, siis palun pöördu oma retaileri poole", kui oleksid mujal, siis saaks rahulikult tootjaga asju ajada.
_________________ There is no such thing as allkiri! |
|
Kommentaarid: 45 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
44 |
|
tagasi üles |
|
|
Paadialune
HV vaatleja
liitunud: 11.08.2012
|
20.06.2022 18:13:33
|
|
|
Osad müüjad reageerivadgi alles siis, kui tarbijakaitsesse on avaldus tehtud. Lihtsam on kliendile iga asja peale EI öelda, sest valdav enamus kas ei tea, ei viitsi või ei pea ajakulu tõttu otstarbekaks teemat edasi ajada. Müüjad-vahendajad teavad seda väga hästi.
|
|
Kommentaarid: 4 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
|
|