Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Üldfoorum »  Garantii korras parandus märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
Lautirs
HV vaatleja

liitunud: 22.07.2013




sõnum 20.12.2021 19:57:20 Garantii korras parandus vasta tsitaadiga

Kusagilt on kõrva jäänud, kuid kiire netiotsinguga kinnitust ei leidnud. Küsimus siis selles, et kui 2 aasta jooksul (antud juhul küll on möödunud aasta) peale ostu läheb tavalise kasutuse tulemusena toode katki, kas parandus peaks minema garantii alla? Või on see mingit moodi siiski tarbija vastutusel ning tarbija peab remondi kinni maksma?
Kommentaarid: 29 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 24
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
A.S.
HV Guru

liitunud: 27.10.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 20.12.2021 20:01:21 vasta tsitaadiga

Küsimus on selles, et kas need 2 aastat on sul garantii aeg või pretensioonide esitamise aeg.
Kommentaarid: 33 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 33
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Lautirs
HV vaatleja

liitunud: 22.07.2013




sõnum 20.12.2021 20:04:21 vasta tsitaadiga

Garantii aeg, kontrollisin igaks juhuks just praegu ka üle
Kommentaarid: 29 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 24
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
A.S.
HV Guru

liitunud: 27.10.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 20.12.2021 20:12:27 vasta tsitaadiga

Kui sa pole kasutustingimusi rikkunud, siis peaks suure tõenäosusega minema garantii alla. Kui muidugi pole katki läinud mõni kuludetail, mis pidigi kasutamise käigus ära kuluma (umbes, nagu auto piduriklotsid vms.).
Kommentaarid: 33 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 33
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Wusses
mehine eesti muffin
Wusses

liitunud: 31.03.2008




sõnum 20.12.2021 20:24:19 vasta tsitaadiga

Tegelen ise igapäevaselt garantiidega
Kui on tootja poolne defekt/viga, siis läheb garantii alla.

Kui seade on töös olnud 1-2a, on suure tõenäosusega probleem mitte garantiiline.

Samamoodi tuleb selgeks teha kas on garantii või pretensiooni aeg.

_________________
Kommentaarid: 316 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 259
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Lautirs
HV vaatleja

liitunud: 22.07.2013




sõnum 20.12.2021 20:24:23 vasta tsitaadiga

Asi siis täpsemalt selles, et sain kõrvaklappe kasutada umbes aasta, kuni 1 korral pähe pannes mingi toruke tegi lihtsalt krõps ning asi katki oligi. Mingit jõudu ei kasutanud, mis jõudu ikka pähe pannes kasutada saaks. Maha polnud kukkunud. Viisin siis need kõrvaklapid firmale, kellelt ostsin need, kuid täna sain vastuse neilt, et see ei lähe garantiiremondi alla ning parandus oleks pool kõrvaklappide väärtusest.
Kommentaarid: 29 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 24
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Wusses
mehine eesti muffin
Wusses

liitunud: 31.03.2008




sõnum 20.12.2021 20:34:34 vasta tsitaadiga

Lautirs kirjutas:
Asi siis täpsemalt selles, et sain kõrvaklappe kasutada umbes aasta, kuni 1 korral pähe pannes mingi toruke tegi lihtsalt krõps ning asi katki oligi. Mingit jõudu ei kasutanud, mis jõudu ikka pähe pannes kasutada saaks. Maha polnud kukkunud. Viisin siis need kõrvaklapid firmale, kellelt ostsin need, kuid täna sain vastuse neilt, et see ei lähe garantiiremondi alla ning parandus oleks pool kõrvaklappide väärtusest.


Mina pöörduks tarbijakaitse poole. Võid ka OTSE tootja poole pöörduda.

Suure tõenäosusega läheb see kuluosa alla (paindumist kannatav asi loetakse kuluosa alla).


Eraisikule on garantii kehtivuse aeg 2a kui tootja teisiti ei arva.

_________________
Kommentaarid: 316 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 259
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
A.S.
HV Guru

liitunud: 27.10.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 20.12.2021 20:41:57 vasta tsitaadiga

Eks seal tuleb jah tarbijakaitse abil vaielda, et kas torukese lagunemisel on tegemist materjali defektiga või kasutajapoolse tegevusega.
Kommentaarid: 33 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 33
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Lautirs
HV vaatleja

liitunud: 22.07.2013




sõnum 20.12.2021 20:45:07 vasta tsitaadiga

Wusses kirjutas:
Tegelen ise igapäevaselt garantiidega
Kui on tootja poolne defekt/viga, siis läheb garantii alla.

Kui seade on töös olnud 1-2a, on suure tõenäosusega probleem mitte garantiiline.

Samamoodi tuleb selgeks teha kas on garantii või pretensiooni aeg.


Isegi juhul kui on kasutatud tootja poolt a'la ebasobivat materjali ning seetõttu puruneb asi enneaegselt? Sest antud vigastus tekkis kõrvaklappe lihtsalt pähe pannes ning ei kujuta ette, et see midagi muud saab olla kui defektne ühendus või materjal.
Kommentaarid: 29 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 24
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Wusses
mehine eesti muffin
Wusses

liitunud: 31.03.2008




sõnum 20.12.2021 20:51:27 vasta tsitaadiga

Lautirs kirjutas:
Wusses kirjutas:
Tegelen ise igapäevaselt garantiidega
Kui on tootja poolne defekt/viga, siis läheb garantii alla.

Kui seade on töös olnud 1-2a, on suure tõenäosusega probleem mitte garantiiline.

Samamoodi tuleb selgeks teha kas on garantii või pretensiooni aeg.


Isegi juhul kui on kasutatud tootja poolt a'la ebasobivat materjali ning seetõttu puruneb asi enneaegselt? Sest antud vigastus tekkis kõrvaklappe lihtsalt pähe pannes ning ei kujuta ette, et see midagi muud saab olla kui defektne ühendus või materjal.


Ma ei oska nii hinnata, ma ei kujuta ette mis toode jne. Mina suure tõenäosusega kiidaksin heaks garantii remondi, tootja ise võib näha seda kui loomulik kulumine. Mina uuriksin põhjendust, miks väidetavalt garantii alla ei lähe. Olen pidanud korduvalt klientidele seletama, miks üks või teine asi garantii alla ei lähe ja põhjendan ka alati ära.

_________________
Kommentaarid: 316 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 259
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
A.S.
HV Guru

liitunud: 27.10.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 20.12.2021 20:54:24 vasta tsitaadiga

Lautirs kirjutas:
Sest antud vigastus tekkis kõrvaklappe lihtsalt pähe pannes ning ei kujuta ette, et see midagi muud saab olla kui defektne ühendus või materjal.

See on sinu arvamus, tootja arvamus ei pruugi paraku sama olla. Kui viitsid, siis vaidle nendega.
 
Kommentaarid: 33 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 33
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Wusses
mehine eesti muffin
Wusses

liitunud: 31.03.2008




sõnum 20.12.2021 21:55:44 vasta tsitaadiga

Ma kunagi vaidlesin MTTC-GA.
MTTC väitis ka et sony z5 (oli vist või oli z3) tagaklaas ei lähe garantii alla. Klaas läks iseenesest katki (pinge vale vms).
Pöördusin tootja enda poole ja naad saatsid uue telefoni ja vabandasid ette ja taha icon_lol.gif

_________________
Kommentaarid: 316 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 259
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
karusloom
HV kasutaja

liitunud: 11.11.2004




sõnum 20.12.2021 23:23:20 vasta tsitaadiga

Kontakteeru kõrvaklapi tootjaga, edasta ostudokument ja pildid vigastusest ning märgi ära, et defekt ilmnes normaalse kasutuse käigus. Üldjuhul saadetakse asendus ja vanad võid endale jätta. Endal kogemus Logitechiga, ei mingit peavalu.
Kommentaarid: 49 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 47
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
laurx
HV Guru
laurx

liitunud: 25.03.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 21.12.2021 09:26:20 vasta tsitaadiga

..selles pöördumises võib viidata keeldunud kohale. Ma kunagi jaurasin msi läpaka pärast euronicsiga, kes keeldus recallitud korpuse veaga masinat garantiisse võtmast. Tuli muu koha kaudu see remont. 4 kuud läks.
_________________
Ketas, ketta, ketast, kettasse, kettas, kettast, kettale, kettal, kettalt, kettaks, kettani, kettana, kettata, kettaga. <--SPIKKER
mõned sülerid, mis hetkel müüa on -> https://www.facebook.com/marketplace/profile/100087345405856/ värskeim loetelu. Ei mingit otsa.ee d. kätte saad asap.
Kommentaarid: 1104 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 0 :: 704
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
MaXakas
Kreisi kasutaja
MaXakas

liitunud: 16.02.2004




sõnum 18.06.2022 17:15:21 vasta tsitaadiga

karusloom kirjutas:
Kontakteeru kõrvaklapi tootjaga, edasta ostudokument ja pildid vigastusest ning märgi ära, et defekt ilmnes normaalse kasutuse käigus. Üldjuhul saadetakse asendus ja vanad võid endale jätta. Endal kogemus Logitechiga, ei mingit peavalu.

Kahjuks ei tasu luua liiga suuri illusioone tootja poole pöördumise osas: liiga palju on standardvastust "kui oled EUs, siis palun pöördu oma retaileri poole", kui oleksid mujal, siis saaks rahulikult tootjaga asju ajada.

_________________
There is no such thing as allkiri!
Kommentaarid: 45 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 44
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Paadialune
HV vaatleja
Paadialune

liitunud: 11.08.2012




sõnum 20.06.2022 18:13:33 vasta tsitaadiga

Osad müüjad reageerivadgi alles siis, kui tarbijakaitsesse on avaldus tehtud. Lihtsam on kliendile iga asja peale EI öelda, sest valdav enamus kas ei tea, ei viitsi või ei pea ajakulu tõttu otstarbekaks teemat edasi ajada. Müüjad-vahendajad teavad seda väga hästi.
Kommentaarid: 4 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 3
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Üldfoorum »  Garantii korras parandus
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.