Mõnda aega käimas juba closed alpha, võtmeid saadetakse aeg-ajalt välja neile, kes soovi avaldasid veebilehel. Viimati saadeti 2500 võtit välja, et vaikselt areneb asi. Tundub huvitav ja loodetavasti optimeerivad mootorit piisavalt, et suuremate tehaste puhul asi ikka mängitav oleks.
Muidu äge mäng lisab kolme dimensionaalsuse kogu masinavärgile. Kuid no vaenlased teeb suht m6ttetuks kogu asja. Tähendab pole relvi ega turreteid. Factoriod pole ka juba ammu käppinud, sest vaenlased pole korralikku uppi saanud. Ja niisama ehitamise pärast kindlasti ei viitsi mängida. Siuksed mängud vajavad korraliku survival mode ka! _________________ zero
Ise sain kirja, et 08.03.2019 - 11.03.2019 toimub Alpha Test Weekend ning mulle on võti tulekul. Endal aega proovimiseks pole, seega kui keegi on huvitatud, siis jagan meeleldi.
tsitaat:
If you are getting this mail you will
get a key for the Alpha Test Weekend.
It will start around 5pm GMT on Friday March 8.
It will end around 5pm GMT on Monday March 11.
Feel free to stream, record and do anything you can with the game.
The NDA will be completely lifted and gone, forever.
More information and your key will arrive when it starts.
We hope you'll enjoy the alpha test weekend!
Muidu äge mäng lisab kolme dimensionaalsuse kogu masinavärgile. Kuid no vaenlased teeb suht m6ttetuks kogu asja. Tähendab pole relvi ega turreteid. Factoriod pole ka juba ammu käppinud, sest vaenlased pole korralikku uppi saanud. Ja niisama ehitamise pärast kindlasti ei viitsi mängida. Siuksed mängud vajavad korraliku survival mode ka!
Mis sellel nimel häda? Minu meelest just sobib, oled ehitanud valmis midagi suurt ja siis sul on ju rahulduse tunne ja kui see rahuldus veel sõnaga tehas: "satisFACTORY" koos on, siis sobib väga hästi.
OT:
Factorio on endiselt early access, 1.0 pole veel välja tulnud, kuigi mulle tundub, et neil hakkavad vaikselt ideed otsa saama, vaatasin steamist, et mingi vend on 10k tundi sinna alla pannud, ma ise vaevalt 400h.
Mis factoriosse puutub, siis uuemates versioonides saab vastased suht karmiks ajada.
hästi ei taju, mis selle factory? ehitamise end goal või üleüldse mingi goal on, või sellel polegi mingit eesmärki, ehitad mingeid meeletuid konveiereid lihtsalt selle pärast, et vaadata kuidas need töötavad? videos on näha mustmiljon erinevat liini, kus peal jooksevad mingisugused "asjad", okei...aga mis edasi?
mängu koduleht pehmelt öeldes jätab ka suure küsimärgi õhku selle kirjelduse osas "Satisfactory is an FPS open-world factory building sim. You play as an engineer on an alien planet tasked to complete ‘Project Assembly’ - a massive machine for a mysterious purpose. Conquer nature, build multi-story factories, and automate to satisfaction!" _________________ "There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins."
Juba Update 5 väljas ja kõige chillim ning meeldivas mõttes sõltuvust tekitav mäng, mida proovinud.
Kui Christmas sale on ale, siis kindlasti proovige! _________________ Slow is smooth and smooth is fast
Hetkel juba Update 7 väljas
Update 8 kohe-kohe tulemas - väidetavalt migreeruvad Unreal 5 mootori peale üle. _________________ Slow is smooth and smooth is fast
Näe siin ka täitsa selle teema.
Mängisin ka vahepeal seda ~250tunni jagu (sellistel peladel pole see midagi) Esimene läbi mängimine (~169h) oli mega huvitav ja tundus väga hästi üles ehitatud olevat aga teisel läbimängimisel lõi ootamatult kopa ette ja ei suutnud rohkem mängida. Kuidagi meeletult tüütuks muutub see, et kogu tehas tuleb põhimõtteliselt peale igat upgradet ümber teha ja liiga palju asju nõuab mitmest kaardi otsast detaile (mida peab ka tootma). Paberil tundub just selline lähenemine loogiline ja äge aga kui ikka lõpumängus pead ühe toote kiiruse tõstmiseks 7+ tehast sisuliselt nullist uuesti ehitama erinevates kaardi otstes ja logistikaga majandama siis muutub ikka tüütuks küll!
Kõige selle juures on kohutav veel see, et kuskil tootmise koondinfot ei näe. Jooksed paberi ja pliiatsiga mööda kaarti ringi ja uurid, mis tootlikus kuskil on (loed kokku iga masina) Esimese läbimängimise lõpuks oli mul 4xA4 paberit igasugu märkmeid täis kirjutatud asju mida peaks mäng mul aitama meeles hoida või kokku lugeda!
Muus osas on baas äge ja loodetavasti tegeletakse arenduse käigus ka nende miinustega. Sandbox oleks juba hea edasiminek kuna saaks vahele jätta igasugu upgraded ja kohe tehaseid teha, mida hiljem pole vaja upgradeda ja ümber ehitada.
Jõudlus on ka super sellel mängul. Üsna suured tehased saab ehitada enne, kui FPS kukkuma hakkab. Mul viimaks jooksis hoopis CPU taha asi kinni kui 50% tuumadest kasutuses oli ja boost kellad enam nii kõrgele ei läinud. Lisaks profiilikastiga oli elektriarvel lausa arvuti tarve juba näha, järelikult masinat kasutab hästi! _________________ Mess with the best, die like the rest!
Nali naljaks aga videokaarti ei suuda täies mahus see mäng ära kasutada (5600X peal siis) Tuumade arv ei paistagi määrav olevat vaid kell. Kuskil 50% kasutuse juures prosekasutus enam ei tõusnud aga perf hakkas järjest kukkuma. _________________ Mess with the best, die like the rest!
Kõige selle juures on kohutav veel see, et kuskil tootmise koondinfot ei näe. Jooksed paberi ja pliiatsiga mööda kaarti ringi ja uurid, mis tootlikus kuskil on (loed kokku iga masina) Esimese läbimängimise lõpuks oli mul 4xA4 paberit igasugu märkmeid täis kirjutatud asju mida peaks mäng mul aitama meeles hoida või kokku lugeda!
Uploadid enda savegame sinna, näed ära enda productioni, asukohad, resource-noded jms. Lisaks saad unlockida vajalikke värke, kui miski kopa ette viskad. Redditis on aeg-ajalt näha ka, et on tehtud mängusiseselt endale dashboardid koondinfo jaoks, mis on siis ära automatiseeritud.
Ma endal nö baasi väldin, fps kuskil 10 kandis.. peaks vist rauda uuendama
Online calculatoreid jms. olen ka kasutanud lõpupoole kui asi väga tüütuks kiskus. Nende jama on see, et ikkagi onlines ei näe asju ja peab uue save faili sinna laadima koguaeg. Seda ma samas ei teadnud, et saab ka savesi modifitseerida ja asju unlockida jms. Uurin seda!
Enda esimese mängu baas oli lõpuks selline kui fps kukkuma hakkas. (screenil näha 82fps 120 asemel) Raske on suurust pildilt hinnata kuna korruseid ei näe aga siiski. Pilt tuletas seda peavalu transportöörlintide paigutamisega ka meelde. Liiga aeglased on lõpumängus ja ei mahu duubeldama ka. Õnneks kiiremad tulevad ka varsti.
PS. valesti mäletasin... 60% cpu oli hoopis kus perf kolinal kukkuma hakkas. GPU oli ikka samal ajal 70-75% _________________ Mess with the best, die like the rest!
Näe siin ka täitsa selle teema.
Mängisin ka vahepeal seda ~250tunni jagu (sellistel peladel pole see midagi) Esimene läbi mängimine (~169h) oli mega huvitav ja tundus väga hästi üles ehitatud olevat aga teisel läbimängimisel lõi ootamatult kopa ette ja ei suutnud rohkem mängida. Kuidagi meeletult tüütuks muutub see, et kogu tehas tuleb põhimõtteliselt peale igat upgradet ümber teha ja liiga palju asju nõuab mitmest kaardi otsast detaile (mida peab ka tootma). Paberil tundub just selline lähenemine loogiline ja äge aga kui ikka lõpumängus pead ühe toote kiiruse tõstmiseks 7+ tehast sisuliselt nullist uuesti ehitama erinevates kaardi otstes ja logistikaga majandama siis muutub ikka tüütuks küll!
Kõige selle juures on kohutav veel see, et kuskil tootmise koondinfot ei näe. Jooksed paberi ja pliiatsiga mööda kaarti ringi ja uurid, mis tootlikus kuskil on (loed kokku iga masina) Esimese läbimängimise lõpuks oli mul 4xA4 paberit igasugu märkmeid täis kirjutatud asju mida peaks mäng mul aitama meeles hoida või kokku lugeda!
Muus osas on baas äge ja loodetavasti tegeletakse arenduse käigus ka nende miinustega. Sandbox oleks juba hea edasiminek kuna saaks vahele jätta igasugu upgraded ja kohe tehaseid teha, mida hiljem pole vaja upgradeda ja ümber ehitada.
Jõudlus on ka super sellel mängul. Üsna suured tehased saab ehitada enne, kui FPS kukkuma hakkab. Mul viimaks jooksis hoopis CPU taha asi kinni kui 50% tuumadest kasutuses oli ja boost kellad enam nii kõrgele ei läinud. Lisaks profiilikastiga oli elektriarvel lausa arvuti tarve juba näha, järelikult masinat kasutab hästi!
Nõus, et teist korda ehitama hakates muutub algusest peale tehaste ehitamine tüütuks. Blueprint süsteemi oleksid nad pidanud laiema tegema.
Aitas see kui sõbraga ehitama hakkasime, tema jaoks esimene kogemus ning valisime alustamiseks teise biome-i. Desert ikka hoopis teine tera kui Plains _________________ Slow is smooth and smooth is fast
Ma mängisin ka desertit teist korda. Asukoht oli äge aga ära tüütas ikka kuna asjad olid veel kaugemal. Teist pelajat kellega pelada pole kahjuks leidnud veel _________________ Mess with the best, die like the rest!
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.