Avaleht
uus teema   vasta Raud »  TSI (TeeSeeIse) »  DIY Camper Van (matkaauto) - 2024 update märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
elukaz
HV Guru
elukaz

liitunud: 06.09.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 05.09.2023 11:37:17 vasta tsitaadiga

Auto enda latern läks põlema? Kui teise akuga töötab siis astud sammhaaval soovitud ühenduse poole. Esimene aku, kaitseplokis suvaline pluss, kaugtule kaitse ühelt poolt, teiselt poolt, läbi jagaja, mingil maal on rikkekoht. Kui kohe esimese pealt ei tööta siis maaühendus akule lähemale.

Siis veel muidugi töötav/seisev mootor. Mõned päevatuled on nii tehtud et süttib alates 13.2V vms. Auto seisab, midagi ei näpi paned aku laadima. Tuled lähevad põlema. Kui ei lae siis ühenda kuidas tahad, ei põle.

_________________
Ma ei saa sellest aru, järelikult on see vale.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
TeaMeTzu
HV veteran

liitunud: 10.10.2011




sõnum 05.09.2023 17:58:43 vasta tsitaadiga

Käisin tegin paar mõõtmist. Kui lisatuli on taha ühendatud, siis on seisva mootoriga tõesti vaid 7.5 V. Töötava mootoriga proovisin vaid ilma lisatuleta. Siis tõusis pinge 11.9 V'lt 13 V'ni

Originaal kaugtuled lähevad põlema igas asendis. Ka seisva mootoriga ja ühendatud lisatulega. Ma ei tea, kas see tähendab ka midagi, aga kui antud antud ringis voolu sees ei ole, siis näitab takistuseks 20-30 kΩ.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Zuumbox
HV kasutaja

liitunud: 26.08.2016




sõnum 05.09.2023 18:12:22 vasta tsitaadiga

TeaMeTzu kirjutas:
Käisin tegin paar mõõtmist. Kui lisatuli on taha ühendatud, siis on seisva mootoriga tõesti vaid 7.5 V.
icon_question.gif icon_eek.gif
Ma ütleks selle peale, et see aku on Sul ikka puhta piix. Või kustkohast Sa sellise numbri said?
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Etz
HV Guru
Etz

liitunud: 27.01.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 05.09.2023 18:17:10 vasta tsitaadiga

Zuumbox kirjutas:
TeaMeTzu kirjutas:
Käisin tegin paar mõõtmist. Kui lisatuli on taha ühendatud, siis on seisva mootoriga tõesti vaid 7.5 V.
icon_question.gif icon_eek.gif
Ma ütleks selle peale, et see aku on Sul ikka puhta piix. Või kustkohast Sa sellise numbri said?


Aku klemmid lahti, või kust see mõõdeti? icon_rolleyes.gif

_________________
...life is random...so am I...
So, there is a fan. Time to grab your sh*t, gentlemen!
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
TeaMeTzu
HV veteran

liitunud: 10.10.2011




sõnum 05.09.2023 19:03:17 vasta tsitaadiga

7.5 V ikka seal juhtme otsas kuhu lisatule ühendan. Aku on uus ja täis laetud.
_________________
M: Ainulaadsed Eesti disain sisustuselemendid - TESSERA
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
avrn
Kreisi kasutaja

liitunud: 16.02.2007




sõnum 06.09.2023 06:18:26 vasta tsitaadiga

No ega siis palju variante enam pole, kuskil on kehv ühendus.
Ma vaataks kõigepealt miinuspoole üle, need üle/läbi kere käivad ühendused ei pruugi alati head saada.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
elukaz
HV Guru
elukaz

liitunud: 06.09.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 06.09.2023 13:07:15 vasta tsitaadiga

TeaMeTzu kirjutas:
kui antud antud ringis voolu sees ei ole, siis näitab takistuseks 20-30 kΩ.


Oletades et kaugetes on traatpirnid siis mõõdad vale ahelat, külma pirni takistus on ühe oomi kandis.

Alustuseks leia õige kaitse, kus on vool peal ainult siis kui tuli põleb ja kui välja tõmbad siis tuli kustub, ainult ühel pool, teine jääb põlema. Kui kaitse väljas siis üks klemm näitab pirni takistust, teine peab lülituma tulede taktis 12V.

Kui tõesti aku täis ja tuli põleb ja mõõdad õiget kohta ja seal on 7.5, siis kuskil kärssab, ülejäänud voldid muunduvad tee peal aku plussist mõõtekohani soojuseks, suurusjärgus sama palju kui pirni peal. Seda näpu vahel ei hoiaks.

Siin on vist kõrvalist abi vaja, või siis võta otse tule pealt icon_lol.gif Alustuseks ära lõika kohe juhtmeid läbi vaid proovi pirni klemmide pealt.

_________________
Ma ei saa sellest aru, järelikult on see vale.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Etz
HV Guru
Etz

liitunud: 27.01.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 06.09.2023 13:11:39 vasta tsitaadiga

TeaMeTzu, vii parem mõne spetsialisti kätte, enne kui kogu masina maha põletad... icon_rolleyes.gif
_________________
...life is random...so am I...
So, there is a fan. Time to grab your sh*t, gentlemen!
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
TeaMeTzu
HV veteran

liitunud: 10.10.2011




sõnum 06.09.2023 18:08:13 vasta tsitaadiga

Nonii tundub, et paanikaks pole põhjust (peaasi, et nüüd ära ei sõnu) icon_biggrin.gif. Paistab, et maandus ei olnud lihtsalt kõige parem (seda siis leebelt öeldes). Kinnitasin lisatule maanduse esialgu lihtsalt olemasolevale maandusele uue mutriga peale ilma midagi puhastamata jne - no, et vaadata, kas üldse toimib. Multimeeter ju näitas, et ühendus ülejäänud kerega olemas ja järelikult peab korraks toimima. Ei toiminud icon_biggrin.gif

Nüüd tegin korralikult ja kõik töötab nagu peab. Täpsustan, et õiged kaitsmed on ikka algusest peale kasutuses olnud.

Paljud tööd on tõesti sellised, millega viin auto spetsialisti juurde. Aga ausalt öeldes olen hakanud neid "spetsialiste" natukene pelgama. Käis vän mõni aeg tagasi suht-koht tuntud ja edukas remondikohas. Enne Hiiumaa trippi hakkasin rattaid alt ära võtma, ja need olid nii kinni lastud, et ma oma 100 kiloga hüppasin meetrise padrunisaba otsas ja vaevu sain lahti. Lisaks, gabariittulede mittepõlemise probleem lahendati voolu võtmisega 24/7 voolu all olevatelt (kui süüde sees) juhtmetelt. Käsipiduri reguleerimine tähendas, et pärast 20km sõitu oli norm kärsakas üleval. Tänu foorumile ja internetile olen meeletult õppinud asju ja olen suhteliselt kindel, et teen paljud tööd korralikumalt kui keskmine spetsialist. Samas nagu ka enne ütlesin, tihtipeale ei saa teisiti kui on ikkagi vaja viia kellegi juurde.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Zuumbox
HV kasutaja

liitunud: 26.08.2016




sõnum 06.09.2023 18:53:04 vasta tsitaadiga

TeaMeTzu kirjutas:
Enne Hiiumaa trippi hakkasin rattaid alt ära võtma, ja need olid nii kinni lastud, et ma oma 100 kiloga hüppasin meetrise padrunisaba otsas ja vaevu sain lahti.

No eks neid "spetsialiste" ole jah igasuguseid. Aga antud juhul ei maksaks neid siiski süüdistada sest remondikojad lasevad rattamutreid reeglina suruõhumutrikeerajaga (nn "koputaja") ja see on üks vingemaid relvi remondimehe arsenalis. On olemas ka akuga "koputajaid"; kui ise rattaid vahetad, soovitan hankida. Muide, paha ei tee kui rattapoldi keeret natuke mingi "moosiga" määrida; hõlbustab keeramist ja väldib roostetamist.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Janis
HV Guru

liitunud: 30.11.2005




sõnum 06.09.2023 18:57:12 vasta tsitaadiga

Remondijuhendites pigem ikka kirjas, et määret ei tohi rattapoltidele panna.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
TeaMeTzu
HV veteran

liitunud: 10.10.2011




sõnum 06.09.2023 19:51:35 vasta tsitaadiga

Akumutrikeeraja on olemas ja mitte just kõige väiksem. See suutis ühe poldi lahti lasta.
Mina ka seni teadmisel, et määret ei tohi kasutada, lisaks on mul vänil tänaseni käinud rattad nii tihti alt, et kinni ei ole saanud roostetada icon_biggrin.gif

Eks ma isegi lasen akutööriistaga poldid kinni, aga seda peab tegema mõistusega ja tänapäevastel löökmutrikeerajatel saab ka väändemomenti seadistada.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Zuumbox
HV kasutaja

liitunud: 26.08.2016




sõnum 06.09.2023 20:18:25 vasta tsitaadiga

Janis kirjutas:
Remondijuhendites pigem ikka kirjas, et määret ei tohi rattapoltidele panna.

Keermele võib, koonuspindadele ei tohi sest just see hoiab polti/mutrit kinni. Ja panna tuleb mõistusega, mitte nii, et ujub. Olen kasutanud ja pole mul kunagi ükski lahti tulnud.

TeaMeTzu kirjutas:
Eks ma isegi lasen akutööriistaga poldid kinni, aga seda peab tegema mõistusega ja tänapäevastel löökmutrikeerajatel saab ka väändemomenti seadistada.

thumbs_up.gif
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
elukaz
HV Guru
elukaz

liitunud: 06.09.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 07.09.2023 12:32:42 vasta tsitaadiga

Mis momendiga pingutate kui poldid ära mökerdatud?

Ja keere on samasugune koonus, mõlemad kontreerivad. Kui koonusseibid siis sealt otsast vähem.

_________________
Ma ei saa sellest aru, järelikult on see vale.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Janis
HV Guru

liitunud: 30.11.2005




sõnum 07.09.2023 12:55:01 vasta tsitaadiga

Rattapolt nii tugev, et seal küll pole mingit momenvõtit vaja kasutada. Käega keerab ilusti tunde järgi vähemalt nõutud tugevusega kinni
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
elukaz
HV Guru
elukaz

liitunud: 06.09.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 07.09.2023 13:16:48 vasta tsitaadiga

Sõiduautodel suht nõrgad, mingid külasepa kinni keeratud poldid läksid prõks ja prõks pooleks icon_sad.gif

Kaubikuga õnneks seda muret pole, saab pika toruga lahti.

_________________
Ma ei saa sellest aru, järelikult on see vale.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Leinö
HV veteran
Leinö

liitunud: 07.05.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 07.09.2023 15:31:08 vasta tsitaadiga

Etz kirjutas:
TeaMeTzu, kui sinises mundris mehike peaks kinni pidama ja suvatsema seda kontrollida, siis sinna sa selle autoga siis ka jääd. icon_wink.gif


eee, kas seda nõuet ära ei kaotatud?
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Etz
HV Guru
Etz

liitunud: 27.01.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 07.09.2023 15:35:45 vasta tsitaadiga

Leinö kirjutas:
Etz kirjutas:
TeaMeTzu, kui sinises mundris mehike peaks kinni pidama ja suvatsema seda kontrollida, siis sinna sa selle autoga siis ka jääd. icon_wink.gif


eee, kas seda nõuet ära ei kaotatud?


Millist nõuet?
Et rehv peab vastama koormusindeksile? icon_rolleyes.gif

Koormusindeksi nõue on endiselt alles, rehvimõõt pole enam reglementeeritud.
Kuni koopas ringi käima mahub ja mustriosa on kaetud, pane mis mõõdus rehvi tahad aga koormusindeks peab olema vastav.

_________________
...life is random...so am I...
So, there is a fan. Time to grab your sh*t, gentlemen!
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Leinö
HV veteran
Leinö

liitunud: 07.05.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 07.09.2023 15:42:35 vasta tsitaadiga

Etz kirjutas:
Leinö kirjutas:
Etz kirjutas:
TeaMeTzu, kui sinises mundris mehike peaks kinni pidama ja suvatsema seda kontrollida, siis sinna sa selle autoga siis ka jääd. icon_wink.gif


eee, kas seda nõuet ära ei kaotatud?


Millist nõuet?
Et rehv peab vastama koormusindeksile? icon_rolleyes.gif

Koormusindeksi nõue on endiselt alles, rehvimõõt pole enam reglementeeritud.
Kuni koopas ringi käima mahub ja mustriosa on kaetud, pane mis mõõdus rehvi tahad aga koormusindeks peab olema vastav.


Ok, panin mäsa, arvasin, et see käis terve kompoti kohta (rehvimõõt, koormus, kiirus)
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Etz
HV Guru
Etz

liitunud: 27.01.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 07.09.2023 15:50:21 vasta tsitaadiga

Leinö kirjutas:
Ok, panin mäsa, arvasin, et see käis terve kompoti kohta (rehvimõõt, koormus, kiirus)


ot:
See oleks natuke absurdne, 3.5t täismassiga kaubikule võiks ju siis südamerahus keerata alla "kerghaagise" rehvid mille koormustaluvus oleks heal juhul 1/10 vajaminevast.

_________________
...life is random...so am I...
So, there is a fan. Time to grab your sh*t, gentlemen!
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
TeaMeTzu
HV veteran

liitunud: 10.10.2011




sõnum 12.09.2023 16:41:22 vasta tsitaadiga

Võtan osa kaupa põrandat lahti, et hakata soojustama. Nüüd küsimus, kas peaks pleki peale enne veel mürasummutusmatid panema või teeb soojustusvaht sama töö? Mürasummutusmatt tuleks iga paneeli keskele ja vaht pigem servadesse. Praegu lahti võetud osas on selline 2-3mm ruumi mürasummutuse jaoks, aga ma ei tea, kas igal pool.



Ma plaanin PIR paigaldamise ajal kasutada samasid kinnitusplaate, millega põrandalatid pealt tasaseks ajasin liimise ajaks. Selleks, et PIR liiga kõrgele ei tõuseks. Kas tundub olevat toimiv idee icon_biggrin.gif ?



Lisaks sain nüüd lisatuled korralikult ära ühendatud ja kõik juhtmed kenaks üheks kimbuks teha. Nüüd peab minema pimedas katsetama icon_smile.gif
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
elukaz
HV Guru
elukaz

liitunud: 06.09.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 13.09.2023 23:13:23 vasta tsitaadiga

TeaMeTzu kirjutas:
mürasummutusmatid panema või teeb soojustusvaht


Või eikumbagi, siis jääb mingi võimalus et kunagi viitsid alust vaadelda mis vist oli plaan, muidu kui midagi peale liimid siis suht kindel et saab eluaegne. Pigimatt tõstab kaalu, vaht võib varviga reageerima hakata, niiskuskaitsena ilmselt värv üksi kõige tõhusam. Katus ja küljed matiga tehtud? Seal annab rohkem efekti.

Need metallplaadid on liiga palju nokitsemist, paar pikka reikat ja raskuseks telliskivid peale teeb sama töö ära.

Tulesid testi kahe autoga, ise istud vastu sõitvas thumbs_up.gif

_________________
Ma ei saa sellest aru, järelikult on see vale.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Etz
HV Guru
Etz

liitunud: 27.01.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 13.09.2023 23:21:14 vasta tsitaadiga

elukaz kirjutas:
Tulesid testi kahe autoga, ise istud vastu sõitvas thumbs_up.gif


Pole selleks teist autot vajagi, pane see illuminatsioon särama ja hakka autost eemale astuma ning vaata aeg-ajalt üle õla.
Saad kohe teada, kui kaugelt veel auto poole vaadata kannatab.

_________________
...life is random...so am I...
So, there is a fan. Time to grab your sh*t, gentlemen!
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
elukaz
HV Guru
elukaz

liitunud: 06.09.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 13.09.2023 23:49:08 vasta tsitaadiga

Pigem võrdluseks teiste vastutulijatega, mingi tasemega oled harjund, saab aimu kuhumaani on veel ok. Kahtlustan et juba kilomeetri peal peab vahetusele mõtlema. See on siis mõlemad 90-ga sõites 20 sek.
_________________
Ma ei saa sellest aru, järelikult on see vale.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
TeaMeTzu
HV veteran

liitunud: 10.10.2011




sõnum 28.10.2023 23:07:59 vasta tsitaadiga

Spoiler Spoiler Spoiler


EDIT:

Vahepeal olen saanud põranda kõik ära soojustatud ja sain kätte tellitud elektroonikakomponendid. Ikka päris kitsaks läheb paneelide paigutamine kahe katuseluugi vahele. Oleks vaid enne teadnud paneelide mõõte, oleks paar millimeetrit rohkem luukide vahele (no tol hetkel ei olnud paneele isegi plaani panna katusele). Aga eks kuidagi peab ära mahutama. Hetkel kavatsen katuseraami teha alumiiniumist ja siis mustaks värvida. Katuseraami teine eesmärk peale paneelide hoidmise, on katuseluukide varjamine küljepealt.

Raami kinnitamine Ducatole on omaette ooper. Hetkel tellisin alumiiniumist U-profiili ja proovin ise kinnitused teha. Muidu müüakse neid 200-250€ komplekt icon_neutral.gif


tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Raud »  TSI (TeeSeeIse) »  DIY Camper Van (matkaauto) - 2024 update mine lehele eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.