Avaleht
uus teema   vasta Uudised »  Ülevaated, kasutajate hinnangud »  Mis on pistikuhübriidi tasuvusaeg? Renault Captur E-tech proovisõit märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3, 4  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
Sold OUT
no credit
Sold OUT

liitunud: 30.07.2002




sõnum 21.05.2021 08:21:37 vasta tsitaadiga

Miks peaks saama nii kehva aku? Teenusepakuja vastutab ja kontrollib akude kvaliteeti ja mahutavust. Ja sa ei ostagi akut äkki autoga koos sellise stsenaariumi puhul.
_________________
People have been calling for a month and we've been sold out for a week or so.
Kommentaarid: 92 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 5 :: 1 :: 79
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DVDRW
HV Guru
DVDRW

liitunud: 13.10.2003




sõnum 21.05.2021 08:33:30 vasta tsitaadiga

Renault vist üritas midagi sarnast. Liiga ahneks läksid ja asi kukkus ära.
Kommentaarid: 26 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 25
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tanel
HV Guru
Tanel

liitunud: 01.10.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 21.05.2021 08:42:17 vasta tsitaadiga

Hiinlastel on see vist õnnestunud
https://thedriven.io/2021/03/26/nio-has-now-done-two-million-electric-car-battery-swaps/


Link


Sellest nüüd teine, kiirem versioon tulnud

Link

_________________
HV valuutakalkulaator
Kommentaarid: 461 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 12 :: 7 :: 356
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
netmaster
HV kasutaja
netmaster

liitunud: 21.08.2004




sõnum 21.05.2021 09:30:39 vasta tsitaadiga

Sold OUT kirjutas:
Miks peaks saama nii kehva aku? Teenusepakuja vastutab ja kontrollib akude kvaliteeti ja mahutavust. Ja sa ei ostagi akut äkki autoga koos sellise stsenaariumi puhul.


Täpselt.
Tanklast võid sa praegu ka mingit solki saada ja kui seda vága tihti juhtuma hakkab, hääletavad kliendid jalgadega. Boonuseks on see, et erinevalt solgitud kütusest ei juhtu kehva aku puhul autoga eriti midagi.
Ilma akuta ostes oleks elektriautode hinnad ka hoobilt normaalsed.

Eks seal ole muidugi ka palju pisiprobleeme. Kuidas arvestada renti, kui sa autoga pool aastat ei sõida ja kuidas sundida kedagi sel ajal aku eest hoolt kandma. Või näiteks kuidas sa lepingu lõpetamisel aku ära tood, või mis saab varastatud, või sodiks sõidetud akust, jne, jne. Suure osa sellest saab muidugi sarnaselt tavalise pikaajalise rendilepinguga lihtsalt kokku leppida või liikluskindlustuse kaela ajada.


viimati muutis netmaster 21.05.2021 09:39:59, muudetud 1 kord
Kommentaarid: 2 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Mnator
HV Guru

liitunud: 18.10.2007




sõnum 21.05.2021 09:36:52 vasta tsitaadiga

Sold OUT kirjutas:
Miks peaks saama nii kehva aku? Teenusepakuja vastutab ja kontrollib akude kvaliteeti ja mahutavust. Ja sa ei ostagi akut äkki autoga koos sellise stsenaariumi puhul.
just ei ostagi
saad selle mis parajasti on
teenusepakkuja vaatab, et ah - ainult linnasõitudeks akut veel küllalt

ja ma kirjutasin, et see oleks must stsenaarium icon_wink.gif
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DVDRW
HV Guru
DVDRW

liitunud: 13.10.2003




sõnum 21.05.2021 09:50:22 vasta tsitaadiga

netmaster kirjutas:
Ilma akuta ostes oleks elektriautode hinnad ka hoobilt normaalsed.

Zoe oli vahepeal ilma akuta (st eraldi akurent) pm oli sama hind mis akuga thumbs_down.gif
Akuelemendi hind sinna 100€/kWh kanti. Pole see aku kallis midagi.
Mingi ~10% auto hinnast.
Lihtsalt uue väljatöötatud tehnoloogia (akupaki leiutamise) algkulud vaja tasa teenida, mis võiks juba olla tehtud.


viimati muutis DVDRW 21.05.2021 09:51:02, muudetud 1 kord
Kommentaarid: 26 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 25
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
netmaster
HV kasutaja
netmaster

liitunud: 21.08.2004




sõnum 21.05.2021 10:02:48 vasta tsitaadiga

tsitaat:
teenusepakkuja vaatab, et ah - ainult linnasõitudeks akut veel küllalt


Tead sa mõnda tanklat, kes vaataks kliendile otsa ja müüks talle linnasõitudeks solki? Kõike võib juhtuda, kuid see on pigem pseudoprobleem.
Eks seda aku min. mahtuvust saab ka sarnaselt muu kütuse omadustega kokku leppida või standardiseerida. Konkurents turul paneb lõpuks kõik paika.

tsitaat:
Akuelemendi hind sinna 100€/kWh kanti. Pole see aku kallis midagi.


vaatasin Google abiga, et kui Tesla 3 maksab ~$40000, siis keegi seal presenteeris oma aku vahetamise arvet, kus aku enda hind oli ~$13000. Euroopa hinnad on muidugi veidi teised, aga suhe peaks enamvähem sama olema. Seega on aku pigem 30% auto hinnast. See, kui keegi müüb ilma akuta autot sama hinnaga, on lihtsalt ahnus ja ei saa pikalt kesta.
Kommentaarid: 2 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Mnator
HV Guru

liitunud: 18.10.2007




sõnum 21.05.2021 10:35:31 vasta tsitaadiga

netmaster, see sisepõlemismootori kütuse ja akude võrdlus, mida teed, ei ole kuigi hea, võrdled liiga halvasti võrreldavaid asju.
Kütusemüüjad kui müüvad solki, siis kõigile, neil pole mitut mahutit millest sama kütust müüa
aga akusid laos ootel saab vabalt olla eri vanuse/kasutusastmes, mis teenusepakkuja jaoks paikapandud kriteeriiumite järgi on veel kõlbulikud
ja ma ei mõelnud üldse, et näo järgi müük, vaid lihtsalt mis parameetritega satub järgmine akupakk olema, mis järjest laost laadimast võetakse ja autosse torgatakse
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
The_Boss
HV Guru
The_Boss

liitunud: 13.01.2009



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 21.05.2021 10:46:36 vasta tsitaadiga

Egas elektrikad ei peakski pikamaasõiduks olema, seega milles probleem? 100km vs 500km range vahe oleks ilmselge liialdus ka. Pigem oleks kehvem aku näiteks 400km ja uus aku 500km.w

Akude tootmine läheb järjest odavamaks, aga selle asemel, et see auto hinnas kajastuks, topitakse autodesse järjest suuremaid akupakke. Kellel on linnas vaja ühe laadimisega ringi sõita 500km?
Pikamaasõitudele võiks alles siis mõelda kui on mingi ühtne ja mõistlike vahemaade taga asuv kiirlaadimise/akuvahetuse võrgustik olemas.

Praegusel juhul mõtlen ikka ainult sõiduautosid, mitte töövahendeid, mis tõesti võivad vajada suuremat akut igapäevasteks sõitudeks.

_________________
Pakun sülearvutite tolmupuhastust, termopasta vahetust, emaplaatide remonti ja BIOS paroolide eemaldust.
Kommentaarid: 347 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 276
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DVDRW
HV Guru
DVDRW

liitunud: 13.10.2003




sõnum 21.05.2021 10:59:26 vasta tsitaadiga

Pakun, et pool aku hinnast on selle korpus ja elektroonika ning teine pool elemendid ise, seega ei tohiks tegelikult hind niipalju erineda väike vs suur aku.
Päikesepaneelidel on näiteks elemendi hind ~30% kogu paneeli hinnast.
Kommentaarid: 26 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 25
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
The_Boss
HV Guru
The_Boss

liitunud: 13.01.2009



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 21.05.2021 11:04:06 vasta tsitaadiga

isegi kui on pool aku hinnast, siis 4x väiksem aku oleks ikka väga korralik hinnavõit ja linnas sõitmisel ei oma mingit mõju.
_________________
Pakun sülearvutite tolmupuhastust, termopasta vahetust, emaplaatide remonti ja BIOS paroolide eemaldust.
Kommentaarid: 347 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 276
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Xloaded
külaline






sõnum 21.05.2021 15:42:22 vasta tsitaadiga

Millal tasub ära? Mitte kunagi!!

Seat CNG, maksin 22k auto eest!
800 eur kütuse kaart kaasa, selle eest sain sõita pea 25k tankides kõige kallimast tankla ketist Eestis "Eesti Gaas!"

Selle 6000k eur eest saaks sõita pea 250.000 KM või enam kui tankida soodsamatest kohtadest.
Vahepeal sai gaasi 0.34 sentti kg, täisbaak alla 5 EUR! ning sellega sai 500 km sõita mõõda trassi!

Ei tee elektri autot maha, hübriid igati etem kui tava bensukas aga on ka soodsamaid ning loodussõbralikemaid varijante aka. rohegaas.
Selle asemel, et kasutada loodussõbralikumat rohegaasi olen kindel, et tulevad poliitikud varsti gaasi "vigaseks maksustama!" riigil raha ju vaja.
Tõenäoliselt ootab sama saatus ka Elektriautosid.

NB: videoülevaade thumbs_up.gif


viimati muutis Xloaded 22.05.2021 00:50:08, muudetud 3 korda
tagasi üles
napoleon
Unknown virus
napoleon

liitunud: 08.12.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 21.05.2021 16:18:43 vasta tsitaadiga

The_Boss kirjutas:
Egas elektrikad ei peakski pikamaasõiduks olema, seega milles probleem? 100km vs 500km range vahe oleks ilmselge liialdus ka. Pigem oleks kehvem aku näiteks 400km ja uus aku 500km.w

Akude tootmine läheb järjest odavamaks, aga selle asemel, et see auto hinnas kajastuks, topitakse autodesse järjest suuremaid akupakke. Kellel on linnas vaja ühe laadimisega ringi sõita 500km?
Pikamaasõitudele võiks alles siis mõelda kui on mingi ühtne ja mõistlike vahemaade taga asuv kiirlaadimise/akuvahetuse võrgustik olemas.

Praegusel juhul mõtlen ikka ainult sõiduautosid, mitte töövahendeid, mis tõesti võivad vajada suuremat akut igapäevasteks sõitudeks.


Kui see akuvahetus toimiks ja akuvahetuspunkte oleks samapalju kui täna bensujaamasid, siis poleks jah range nii oluline. Kui lähedki kuhugi karu p_sse kus pole võimalust ei laadida ega akuvahetuspunkti, siis paned lihtsalt varuaku pagassi.
Aga praegu on range siiski päris oluline argument
Kommentaarid: 76 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 59
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
The_Boss
HV Guru
The_Boss

liitunud: 13.01.2009



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 21.05.2021 16:30:47 vasta tsitaadiga

napoleon, jätkuvalt, miks on range oluline asi? See on oluline ainult siis kui pead igapäevaselt tegema sõite linnast välja ja praegusel juhul võikski siis ka näiteks diisli või misiganes muu sobivama asja võtta.

Kui pead 99% ajast tegema sõite linnas ja see 1% ajast tegema ülipika otsa, siis lihtsalt ei tee seda. Lähed võtad selleks ajaks rendika või midagi. Suht mõttetu ju 99% ajast kaasas kanda massiivset akut, mida reaalselt vaja pole v.a see 1% ajast.

_________________
Pakun sülearvutite tolmupuhastust, termopasta vahetust, emaplaatide remonti ja BIOS paroolide eemaldust.
Kommentaarid: 347 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 276
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ullivilli
Kreisi kasutaja
ullivilli

liitunud: 09.06.2004




sõnum 24.05.2021 14:36:48 vasta tsitaadiga

Sh enamik inimesed, kes võtavad sõna selle kohta, et akud on väikesed ja ma ei saa 1000km ühe laadimisega sõita, reaalselt ei ole olukorras, kus osta 50,60-100K maksev auto, mis hinnaklassis enamik elektrikad paraku pigem on.
Statistiliselt suudavad suht vähesed aastas 20K täis sõita, mis tähendab iga tööpäev 80km (ehk peaks elama vähemalt 30-40km kaugusel töökohast)
Need kes rohkem sõidavad ärgu võtku elektriautot.

Proovisin ID4 ja Enyaq ning võimekus palju sellega sõita saab ei ole kindlasti Eesti piires takistuseks.
Pigem tekitab probleemi muud trassid, kui Tallinn-Tartu-Pärnu, sest olgugi, et Eestis on paberi peal väga hea laadimisvõrgustik, on see iganenud ning annab välja umbes 5x väikemat võimsust, kui paberi peal näitab.

_________________
Kõik videovajadused täidab www.mustpost.ee ||| www.youtube.com/arvutimaailm ||| www.facebook.com/arvutimaailm
Kommentaarid: 48 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 44
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Sold OUT
no credit
Sold OUT

liitunud: 30.07.2002




sõnum 24.05.2021 15:03:35 vasta tsitaadiga

ullivilli kirjutas:
Sh enamik inimesed, kes võtavad sõna selle kohta, et akud on väikesed ja ma ei saa 1000km ühe laadimisega sõita, reaalselt ei ole olukorras, kus osta 50,60-100K maksev auto, mis hinnaklassis enamik elektrikad paraku pigem on.
Statistiliselt suudavad suht vähesed aastas 20K täis sõita, mis tähendab iga tööpäev 80km (ehk peaks elama vähemalt 30-40km kaugusel töökohast)
Need kes rohkem sõidavad ärgu võtku elektriautot.

Proovisin ID4 ja Enyaq ning võimekus palju sellega sõita saab ei ole kindlasti Eesti piires takistuseks.
Pigem tekitab probleemi muud trassid, kui Tallinn-Tartu-Pärnu, sest olgugi, et Eestis on paberi peal väga hea laadimisvõrgustik, on see iganenud ning annab välja umbes 5x väikemat võimsust, kui paberi peal näitab.


On ju takistuseks kui sõidad edasi-tagasi ja jälle otsi laadijat. Diiseliga lased nädal aega tartu vahet ja siis kuluta 3 minutit tanklas

_________________
People have been calling for a month and we've been sold out for a week or so.
Kommentaarid: 92 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 5 :: 1 :: 79
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
The_Boss
HV Guru
The_Boss

liitunud: 13.01.2009



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 24.05.2021 15:41:06 vasta tsitaadiga

Kodu pole?

Edit: Ahjaa, läks täitsa meelest, et suur osa inimesi elab ju kortermajades icon_biggrin.gif

_________________
Pakun sülearvutite tolmupuhastust, termopasta vahetust, emaplaatide remonti ja BIOS paroolide eemaldust.
Kommentaarid: 347 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 276
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Anti
 

liitunud: 11.05.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 24.05.2021 15:50:27 vasta tsitaadiga

miks ära ei kustutanud postitust siis
Kommentaarid: 313 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 4 :: 4 :: 240
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ullivilli
Kreisi kasutaja
ullivilli

liitunud: 09.06.2004




sõnum 24.05.2021 15:56:50 vasta tsitaadiga

Sold OUT kirjutas:
On ju takistuseks kui sõidad edasi-tagasi ja jälle otsi laadijat. Diiseliga lased nädal aega tartu vahet ja siis kuluta 3 minutit tanklas

Kõik muutused on ebamugavad ja vastikud.
Kodust stardid alati täis akuga ja see aeg, mis käid näiteks tikupoisis pissil ja võtad ühe kabanossi, sirutad niisama jalga on täiesti piisav et ka tagasi jõuda.
3 minutit on jutuks tore küll... reaalsus on 10-15 emmal kummal suunal ning see on täiesti piisav.
Pealegi, kui uhad koguaeg 400-500km päevas, võibolla ei peaks elektriautot üldse vaatama.
Sama moodi nagu ei ole mõtet kaaluda väikest luukpära, kui pidevalt tarvis segumasinat või Avanti vedada.

Sh enne, kui teemaga jätkame tasuka paika panna enda ja teiste jaoks kas arutame niisama või oleme üldse 60K uue auto sihtrühmas? icon_smile.gif
Mingil põhjusel jäänud mulje, et eriti sõnakad on need, kes tegelikult ei ole.

_________________
Kõik videovajadused täidab www.mustpost.ee ||| www.youtube.com/arvutimaailm ||| www.facebook.com/arvutimaailm
Kommentaarid: 48 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 44
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Sold OUT
no credit
Sold OUT

liitunud: 30.07.2002




sõnum 24.05.2021 16:00:59 vasta tsitaadiga

ullivilli kirjutas:
Sold OUT kirjutas:
On ju takistuseks kui sõidad edasi-tagasi ja jälle otsi laadijat. Diiseliga lased nädal aega tartu vahet ja siis kuluta 3 minutit tanklas

Kõik muutused on ebamugavad ja vastikud.
Kodust stardid alati täis akuga ja see aeg, mis käid näiteks tikupoisis pissil ja võtad ühe kabanossi, sirutad niisama jalga on täiesti piisav et ka tagasi jõuda.
3 minutit on jutuks tore küll... reaalsus on 10-15 emmal kummal suunal ning see on täiesti piisav.

Ja enne, kui teemaga jätkame tasuka paika panna enda ja teiste jaoks kas arutame niisama või oleme üldse 60K uue auto sihtrühmas? icon_smile.gif
Mingil põhjusel jäänud mulje, et eriti sõnakad on need, kes tegelikult ei ole.


Kuidas kodus automaagiliselt startida täis akuga? Siin on su esimene vale. Vb on aku tühi kuna jõudsid õhtul tartust tagasi ja ühtegi laadijasse ei viitsinud passima minna.

Ja oh jumal kui julged auto laadijasse jätta tunniks, kohe on elektriautode grupi klounid pildi teinud, et hoiab kohta kinni.

Reaalsuses tankimisele läheb 3 minutit max. Ära hakka mu sõnu väänama. Tänapäeval ei pea järjekorda minema seisma, et maksta

_________________
People have been calling for a month and we've been sold out for a week or so.
Kommentaarid: 92 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 5 :: 1 :: 79
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
mahno
HV kasutaja

liitunud: 25.07.2007



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 24.05.2021 16:07:03 vasta tsitaadiga

Selles ongi vahe, et elektriautoentusiast on nõus autos külmetama, 110 alas 90-ga venima, pidevalt mingit krdi juhet kokku ja lahku ühendama ja ei näe kõiges sellese probleemi. Sest ta on fänn ja ei hinda läbi pragmaatilise prisma. Ta naudib protsessi.

Tavalisel inimesel on suht pohlad, kas ta auto võtab elektrit, gaasi, bensiini või diislit. Tema arvutab erinevate variantide kulunumbrid välja, korrutab oma tagumikutunde-sõidumugavuse koefitsendiga läbi ja võtab selle, mis kasulikum.

Ma ise sõidan igapäevaselt CNG-ga. Jah, odav on küll. Külmetama ka ei pea. Aga see 500km sõiduulatust ja siis tankimine on ikkagi rämedalt tüütu. Diisel oli palju mugavam oma 1000+ kilomeetrit paagiga. Aga ka 2x kallim kui cng. Elekter, sisuliselt peale igat sõitu juhtme otsa...no ma ei kujuta seda elu ette. Mul üldjuhul on kas 2 km kaugusele poodi või 40+40km tallinnasse. Ahjaa, universaalkeret on vaja (pagassiga kuhu 2x40kg koera sisse mahuks) ja käru on vaja vedada. Neid tingimusi on elektrikaga ka suht võimatu rahuldada. Ja see kõik peab toimima iga ilmaga.


viimati muutis mahno 24.05.2021 16:10:08, muudetud 2 korda
Kommentaarid: 20 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 18
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
elukaz
HV Guru
elukaz

liitunud: 06.09.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 24.05.2021 16:07:43 vasta tsitaadiga

Hetkel tundub pistikhübriid ainus mõistlik elektriauto. Sõidadki igapäevaselt elektriga ja kui pikem sõit siis ei pea midagi plaanima vaid soristad paagi täis. Annaks aku pealt 100km välja siis puhas rõõm thumbs_up.gif
_________________
Ma ei saa sellest aru, järelikult on see vale.
Kommentaarid: 176 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 0 :: 143
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
The_Boss
HV Guru
The_Boss

liitunud: 13.01.2009



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 24.05.2021 16:12:43 vasta tsitaadiga

Sold OUT, kui elad oma majas, siis ei teki mingi järjekord kui kasvõi mitu päeva seda lonti küljes hoiad icon_biggrin.gif Nagu korduvalt öeldud, siis elektriauto, vähemalt praegu, polegi sobilik kõigile. Kortermajas elades ma isegi ei unistaks elektriauto omamisest. Ülisuure aku omamine ei paranda praeguseid kitsaskohti.

Kõigile sobikski see ainult juhul kui akuvahetus või akulaadimine võtakski aega minuteid. See aeg pole käes.

_________________
Pakun sülearvutite tolmupuhastust, termopasta vahetust, emaplaatide remonti ja BIOS paroolide eemaldust.
Kommentaarid: 347 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 276
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
napoleon
Unknown virus
napoleon

liitunud: 08.12.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 24.05.2021 16:21:45 vasta tsitaadiga

elukaz kirjutas:
Hetkel tundub pistikhübriid ainus mõistlik elektriauto. Sõidadki igapäevaselt elektriga ja kui pikem sõit siis ei pea midagi plaanima vaid soristad paagi täis. Annaks aku pealt 100km välja siis puhas rõõm thumbs_up.gif


Keegi siin ütles, et suured akupakid täiselektrilisel on mõttetud kuna pead neid kogu aeg kaasas tassima ja enamasti ju 500km sõiduulatust vaja pole. Aga pistikhübriidiga on ju sama teema - pead sisepõlemismootorit kogu aeg kaasas tassima icon_wink.gif

Aga mis nüüd 60k maksvat autot puudutab siis mina selle sihtgrupp kindlasti pole. Ilmselt pank isegi annaks liisingu, aga kui ma praegu oma 3.0 liitrise bensukaga ei sõida enamasti kuu ajaga isegi ühte paagitäit tühjaks, siis ilmselgelt on selle 60k-ga targematki teha kui uus auto osta.
Aga kui nüüd hüpoteetiliselt oletame, et kaaluks uue auto ostu ja eelarve oleks 60k. Hmmm.... kui sellega just taksot sõitma ei hakka, siis ilmselt kilomeetri omahind väga argument poleks, ilmselt oleks rõhk ikka muudel omadustel
Kommentaarid: 76 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 59
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Janis
HV Guru

liitunud: 30.11.2005




sõnum 24.05.2021 18:02:04 vasta tsitaadiga

mahno kirjutas:

Ma ise sõidan igapäevaselt CNG-ga. Jah, odav on küll. Külmetama ka ei pea. Aga see 500km sõiduulatust ja siis tankimine on ikkagi rämedalt tüütu.

Kahe kütusega auto just kõige mugavam ju, või sul puhtalt CNG auto? Mul gaasi range natuke alla 400 ja ei ole miskit tüütu, kui gaas otsa saab, tuleb suund tankla poole võtta icon_rolleyes.gif
Kommentaarid: 204 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 5 :: 170
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Uudised »  Ülevaated, kasutajate hinnangud »  Mis on pistikuhübriidi tasuvusaeg? Renault Captur E-tech proovisõit mine lehele eelmine  1, 2, 3, 4  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.