Avaleht
uus teema   vasta Uudised »  Pressiteated »  Telia avab 17. mail Tartus oma esimese iseteenindusesinduse märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
Tanel
HV Guru
Tanel

liitunud: 01.10.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga Online

sõnum 14.05.2021 11:19:01 Telia avab 17. mail Tartus oma esimese iseteenindusesinduse vasta tsitaadiga


PRESSITEADE - Esmaspäeval, 17. mail avab Telia koostöös Viljandi tehnoloogiaettevõttega Cleveron esimese iseteenindusesinduse Tartu Lõunakeskuses.

Telia ja Cleveroni koostöös sündinud iseteenindusesindus on maailmas ainulaadne lahendus, mille südames on Cleveroni uuenduslik, suure klienditeenindusekraaniga pakiautomaat.

Esindusse sisenenud klient saab puutetundliku ekraani abil ühenduse Telia kõnekeskuse konsultandiga. Ekraani juurde kuuluva makselahenduse kaudu saab kaupade eest tasuda ning seejärel sealtsamast, juba eelnevalt täidetud pakirobotist koodi abil oma vajalikud asjad kohe välja võtta. Eeltäidetud pakirobotist saab seejuures kätte nii digibokse, ruutereid, SIM-kaarte kui ka näiteks telefone.

Kõik huvilised saavad uue põlvkonna iseteenindusesinduse avamist jälgida ka Telia Facebooki lehel: https://www.facebook.com/events/514193569605984

Allikas: www.telia.ee

_________________
HV valuutakalkulaator
Kommentaarid: 461 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 12 :: 7 :: 356
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
indrpo
HV Guru

liitunud: 14.11.2004




sõnum 14.05.2021 17:41:48 vasta tsitaadiga

Seekord siis sedapsi, kahjuks ei olnud see võimalik, nagu plaanitud, esimesena Raplas.
Kommentaarid: 253 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 223
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tanel
HV Guru
Tanel

liitunud: 01.10.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga Online

sõnum 17.05.2021 16:19:17 vasta tsitaadiga

tsitaat:
Telia avas Tartus oma esimese iseteenindusesinduse

Telia avas esmaspäeval, 17. mail Tartu Lõunakeskuses koostöös Viljandi tehnoloogiaettevõttega Cleveron oma esimese iseteenindusesinduse. Maailmamastaabis ainulaadse lahendusega on võimalik tutvuda pilootprojekti korras augustikuu keskpaigani.

Telia Eesti müügi- ja teenindusüksuse juhi Katre Liibergi sõnul on iseteenindusesinduste eesmärk hakata tulevikus asuma regioonides, kus Telial hetkel esindust pole, aga klientidel on jätkuvalt soov oma seadmeid välja vahetada, uusi soetada või tellitud kaupa mugavalt kätte saada. Kuigi esialgne plaan oli avada esimene taoline lahendus Raplas, ei leitud piloteerimiseks sobivat pinda. Liibergi sõnul otsingud siiski jätkuvad.

„Oleme pikalt otsinud võimalust taastada jätkusuutlikult oma kohalolek väiksemates linnades ja asulates üle Eesti. Regionaalne teeninduspunktide võrgustik on ühiskondlikust seisukohast väga oluline, kuid kahjuks pole seni kasutusel olnud lahendused olnud äriliselt jätkusuutlikud. Samas on meil Eesti ettevõttena soov panustada ühiskonna arengusse. Näeme, et uudne lahendus aitab meil parandada teenuste ja teenindustoe regionaalset kättesaadavust ning samal ajal kasvatada inimeste seas digilahenduste kasutusoskust. Iseteenindusesindused on meie viis lahendada struktuurseid muresid innovaatilisel ja jätkusuutlikul moel,” ütles Liiberg.

Telia ja Cleveroni koostöös sündinud iseteenindusesindus on maailmas ainulaadne lahendus, mille südames on Cleveroni uuenduslik, suure klienditeenindusekraaniga pakiautomaat. Esindusse sisenenud klient saab puutetundliku ekraani abil ühenduse Telia kõnekeskuse konsultandiga. Ekraani juurde kuuluva makselahenduse kaudu saab kaupade eest tasuda ning seejärel sealtsamast, juba eelnevalt täidetud pakirobotist koodi abil oma vajalikud asjad kohe välja võtta. Eeltäidetud pakirobotist saab seejuures kätte nii digibokse, ruutereid, SIM-kaarte kui ka näiteks telefone.

Cleveroni projektijuhi Arti Küti sõnul on aeg muuta mõtlemisviisi, et pakirobot on ainult postipakkide jaoks. „Pakirobot on tegelikult kaupade üleandmise lahendus ja nendeks kaupadeks võivad olla mistahes esemed. Klienditeenindusekraan annab pakiautomaadile veel ühe mõõtme - see muudab kogu koosluse millekski uueks ehk siis nutikaks iseteeninduslikuks poeks.“

Kütt tõi välja, et autonoomset esindust on kordades soodsam ülal pidada kui traditsioonilist esindust, lisaks saab automaatne esindus töötada ööpäevaringselt. „Selline iseteeninduspunkt võimaldab ka vältida inimkontakte, mis on praeguses olukorras väga oluline.”

Telia Lõunakeskuse esindus jätkab paralleelselt iseteenindusesinduse kõrval oma tavapärast tööd.


Fotosid Telia iseteenindusesinduse avamisest näeb siin: https://www.dropbox.com/sh/l5jljmxsymg3q00/AACdfco2ImJzif2VG5VMMS8la?dl=0
Fotode autor: Andrei Ozdoba



_________________
HV valuutakalkulaator
Kommentaarid: 461 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 12 :: 7 :: 356
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Uudised »  Pressiteated »  Telia avab 17. mail Tartus oma esimese iseteenindusesinduse
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.