praegune kellaaeg 23.05.2024 18:04:09
|
Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum |
|
Tanel
HV Guru
liitunud: 01.10.2001
|
14.05.2021 11:19:01
Telia avab 17. mail Tartus oma esimese iseteenindusesinduse |
|
|
PRESSITEADE - Esmaspäeval, 17. mail avab Telia koostöös Viljandi tehnoloogiaettevõttega Cleveron esimese iseteenindusesinduse Tartu Lõunakeskuses.
Telia ja Cleveroni koostöös sündinud iseteenindusesindus on maailmas ainulaadne lahendus, mille südames on Cleveroni uuenduslik, suure klienditeenindusekraaniga pakiautomaat.
Esindusse sisenenud klient saab puutetundliku ekraani abil ühenduse Telia kõnekeskuse konsultandiga. Ekraani juurde kuuluva makselahenduse kaudu saab kaupade eest tasuda ning seejärel sealtsamast, juba eelnevalt täidetud pakirobotist koodi abil oma vajalikud asjad kohe välja võtta. Eeltäidetud pakirobotist saab seejuures kätte nii digibokse, ruutereid, SIM-kaarte kui ka näiteks telefone.
Kõik huvilised saavad uue põlvkonna iseteenindusesinduse avamist jälgida ka Telia Facebooki lehel: https://www.facebook.com/events/514193569605984
Allikas: www.telia.ee
_________________ HV valuutakalkulaator |
|
Kommentaarid: 461 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
12 :: |
7 :: |
356 |
|
tagasi üles |
|
|
indrpo
HV Guru
liitunud: 14.11.2004
|
14.05.2021 17:41:48
|
|
|
Seekord siis sedapsi, kahjuks ei olnud see võimalik, nagu plaanitud, esimesena Raplas.
|
|
Kommentaarid: 255 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
223 |
|
tagasi üles |
|
|
Tanel
HV Guru
liitunud: 01.10.2001
|
17.05.2021 16:19:17
|
|
|
tsitaat: |
Telia avas Tartus oma esimese iseteenindusesinduse
Telia avas esmaspäeval, 17. mail Tartu Lõunakeskuses koostöös Viljandi tehnoloogiaettevõttega Cleveron oma esimese iseteenindusesinduse. Maailmamastaabis ainulaadse lahendusega on võimalik tutvuda pilootprojekti korras augustikuu keskpaigani.
Telia Eesti müügi- ja teenindusüksuse juhi Katre Liibergi sõnul on iseteenindusesinduste eesmärk hakata tulevikus asuma regioonides, kus Telial hetkel esindust pole, aga klientidel on jätkuvalt soov oma seadmeid välja vahetada, uusi soetada või tellitud kaupa mugavalt kätte saada. Kuigi esialgne plaan oli avada esimene taoline lahendus Raplas, ei leitud piloteerimiseks sobivat pinda. Liibergi sõnul otsingud siiski jätkuvad.
„Oleme pikalt otsinud võimalust taastada jätkusuutlikult oma kohalolek väiksemates linnades ja asulates üle Eesti. Regionaalne teeninduspunktide võrgustik on ühiskondlikust seisukohast väga oluline, kuid kahjuks pole seni kasutusel olnud lahendused olnud äriliselt jätkusuutlikud. Samas on meil Eesti ettevõttena soov panustada ühiskonna arengusse. Näeme, et uudne lahendus aitab meil parandada teenuste ja teenindustoe regionaalset kättesaadavust ning samal ajal kasvatada inimeste seas digilahenduste kasutusoskust. Iseteenindusesindused on meie viis lahendada struktuurseid muresid innovaatilisel ja jätkusuutlikul moel,” ütles Liiberg.
Telia ja Cleveroni koostöös sündinud iseteenindusesindus on maailmas ainulaadne lahendus, mille südames on Cleveroni uuenduslik, suure klienditeenindusekraaniga pakiautomaat. Esindusse sisenenud klient saab puutetundliku ekraani abil ühenduse Telia kõnekeskuse konsultandiga. Ekraani juurde kuuluva makselahenduse kaudu saab kaupade eest tasuda ning seejärel sealtsamast, juba eelnevalt täidetud pakirobotist koodi abil oma vajalikud asjad kohe välja võtta. Eeltäidetud pakirobotist saab seejuures kätte nii digibokse, ruutereid, SIM-kaarte kui ka näiteks telefone.
Cleveroni projektijuhi Arti Küti sõnul on aeg muuta mõtlemisviisi, et pakirobot on ainult postipakkide jaoks. „Pakirobot on tegelikult kaupade üleandmise lahendus ja nendeks kaupadeks võivad olla mistahes esemed. Klienditeenindusekraan annab pakiautomaadile veel ühe mõõtme - see muudab kogu koosluse millekski uueks ehk siis nutikaks iseteeninduslikuks poeks.“
Kütt tõi välja, et autonoomset esindust on kordades soodsam ülal pidada kui traditsioonilist esindust, lisaks saab automaatne esindus töötada ööpäevaringselt. „Selline iseteeninduspunkt võimaldab ka vältida inimkontakte, mis on praeguses olukorras väga oluline.”
Telia Lõunakeskuse esindus jätkab paralleelselt iseteenindusesinduse kõrval oma tavapärast tööd.
Fotosid Telia iseteenindusesinduse avamisest näeb siin: https://www.dropbox.com/sh/l5jljmxsymg3q00/AACdfco2ImJzif2VG5VMMS8la?dl=0
Fotode autor: Andrei Ozdoba |
_________________ HV valuutakalkulaator |
|
Kommentaarid: 461 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
12 :: |
7 :: |
356 |
|
tagasi üles |
|
|
|
lisa lemmikuks |
|
|
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
|
|
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
|