Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum |
|
termiit999
HV kasutaja
liitunud: 21.01.2004
|
13.03.2021 20:01:16
Ilge jama meilidega |
|
|
Lugu järgmine:
Meil on 3 meiliaadressi ja domeen ühe kohaliku teenusepakkuja juures. Ühele meilile hakkas eelmisel pühapäev
al tuhansed meile tulema veateate vormis nagu sellelt aadressilt oleks kuhugi saadetud.
(This message was created automatically by mail delivery software.
A message that you sent could not be delivered to one or more of its
recipients. This is a permanent error. The following address(es) failed:
Domain xxxxxxxxxxx has exceeded the max emails per hour (100/100 (100%)) allowed. Message discarded.)
arvutit skännisime erinevate tõrjetega, kasu ei olnud.) Saatsime noodi teenusepakkujale. Meilide mass lakkas 5.30,hommikul vastus teenusepakkujalt veidi hiljem siis ,:
Oleme avastanud, et teie hallatava e-posti konto xxxxxxxxx kaudu on välja saadetud spämmkirju. Antud kirjad on välja saadetud kasutades e-posti kontole määratud kasutajaandmeid, mille parool on ainult kasutajale endale teada ja mis ei ole meie poolt määratud.
Seoses käesolevaga oleme omalt poolt muutnud e-posti konto parooli, leiate selle kirja lõpust. Soovi korral võite antud parooli ära muuta, kuid kindlasti mitte endise vastu! Lisaks oleme hetkel piiranud ka virtuaalserveri kontolt väljasaadetavate kirje hulka, kuniks probleem laheneb.
Teil tuleks välja selgitada põhjus, kuidas oli võimalik Teie kasutajaandmete kuritavitamine kolmandate osapoolte poolt. Tõenäoliselt saab olla kaks põhjust - kas Teie arvuti, kus kasutate antud e-posti aadressi, on nakatunud mõne viiruse või pahavaraga, mis kogub antud andmeid või on antud e-posti aadressi ja parooli kombinatsiooni kasutatud mõnel veebileheküljel, kust on kasutajaandmed lekkinud.
Kui olete põhjuse avastanud ja kinnitate, et probleem on lahendatud, palun vastake antud kirjale ja saame taastada endise väljasaadetavate kirjade mahupiirangu. Korduvate probleemide ilmnemisel omame õigust piirata terve virtuaalserveri konto toimimist.
Kusjuures meie enda poolt paroolivahetusest tolku ei olnud.
Ja nüüd reedel hakkas päeval jällegi meilide vool tulema, parooli vahetamisest kasu ei olnud
Lakkas täna 5.30 hommikul
Teenusepakkuja vastus jällegi:
Tere,
Kui kirju saadetakse meie serveri kaudu ja need pole Teie enda poolt saadetud, siis meie saame ainult kinnitada, et kirju saab saata ainult teades postkasti kasutajaandmeid - muid võimalusi ei eksiteeri.
Seega, palun proovige parooli uuesti muuta ja kindlasti ärge kasutage parooli, mida kusagil mujal olete kasutanud.
16.00 paiku hakkas jällegi spämmi tulema ja paroolivahetusest pole kasu . Ka viirused ei tule skänniga välja.
Teised 2 meiliaadressi pole probleemi
Minu arvamus on, et jama on teenusepakkuja serveris aga kindel ei julge olla.
Onkellelgi ideid?
|
|
Kommentaarid: 8 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
8 |
|
tagasi üles |
|
|
Pailaps
HV Guru
liitunud: 13.05.2004
|
13.03.2021 20:27:07
|
|
|
Ma küsiks, mis ip tagant saatmised toimuvad. Tõenäoliselt on meiliaadress seotud mõne keskkonna, YT, Facebook vms kaudu, mille kaudu e-posti parooli vahetades ligi pääsetakse.
Ma käivitaks Linux USB bootable pealt arvuti ja muudaks parooli sealt.
_________________ Ma trollin 50% oma postitustest. |
|
Kommentaarid: 56 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
52 |
|
tagasi üles |
|
|
A.S.
HV Guru
liitunud: 27.10.2003
|
13.03.2021 20:44:19
|
|
|
Parooli vahetasid mingi veebilehitsejaga, sellele äkki mingi plugin vms. külge tekkinud? Ega viirustõrje säherdusele naljalt ei reageerigi.
Või mis erinevus nendel kolmel aadressil on ja kuidas kirjade saatmine üldse käib? Kõiki kasutatakse ühe ja sama tarkvaraga, ühes ja samas arvutis, ühtegi aadressi kuhugi sisselogimiseks ei kasutata, ...
|
|
Kommentaarid: 33 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
33 |
|
tagasi üles |
|
|
termiit999
HV kasutaja
liitunud: 21.01.2004
|
13.03.2021 20:51:41
|
|
|
2 aadressi on ainult ühes arvutis , veebilehitsejast ei logita sisse. Nendega ei ole ka muresid opsysteem win 10. Kasutatakse ainust office outlook, + ipad, kuhu on samuti installitud office outlook
Kõnealune aadress kasutatakse samuti arvutis win 10 , lisaks iphone 8 oma meiliprogrammiga. Arvutis office outlook ja vahest ka google chrome kaugulogib webmaili sisse. Parooli vahetas jah chromega webmailis.
|
|
Kommentaarid: 8 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
8 |
|
tagasi üles |
|
|
netmaster
HV kasutaja
liitunud: 21.08.2004
|
13.03.2021 21:04:59
|
|
|
mis webmail?
Kui mu mälu ei peta, siis mingisugustega oli see jama, et sisselogimisel kasutati küpsiseid mis kestsid väga pikka aega ja isegi peale seda, kui kasutaja parooli ära muutis. Uuesti sisselogimist nõuti alles avalehele minekul, samas kui vanade küpsistega sai tegelikult maile saata (täidetud vormi sumbittides) ka peale seda, kui parool muudetud oli.
Teine variant on see, et kuskil arvutis või telefonis on mingi pahalane, mis uue parooli kohe kuhugi saadab.
Kui peale parooli vahetust spamm lakkab mõneks ajaks, siis pigem teine variant.
|
|
Kommentaarid: 2 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
2 |
|
tagasi üles |
|
|
termiit999
HV kasutaja
liitunud: 21.01.2004
|
13.03.2021 21:36:23
|
|
|
netmaster kirjutas: |
mis webmail?
Kui mu mälu ei peta, siis mingisugustega oli see jama, et sisselogimisel kasutati küpsiseid mis kestsid väga pikka aega ja isegi peale seda, kui kasutaja parooli ära muutis. Uuesti sisselogimist nõuti alles avalehele minekul, samas kui vanade küpsistega sai tegelikult maile saata (täidetud vormi sumbittides) ka peale seda, kui parool muudetud oli.
Teine variant on see, et kuskil arvutis või telefonis on mingi pahalane, mis uue parooli kohe kuhugi saadab. |
Proovime kohe macbook airist, sisse logida webmaili ja parooli muuta vaatame, mis juhtub
Webmail on cPanel
Kahjuks paroolivahetus vilja ei kandnud, spämmi voog jätkub
|
|
Kommentaarid: 8 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
8 |
|
tagasi üles |
|
|
Max Powers
liitunud: 21.03.2003
|
13.03.2021 21:57:02
|
|
|
Millist spämmi välja saadab?
|
|
Kommentaarid: 215 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
2 :: |
182 |
|
tagasi üles |
|
|
termiit999
HV kasutaja
liitunud: 21.01.2004
|
13.03.2021 22:16:38
|
|
|
Alates alastipiltide teea
Mast, kuni mingite connectioni loomise võimaldamisest. Lai valik yhesõnaga. Saadetud kirju ei leia, pigem on mail delivery failed pealkirjad kõik, returning message to sender , mis sisse tulevad
viimati muutis termiit999 13.03.2021 22:21:51, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 8 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
8 |
|
tagasi üles |
|
|
netmaster
HV kasutaja
liitunud: 21.08.2004
|
13.03.2021 22:21:36
|
|
|
tsitaat: |
Kahjuks paroolivahetus vilja ei kandnud, spämmi voog jätkub |
millest sa järeldad, et jätkub? Kui kirju tuleb endiselt tagasi, siis neid tuleb veel mõnda aega (võibolla isegi päevi) peale seda, kui spammi enam ei saadeta.
Me siin muidugi täpselt ei tea, kas ja kuidas sa seda postkasti peale paroolivahetust kasutad või mida täpselt teed.
Kui parooli vahetus erinevatest arvutitest ei aita ja ise sotti ei saa, siis ütle seda oma teenusepakkujale, kes peab mingi lahenduse leidma.
Las nad muudavad parooli ise ära ja jälgivad, mis edasi juhtuma hakkab. Kui selle peale spamm lakkab, siis sa pead oma arvutid või muud asjad ikka tõsiselt ette võtma ja üle vaatama. Kui ei lakka, siis ei saa keegi öelda, et sina süüdi oled, sest sina ju uut parooli ei tea. Postkasti sa sel ajal siis muidugi kasutada ei saa.
Ei tea, kes see teenusepakkuja küll on, kui "kirju saab saata ainult teades postkasti kasutajaandmeid - muid võimalusi ei eksiteeri" kõlab kuidagi liiga enesekindlalt.
|
|
Kommentaarid: 2 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
2 |
|
tagasi üles |
|
|
A.S.
HV Guru
liitunud: 27.10.2003
|
13.03.2021 22:26:45
|
|
|
Ju siis mõeldakse seda, et SMTP/POP3 ei toimi, ainult IMAP. Kuigi SMTP kaudu saab ju suvaliselt kirju välja saata, suvalisest arvutist, suvalise saatja aadressiga.
viimati muutis A.S. 13.03.2021 22:27:46, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 33 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
33 |
|
tagasi üles |
|
|
elukaz
HV Guru
liitunud: 06.09.2004
|
13.03.2021 22:27:44
|
|
|
Võta suvaline võõras arvuti ja incognito modes vaheta pass ära.
Kui spämm peatub siis hakka ükshaaval oma seadmetega sisse logima, suurema ajavahega kui varem spämmi taastumine aega võttis. Sedasi ühekaupa lähenedes saad teada mis seade lekib.
Siis otsast peale ja proovid selles seadmes muid sisselogimisviise kasutada. Kui kõik lekivad siis keylogger vms siis vii spetsialisti kätte.
_________________ Ma ei saa sellest aru, järelikult on see vale. |
|
Kommentaarid: 176 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
0 :: |
143 |
|
tagasi üles |
|
|
termiit999
HV kasutaja
liitunud: 21.01.2004
|
13.03.2021 22:32:55
|
|
|
netmaster kirjutas: |
tsitaat: |
Kahjuks paroolivahetus vilja ei kandnud, spämmi voog jätkub |
millest sa järeldad, et jätkub? Kui kirju tuleb endiselt tagasi, siis neid tuleb veel mõnda aega (võibolla isegi päevi) peale seda, kui spammi enam ei saadeta.
Me siin muidugi täpselt ei tea, kas ja kuidas sa seda postkasti peale paroolivahetust kasutad või mida täpselt teed.
Kui parooli vahetus erinevatest arvutitest ei aita ja ise sotti ei saa, siis ütle seda oma teenusepakkujale, kes peab mingi lahenduse leidma.
Las nad muudavad parooli ise ära ja jälgivad, mis edasi juhtuma hakkab. Kui selle peale spamm lakkab, siis sa pead oma arvutid või muud asjad ikka tõsiselt ette võtma ja üle vaatama. Kui ei lakka, siis ei saa keegi öelda, et sina süüdi oled, sest sina ju uut parooli ei tea. Postkasti sa sel ajal siis muidugi kasutada ei saa.
Ei tea, kes see teenusepakkuja küll on, kui "kirju saab saata ainult teades postkasti kasutajaandmeid - muid võimalusi ei eksiteeri" kõlab kuidagi liiga enesekindlalt. |
teenusepakkuja esmaspäeval ise vahetas parooli ära, siis kuni reedeni oli vaikus, eile kirjutatud nodi peale vastas, et muid võimalusi ei eksiteeri.
Spämmi voog on mõlemal korral vaibunud hommikul 5.30 paiku, siis kindlasti on teenusepakkujal miski skännimine serveris vms.
Esialgu viisakusest ei mimetaks teenusepakkujat. Niipalju, et ei ole vast kõige tuntum veebimajutaja.
|
|
Kommentaarid: 8 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
8 |
|
tagasi üles |
|
|
ThedEviL
HV Guru
liitunud: 13.03.2003
|
13.03.2021 22:40:05
|
|
|
Variant 1, lase kõik seadmed puhtaks ehk format ja iiföönile tehase seadete taastamine.
Variant 2:
1. Võta üks arvuti, mida sa tead et ei ole kindlasti ühegi elukaga pihta saanud. Või lase ketas puhtaks ja win nullist peale.
2. Vaheta ära meili parool.
3. Käi ainult selle arvutiga postkastis. Isegi telefoniga ei lähene.
4. Kui midagi ei juhtu, võta nüüd teine seade, kust sa varem postkastis käisid, logi sisse.
5. oota mõnda aega ja kui midagi ei juhtu mine step 4. Kui midagi juhtub step 6
6. Lase see arvuti puhtaks.
Teine variant kuidas parool võib lekkida, on kui sa ei kasuta postkasti lähenemisel krüpteeritud ühendust ja saadad teksti vormis parooli ning ära on häkitud hoopis mingi võrguseade.
|
|
Kommentaarid: 108 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
97 |
|
tagasi üles |
|
|
A.S.
HV Guru
liitunud: 27.10.2003
|
13.03.2021 22:42:27
|
|
|
Tähendab, ise sa lekkinud parooli vahetada ei saa? Või saad? Kui saad, vaheta selle korras arvutiga (mis kahte toimivat aadressi kasutab) parool ära. Ja kasuta mõnda aega vaid ühte tarkvara, seega iphone 8, chrome jms. jura jäta korraks rahule.
|
|
Kommentaarid: 33 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
33 |
|
tagasi üles |
|
|
termiit999
HV kasutaja
liitunud: 21.01.2004
|
13.03.2021 22:49:50
|
|
|
A.S. kirjutas: |
Tähendab, ise sa lekkinud parooli vahetada ei saa? Või saad? Kui saad, vaheta selle korras arvutiga (mis kahte toimivat aadressi kasutab) parool ära. Ja kasuta mõnda aega vaid ühte tarkvara, seega iphone 8, chrome jms. jura jäta korraks rahule. |
Mõte tundub hea aga hästi ei julge, kuna proovisime just ammu riiulis seisva mac airiga parooli vahetada, kasu ei olnud. St spämm jätkub.
Veel ei ole teenusepakkuja poolt vastust ka tulnud.
Võrguseade on tavaline telia wifi ruuter
|
|
Kommentaarid: 8 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
8 |
|
tagasi üles |
|
|
A.S.
HV Guru
liitunud: 27.10.2003
|
13.03.2021 22:55:39
|
|
|
termiit999 kirjutas: |
St spämm jätkub. |
Ja spämmer logis sisse selle uue, värskelt vahetatud parooliga? Või kuidas ta sisse sai? Teenusepakkuja ju peaks nägema.
Ja see WiFi ühendus on sul ikka turvaline, naaber pealt kuulata ei saa?
|
|
Kommentaarid: 33 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
33 |
|
tagasi üles |
|
|
termiit999
HV kasutaja
liitunud: 21.01.2004
|
13.03.2021 22:56:38
|
|
|
A.S. kirjutas: |
termiit999 kirjutas: |
St spämm jätkub. |
Ja spämmer logis sisse selle uue, värskelt vahetatud parooliga? Või kuidas ta sisse sai? Teenusepakkuja ju peaks nägema.
|
Isegi mõtlen, et teenusepakkuja peaks nägema justkui. Miskipärast on tunne, et viimati see jama teenusepakkuja serveris toimetabki.
|
|
Kommentaarid: 8 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
8 |
|
tagasi üles |
|
|
netmaster
HV kasutaja
liitunud: 21.08.2004
|
13.03.2021 23:01:38
|
|
|
tsitaat: |
teenusepakkuja esmaspäeval ise vahetas parooli ära, siis kuni reedeni oli vaikus, eile kirjutatud nodi peale vastas, et muid võimalusi ei eksiteeri.
Spämmi voog on mõlemal korral vaibunud hommikul 5.30 paiku, siis kindlasti on teenusepakkujal miski skännimine serveris vms. |
Kui nad ise parooli ära vahetasid, kas nad siis ütlesid sulle ka selle parooli enne reedet või mitte?
Kui ütlesid, siis on viga ilmselgelt sinu pool otsas, sest parool sai siis uuesti lekkida, kui sa seda jälle kasutama hakkasid.
Kui ei öelnud, siis kuidas nad seletavad sinu viga, kui sina parooli ei teadnudki.
Põhimõtteliselt on postkasti kasutamine mõnda aega ainult ühe programmi/arvuti/telefoniga hea soovitus. Sellega saaks kitsendada vea asukohta. Kõiki asju valimatult üle installima hakata pole ka mõtet.
tsitaat: |
Niipalju, et ei ole vast kõige tuntum veebimajutaja. |
sellepärast ma ei välistakski midagi.
|
|
Kommentaarid: 2 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
2 |
|
tagasi üles |
|
|
termiit999
HV kasutaja
liitunud: 21.01.2004
|
13.03.2021 23:18:36
|
|
|
netmaster kirjutas: |
tsitaat: |
teenusepakkuja esmaspäeval ise vahetas parooli ära, siis kuni reedeni oli vaikus, eile kirjutatud nodi peale vastas, et muid võimalusi ei eksiteeri.
Spämmi voog on mõlemal korral vaibunud hommikul 5.30 paiku, siis kindlasti on teenusepakkujal miski skännimine serveris vms. |
Kui nad ise parooli ära vahetasid, kas nad siis ütlesid sulle ka selle parooli enne reedet või mitte?
Kui ütlesid, siis on viga ilmselgelt sinu pool otsas, sest parool sai siis uuesti lekkida, kui sa seda jälle kasutama hakkasid.
Kui ei öelnud, siis kuidas nad seletavad sinu viga, kui sina parooli ei teadnudki.
Põhimõtteliselt on postkasti kasutamine mõnda aega ainult ühe programmi/arvuti/telefoniga hea soovitus. Sellega saaks kitsendada vea asukohta. Kõiki asju valimatult üle installima hakata pole ka mõtet.
tsitaat: |
Niipalju, et ei ole vast kõige tuntum veebimajutaja. |
sellepärast ma ei välistakski midagi. |
Parool saadeti jah, järelt siis siinpool teema.
Ok, meil on siin üks arvuti, millega pole kunagi sinna meilboxilogitud. Proovime sellega siis vahetada ära parooli webmaili kaudu ja edaspidi sisse logida ainult selle arvutiga ja veebilehitsejaga ja webmaili kaudu.
Crome ei ole päris hea lehitseja v?
Telefonist ja teisest arvutist logime siis välja. Ja vaatame, mis juhtub võõras arvutis, kas tuleb spämmi edasi või mitte.
Aga , kas võõrasse arvutisse kohe mingi jama ei tule, kui webmaili kaudu vana parooliga kontole login, et parooli üldse vahetada?
|
|
Kommentaarid: 8 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
8 |
|
tagasi üles |
|
|
netmaster
HV kasutaja
liitunud: 21.08.2004
|
13.03.2021 23:31:09
|
|
|
tsitaat: |
Aga , kas võõrasse arvutisse kohe mingi jama ei tule, kui webmaili kaudu vana parooliga kontole login, et parooli üldse vahetada? |
ei, lihtsalt parooli vahetamisest ei tule sulle sinna küll midagi.
Kui selle arvutiga on nädalapäevad kõik ilusti käinud, siis võta mingi järgmine seade ja hakka uuesti kasutama, jne. Iga nädala või paari tagant uus seade. Kui asi jälle jamaks läheb, siis vaatad mis viimasena kasutusele tuli ja see sul seda parooli ilmselt lekitabki. Seejärel saab ta üle installida või sealt seest otsida, mis sellega tegeleb.
|
|
Kommentaarid: 2 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
2 |
|
tagasi üles |
|
|
termiit999
HV kasutaja
liitunud: 21.01.2004
|
13.03.2021 23:34:16
|
|
|
Okei proovime.
Kas kirjade saatmine peaks näha ka olema webmailis või outlookis? Meilpole igatahes.
|
|
Kommentaarid: 8 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
8 |
|
tagasi üles |
|
|
netmaster
HV kasutaja
liitunud: 21.08.2004
|
13.03.2021 23:38:58
|
|
|
termiit999 kirjutas: |
Okei proovime.
Kas kirjade saatmine peaks näha ka olema webmailis või outlookis? Meilpole igatahes. |
ei tea, seda sa pead oma teenusepakkujaga arutama.
|
|
Kommentaarid: 2 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
2 |
|
tagasi üles |
|
|
termiit999
HV kasutaja
liitunud: 21.01.2004
|
14.03.2021 01:16:49
|
|
|
elukaz kirjutas: |
Võta suvaline võõras arvuti ja incognito modes vaheta pass ära.
Kui spämm peatub siis hakka ükshaaval oma seadmetega sisse logima, suurema ajavahega kui varem spämmi taastumine aega võttis. Sedasi ühekaupa lähenedes saad teada mis seade lekib.
Siis otsast peale ja proovid selles seadmes muid sisselogimisviise kasutada. Kui kõik lekivad siis keylogger vms siis vii spetsialisti kätte. |
Ka see variant proovitud ja spämmi voog ei lakka
|
|
Kommentaarid: 8 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
8 |
|
tagasi üles |
|
|
elukaz
HV Guru
liitunud: 06.09.2004
|
14.03.2021 02:39:10
|
|
|
Loe uuesti. Kui spämm peatub siis...
Kui teenusepakkuja passi vahetas siis ju peatus? Kas ise tuli tagasi või keegi ikka kuskilt logis uue passiga sisse vahepeal?
Oot kuidas uus pass üldse saadeti?
_________________ Ma ei saa sellest aru, järelikult on see vale. |
|
Kommentaarid: 176 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
0 :: |
143 |
|
tagasi üles |
|
|
termiit999
HV kasutaja
liitunud: 21.01.2004
|
14.03.2021 02:44:17
|
|
|
elukaz kirjutas: |
Loe uuesti. Kui spämm peatub siis...
Kui teenusepakkuja passi vahetas siis ju peatus? Kas ise tuli tagasi või keegi ikka kuskilt logis sisse vahepeal? |
Meie poolt logiti sisse esmaspäeval, siis oli reedeni vaikus. Reedel hakkas uuesti tulema. Järelt meie teema, kuigi imelik, et täitsa võõrast arvutist parooli vahetada ei muutu midagi. St spämm ei peatu
Uus pass saadeti emailiga postkasti ja on kirjas ka. teenusepakkuja probleemilahenduse keskkonnas.
|
|
Kommentaarid: 8 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
8 |
|
tagasi üles |
|
|
|