Drew Karpyshyn kaotamine oli natukene suurem põnts iseggi ME2 lõpule ja ME3 stoorile. Eks see ole paratamatu, et inimesed lahkuvad.
Kui vaadata ikkagi kogu ME1-ME3 oli ikkagi väga hästi loodud story ja universum.
MAE osas peamine süü ka laskub ikkagi EA peal. Frostbite peale sundimine, DICE ei aidanud väga välja kuna FIFA oli prioriteet, mitu stuudiot tegelesid erinevate osadega, mis ei sobinud kokku jne.
Tundub ehk nüüd EA on vabamad käed andud ikkagi singelplayer mängudele nähes kui edukad need on, kaasa arvatud nende endi Star wars fallen order.
Vondur, mingid unesequencid MP kohustus oli SP sisse topitud story oli minu jaoks veidi ajuvaba, mida rohkem lõpu poole seda hullem. Ning mängu lõpus kuseti mängija valikute peale - vali aga oma lemmik värv.
Võin uhkusega öelda, et pole Andromedat näppinud _________________
Jep ME3 oli minu jaoks nõrgem. Seeria tipuks on hetkel ikka ME2. Eks sealgi ole oma probleeme nagu tüütu planeediskännimine (mis on siiski parem kui maanduda kahekümnendale teise skinniga planeedile kus asub copy-paste baas). ME1 on teisel kohal aga kohmakas combat ja inventory ei lase seda esimeseks panna. ME3 on kolmas nõrga lõpu tõttu. MEA neljas.
Tegelikult ME3 Multiplayer on väga kaasahaarav. Ma mängin seda sõpradega senini ja õhtuti pole mingit probleemi ka random inimesi leida. Kui see oleks kehv, siis seda ei mängitaks 9 aastat pärast väljalaset. See on selles mõttes unikaalne, et saab mängida nt Geth-i või isegi Volusena. Asi mida põhimäng ei võimaldanud. Lisaks võib see olla kohati üsna raske. MEA MP oli nõrgem, kuna mapid väiksemad (vertikaalsusust siiski rohkem) ja mitmeid asju nerfitud.
Jep ME3 oli minu jaoks nõrgem. Seeria tipuks on hetkel ikka ME2. Eks sealgi ole oma probleeme nagu tüütu planeediskännimine (mis on siiski parem kui maanduda kahekümnendale teise skinniga planeedile kus asub copy-paste baas). ME1 on teisel kohal aga kohmakas combat ja inventory ei lase seda esimeseks panna. ME3 on kolmas nõrga lõpu tõttu. MEA neljas.
Tegelikult ME3 Multiplayer on väga kaasahaarav. Ma mängin seda sõpradega senini ja õhtuti pole mingit probleemi ka random inimesi leida. Kui see oleks kehv, siis seda ei mängitaks 9 aastat pärast väljalaset. See on selles mõttes unikaalne, et saab mängida nt Geth-i või isegi Volusena. Asi mida põhimäng ei võimaldanud. Lisaks võib see olla kohati üsna raske. MEA MP oli nõrgem, kuna mapid väiksemad (vertikaalsusust siiski rohkem) ja mitmeid asju nerfitud.
Loodame, et kevadel tulev ME Legendary Edition muudab gamepley story vääriliseks. Eeldasin selle gameplay trailerit rohkem kui uut Mass Effecti.
Jep ME3 oli minu jaoks nõrgem. Seeria tipuks on hetkel ikka ME2. Eks sealgi ole oma probleeme nagu tüütu planeediskännimine (mis on siiski parem kui maanduda kahekümnendale teise skinniga planeedile kus asub copy-paste baas). ME1 on teisel kohal aga kohmakas combat ja inventory ei lase seda esimeseks panna. ME3 on kolmas nõrga lõpu tõttu. MEA neljas.
Tegelikult ME3 Multiplayer on väga kaasahaarav. Ma mängin seda sõpradega senini ja õhtuti pole mingit probleemi ka random inimesi leida. Kui see oleks kehv, siis seda ei mängitaks 9 aastat pärast väljalaset. See on selles mõttes unikaalne, et saab mängida nt Geth-i või isegi Volusena. Asi mida põhimäng ei võimaldanud. Lisaks võib see olla kohati üsna raske. MEA MP oli nõrgem, kuna mapid väiksemad (vertikaalsusust siiski rohkem) ja mitmeid asju nerfitud.
Loodame, et kevadel tulev ME Legendary Edition muudab gamepley story vääriliseks. Eeldasin selle gameplay trailerit rohkem kui uut Mass Effecti.
Gameplay ei muutu peale HD graafika, ei tasu suuri muudatusi oodata.
Jep ME3 oli minu jaoks nõrgem. Seeria tipuks on hetkel ikka ME2. Eks sealgi ole oma probleeme nagu tüütu planeediskännimine (mis on siiski parem kui maanduda kahekümnendale teise skinniga planeedile kus asub copy-paste baas). ME1 on teisel kohal aga kohmakas combat ja inventory ei lase seda esimeseks panna. ME3 on kolmas nõrga lõpu tõttu. MEA neljas.
Tegelikult ME3 Multiplayer on väga kaasahaarav. Ma mängin seda sõpradega senini ja õhtuti pole mingit probleemi ka random inimesi leida. Kui see oleks kehv, siis seda ei mängitaks 9 aastat pärast väljalaset. See on selles mõttes unikaalne, et saab mängida nt Geth-i või isegi Volusena. Asi mida põhimäng ei võimaldanud. Lisaks võib see olla kohati üsna raske. MEA MP oli nõrgem, kuna mapid väiksemad (vertikaalsusust siiski rohkem) ja mitmeid asju nerfitud.
Loodame, et kevadel tulev ME Legendary Edition muudab gamepley story vääriliseks. Eeldasin selle gameplay trailerit rohkem kui uut Mass Effecti.
Gameplay ei muutu peale HD graafika, ei tasu suuri muudatusi oodata.
Juttude kohaselt lisaks Covidile on ka ME1 see põhjus miks delay tuli. Tahaks uskuda et mingeid gameplay tweake on ikka proovitud sisse viia, ei ootagi full overhauli.
Includes single-player base content and over 40 DLC from Mass Effect, Mass Effect 2, and Mass Effect 3 games, including promo weapons, armors, and packs – remastered and optimized for 4K Ultra HD.
The updated trilogy launches May 14 on PlayStation®4 and Xbox One with forward compatibility and targeted enhancements on Xbox Series X|S and PlayStation®5, as well as on PC via Origin and Steam.
Tegin ka tähestikulise järekorra DLC-dest mängu kaupa. Kummalisel kombel ME1 Pinnacle Station pole kirjas. Mitte, et see suur kaotus oleks aga kummaline.
ME2 on ainult üks Playstation Network DLC mis pole kaasas. Samas kuna see on lihtsalt kombinatsioon teistest DLC-dest mis on nimekirjas, siis kõik on ok sellega.
Cerberus Network puudumine on arusaadav kuna varasemalt oli see mille kaudu paljud ME2 DLC-d tulid ja mis neid autoriseeris. Kuna nüüd on kõik kaasas, siis pole seda vaja.
Ilmselgelt ME3 Multiplayer asju kaasas pole. Arvan, et ME3 LE versioonis puudub menüüs ka Multiplayer valik üldse. MP jaoks tuleb edasi kasutada mitteametlikku mode koos sellega: https://me3tweaks.com/modmanager/
Graafilise poole pealt tundub, et on lisatud järgnev:
HDR tugi (XSS peal ilmselt aga pole kindel kas ka PC ja kas on HDR10 või Dolby)
Uuendatud mudelid (tekstuurid jms)
Shaderid
FX
Valgustus
DoF
Paistab, et on ka character creatorit täiustatud ja ilmselt combat, cover jms ME1 jaoks mis muudab combati paremaks seal:
tsitaat:
New Shepard Customizations: With improved hair, makeup, eye color and skin tones you can create your Shepard in a unified character creator with all options available across the full trilogy, or choose to play as the iconic Femshep from Mass Effect 3 now available in all titles.
Gameplay Enhancements for the First Mass Effect™ Game: Enjoy improved aiming and weapons balance, SFX, input/controls, squad behavior, cover behavior, and gameplay cameras.
Kummalisel kombel ME1 Pinnacle Station pole kirjas. Mitte, et see suur kaotus oleks aga kummaline.
tsitaat:
On PS3 you might remember that Pinnacle Station wasn't there, it was actually because the source data was corrupted. I asked Mac Walters about this and it's the exact same reason here.
Jep lugesin ka ise nüüd seda. Kuigi kirjeldus on kummaline. Milline data seal corrupt on? Ma eeldan, et heli? Sest kõik muu saab ilmaselt graafiliselt muuta aga näitlejaid kes oma hääle andsid naljalt enam uuesti stuudiosse ei too, sest see oleks ajamahukas nii väikse DLC jaoks. Kui nad üldse enam elus on - 13 aastat möödas ikkagi. Samas see curruption pidi siis päris suur olema, kuna muidu oleks võinud ju osa sellest DLC-st välja lõigata. Ma pole ise küll Pinnacle Station modinud aga vb mõni modder oskab täpsemalt öelda mis seal valesti on, et seda pole võimalik uuendada.
Ma mäletan küll kunagi, et pidi veidi nokitsema, et saada ME1 mõlemad DLC-d tööle samaaegselt. Seega võimatu see pole. Seega eeldan, et PS lisasmine oli lihtsalt liiga ajamahukas nagu ka ME3 Multiplayer.
Siin on video mis võtab muudatused paremini kokku:
Tomorrow, story jatkub kust pooleli jäi või pole sellekohta inffi? _________________ next.Insiders - koht mängijatele ja tehnikahuvilistele toredaks ajaveetmiseks.
PT: Sony XE90 & LG C1 värvi kalibreerimine
Lecktor - 3D printerid ja lisatarvikud, Voron, Prusa jne
Tomorrow, story jatkub kust pooleli jäi või pole sellekohta inffi?
Teaseri põhjal paistab, et jätkub loetud kuud või ~aasta pärast ME3 lõppu (kuigi võib ka hiljem olla arvestades, et teaseris nähtud Liara oli ME3 ajal alles mingi ~100 aastane ja Asarid elavad ~1000 aastani) ja et peaks toimuma Milky Way galaktikas kuigi on vihjeid ka Andromedale.
This information primarily comes from an EA job listing for a technical director for Mass Effect 5. That post says the publisher is looking for candidates who have “experience with Unreal Engine 4[or higher].” I’ve confirmed through multiple sources that this is because everything is on the table when it comes to tech for a new Mass Effect — and that includes potentially replacing EA’s in-house Frostbite engine with Unreal.
Täpsemalt siis UE5 mitte UE4 arvestades umbkaudset väljalaset 2025 aasta paiku.
Isiklikult arvan, et see on õige samm. UE5 on väga muljetavaldav ja see on igaljuhul RPG jaoks palju sobivam kui Frostbite.
STALKER 2 vist on esimene suurem mäng, mis UE5'l välja tuleb 2022. Siis saab näha, kuivõrd suur graafiline hüpe edasi see on. Loodetavasti nagu Crysis 1 omal ajal. _________________
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.