Avaleht
uus teema   vasta Uudised »  Pressiteated »  Telia kliendid saavad nüüd ise oma SIM-kaardi sulgeda märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
Tanel
HV Guru
Tanel

liitunud: 01.10.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 08.11.2020 15:53:32 Telia kliendid saavad nüüd ise oma SIM-kaardi sulgeda vasta tsitaadiga


Telia kliendid saavad seadme kadumise või varguse korral nüüd ka ise oma SIM-kaardi sulgeda, kuna ettevõte lõi selle tarbeks automatiseeritud lahenduse.

Seadme varguse, kadumise või kahjustuse puhul saab klient mõnelt teiselt numbrilt helistada Telia klienditoe numbrile 123, valida häälmenüü juhendamise abil SIM-kaardi sulgemise ning juhiste alustel enda telefonisidet piirata.

Seejuures on oluline teada, et side piiramine on ühekülgne – peale SIM-i sulgemist pole kõnealuselt telefoninumbrilt võimalik teha ühtegi väljaminevat kõne, kuid sissetulevatele kõnedele saab endiselt vastata.

Telia Eesti klienditeeninduse arenduse juhi Teet Tiisvelti kinnitusel on selline piirang oluline kui on oht, et näiteks varastatud seadmelt hakatakse helistama välismaale või teistele tasulistele numbritele, mis aitab omakorda hoida ära soovimatu mobiiliarve.

„Sissetulevad kõned laekuvad seadmesse piiranguteta ning nende kaudu on võimalik jätkata näiteks seadme otsimist viimati kasutatud paigas. SIM-kaardi sulgemise korral salvestatakse number, millelt kõne tehti. Suletavat numbrit tuleb kaks korda kinnitada ning piiratud sidega numbrile saadetakse teavitussõnum, et vältida teenuse kuritarvitamist. Telefoni asukoha tuvastamise järel on võimalik SIM-kaarti lihtsate juhiste toel taas avada,” selgitas Tiisvelt.

Tema sõnul pakub Eestis uut ja automatiseeritud lahendust vaid Telia, varem pidi SIM-kaardi sulgemisel kasutama Telia klienditeenindaja abi.

Kuigi Telia klienditoe konsultandiga saab ühendust võtta iga päev kell 9.00-20.00, on võimalik klientidel abi saada ka ööpäevaringselt.

Koduteenustega (TV, koduinternet) seotud küsimuste korral aitab Telia iseteeninduse diagnostika tuvastada tõrke ning seejärel pakub kliendile välja lahenduse. Vajaduse korral saab tellida ette ka tehniku visiidi või konsultandi tagasihelistamise järgmisel päeval. Samuti saab enda teenuseid hallata ööpäevaringselt Telia koduleheküljel iseteeninduskeskkonnas.

Allikas: https://digitark.ee/telia-kliendid-saavad-nuud-ise-oma-sim-kaardi-sulgeda/

_________________
Hinnavaatlus.ee - leia parim hind!
HV valuutakalkulaator
Kommentaarid: 465 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 12 :: 7 :: 358
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Uudised »  Pressiteated »  Telia kliendid saavad nüüd ise oma SIM-kaardi sulgeda
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.