Avaleht
uus teema   vasta Uudised »  Pressiteated »  Telia viib innovaatilised iseteenindus-esindused väiksematesse asulatesse märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele 1, 2  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
Tanel
HV Guru
Tanel

liitunud: 01.10.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 22.09.2020 12:20:49 Telia viib innovaatilised iseteenindus-esindused väiksematesse asulatesse vasta tsitaadiga

PRESSITEADE - Telia alustab koostöös Viljandi tehnoloogiaettevõttega Cleveron iseteenindus-esinduste testimist, et laiendada selle abil ettevõtte kohalolekut erinevates Eesti paikades. Esimene uudne esindus jõuab novembris Raplasse.



Telia Eesti müügi- ja teenindusüksuse juhi Katre Liibergi sõnul hakkavad iseteenindus-esindused ehk „kapslid” oma eesmärki teenima regioonides, kus Telial täna esindust pole, aga klientidel on jätkuvalt soov oma seadmeid välja vahetada või tellitud kaupa mugavalt kätte saada.

„Oleme pikalt otsinud võimalust taastada jätkusuutlikult oma kohalolek väiksemates linnades ja asulates üle Eesti. Regionaalne teeninduspunktide võrgustik on ühiskondlikust seisukohast väga oluline, kuid kahjuks pole seni kasutusel olnud lahendused olnud äriliselt jätkusuutlikud. Samas on meil Eesti ettevõttena soov panustada ühiskonna arengusse. Näeme, et uudne lahendus aitab meil parandada teenuste ja teenindustoe regionaalset kättesaadavust ning samal ajal kasvatada inimeste seas digilahenduste kasutusoskust. Iseteenindus-esindused ehk majasisese hellitusnimega „kapslid" on meie viis lahendada struktuurseid muresid innovaatilisel ja jätkusuutlikul moel,” ütles Liiberg.



Telia ja Cleveroni koostöös sündinud iseteenindus-esindus on maailmas ainulaadne lahendus, mille südames on Cleveroni uuenduslik pakiautomaat. Kapslisse sisenenud klient saab suure puutetundliku ekraani abil ühenduse Telia kõnekeskuse konsultandiga. Ekraani juurde kuuluva makselahenduse kaudu saab kaupade eest tasuda ning seejärel sealtsamast, juba eelnevalt täidetud pakirobotist koodi abil oma vajalikud asjad kohe välja võtta. Eeltäidetud pakirobotist saab seejuures kätte nii digibokse, ruutereid, SIM-kaarte kui ka näiteks telefone.

Pikemas perspektiivis on plaan iseteenindus-esindus täielikult automaatseks arendada.

„Lähitulevikus saab klient iseteenindus-esindust külastades konsultandiga videokõne teel lepinguid vormistada ning kaupa kätte saada. Kui klient ostab või üürib seadme, siis teenindaja toel väljastab Cleveroni pakirobot vajaliku seadme. Tulevikus on plaan teha esindus automatiseerimise teel veelgi iseseisvamaks, et kliendid saaks Cleveroni lahenduse ja meie iseteenindussüsteemi koostöös ööpäevaringselt abi,” lausus Liiberg.

Cleveroni projektijuhi Arti Küti sõnul on aeg muuta mõtlemisviisi, et pakirobot on ainult postipakkide jaoks. „Pakirobot on tegelikult kaupade üleandmise lahendus ja nendeks kaupadeks võivad olla mistahes esemed. Lõime robotite juurde eraldi iseteenindusekraani, mis aitabki laiendada erinevate teenuste pakkumise võimalusi.“

Kütt tõi välja, et autonoomset esindust on kordades soodsam ülal pidada kui traditsioonilist esindust, lisaks saab automaatne esindus töötada ööpäevaringselt. „Selline iseteeninduspunkt võimaldab ka vältida inimkontakte, mis on praeguses olukorras väga oluline. Eesti ühtlane regionaalne areng on ka Cleveroni jaoks oluline, sest elu ei pea ega tohigi käia ainult suurtes keskustes. On rõõm aidata Telial vajalikud teenused tehnoloogia abil kohale viia sinna, kus neist kõige rohkem puudust tuntakse,“ lisas Kütt.

Allikas: www.telia.ee

_________________
HV valuutakalkulaator
Kommentaarid: 461 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 12 :: 7 :: 356
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
RCC
HV Guru
RCC

liitunud: 03.12.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 22.09.2020 12:49:59 vasta tsitaadiga

no kui mul on ikka tõsine soov panustada ühiskonna arengusse, siis ma esmalt hakkan teenust pakkuma, või vähemalt tekitan selle võimaluse ja siis tekib ka mõte teeninduspunkti järele.

ei ole teenust, a milleks seda punkti?

_________________
piirkonnas on tõrge - turutõrge. mullnett, 1ns , 870M iops, 1tb/s
Kommentaarid: 183 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 8 :: 1 :: 146
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
SirVorkars
Kreisi kasutaja
SirVorkars

liitunud: 24.12.2003




sõnum 22.09.2020 18:21:29 vasta tsitaadiga

RCC kirjutas:
no kui mul on ikka tõsine soov panustada ühiskonna arengusse, siis ma esmalt hakkan teenust pakkuma, või vähemalt tekitan selle võimaluse ja siis tekib ka mõte teeninduspunkti järele.

ei ole teenust, a milleks seda punkti?


Just minu mõte.
Ühe mingi jamaga tahtsid hakkama saada ja nüüd see ka veel otsa.
Nahka küll...
Kommentaarid: 71 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 3 :: 56
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Manivald
HV kasutaja
Manivald

liitunud: 28.10.2005




sõnum 23.09.2020 14:50:27 vasta tsitaadiga

Täitsa äge värk ju! Millest see vigin?

SirVorkars kirjutas:
RCC kirjutas:
no kui mul on ikka tõsine soov panustada ühiskonna arengusse, siis ma esmalt hakkan teenust pakkuma, või vähemalt tekitan selle võimaluse ja siis tekib ka mõte teeninduspunkti järele.

ei ole teenust, a milleks seda punkti?


Just minu mõte.
Ühe mingi jamaga tahtsid hakkama saada ja nüüd see ka veel otsa.
Nahka küll...
Kommentaarid: 10 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 10
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Vondur
Kreisi kasutaja
Vondur

liitunud: 31.01.2006




sõnum 23.09.2020 16:33:43 vasta tsitaadiga

Manivald, eks nad tahavad postkontorite tigedaid tädisid ja käsitsi täidetavaid blankette tagasi... igasugune elektrooniline hookus-pookus on ju saatanast ja mõeldud eesti külavellode järgi luuramiseks...
_________________
Lugupeetud AHV, enne kui vaidlema hakkad, mõtle hästi järgi, kas see ikka on tark mõte...
Kommentaarid: 2 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
pkwild618
Lõuapoolik
Lõuapoolik

liitunud: 02.04.2004




sõnum 23.09.2020 16:54:47 vasta tsitaadiga

Vahel on küll tunne nagu oleks Delfi kommentaariumisse sattunud. "Kuradi Ansip!" .. "Kuradi Telia!" ... Ilma sisu vastu tegelikult huvi tundmata.
Kommentaarid: 38 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 14 :: 5 :: 8
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
RCC
HV Guru
RCC

liitunud: 03.12.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 23.09.2020 18:00:05 vasta tsitaadiga

[quote="Manivald"]Täitsa äge värk ju! Millest see vigin?

seni kuni riigi eest maksma ei pea, on ikka äge, aga kui see aeg kätte tuleb, siis enam nii äge ei ole.

_________________
piirkonnas on tõrge - turutõrge. mullnett, 1ns , 870M iops, 1tb/s
Kommentaarid: 183 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 8 :: 1 :: 146
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Vondur
Kreisi kasutaja
Vondur

liitunud: 31.01.2006




sõnum 23.09.2020 18:47:28 vasta tsitaadiga

RCC, sa tahad riigilt tasuta postiteenust või milles on sinu probleem?
_________________
Lugupeetud AHV, enne kui vaidlema hakkad, mõtle hästi järgi, kas see ikka on tark mõte...
Kommentaarid: 2 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
indrpo
HV Guru

liitunud: 14.11.2004




sõnum 23.09.2020 18:48:35 vasta tsitaadiga

pkwild618 kirjutas:
Vahel on küll tunne nagu oleks Delfi kommentaariumisse sattunud. "Kuradi Ansip!" .. "Kuradi Telia!" ... Ilma sisu vastu tegelikult huvi tundmata.

Mõtlesin just sama... mul pole õigust aga Telia ega ka teiste sideoperaatorite teemades sõna võtta. Põhjus sama, töötan tehnikuna Telias.

Kapsel ise on lihtsalt nutikas teeninduskabiin mis aitab kliendil suhelda üle video reaalse teenindajaga. Ei ole tegemist mingi robotiga.
Küllap see on osa eesti tiigrihüppest ja võimalus testida kas lahendusest on kasu ning mida kliendid arvavad.
Jah, 100% reaalselt inimkontaktiga esindust ei asenda aga kui aitab kiirelt uue teenuse ja seadmed kätte saada, siis on parem kui postiautomaat.
Kommentaarid: 253 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 223
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
SirVorkars
Kreisi kasutaja
SirVorkars

liitunud: 24.12.2003




sõnum 23.09.2020 21:11:31 vasta tsitaadiga

ühe sellise putka eest saaks päris paljudele kaabli sisse vedada, kes seda soovivad.
Aga ei. üritame mingi peldikulaadse asjaga innovaatiline olla, kuigi teenus suht null kuhu neid putkasi panna tahetakse...
Sellepärast taolistest kohtadest ka esindused ära kadusid, kuna teenuse puudumise tõttu puudus vajadus esindust külastada...
Kommentaarid: 71 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 3 :: 56
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
indrpo
HV Guru

liitunud: 14.11.2004




sõnum 23.09.2020 22:03:09 vasta tsitaadiga

SirVorkars, Üle poole, aasta kasumist, investeeritakse võrku, Telia tegeleb mitmete asjadega, selleks ka erinevad teemad, võrk ei puutu teemasse.
Antud teemas, kui esindus sulgeda 4 töötajaga, siis igati soodsam on see kabiin, samal ajal uuenduslikum ja teeb sama töö ehk ära. Seda nätab aeg.
Loomulikult on kliendi vaates neli esinduse töötajat parem aga mingil hetkel mõeldakse tulevikule.
Kommentaarid: 253 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 223
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
SirVorkars
Kreisi kasutaja
SirVorkars

liitunud: 24.12.2003




sõnum 23.09.2020 22:44:25 vasta tsitaadiga

indrpo kirjutas:
SirVorkars, Üle poole, aasta kasumist, investeeritakse võrku, Telia tegeleb mitmete asjadega, selleks ka erinevad teemad, võrk ei puutu teemasse.
Antud teemas, kui esindus sulgeda 4 töötajaga, siis igati soodsam on see kabiin, samal ajal uuenduslikum ja teeb sama töö ehk ära. Seda nätab aeg.
Loomulikult on kliendi vaates neli esinduse töötajat parem aga mingil hetkel mõeldakse tulevikule.


Millisesse võrku seda investeeritakse? Sinna kus on suured kortermajad ja uusarendused?
Üldiselt seal juba esindused ka suht ligidal juba....

Kliendile on vaja korralikku teenust väiksemates külades ja alevites, mitte mingit kõrgtehnoloogilist putkat või esindust või innovaatilist telefoni teel teenindust...
Kui teenus puudulik või vigane, pole põhjust ka sinna putkasse pöörduda ju...
Kommentaarid: 71 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 3 :: 56
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
cpuboy
HV kasutaja

liitunud: 16.09.2006




sõnum 23.09.2020 23:13:35 vasta tsitaadiga

Võrreldes teiste operaatoritega eestis, teevad nad ju isegi üsna head tööd. Küsiks et kas sa tead teisi operaatoreid kes sellises mahus uuendaks oma kaableid või rajaks uut võrku?
Ja teadupärast pole telia ainuke teenus optikal interneti pakkumine.


SirVorkars kirjutas:
ühe sellise putka eest saaks päris paljudele kaabli sisse vedada, kes seda soovivad.
Aga ei. üritame mingi peldikulaadse asjaga innovaatiline olla, kuigi teenus suht null kuhu neid putkasi panna tahetakse...
Sellepärast taolistest kohtadest ka esindused ära kadusid, kuna teenuse puudumise tõttu puudus vajadus esindust külastada...
Kommentaarid: 16 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 15
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
indrpo
HV Guru

liitunud: 14.11.2004




sõnum 24.09.2020 09:10:50 vasta tsitaadiga

SirVorkars kirjutas:
indrpo kirjutas:
SirVorkars, Üle poole, aasta kasumist, investeeritakse võrku, Telia tegeleb mitmete asjadega, selleks ka erinevad teemad, võrk ei puutu teemasse.
Antud teemas, kui esindus sulgeda 4 töötajaga, siis igati soodsam on see kabiin, samal ajal uuenduslikum ja teeb sama töö ehk ära. Seda nätab aeg.
Loomulikult on kliendi vaates neli esinduse töötajat parem aga mingil hetkel mõeldakse tulevikule.


Millisesse võrku seda investeeritakse? Sinna kus on suured kortermajad ja uusarendused?
Üldiselt seal juba esindused ka suht ligidal juba....

Kliendile on vaja korralikku teenust väiksemates külades ja alevites, mitte mingit kõrgtehnoloogilist putkat või esindust või innovaatilist telefoni teel teenindust...
Kui teenus puudulik või vigane, pole põhjust ka sinna putkasse pöörduda ju...


ot: Tänasest Lelles (nn. küla) kaks uut jaama ühe asemel, kuni 200M vectoring. Enne oli see võimalus ainult küla keskel.
Juurus kolm PON maja käib. enamik jaamasid uue vectoringi peale viidud aga ülejäänud veel tegemisel. kuna ka ADSL ikka veel pikematel liinidel siis ootavad lisakapid tegemist mitmes kohas. Raha tuleb, raha läheb.
Selle teeninduskabiini paigaldamise raha eest saaks ehk ühe kappjaama aga need tulevad niikuinii.
Samal ajal toimetab ka Elektrilevi ja varsti valmib Seli servas Pirgus PON võrk.

Kuna võrk tehakse sellise lahendusega kus ots võib juba toas valmis olla kas eelmisest omanikust või värske ehitusena, saab uus liituja kabiinist omale seadmed ja pistab juhtmed külge vajamata tehniku abi või ooteaega millal tehnik tuleb.
Kommentaarid: 253 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 223
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Driftmoon
Kreisi kasutaja
Driftmoon

liitunud: 22.09.2002




sõnum 24.09.2020 09:15:28 vasta tsitaadiga

pkwild618 kirjutas:
Vahel on küll tunne nagu oleks Delfi kommentaariumisse sattunud. "Kuradi Ansip!" .. "Kuradi Telia!" ... Ilma sisu vastu tegelikult huvi tundmata.

No pidevalt on 2-3 sama tüüpi ka tatti pritsimas icon_biggrin.gif Mõni vist juba 5a sama juttu ajab, et miks ta tasuta optikat ei saa...
Kommentaarid: 32 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 31
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
napoleon
Unknown virus
napoleon

liitunud: 08.12.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 24.09.2020 18:59:07 vasta tsitaadiga

SirVorkars kirjutas:
indrpo kirjutas:
SirVorkars, Üle poole, aasta kasumist, investeeritakse võrku, Telia tegeleb mitmete asjadega, selleks ka erinevad teemad, võrk ei puutu teemasse.
Antud teemas, kui esindus sulgeda 4 töötajaga, siis igati soodsam on see kabiin, samal ajal uuenduslikum ja teeb sama töö ehk ära. Seda nätab aeg.
Loomulikult on kliendi vaates neli esinduse töötajat parem aga mingil hetkel mõeldakse tulevikule.


Millisesse võrku seda investeeritakse? Sinna kus on suured kortermajad ja uusarendused?
Üldiselt seal juba esindused ka suht ligidal juba....

Kliendile on vaja korralikku teenust väiksemates külades ja alevites, mitte mingit kõrgtehnoloogilist putkat või esindust või innovaatilist telefoni teel teenindust...
Kui teenus puudulik või vigane, pole põhjust ka sinna putkasse pöörduda ju...


Mõni tegelane ei taha nüri järjekindlusega aru saada, et ISP ei ole sotsiaalabiasutus.
Kui hinnastamine oleks kulupõhiselt, siis oleks veel suurem seakisa. ISP veab fiibri kortermajani ja hopsti on võimekus 100+ kliendile ühendust pakkuda ning paljud selle ka võtavad. ISP veab fiibri üksiku metsataluni, on ühekordsed kui jooksvad kulud samad kui mitte suuremad ja teenust saab pakkuda ainult ühele kliendile, kes võib-olla veel ohkima hakkab, et isegi see raha mis kortermaja elanik maksab on palju ja istub ikka on 4G otsas edasi.
Huvitav kumb on siis ISP jaoks prioriteet kui ühega maksab peale ja teise pealt teenib kasumit?
Kommentaarid: 76 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 59
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
RCC
HV Guru
RCC

liitunud: 03.12.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 25.09.2020 10:42:48 vasta tsitaadiga

Me oleme sellega juba tänaseks arvestanud. ISP vajab ise sotsiaalabi teenuseid ja neid me kavatseme ka pakkuma hakata.

küll aga tasub endiselt googeldada - kasum (ja lisades ette sind huvitava firma nime)

_________________
piirkonnas on tõrge - turutõrge. mullnett, 1ns , 870M iops, 1tb/s
Kommentaarid: 183 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 8 :: 1 :: 146
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
cpuboy
HV kasutaja

liitunud: 16.09.2006




sõnum 25.09.2020 10:55:02 vasta tsitaadiga

Tegemist on ju äriga, loomulikult on seal kasum, kui inimesed oskavad ettevõtet juhtida.
Teenin ka oma ettevõttega kasumit, pean nüüd minema klientidele tasuta asju andma ja paigaldama?
Mida suurem kasum seda paremini juhitud ettevõte, arvestades ka siiski kui suure summa suudavad nad investeerida oma võrkudesse.
Kommentaarid: 16 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 15
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
miga
HV Guru
miga

liitunud: 07.09.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 25.09.2020 10:59:16 vasta tsitaadiga

SirVorkars kirjutas:
ühe sellise putka eest saaks päris paljudele kaabli sisse vedada, kes seda soovivad.
Aga ei. üritame mingi peldikulaadse asjaga innovaatiline olla, kuigi teenus suht null kuhu neid putkasi panna tahetakse...
Sellepärast taolistest kohtadest ka esindused ära kadusid, kuna teenuse puudumise tõttu puudus vajadus esindust külastada...


Et elad kuskil eraldatud alal on Telia süü, et sul pole kaablit ja Telia peab selle sulle nui neljaks tasuta tooma ? naljavend...kurb, et jätkuvalt selliseid imelikke siin leidub.
Kommentaarid: 34 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 32
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
joulukas
Kreisi kasutaja
joulukas

liitunud: 02.12.2001




sõnum 25.09.2020 11:21:44 vasta tsitaadiga

RCC kirjutas:
Me oleme sellega juba tänaseks arvestanud. ISP vajab ise sotsiaalabi teenuseid ja neid me kavatseme ka pakkuma hakata.

küll aga tasub endiselt googeldada - kasum (ja lisades ette sind huvitava firma nime)


Nii, tegin kuidas õpetasid: Telia 2019 puhaskasum oli 33 miljonit eurot. Et siis sinu etteanek on, et kuna see on nii suur summa, siis võiks sulle ikkagi optika tasuta sisse vedada?

_________________
HinnaVaatlus liituja nr. 285
Kommentaarid: 16 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 14
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
RCC
HV Guru
RCC

liitunud: 03.12.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 25.09.2020 12:43:49 vasta tsitaadiga

joulukas kirjutas:

Nii, tegin kuidas õpetasid: Telia 2019 puhaskasum oli 33 miljonit eurot. Et siis sinu etteanek on, et kuna see on nii suur summa, siis võiks sulle ikkagi optika tasuta sisse vedada?


näita mulle üks punkt, kus ma olen kusagil soovinud MULLE optika nn. sisseveo?

mis puudutabki konkreetset minu optikat, siis on see ammu veetud. ja samas - 33 miljoni eest võiks tõesti pisut enam pingutada.

_________________
piirkonnas on tõrge - turutõrge. mullnett, 1ns , 870M iops, 1tb/s
Kommentaarid: 183 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 8 :: 1 :: 146
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
joulukas
Kreisi kasutaja
joulukas

liitunud: 02.12.2001




sõnum 25.09.2020 12:49:36 vasta tsitaadiga

RCC kirjutas:
joulukas kirjutas:

Nii, tegin kuidas õpetasid: Telia 2019 puhaskasum oli 33 miljonit eurot. Et siis sinu etteanek on, et kuna see on nii suur summa, siis võiks sulle ikkagi optika tasuta sisse vedada?


näita mulle üks punkt, kus ma olen kusagil soovinud MULLE optika nn. sisseveo?

mis puudutabki konkreetset minu optikat, siis on see ammu veetud. ja samas - 33 miljoni eest võiks tõesti pisut enam pingutada.


No kuidas peaks seda võtma, kui nii paljude teemade juures sa "teenuse pakkumise üle" kurdad. Ütleks, et ka vaadates erinevaid teisi kommentaare, kus seda varemgi välja on toodud.

Nüüd Telia vaatest, kui nad pingutavad iga aasta 50 miljoni investeeringuid, et siis, mis oleks see ok tase, mis invetseerida, et kliendid nagu sina lõpuks rahul oleks?

_________________
HinnaVaatlus liituja nr. 285
Kommentaarid: 16 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 14
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
RCC
HV Guru
RCC

liitunud: 03.12.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 25.09.2020 13:05:34 vasta tsitaadiga

Mina olen rääkinud ja kirjutanud JUURDEpääsuvõrkude rajamisest. Isiklik optika on muidugi su eralõbu, kuigi noh ilus kingitus võiks ju mõenele olla. Mina oleks sellega rahul ,kui keegi suvatseb selle õnnetu juurdepääsuvõrgu eest lõpuks maksta. see on 3 tuhhi pluss käive. See et telia või ükskõik kes kirjutab et ta investeerib 50 miljonit ei ole argument, sest ei sina ega mina ole neid numbreid tegelikkuses mitte ühtegi näinud.
Statistiliselt kui sina sööd liha ja mina vaid kapsast, siis kokku sööme me paberil kapsarulle lihaga, aga tegelikult närime vaid käbi.

_________________
piirkonnas on tõrge - turutõrge. mullnett, 1ns , 870M iops, 1tb/s
Kommentaarid: 183 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 8 :: 1 :: 146
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
SirVorkars
Kreisi kasutaja
SirVorkars

liitunud: 24.12.2003




sõnum 25.09.2020 18:07:07 vasta tsitaadiga

miga kirjutas:
SirVorkars kirjutas:
ühe sellise putka eest saaks päris paljudele kaabli sisse vedada, kes seda soovivad.
Aga ei. üritame mingi peldikulaadse asjaga innovaatiline olla, kuigi teenus suht null kuhu neid putkasi panna tahetakse...
Sellepärast taolistest kohtadest ka esindused ära kadusid, kuna teenuse puudumise tõttu puudus vajadus esindust külastada...


Et elad kuskil eraldatud alal on Telia süü, et sul pole kaablit ja Telia peab selle sulle nui neljaks tasuta tooma ? naljavend...kurb, et jätkuvalt selliseid imelikke siin leidub.


Mul on kaabel. Ainuke asi et vask.
Optika jookseb majaäärest mööda. Rahaeest ei taheta ka sealt väljavõtet teha.
Lisaks ümberkaudsed sooviksid ka.

Ja tasuta ma polegi midagi soovinud.

Nii et kui midagi ei tea siis ei tasu teist sõimata ehk, vist, või, või võibolla?
Kommentaarid: 71 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 3 :: 56
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
napoleon
Unknown virus
napoleon

liitunud: 08.12.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 25.09.2020 18:16:25 vasta tsitaadiga

ot:
Pole ise kunagi optikaga lähedalt kokku puutunud, aga mida see optikast väljavõtte tegemine täpselt tähendab? Kui see tähendab, et tuleb sinna mingi eraldi kapp panna, mis vajab toidet ja eraldi seadmeid, siis võib asi reaalselt ka pisut komplitseeritud olla.
Või kui oma dedicated kiu saaks, siis jälle võib-olla on see ressurss kuhugi ära lubatud/tulevikuks planeeritud. Kodukasutaja jaoks on paar k€ ka suur raha mis kukalt kratsima paneb ehk raha eest on ka selline kahtlane mõõdik kui summadest ei räägita.


Aga kui nüüd teemasse tagasi tulla, siis ega nende putkade kaudu ju ikka fiibrit tuppa ei saa. Nii see päris ei käi, et teen ise väljavõtte, saan putkast seadmed ja tehtud. Pigem on need ikka mobiilside klientidele orienteeritud.
Kommentaarid: 76 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 59
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Uudised »  Pressiteated »  Telia viib innovaatilised iseteenindus-esindused väiksematesse asulatesse mine lehele 1, 2  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.