Avaleht
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  Workers & Resources: Soviet Republic märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
parm
Kreisi kasutaja

liitunud: 03.11.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 18.03.2019 17:30:56 Workers & Resources: Soviet Republic vasta tsitaadiga

Midagi uut linnaehitusmängude sektsioonis - linnaehitus koos tehastega, näiteks väga detailne elektrivõrkude ehitus vahelduseks ainult traatide vedamisele.

Sõidukid vajavad bensiini ja tanklaid. Inimesed tsirkust ja leiba. Puhas kommunism.


Steami early accessi tuli 15 märts

https://store.steampowered.com/app/784150/Workers__Resources_Soviet_Republic/


Link


Reddit ka olemas, https://old.reddit.com/r/Workers_And_Resources/

_________________
| SPARCO toolid https://www.carshop.ee/et/2374-sparco | Tuuningosad mootorsõidukitele - www.carshop.ee |
Kommentaarid: 48 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 48
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
infidel
HV kasutaja
infidel

liitunud: 31.01.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 26.03.2019 09:52:41 vasta tsitaadiga

Ammu pole linnaehitusmänge näppinud, aga võtsin prooviks ligi. Peamiselt ägedate masinate pärast. Ja jäin kinni. Nüüd on viimanegi vaba aeg läinud icon_biggrin.gif

Early Access värk, nii et ideaalne veel pole. Rongid kipuvad väga tupikuisse või omavahel kokku sõitma, teed moodustavad ristmike asemel kahtlasi kurve ja nii edasi. Üldmuljet see eriti ei häiri. Positiivse poole pealt tuleb kindlasti välja tuua seda, et soovi korral saab suure osa mikromanageerimist (energiamajandus, haridussüsteem) välja lülitada.
Kommentaarid: 35 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 34
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Aix
HV Guru
Aix

liitunud: 02.06.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 10.06.2019 12:15:24 vasta tsitaadiga

infidel kirjutas:
Early Access värk, nii et ideaalne veel pole. Rongid kipuvad väga tupikuisse või omavahel kokku sõitma, teed moodustavad ristmike asemel kahtlasi kurve ja nii edasi.

Soviet style, pigem - feature icon_smile.gif
Kommentaarid: 397 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 332
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
kaspar00
HV Guru
kaspar00

liitunud: 06.07.2003




sõnum 10.06.2019 12:57:03 vasta tsitaadiga

ma ostsin igaljuhul täna ära. leiaks nüüd aja installida ja mängida ka icon_lol.gif youtube striimide põhjal tundub igaljuhul väga muhe mäng beer_yum.gif icon_cool.gif
järgmine uuendus peaks lisama era autod ja autotööstuse: https://trello.com/b/0haBaHmz/soviet-republic-roadmap
Kommentaarid: 113 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 3 :: 101
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Jaan700
HV kasutaja

liitunud: 11.06.2007




sõnum 11.06.2019 19:29:49 vasta tsitaadiga

Lagi pela icon_biggrin.gif

Julgen soovitada. Mäng täpselt nii diip kui ise teed selle omale. Võid mängida nii nagu Transport Tycooni või midagi factorio/cities skylines vahepealset.
Lisaks, et early accessi bugid teevad mängu mõnusalt sovietilikuks. Kohati on keerukas normaalseid liiklussõlmesid moodustada icon_biggrin.gif

_________________
Kommentaarid: 23 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 23
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
kaspar00
HV Guru
kaspar00

liitunud: 06.07.2003




sõnum 25.06.2019 20:05:38 vasta tsitaadiga

Spoiler Spoiler Spoiler
Kommentaarid: 113 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 3 :: 101
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
firemark
HV Guru
firemark

liitunud: 11.03.2007



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 02.07.2019 16:56:33 vasta tsitaadiga

On see üldse mängitav või tasuks oodata full version ära?
_________________
PS4 PSN: markomoisa
Kommentaarid: 101 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 92
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
kaspar00
HV Guru
kaspar00

liitunud: 06.07.2003




sõnum 23.12.2019 16:29:57 vasta tsitaadiga

firemark kirjutas:
On see üldse mängitav või tasuks oodata full version ära?


On küll. Liigagi - paned korraks käima ja kohe on mitmed tunnid kadund icon_lol.gif koguaeg on niipalju ehitada ja täiustada ja igat detaili peenhäälestada, et täitsa hullumaja icon_biggrin.gif aga väga kaasahaarav.
Kõige rohkem meenutab vana head Transport Tycooni oma olemuselt. Lihtsalt igasuguseid pisiasju mida timmida saab on sadakorda rohkem. Algul kui alustuseks antud raha veel jätkub siis ehitad suvalt.. natuke
hiljem vaatad igat senti ja püüad kõike optimeerida (tomib!) icon_biggrin.gif

See et ta *early access* on tähendab antud mängu puhul pigem seda, et nad plaanivad sinna igasuguseid asju kõvasti veel lisada. Aga see osa mis juba olemas on töötab küll kenasti. Võibolla oma loomult
natuke puiselt, mis ehitust puudutab.. aga mitte otseselt vigaselt, ei häiri. mingi 20h olen mängind ja ainutl 1 crash, aga kuna pidevalt on autosave siis ei juhtund ka sellest midagi. Graafika maha keerata siis töötab ka väga tagasihoidlikul läpakal.

Ma vaatasin enne mängima hakkamist natuke selle tüübi gameplay videosid ka: https://www.youtube.com/watch?v=6nNzFwbwSIg et nagu väike tutorial vms. Kuna ega seal mängus endas mingeid õpetusi pole.
Muidugi kes varem igasugu Tycoone mängind on ampsab ilmselt mingi ajaga enamus trikke niikuinii läbi ka ise.

EDIT:
päris ägedad täiendused transpordi alal tulemas
https://www.youtube.com/watch?v=HPW4mMuo4TA
Kommentaarid: 113 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 3 :: 101
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
kirjumega
HV veteran
kirjumega

liitunud: 25.10.2014



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 23.12.2019 17:17:39 vasta tsitaadiga

Steamis hetkel -30% 15,39€.
Kommentaarid: 126 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 114
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
KrikU
HV veteran
KrikU

liitunud: 14.12.2001




sõnum 30.12.2019 20:21:28 vasta tsitaadiga

Transport Tycoon oli teema küll, sel iidsel teosel oli ka multiplayer võimalus mida antud mängus ei paista, kuid no kus sa ikka neid inimesi leiad kui tänapäeval miljon mängu mida mängida netis. Koduka järgi ei ole ka planeeritud seda icon_neutral.gif
Kuna kaspar00, on päris vanakooli HV kasutaja siis meelitab kirjeldus asja kallale asumist igatahes küll icon_idea.gif thumbs_up.gif 3d tundub väga äge videote järgi.

Uuendusi tundub, et tuleb veel. Leidsin beta foorumi ning väga aktiivne igapäevane arendus käib, viimased hotfixid on lausa keset jõulupühi tulnud icon_eek.gif

Niisiis nädalavahetus võttis 35 tundi seda mängu enda alla icon_biggrin.gif icon_lol.gif Väga meeldib aga muidugi on tegu algfaasis asjaga. Hakkasin kohe test versiooni mängima, fps on parem ja võimalusi rohkem ning farmid töötavad paremini.
Aegajalt on crash to desktop tüüpi kokku jooksmised. Esimene maailm läkski mul nõnda, et ka save game loadimine crashis. Tasub auto-save ikka peal hoida. Õnneks oligi see õppimise faas ja edasi sai palju rutem esimesed asjad tehtud. EDIT: Kuna saatsin dev-idele oma vigase save faili siis nüüd tuli e-mail, et fix tehtud ja saan jätkata soovi korral icon_biggrin.gif
Minu jaoks on pidevalt ruumi puudu, et ehitisi omavahel ära mahutada. Tehaste vaheliste otse ühenduste forklift teede tegemine on ka tohutu peavalu, sest alati peab olema ka vahel forklift garaaz ning need teed ei tohi liiga pikad olla. Tavaliste teede ehitus ajab aegajalt väga närvi kui mingit ühendust ei saa tehtud kuna maa on veidi viltu näiteks. Korralik nikerdamine on sellega, sama teema ka konveierlintidega kivisöe- ja rauamaagi transportimiseks. Construction office kontseptsioon on väga lahe ning avastasin selle alles hiljem, kuigi tutorialit tegin algul. Niikuinii on selle jaoks tarvis enamik tooraine tehaseid püsti panna samas. Ainuke asi mida selle variandiga ei õnnestunud ehitada on teed - millegipärast ei ole piisavalt teetöölisi kunagi võtta kuigi tooraine vedeleb ammu ehitusel ootamas töölisi icon_biggrin.gif Ehitiste puhul saab ka kõrval elamutest rahvast sinna objektile tööle suunata mida teede puhul ei saa. Tihti tuleb elektriliinide vedamisel vigu, mida parandada vaja, samuti on jama siis kui näiteks vead autoga toorainet kohta kuhu enam seda ei mahu ja siis sõidab auto täislastis edasi-tagasi. Ilmselt peab mingi warehouse-ladustamisplats laadse vahe asja selleks tegema - sealt võib juba näiteks asju eksportida, et raha teenida.
Kõige nõmedam on aga hoopis toiduga manageerimine kui üritada isemajandavaks minna. Otsi neid poode ja kaubikuid mööda kaarti (mööda list shops/trucks tabelit) kuhu siis neid saata jms. Õudne mikromanagement mis vajaks sarnast Office varianti nagu majade ehitus. Sellest on ka juba Steami foorumis räägitud - https://steamcommunity.com/app/784150/discussions/0/1770385542785832067/
Hetkel lahendasin selle nõnda, et kuna vilja kasvatus on tõsiselt nüri ning sesoonne teema siis hakkasin toidu asemel vilja importima ja toidulaod on täis, seega nõudlus rahvale täidetud icon_idea.gif

Jube põnev on thumbs_up.gif icon_eek.gif icon_biggrin.gif
Kommentaarid: 129 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 119
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
firemark
HV Guru
firemark

liitunud: 11.03.2007



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 31.12.2019 15:14:12 vasta tsitaadiga

Just proovisin hetk tagasi esmakordselt mängida. Täitsa omapärane mäng on, soovitan proovida.
_________________
PS4 PSN: markomoisa
Kommentaarid: 101 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 92
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
KrikU
HV veteran
KrikU

liitunud: 14.12.2001




sõnum 25.02.2020 16:14:45 vasta tsitaadiga

Lõpuks ometi on 0.8x mänguversioon ametlikuks tehtud - palju uut kraami

Täna tuli nende FB lehel uudis seoses tuumaelektrijaama tulekuga mängu, koos oma ressursiahelatega mis tunduvad esialgu kitsalt ainult tuumajaama tööks vajalikud olema.
Lisaks on oodata kaubakonteinereid, lennutransporti ja aastaaegasi - hooneid on vaja kütta. Muus osas saab arenguid jälgida Trello lehel

150+ tundi veedetud selle mängu kallal praeguseks. Kolmas projekt on see millega siiani mängin.
Peale peamiste toodanguahelate ja muus osas mängu mehaanika selgeks tegemist otsustasin suhteliselt kiirelt ja kõiki mängu pakutavaid tooraineid kasutades võimaluse panna käima kasumit toov majandus. Selleks kasutan hassle free võimalust "very easy" raskusaste kuid raha on reaalselt ja alustasin 10M rublaga.
Kõige ressursi ja tooraine mahukam tootmine on ilmselt teras - vaja on sisendiks väga suurt hulka rauda ja sütt ning tehases saab käia kuni 500 töötajat - ainult ajutised suurte ehitiste ehitusplatsid võimaldavad korraga rohkem töötajaid.
Mul hetkel terase tehase söe nõudluse jaoks on söemaardlas mägedes selleks kokku 4 kaevandust ja iga kaevandus võimaldab kuni 220 töötajat ning veel on veidi varu terase tehase söe impordi maksimumini. Teras töödeldakse "mechanical components" toodeteks ja on siis peamiselt eksport artikliks.
Teiseks ekspordi artikliks mängu edenedes olen teinud elektroonika. Selle tootmiseks on vajalik ahel pisut pikem kuid tehastes on vaja vähem töötajaid. "Chemicals" toote jaoks tuleb muidugi meeletult selle tehaseid teha kuna ühe tehase toodangumaht on üliväike.
Hetkel impordin kogu vilja mis vaja. Viljapõldude ja farmidega majandamine on eriti aeglane resursiahela alguse mõttes. Vilja on vaja külvata, lasta kasvada ning seejärel koristada. Toodangut tuleb peale hooti ning kogu maa ära toitmiseks on vaja palju farme ja väga suuri alasi põldude tarvis.

Tegin video ka praegusest projektist:
Spoiler Spoiler Spoiler
Kommentaarid: 129 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 119
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Jaan700
HV kasutaja

liitunud: 11.06.2007




sõnum 27.02.2020 12:29:14 vasta tsitaadiga

Ise mängin -hardmode- võtmes. Linna alustan uuel kaardil piiri kõrval. Ühtegi ressurssi "auto-buy" ga ei osta. Kõik toorained peavad veokad piiripoest ise ostma ja kohale tassima. Vajadusel tuleb raha juurde laenata. Soovitan, annab mängule hoopis teise hingamise. Proovi sedasi "sustainable" asja ehitada icon_biggrin.gif
_________________
Kommentaarid: 23 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 23
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
KrikU
HV veteran
KrikU

liitunud: 14.12.2001




sõnum 27.02.2020 16:57:41 vasta tsitaadiga

Jaan700 kirjutas:
Ise mängin -hardmode- võtmes. Linna alustan uuel kaardil piiri kõrval. Ühtegi ressurssi "auto-buy" ga ei osta. Kõik toorained peavad veokad piiripoest ise ostma ja kohale tassima. Vajadusel tuleb raha juurde laenata. Soovitan, annab mängule hoopis teise hingamise. Proovi sedasi "sustainable" asja ehitada icon_biggrin.gif


Ühesõnaga hakkasid kohe COSMONAUT MODE variandiga peale icon_biggrin.gif

Ei väga vinge, algul võtab ainult oma ressurssidega ehitamine korralikult aega sellisel juhul ja eks mängu kulgedes ka ikka neid momente mitmeid kui mingi üksik asi takistab kogu asja kiiresti valmimast - a suva, laksin kiirelt auto buy'ga ära, ei viitsi ju oodata icon_smile.gif
Piiripoest ostmisel jäävad ära transpordikulud mis autobuy'ga kohe otsa pannakse, samas pead hoolitsema, et veokitele oleks bensukates kütust saadaval, mida omakorda algul peab niikuinii piiripoest esialgu ostma kuniks oma nafta rafineerimistehas püsti.
Kommentaarid: 129 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 119
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Jaan700
HV kasutaja

liitunud: 11.06.2007




sõnum 27.02.2020 22:12:37 vasta tsitaadiga

KrikU kirjutas:
Spoiler Spoiler Spoiler


Ühesõnaga hakkasid kohe COSMONAUT MODE variandiga peale icon_biggrin.gif

Ei väga vinge, algul võtab ainult oma ressurssidega ehitamine korralikult aega sellisel juhul ja eks mängu kulgedes ka ikka neid momente mitmeid kui mingi üksik asi takistab kogu asja kiiresti valmimast - a suva, laksin kiirelt auto buy'ga ära, ei viitsi ju oodata icon_smile.gif
Piiripoest ostmisel jäävad ära transpordikulud mis autobuy'ga kohe otsa pannakse, samas pead hoolitsema, et veokitele oleks bensukates kütust saadaval, mida omakorda algul peab niikuinii piiripoest esialgu ostma kuniks oma nafta rafineerimistehas püsti.


Cosmonauti jepjep icon_biggrin.gif , mäng jookseb enamus ajast 2x peal. Ma ootamise tõttu alustan mängu medium papi peal. Muidu kipun kohe laenu võtma ja ei jõua basic asju veel ära coverdada icon_biggrin.gif või parimal juhul coverdan ära aga peab pikalt ootama ennem kui midagi "valmis" saab.
Mingisugust head raudtee mod'i pole proovinud? Sellist millega kannataks normaalselt igasugu ristuvaid rööpaid sobitada, nagu T junction 1=>2 jne..

_________________
Kommentaarid: 23 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 23
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
striker13
HV Guru
striker13

liitunud: 03.10.2005




sõnum 29.02.2020 11:07:48 vasta tsitaadiga

Ilmselt olen lihtsalt midagi märkamata jätnud, aga kas inimesed oskavad bussipeatusi kasutada, et jõuda oma kodust näiteks poodi, kinno jne et soove täita?
Olen teinud mõned majad tööstuspiirkonna lähedale, aga kurdavad koguaeg, et ei saa kasutada ühtegi teenust. Samas buss läheb kohe maja kõrvalt nn linna, kus kõik teenused lähedal.
Ei tahaks mõne maja kohta alati jälle uut linna ehitada, et inimestel oleks teenused paarisaja meetri kaugusel.

_________________
Sarcasm is just one of the many services I offer to people who ask stupid questions.
Kommentaarid: 95 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 90
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
KrikU
HV veteran
KrikU

liitunud: 14.12.2001




sõnum 05.03.2020 18:50:31 vasta tsitaadiga

Rahvas ootab bussipeatuses max tund aega - seda saab uurida kui hiirega liikuda üle inimese ikooni bussipeatuses. Maksimaalne sõiduaeg omakorda on 4 tundi. Kui selle aja jooksul soovitud teenuste või töökohani ei jõua, tekivad erinevad puudujäägid mida kortermajade pealt saab uurida. Hetkel niiöelda tagasi sõitmist ei ole vaja teostada, peale tööd või muu koha külastust tekib inimene oma koju tagasi. Sama lugu kui eelnevatel põhjustel jäi sihtpunkti käik ära.
Soovitav on vahemaa üle vaadata või panna rohkem busse liini teenindama icon_idea.gif

Tööstuspiirkonnas pole otstarbekas üldse maju teha, eriti kui saastamise valik on mängus aktiivne. Enamus tööstust ei vaja üldse palju töötajaid tegelikult õnneks.
Ma toidan oma söemaardlad kahe bussipeatusega näiteks, kuna liiklus on nii tihe, et ühest ei piisanud maardla juures (bussid istusid järtsus ja travel time lihtsalt tiksus täis) - ikkagi 880 töökohta kokku 4 kaevanduse peale.

PS: Autodega transport on mängus veel algeline, kuigi auto omanik saab ise otsustada kuhu ta oma autoga sõita soovib vajaduste katmiseks, saab autos hetkel sõita ainult omanik ehk 1 inimene. Teine asi on sõidu ulatus (ühest parklast teise) mis on mängu tehniliste põhjuste tõttu hetkel veel naeruväärselt väike.

EDIT: Naistepäeva eri soodukas Steamis -20% hetkel ka kuni 09.03
Kommentaarid: 129 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 119
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
striker13
HV Guru
striker13

liitunud: 03.10.2005




sõnum 08.03.2020 18:03:00 vasta tsitaadiga

Ise ehitamise jaoks sai ka kõik peale terase üles ehitatud. Kui nüüd ehitusel terast läheb vaja ja ise ei tooda, kas ehitusfirma ostab automaatselt piiri pealt või kuidas neile vajalik kogus materjali ette tuua?
edit: tegin laohoone ja ostsin sinna puuduva materjali, nii sai ehitama.

_________________
Sarcasm is just one of the many services I offer to people who ask stupid questions.
Kommentaarid: 95 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 90
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
KrikU
HV veteran
KrikU

liitunud: 14.12.2001




sõnum 09.04.2020 11:27:11 vasta tsitaadiga

Just saabus korralik suur public beta update

striker13, su küsimus sai uuendusega ka kenasti vastuse - added option to purchase resources by vehicle directly on the customs
Seega ei pea transpordi tasu ostma mis autobuy'ga tuleb, kulutad kütust lihtsalt, et mant piirilt ära vedada.

Distribution office annab nüüd mängule täiesti uue vaate thumbs_up.gif thumbs_up.gif Saab lahti käsitsi marsruutidest, nagu varem kirjutasin on toidu laiali vedu nüüd dünaamiline ja mugav icon_cool.gif

PS: Soovitan veekord suurepärast mängu koroona ajastuks - aeg lendab super hästi karantiinis seda mängides icon_idea.gif thumbs_up.gif
Kommentaarid: 129 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 119
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
RKsilver
HV Guru

liitunud: 08.07.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 14.04.2020 21:15:41 vasta tsitaadiga

Sai ka nüüd teie soovituste osas soetatud mingipäev.
Jube mäng on, päevas on liiga vähe tunde. icon_biggrin.gif

Vägagi sõltuvust tekitav. icon_smile.gif
Kommentaarid: 172 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 3 :: 140
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
KrikU
HV veteran
KrikU

liitunud: 14.12.2001




sõnum 13.08.2020 18:43:14 vasta tsitaadiga

Järjekordne suurem public beta update mis lisab huvitavat sisu mängule.

Järgmine suurem sisuline uuendus mis tulemas on turism thumbs_up.gif https://www.sovietrepublic.net/competition
Kommentaarid: 129 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 119
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
saihtam
HV kasutaja
saihtam

liitunud: 11.06.2010




sõnum 16.08.2020 19:30:00 vasta tsitaadiga

Kui keeruline on mängu sisse elada, hea tutorial või pigem vaadata youtube? Linna ehitamis mängud pole uued minu jaoks aga ntks Cities Skyline.
Kommentaarid: 14 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 14
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
KrikU
HV veteran
KrikU

liitunud: 14.12.2001




sõnum 26.01.2021 19:59:23 vasta tsitaadiga

Nii - detsembri suurem update on kohal. Lennukid, Turism, Global Events (näiteks pandeemia!), Alumiiniumi tootmise tarneahel lõpetades lennukite ehitamisega ja palju muud thumbs_up.gif See on väga korralik sisulise poole uuendus. Koroonatalve puhul ideaalne ajaviide kus tunnid lendavad icon_arrow.gif

Spoiler Spoiler Spoiler


26.01.2021 - ilmunud on ka tasuta demoversioon kõik kes sooviksid mängu proovida thumbs_up.gif

https://www.sovietrepublic.net/blog leiab uudiseid mängu hetke arenduste kohta icon_idea.gif
Kommentaarid: 129 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 119
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
d3t
HV Guru
d3t

liitunud: 14.05.2004




sõnum 15.02.2021 09:44:55 vasta tsitaadiga

saihtam, vaata tema channelit, saad abi ehk: https://www.youtube.com/c/bballjo

Aga muidu, mingit lootust korralikule graafika patchile? Mäng hea küll aga elektriliinid nii pixelated jne. Eeldan et natuke viltu asjade paigutamine käib NSVL hõngu juurde, kuid see ka veitsa häirib.

_________________
next.Insiders - koht mängijatele ja tehnikahuvilistele toredaks ajaveetmiseks.
PT: Sony XE90 & LG C1 värvi kalibreerimine
Lecktor - 3D printerid ja lisatarvikud, Voron, Prusa jne
Kommentaarid: 85 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 72
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
KrikU
HV veteran
KrikU

liitunud: 14.12.2001




sõnum 28.09.2021 21:30:56 vasta tsitaadiga

d3t, jep väga hea kanal kust õppida, ise sain rongide fooride süsteemid sealt selgeks.

Graafika patchiga on kahtlane, see on kogu mängumootori teema ja kahtlane kas sealt midagi suurt uuemaks läheb enam. Võid proovida graafika control panelis erinevaid AntiAliasing meetodeid ehk.
Majad viltu? Jah see on teema nende asetamisel by default - vihje - ctrl all hoides saab täpsemalt sättida asju rohkem sümmeetriliselt üksteise suhtes icon_idea.gif

Vihjeks kuidas transpordiliinid käima saada, eriti alguses kus söe- või rauamaardlas on võimalik korraga 230 inimest tööl olla - näiteks bussiliin keskusest. Kuna elanikud eelistavad tööle saada jalgsi siis tuleb majade peal valida, et tööajal lähevad kõik töötajad vastavasse bussipeatusesse, kust nad transporditakse kohta kus vabad töökohad.

Turismi updatega tuli üks vaatetorn mis on ikka jube sarnane meie suure munamäe omaga - kas tegu tüüpprojektiga omal ajal icon_lol.gif
Spoiler Spoiler Spoiler

Major update taas väljas põhimängule thumbs_up.gif
Spoiler Spoiler Spoiler


Tulnud on täpsem ajakava mängu uuendustest mis plaanis enne täismahus reliisi: https://www.sovietrepublic.net/roadmap

Pikalt oodatud oktoobri uuendused on nüüd väljas:

0.8.5.(0)1

Biggest features/fixes:
- New GUI
- Added flags to residential buildings and city/area window, which citizens are allowed to move into the building
- More vehicles moving inside buildings support (hospital, farms)
- Many tweaks for distribution offices and forklift garages
- Implemented government loyalty and secret police
- Added Orphanage

thumbs_up.gif
Kommentaarid: 129 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 119
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  Workers & Resources: Soviet Republic
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.