Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Andmeside ja kõnelevi »  TELE2 Püsiühendus (Fiiberkaabel) märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3, 4, 5  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
ptrksk
HV vaatleja

liitunud: 22.08.2020




sõnum 09.03.2023 15:10:27 vasta tsitaadiga

Saab oma ruuterit kasutada jah väga edukalt.
Oluline on, et DHCP client oleks WAN pordile seadistatud, sest IP Tele2 poolt tuleb DHCP-ga.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Divisor
HV kasutaja

liitunud: 05.05.2013




sõnum 10.03.2023 11:36:02 vasta tsitaadiga

Sold OUT kirjutas:
See MT hAP ac³ on suht jube. Isegi kaabliga ühendatult 100mbit ühenduse otsas kõikusid kiirustestid 70-80-90 vahel, wifi levi otsas keset metsa juba 5m eemal puidust seintega majas 10-12mbit icon_lol.gif
Sinna ont otsa võib suvalt oma ruuteri panna ja toimib? Mingit autentimist või ericonfi ei nõua?


Mul ongi täpselt see sama jama selle MT ruuteriga. Puidust seinad ja peaks olema 1 Gbit ühendus aga nii kui kõrvaltuppa lähed, siis kiirus langeb koheselt 100 või alla selle peale. Kuna ruuteri seadistusele ise ligi ei pääse, siis nende sõnul ei peaks olema 5 GHz kah, et ei tea mis jama selle ruuteriga on.
Aga uurisin teenindusest ja peaks saama ruuteri ära vahetada, selle uue vastu.
Kommentaarid: 4 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 3
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Maldur
HV veteran

liitunud: 02.02.2007




sõnum 10.03.2023 15:55:26 vasta tsitaadiga

MT ruuteriga pole mingit jama, lihtsalt ta pole sobivalt konfitud, see on Tele2 oskamatus. Nad ei viitsi süviti asjaga tegeleda.
Kommentaarid: 4 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 4
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Sold OUT
no credit
Sold OUT

liitunud: 30.07.2002




sõnum 10.03.2023 16:35:12 vasta tsitaadiga

Mul 5ghz wifi olemas aga see veel kehvema leviga. Wifi analyzer äpiga saad vaadata. SSID on sama

Maldur kirjutas:
MT ruuteriga pole mingit jama, lihtsalt ta pole sobivalt konfitud, see on Tele2 oskamatus. Nad ei viitsi süviti asjaga tegeleda.


Aga seda kuidagi resettida ei saaks ja edasi juba tehaseseades ning default koodiga ligi minna?

_________________
People have been calling for a month and we've been sold out for a week or so.
Kommentaarid: 92 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 5 :: 1 :: 79
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Maldur
HV veteran

liitunud: 02.02.2007




sõnum 11.03.2023 15:50:35 vasta tsitaadiga

Selles asi ongi et resettida pole mõtet, Tele2 annabki tehase default seaded, muudab ainult SSID ning healjuhul kanali, ja kõik. Seadistada tuleb, ja sõltub mis laadi kliendiseadmed külge käivad. Minul näiteks sobib seadmetega profiil 20/40/80MHz eeeC. Aga see on samas ribaklassis viie hulgast üks...

Kui mõtled et resetid terve ruuteri, siis see on neil keelatud tarkvaras, nupp on disabled ja ac3 boardil enam reset pinne pole jäetud. Nad ise ütlevad et neil on tehasest custom soft, mis on muidugi täielik BS, mis näitab nende tehnilise toe teadmatust. Nii et teha pole midagi muud kui oma ruuter panna, kui tahta ise konfida.
Kommentaarid: 4 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 4
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Sold OUT
no credit
Sold OUT

liitunud: 30.07.2002




sõnum 11.03.2023 19:31:38 vasta tsitaadiga

No ma panin yhe AP lisaks jah aga peab siis oma ruuteri ka panema, et porte suunata jms
_________________
People have been calling for a month and we've been sold out for a week or so.
Kommentaarid: 92 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 5 :: 1 :: 79
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Reaper
Kreisi kasutaja
Reaper

liitunud: 29.08.2005




sõnum 17.03.2023 13:58:18 vasta tsitaadiga

Kui vähegi pädevam kasutaja oled, siis soovitav oma ruuter panna, sõltumata teenusepakkujast.
Teenuspakkuja ruuterid jätame "tavakasutajale".
Kommentaarid: 29 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 27
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
karl.staub
HV vaatleja

liitunud: 19.03.2023




sõnum 19.03.2023 12:34:30 vasta tsitaadiga

Sooviksin lisada Tele2 püsiühenduse puhul, et lisaks mõistlikule hinnale oma ka palju täiendavaid lisaväärtuseid nüüd juurde tekkinud. Tele2l on võimalik pakkuda väga mõistlikult kõik ühes lahendus, mis vastab enamike klientide vajadustele.
Veidi on siit jutus läbi käinud Plume. Vastava lahenduse maaletoojana tooks välja mõned olulised momendid, mis on erinevused ja mis on hea + mis on piirangud:

a) Plume on eelkõige tarkvaralahendus, kuhu on sisse integreeritud AI ja ML nutikad algrotimid mis reaalajas kohaneb iga võrgu, kasutusharjumuste, kasutatavate seadmete ja ümbritseva keskkonna WiFi eetriga ning optimiseerib WiFit pidevalt reaalajas.*
Erinevus Mikrotikist ja muudest riistvarakesksestest soodus-lahendustest on, et nüüd on WiFi kvaliteedi üle automatiseeritud kontroll ja võimalik kiiresti probleeme lahendada kui neid peaks tekkima. Teenuspakkujal on selleks kogu wifi võrgu ja kõigi Plume WiFi võrku ühendatud seadmete telemeetrilistest andmetest täielik ülevaade. Lisaks RSSile ehk signaalitugevusele veel kümneid muid raadioeetri mõõdikuid ja seda kõigi ühendatud seadmete täpsusega. On olemas ajaloolised andmed - ehk kui oli kliendi WiFi probleem üleeile, siis seda on võimalik tuvastada

Plumega ei ole mingit käsitsi kanalite ja sagedusribade konfimist. Seega see ongi mõeldud keskmisele kliendile, kellel on parematki teha kui kanaleid pidevalt vahetada. Sysadminidele see on harjumatu, aga see muutub kohe kui mõistetakse et edaspidi saab oma aega muudele asjadele rohkem pühendada kui tavakasutaja võrkude timmimisele.

b) Plume on rohkem kui WiFi lahendus ning omab lisaks sisseehitatud "turvaneti" kasutamise võimalust. Seejuures on kasutajal selle üle täielik ülevaade, mis saite ja ühendusi blokeeritakse võimalusega ise whitelistida/blacklistida. Väga hea lisandus ja erisus on nt täiustatud IoT kaitse, mis paneb kahtlaste ühenduste loomisi karantiini ehk isoleerib kahtlase IoT seadme ülejäänud võrgust, et ennetada muu võrgu nakatumist läbi IoT seadme tagaukse.

c) Plume platvormile tuleb ajas erinevaid lisaväärtusteenuseid juurde ilma, et kasutaja peaks midagi erilist tegema, et neist osa saada. Kõik uuendused on nende ilmumisel kasutajale koheselt saadavalt. Toetatud riistvara kriitilised tarkvarauuendused tehakse automaatselt ajal kui võrk on ilma aktiivse kasutuseta (üldjuhul öisel ajal)

d) tegemist on riistvara-agnostilise lahendusega, Ehk controlleri tarkvara mis on pilves pole sõltuv kindla tootja riistvarast ehk toetab mitmete tootjate riistvara, mida siis teenusepakkuja ajas saab uuendada ilma, et peaks vahetama kliendi vaatest tehtud konfi ja kasutajakontot. Sealhulgas on võimalikud nii wifi5 kui wifi6 kui ka wifi6e multi-access gatewayd, (rohkemate LAN portidega), ruuterid/extenderid jne. Tänud pilvetarkvara automatiseeritusele saab nt Plume wifit tegev seade ise aru, kas peab olema ruuter või bridge.

e) nagu foorumis juba välja toodud, et palju teha ei saa kasutaja rakendusest - vaid põhilist - ja see ongi asja mõte - et tavakasutaja ei saaks midagi oma väära konfiga katki teha ja ei tahagi masinas peadpidi olla, vaid soovib et lihtsalt töötaks. Suurklientidele, kellel on erinõudmised on olemas teised lahendused ja küll kodukasutajad, kes väga tahavad mingeid huvitavaid konfe ehitada leiavad viisi selleks.

f) erakliendi ja ärikliendi vaade on eraldatud läbi eraldi rakenduse. HomePass erakliendile/kodudele ja WorkPass väikeäridele. Suurim erinevus see, et väikeäri WorkPass lahendusega saab luua 3 eri SSID tsooni, kusjuures Guest segment on Captive portal võimalusega ja täiesti eraldiseisvas subnetis, et sealtkaudu poleks mingit võimalust saada Põhi ja töötjate võrgu subnetile mitte mingit moodi ligi.

Kokkuvõtteks, teenus ongi mõeldud kliendile, kes tahab et WiFi lihtsalt toimiks ja vastaks tugevatele turvastandarditele, ilma et ta ise selleks midagi erilist peaks tegema. Lisaks, kliendil on täielik ülevaade oma võrgust ja sinna ühendatud seadmetest võimalusega soovimatuid ühenduskatseid blokeerida. Seni on valdavalt nö see osa "black-box" ehk isegi wifi parooli otsimine ja selle jagamine võib olla omaette väljakutse olenevalt operaatorist. Plume mobiilirakendusest leiab lihtsa näitena kasvõi parooli ükskõik kus internetilevis viibid kõige kiiremini üles ja saab jagada kiiresti. Selleks ei pea ka koduses võrgus viibima. Plume ei ole erivajadustega väga suurte võrkude lahendus (nagu Ruckus jms, mis on ka tunduvalt kallim) vaid eelkõige mõeldud lihtsalt parema ja turvalisema WiFi leviala tekitamiseks suuremale internetiteenuste kasutajaskonnale.

Soovitus on, et kui juba Plume olemas, siis unustage muud ilma Plume toeta laiatarbe odava hinnaklassi wifi seadmed, nad ei suuda võrdväärset reaalajas kasutuskvaliteeti tagada, sest on avatud igasugu segajatele jn. Kui Plume seadmete levist ei piisa, või on soovi wifi6 järele siis on ka muid seadmevariante olemas, mida saaks Plumega kasutada. Kui aga juba soetatud kallis äriklassi AP- nagu nt Ruckus, siis loomulikult riistvaraliselt ei ole see võrreldav Plume Superpodi vms sama klassi riistvaraga.


viimati muutis karl.staub 20.03.2023 17:33:52, muudetud 1 kord
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Sold OUT
no credit
Sold OUT

liitunud: 30.07.2002




sõnum 19.03.2023 17:32:26 vasta tsitaadiga

Kas mikrotiki saab lihtsalt siis plume vastu vahetada?
_________________
People have been calling for a month and we've been sold out for a week or so.
Kommentaarid: 92 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 5 :: 1 :: 79
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Divisor
HV kasutaja

liitunud: 05.05.2013




sõnum 19.03.2023 18:29:53 vasta tsitaadiga

Sold OUT kirjutas:
Kas mikrotiki saab lihtsalt siis plume vastu vahetada?


Jah, käid esinduses ja antakse Plume sulle ning kodus vahetad ringi ja viid MT tagasi.
Kommentaarid: 4 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 3
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ksuuk
Kreisi kasutaja

liitunud: 06.12.2007




sõnum 31.03.2023 11:38:40 vasta tsitaadiga

karl.staub kirjutas:


a) Plume on eelkõige tarkvaralahendus, kuhu on sisse integreeritud AI ja ML nutikad algrotimid mis reaalajas kohaneb iga võrgu, kasutusharjumuste, kasutatavate seadmete ja ümbritseva keskkonna WiFi eetriga ning optimiseerib WiFit pidevalt reaalajas.*
Erinevus Mikrotikist ja muudest riistvarakesksestest soodus-lahendustest on, et nüüd on WiFi kvaliteedi üle automatiseeritud kontroll ja võimalik kiiresti probleeme lahendada kui neid peaks tekkima. Teenuspakkujal on selleks kogu wifi võrgu ja kõigi Plume WiFi võrku ühendatud seadmete telemeetrilistest andmetest täielik ülevaade.



Puhas turunduse jura, kokkuvõttes kasutajad lasevad endale vabatahtlikult paigaldada koju tootja meepoti, jagavad tasuta oma võrguinfot tootjale ning krüpteeritud liikluse korral see purk ei kaitse millegi eest.

Ehk kui ise ei taha konverterit osta, las siis Tele2 paigaldab Ubiquit UF-Loco, sellest ethernet, mille otsa oma korralik ruuter ning vajadusel acces point -d perra.
Kommentaarid: 2 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
karl.staub
HV vaatleja

liitunud: 19.03.2023




sõnum 20.04.2023 13:55:38 vasta tsitaadiga

ksuuk kirjutas:
karl.staub kirjutas:


a) Plume on eelkõige tarkvaralahendus, kuhu on sisse integreeritud AI ja ML nutikad algrotimid mis reaalajas kohaneb iga võrgu, kasutusharjumuste, kasutatavate seadmete ja ümbritseva keskkonna WiFi eetriga ning optimiseerib WiFit pidevalt reaalajas.*
Erinevus Mikrotikist ja muudest riistvarakesksestest soodus-lahendustest on, et nüüd on WiFi kvaliteedi üle automatiseeritud kontroll ja võimalik kiiresti probleeme lahendada kui neid peaks tekkima. Teenuspakkujal on selleks kogu wifi võrgu ja kõigi Plume WiFi võrku ühendatud seadmete telemeetrilistest andmetest täielik ülevaade.



Puhas turunduse jura, kokkuvõttes kasutajad lasevad endale vabatahtlikult paigaldada koju tootja meepoti, jagavad tasuta oma võrguinfot tootjale ning krüpteeritud liikluse korral see purk ei kaitse millegi eest.

Ehk kui ise ei taha konverterit osta, las siis Tele2 paigaldab Ubiquit UF-Loco, sellest ethernet, mille otsa oma korralik ruuter ning vajadusel acces point -d perra.


Sa eksid, see ei ole puhas turundusjutt vaid ka tehniliselt valideeritud lahendus - saan aru, et vanast ajast Ubiquity brandi ja riistvarakeskse lahenduse eelistus, mis paraku ei ole sellise automatiseeritud võimekusega, mis lõpppkasutaja internet/wifi kasutuskogemuse tõesti paremaks teeb ilma vajaduseta sellesse kasutajal või teenuspakkujal endal sekkuda. Ubiquity või muude riistvarakesksete WiFi odav-lahenduste najal ei saa WiFit teenusena pakkuda - kuidas tagad wifi kvaliteedi ajas ja pidevalt muutuvas keskkonnas? Kasutaja kurdab et kiirused väiksed, katkeb - soovitad kanalit vahetada? See ei ole interneti operaatorlle sobiv lahendus, kui peab pidevalt tegelema süsteemidega, mis eeldavad suurt halduskoormust ja pidevat inimsekkumist probleemide tekkimise korral - kas sa kujutad ette kui suur kulu see on seeläbi teenindada tavakasutajaid, kellel pole isegi aimu kuidas ruuteri või AP haldusliidessese siseneda? Lisaks pole vanade teada tutntud lahenduste puhul muudatused püsivad, kuna keskkond mutuub aga AP setting ei jõua järele, ei suuda kümnete muutuvate parameetritega automaatselt arvestada ning ise oma settinguid kohandada. Lisaks puudub vajalik nähtavus probleemide kiireks lahendamiseks kui neid peaks tekkima Ubiquity laadsete toodetega.

Suuremad kiirused WiFis ja striimitavate teenuste katkematu töö tagamine ei ole ka võrreldav justnimelt seetõttu, et kasutuskvaliteeti pidevalt Plume tarkvara ajas parendab ja muudab WiFi kiirused seeläbi kiriemaks ja surfamise ning videopildi ja audio edastuse vastavalt sujuvamaks - Ubiquity AP või mistahes kodukasutajale disainitud odava hinnaklassi riistvara ilma pilvest juhitud nutika tarkvarata on põhimõttelsielt lihtsalt üks (mitte väga hea) antenn, mis vähegi tõsisema olukorra puhul hätta jääb. Kui ei usu, uuri kasutajate tagasiside veidi või proovi ise järele.

Mis meepüti juttu puudutab - võrguinfo ning telemeetrilised andmed kasutuskvaliteedist ei ole isikustatud info ning on vajalik, et tavakliente aidata ning kiiresti tuvastada probleem, kui kasutaja enda vaatest kurdab, et internet (vbolla tegelikkuses WiFi) ei tööta.

Võrgukaitse funktsioon on ka valikuline, kasutaja võib selle ise välja lülitada soovi korral äpist ja kasutada krüpteeritud liiklust nii plaju kui süda lustib ja ise täielikult vastutada oma krüpteeritud liikluse eest vs et on tõsine turvafilter internetis surfamisel olemas kasutajal kes ei tea sellest midagi, ega tahagi teada - küll aga on kurb kui nt kalastusründe ohvriks satub.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
kevku
HV kasutaja

liitunud: 05.10.2007




sõnum 20.04.2023 15:16:19 vasta tsitaadiga

kui see pole turundus okse siis ma ei tea mis see veel on.
Kommentaarid: 7 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 7
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
KillFrenzy
HV Guru
KillFrenzy

liitunud: 05.04.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 22.04.2023 19:10:08 vasta tsitaadiga

kevku, thumbs_up.gif
_________________
M: SFP Telia GPON võrgu jaoks - 40€
Kommentaarid: 149 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 132
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Etz
HV Guru
Etz

liitunud: 27.01.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 22.04.2023 20:20:34 vasta tsitaadiga

Tundub AI üldse olevat, kes seda sousti postitab… icon_lol.gif

tsitaat:
The classifier considers the text to be possibly AI-generated


https://platform.openai.com/ai-text-classifier

_________________
...life is random...so am I...
So, there is a fan. Time to grab your sh*t, gentlemen!
Kommentaarid: 223 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 192
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
KillFrenzy
HV Guru
KillFrenzy

liitunud: 05.04.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 22.04.2023 20:44:52 vasta tsitaadiga

Etz, selline indiviid päriselt eksisteerib ja tundub, et tegelebki sellega.
Aga jutt on küll nagu mingi boti HailCorporate.

_________________
M: SFP Telia GPON võrgu jaoks - 40€
Kommentaarid: 149 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 132
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
karl.staub
HV vaatleja

liitunud: 19.03.2023




sõnum 15.05.2023 17:06:07 vasta tsitaadiga

kevku kirjutas:
kui see pole turundus okse siis ma ei tea mis see veel on.


See on katse harida ja väljaravida valearvamusi päriselt tehniliselt tugeva lahenduse kohta. Kui pole ühendust põhjalikult proovitud ja testitud ning tajutud erinevust senistest ajale jalgu jäänud tavalahendustest, siis pole mõtet laimata. Kümned operaatorid üle Euroopa oma lahendustes juba ka edukalt kasutavad ja toovad selle oma klientideni - eesmärk on ju kasutuskogemust paremaks teha WiFis suuremale kasutuskonnale, kes ei ole sysadminid kõik.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
stingray
HV vaatleja

liitunud: 22.02.2015




sõnum 06.07.2023 23:33:11 vasta tsitaadiga

Mul ka siis nüüd TELE2 fiiber olnud ca poolteist kuud. Jagan muljeid.
  • Paigaldus. Kuna fiiberkaabel oli Enefit Connecti alltöövõtja poolt juba õigesse kohta siseruumides veetud, siis oli vaja ainult seadmed paigaldada. Sellega sai Hansabi tehnik kenasti hakkama. Pandi Ubiquiti Unifi Loco ja ruuteriks see Plume Superpod. Aitas seadistada telefonis äpi (nimega HomePass), et ruuterit konfida. Ühendus hakkas kohe tööle ja sai ka lubatud-tellitud kiiruse kätte.
  • Ühendus. Ei ole ühtegi halba sõna öelda. Kiidan. Kiire, stabiilne. Ei ole ühtegi katkestust olnud. Ääremärkusena ütlen, et väline IP on muutunud (vastupidiselt mõnele eelkõnelejale); täpset arvet pole pidanud, aga ca 5 korda selle pooleteise kuu jooksul.
  • Ruuter. HomePass äpi kaudu sai staatilised DHCP sise-IP'd konfitud ja pordisuunamised ka tehtud. Aga muus osas tahan küll viriseda. Wifit ei saa maha keerata. Mul teevad wifit maja peale ära jaotatud AP-d ja seetõttu pidin mingi dummy wifi Plume'i kaudu ikkagi püsti jätma. See kohustuslik wifi on minu oludes palju kehvema leviga, kuna algpunktiks on ruuter kapis maja nurgas, mitte maja keskel asuvad AP-d. Minu arust jaburus, aga ok - saab ka seda wifit mitte kasutada. Panin vähemalt ülipika parooli, et keegi sinna jumala eest sisse ei logiks. Ruuter töötas muidu esimesed paar nädalat okeilt, aga siis mingi hetk hakkasid internetilehed aeglaselt laadima, ikka mingi 5-10 sekundit võis võtta, enne kui nt postimees.ee üldse laadima hakkas. Kuna ruuteril puudub veebiliides, siis sealt ei saanud vaadata, mis lahti. HomePass äpp, mis paigalduse hetkel ja ka hiljem töötas, ei saanud nüüd järsku enam ruuteriga ühendust. Ehk siis null infot, mis toimub. Ruuterit füüsiliselt vaatama minnes oli ta kuum ja ventilaator undas. Kas restart oleks aidanud? Ei tea. Ei saagi teada kunagi, sest otsustasin oma kontrolli alla võtta selle asja. Panin asemele DIY wired ruuteri, lasin OpenWRT peale, ja sellega muresid pole olnud.
  • Iseteenindus. Meilile tulevates arvetes on link, mis kutsub iseteenindust külastama. Ainult et ma ei saa aru, mismoodi iseteenindusse reaalselt sisse logida. Ei ole mobiiliga TELE2 klient, võib-olla langen mingisse umbkategooriasse seetõttu? Saan minu.tele2.ee sisse logida nt Smart-ID'ga, aga pärast sisselogimist ei suunata mind iseteenindusse, vaid palutakse sisestada number ja parool. Ja kui oma (Telia) telefoninumbri sisestan, ütleb, et "midagi on pahasti".
  • Hind. Soodukaga sain 500/500 ühenduse hinnaks 17.50€. Telia ja Elisa pakutuga võrreldes parim hind.

Kuna minu jaoks on olulisim ühenduse kvaliteet, siis olen rahulolev klient ega rutta teenusepakkujat vahetama, kuigi leping trahvide või muu sellisega iseenesest kinni ei hoia. Hinna ning ühenduse kvaliteedi suhe kaalub minu jaoks kogu negatiivse kuhjaga üles.
Kommentaarid: 15 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 14
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Divisor
HV kasutaja

liitunud: 05.05.2013




sõnum 23.10.2023 01:07:23 vasta tsitaadiga

stingray kirjutas:
Mul ka siis nüüd TELE2 fiiber olnud ca poolteist kuud. Jagan muljeid.
  • Paigaldus. Kuna fiiberkaabel oli Enefit Connecti alltöövõtja poolt juba õigesse kohta siseruumides veetud, siis oli vaja ainult seadmed paigaldada. Sellega sai Hansabi tehnik kenasti hakkama. Pandi Ubiquiti Unifi Loco ja ruuteriks see Plume Superpod. Aitas seadistada telefonis äpi (nimega HomePass), et ruuterit konfida. Ühendus hakkas kohe tööle ja sai ka lubatud-tellitud kiiruse kätte.
  • Ühendus. Ei ole ühtegi halba sõna öelda. Kiidan. Kiire, stabiilne. Ei ole ühtegi katkestust olnud. Ääremärkusena ütlen, et väline IP on muutunud (vastupidiselt mõnele eelkõnelejale); täpset arvet pole pidanud, aga ca 5 korda selle pooleteise kuu jooksul.
  • Ruuter. HomePass äpi kaudu sai staatilised DHCP sise-IP'd konfitud ja pordisuunamised ka tehtud. Aga muus osas tahan küll viriseda. Wifit ei saa maha keerata. Mul teevad wifit maja peale ära jaotatud AP-d ja seetõttu pidin mingi dummy wifi Plume'i kaudu ikkagi püsti jätma. See kohustuslik wifi on minu oludes palju kehvema leviga, kuna algpunktiks on ruuter kapis maja nurgas, mitte maja keskel asuvad AP-d. Minu arust jaburus, aga ok - saab ka seda wifit mitte kasutada. Panin vähemalt ülipika parooli, et keegi sinna jumala eest sisse ei logiks. Ruuter töötas muidu esimesed paar nädalat okeilt, aga siis mingi hetk hakkasid internetilehed aeglaselt laadima, ikka mingi 5-10 sekundit võis võtta, enne kui nt postimees.ee üldse laadima hakkas. Kuna ruuteril puudub veebiliides, siis sealt ei saanud vaadata, mis lahti. HomePass äpp, mis paigalduse hetkel ja ka hiljem töötas, ei saanud nüüd järsku enam ruuteriga ühendust. Ehk siis null infot, mis toimub. Ruuterit füüsiliselt vaatama minnes oli ta kuum ja ventilaator undas. Kas restart oleks aidanud? Ei tea. Ei saagi teada kunagi, sest otsustasin oma kontrolli alla võtta selle asja. Panin asemele DIY wired ruuteri, lasin OpenWRT peale, ja sellega muresid pole olnud.
  • Iseteenindus. Meilile tulevates arvetes on link, mis kutsub iseteenindust külastama. Ainult et ma ei saa aru, mismoodi iseteenindusse reaalselt sisse logida. Ei ole mobiiliga TELE2 klient, võib-olla langen mingisse umbkategooriasse seetõttu? Saan minu.tele2.ee sisse logida nt Smart-ID'ga, aga pärast sisselogimist ei suunata mind iseteenindusse, vaid palutakse sisestada number ja parool. Ja kui oma (Telia) telefoninumbri sisestan, ütleb, et "midagi on pahasti".
  • Hind. Soodukaga sain 500/500 ühenduse hinnaks 17.50€. Telia ja Elisa pakutuga võrreldes parim hind.

Kuna minu jaoks on olulisim ühenduse kvaliteet, siis olen rahulolev klient ega rutta teenusepakkujat vahetama, kuigi leping trahvide või muu sellisega iseenesest kinni ei hoia. Hinna ning ühenduse kvaliteedi suhe kaalub minu jaoks kogu negatiivse kuhjaga üles.


Minul sai nüüd see soodusperiood kahjuks läbi, muidu oli täitsa kõva sõna maksta 35€ 1Gbit eest.
Iseteenindust neil pole jah juba nüüdseks üle aasta ja iga kord kui küsid, et kaugel on siis öeldakse, et veel arenduses.
Kodulehel neil see kaabliga interneti aadressi otsing on ka katki ja see pidi juulis korda saama, eks ole näha.

EDIT://

Iseteenindust jätkuvalt puudu aga kodulehel juba menüüs valik iseteeninduse jaoks ja püsiühenduse mudimise jaoks aga ei tuvasta ühtegi aktiivset lepingut veel.
Linna tuli kiri, et nüüd pakub ka üle fiibri Tele2 oma netti ja 6 kuud soodukat 500/500 netile. Detsembris saab Elisa soodukas läbi äkki peakski ligi võtma.
Aga muidu positiivne, et lisaks Teliale ning Elisale on ka kolmas suurem firma vaikselt ligi hiilinud (algul pakkusid ühendusi ainult üle op neut võrgu).
Kommentaarid: 4 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 3
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
laurx
HV Guru
laurx

liitunud: 25.03.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

see post läheb kustutamisele sõnum 23.10.2023 06:45:20 vasta tsitaadiga

Ka stv veab optikat..
_________________
Ketas, ketta, ketast, kettasse, kettas, kettast, kettale, kettal, kettalt, kettaks, kettani, kettana, kettata, kettaga. <--SPIKKER
mõned sülerid, mis hetkel müüa on -> https://www.facebook.com/marketplace/profile/100087345405856/ värskeim loetelu. Ei mingit otsa.ee d. kätte saad asap.
Kommentaarid: 1104 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 0 :: 704
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Divisor
HV kasutaja

liitunud: 05.05.2013




see post läheb kustutamisele sõnum 23.10.2023 10:49:00 vasta tsitaadiga

laurx kirjutas:
Ka stv veab optikat..


Ja kuidas see Tele2 püsiühendusega seotud on?
Kui soov OT STVst siis:

ot:
Sõber võttis omale STV kui Tallinna kolis ja suutis seal max pool aastat olla. Pidevalt nett kadus ära või olid kiiruse probleemid. STV ei suutndu ise mitte midagi lahenduseks teha vaid ainult lubasid, et kohe kohe läheb korda. Lõpuks otsustas, et aitab küll ja kui ütles lepingu üles, siis pidi veel lepingutrahvi maksma, sest vist oli mingi tähtajaline peale tehtud vms. Ei tea detaile. Aga pärast sellist kogemust mingeid mini firmasid küll väga ei taha
Kommentaarid: 4 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 3
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
laurx
HV Guru
laurx

liitunud: 25.03.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

see post läheb kustutamisele sõnum 23.10.2023 13:10:48 vasta tsitaadiga

Divisor,
tsitaat:


Aga muidu positiivne, et lisaks Teliale ning Elisale on ka kolmas suurem firma vaikselt ligi hiilinud (algul pakkusid ühendusi ainult üle op neut võrgu).

_________________
Ketas, ketta, ketast, kettasse, kettas, kettast, kettale, kettal, kettalt, kettaks, kettani, kettana, kettata, kettaga. <--SPIKKER
mõned sülerid, mis hetkel müüa on -> https://www.facebook.com/marketplace/profile/100087345405856/ värskeim loetelu. Ei mingit otsa.ee d. kätte saad asap.
Kommentaarid: 1104 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 0 :: 704
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Sold OUT
no credit
Sold OUT

liitunud: 30.07.2002




sõnum 06.11.2023 20:44:46 vasta tsitaadiga

mikrotik hap ac3
100/100 ühendus optika taga

kas sellel on ka mingi tulemüür või on tele2 endal kuskil mingi piirang peal, et ma väljastpoolt kodu saan valvekaamerale ligi kiirusega ~0.8mbit/s

toas wifiga sisevõrgus kõik ok, alguses oli väljastpoolt ka ok aga mingi tunnike hiljem proovides oli kiirus maas ja enam paremaks ei läinud.

_________________
People have been calling for a month and we've been sold out for a week or so.
Kommentaarid: 92 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 5 :: 1 :: 79
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Betamax
HV Guru
Betamax

liitunud: 29.05.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 06.11.2023 21:32:19 vasta tsitaadiga

Jah.
Kommentaarid: 686 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 532
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Sold OUT
no credit
Sold OUT

liitunud: 30.07.2002




sõnum 07.11.2023 07:04:21 vasta tsitaadiga

Tänan, nüüd korras
_________________
People have been calling for a month and we've been sold out for a week or so.
Kommentaarid: 92 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 5 :: 1 :: 79
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Andmeside ja kõnelevi »  TELE2 Püsiühendus (Fiiberkaabel) mine lehele eelmine  1, 2, 3, 4, 5  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.