Avaleht
uus teema   vasta Uudised »  Pressiteated »  Eesti inimesed peavad parima klienditeenindusega sideoperaatoriks Teliat märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
Tanel
HV Guru
Tanel

liitunud: 01.10.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga Online

sõnum 16.06.2020 13:02:30 Eesti inimesed peavad parima klienditeenindusega sideoperaatoriks Teliat vasta tsitaadiga


PRESSITEADE .- Eesti inimeste hinnangul on Telia jätkuvalt parima klienditeenindusega suurettevõte telekommunikatsiooni-, pangandus- ja taristuettevõtete võrdluses.

Uuringufirma RAIT Faktum & Ariko iga-aastase suurettevõtete teeninduse uuringu kohaselt sai Telia kõrgeimad hinnangud teeninduse ja asjaajamise meeldivuse ning sõbralikkuse võrdluses.

Kliendimurede lahendamise ladususe ja täpsuse arvestuses asetus Telia napilt teisele kohale.
Kokkuvõttes hoiab Telia klienditeeninduse kvaliteedi vaates tugevat ja stabiilset liidripositsiooni nii võrdluses teiste telekomidega kui ka suuremate pankade ja taristuettevõtetega.

Telia Eesti müügi- ja teenindusüksuse juhi kt Katre Liiberg ütles, et kuna Telia on püsinud suurettevõtete teenindusuuringu tipus juba aastaid, võib kõrvalseisjale tunduda, et see on saavutatav lihtsalt ja ilma suurema pingutuseta. „Nii see siiski pole – tipus püsida on palju keerulisem kui sinna jõuda. Just sel põhjusel oleme igal aastal üle vaadanud oma tegevused klienditeeninduse kvaliteedi ja kliendirahulolu tagamiseks.“

Liibergi sõnul eristus Telia klienditeenindus ka koroonaviiruse perioodil teistest sideoperaatoritest, kuna ettevõte jättis oma esindused avatuks, et eriolukorra ajal klientidele võimalikult palju tuge ja soovitusi jagada.

„Eriolukorra ajal tõestasime, et oleme paindlikud tegemaks kanalite ülest koostööd. Mitmed meie tehnikud ja esinduste töötajad olid kriisiperioodil abiks Telia kõnekeskusele, tagamaks klientidele vastuseid ja kiiret abi nii erinevate murede kui ka näiteks kodukontori ja e-õppe lahenduste ülesseadmisel,“ lisas Liiberg.

Tema kinnitusel on Telia kandvateks prioriteetideks kättesaadavus, proaktiivsus ja personaalsus kõikjal, kus see on vähegi võimalik. „Meie eesmärk on, et iga kliendipöördumine või mure saaks lahenduse esmases kontaktis.“

Kantar Emori poolt sel kevadel läbi viidud Eesti suurimate teenindusettevõtete soovitusindeksi (NPS – net promoter score) uuringu kohaselt oli telekomivaldkonna keskmine soovitusindeks 6. Telia soovitusindeksi tase on uuringu järgi 19, mis on ühtlasi sektori kõrgeim tulemus.

Allikas: www.telia.ee

_________________
HV valuutakalkulaator
Kommentaarid: 461 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 12 :: 7 :: 356
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Priido
Kreisi kasutaja
Priido

liitunud: 20.08.2005




sõnum 18.06.2020 11:53:53 vasta tsitaadiga

Sorry Telia. Üritasin ka Teliaga kontakti saada. Kodulehelt ei leidnud ühtegi telefoni nr. Vestlesin siis mingi robotiga, kes ei saanud mitte midagi aru mu probleemist. Lõpuks sain siis mingi aja kokku leppida, mil teenindaja minuga ühendust pidi võtma. See oli muidugi järgmisel päeval alles. Probleemile lahendust ei saanudki, soovitati seda ja toda proovida. Kui see on parima teenindusega sideoperaator, on latt ikka väga madalal. Aga võibolla olen ma erand.

viimati muutis Priido 18.06.2020 11:59:27, muudetud 1 kord
Kommentaarid: 17 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 13
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Dev Grex
HV Guru

liitunud: 29.07.2012



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 18.06.2020 11:57:25 vasta tsitaadiga

Olen isegi korduvalt ühendust võtnud nii Telia kui ka Elisa klienditeenindusega. Ei mäleta ühte korda ka, kui oleks otseselt abi saanud.
_________________
Keeletoimetamine
Taimetoitlane
Kommentaarid: 343 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 293
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
The_Boss
HV Guru
The_Boss

liitunud: 13.01.2009



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 18.06.2020 12:34:33 vasta tsitaadiga

Mul jällegi sellised kogemused, et kui ise kas vaevu ei märkanud probleemi või lihtsalt ei viitsinud asjaga tegeleda, siis Telia ise märkas ja selle peale helistati täitsa ise ja pakuti toimivad lahendused. Ning ei, ise ei pidanud sentigi maksma.
_________________
Pakun sülearvutite tolmupuhastust, termopasta vahetust, emaplaatide remonti ja BIOS paroolide eemaldust.
Kommentaarid: 347 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 276
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
jeesus188
kodustatud
jeesus188

liitunud: 14.04.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 19.06.2020 10:07:12 vasta tsitaadiga

Aastatega on see alla käinud, ei saa öelda, et see paha oleks, aga samas vanasti oli parem.
_________________
This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV icon_wink.gif Aga kes on naine? Valge on ka inimene !
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud"
Kommentaarid: 71 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 64
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Uudised »  Pressiteated »  Eesti inimesed peavad parima klienditeenindusega sideoperaatoriks Teliat
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.