praegune kellaaeg 26.04.2024 14:57:32
|
Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum |
|
Tanel
HV Guru
liitunud: 01.10.2001
|
16.06.2020 13:02:30
Eesti inimesed peavad parima klienditeenindusega sideoperaatoriks Teliat |
|
|
PRESSITEADE .- Eesti inimeste hinnangul on Telia jätkuvalt parima klienditeenindusega suurettevõte telekommunikatsiooni-, pangandus- ja taristuettevõtete võrdluses.
Uuringufirma RAIT Faktum & Ariko iga-aastase suurettevõtete teeninduse uuringu kohaselt sai Telia kõrgeimad hinnangud teeninduse ja asjaajamise meeldivuse ning sõbralikkuse võrdluses.
Kliendimurede lahendamise ladususe ja täpsuse arvestuses asetus Telia napilt teisele kohale.
Kokkuvõttes hoiab Telia klienditeeninduse kvaliteedi vaates tugevat ja stabiilset liidripositsiooni nii võrdluses teiste telekomidega kui ka suuremate pankade ja taristuettevõtetega.
Telia Eesti müügi- ja teenindusüksuse juhi kt Katre Liiberg ütles, et kuna Telia on püsinud suurettevõtete teenindusuuringu tipus juba aastaid, võib kõrvalseisjale tunduda, et see on saavutatav lihtsalt ja ilma suurema pingutuseta. „Nii see siiski pole – tipus püsida on palju keerulisem kui sinna jõuda. Just sel põhjusel oleme igal aastal üle vaadanud oma tegevused klienditeeninduse kvaliteedi ja kliendirahulolu tagamiseks.“
Liibergi sõnul eristus Telia klienditeenindus ka koroonaviiruse perioodil teistest sideoperaatoritest, kuna ettevõte jättis oma esindused avatuks, et eriolukorra ajal klientidele võimalikult palju tuge ja soovitusi jagada.
„Eriolukorra ajal tõestasime, et oleme paindlikud tegemaks kanalite ülest koostööd. Mitmed meie tehnikud ja esinduste töötajad olid kriisiperioodil abiks Telia kõnekeskusele, tagamaks klientidele vastuseid ja kiiret abi nii erinevate murede kui ka näiteks kodukontori ja e-õppe lahenduste ülesseadmisel,“ lisas Liiberg.
Tema kinnitusel on Telia kandvateks prioriteetideks kättesaadavus, proaktiivsus ja personaalsus kõikjal, kus see on vähegi võimalik. „Meie eesmärk on, et iga kliendipöördumine või mure saaks lahenduse esmases kontaktis.“
Kantar Emori poolt sel kevadel läbi viidud Eesti suurimate teenindusettevõtete soovitusindeksi (NPS – net promoter score) uuringu kohaselt oli telekomivaldkonna keskmine soovitusindeks 6. Telia soovitusindeksi tase on uuringu järgi 19, mis on ühtlasi sektori kõrgeim tulemus.
Allikas: www.telia.ee
_________________ HV valuutakalkulaator |
|
Kommentaarid: 461 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
12 :: |
7 :: |
356 |
|
tagasi üles |
|
|
Priido
Kreisi kasutaja
liitunud: 20.08.2005
|
18.06.2020 11:53:53
|
|
|
Sorry Telia. Üritasin ka Teliaga kontakti saada. Kodulehelt ei leidnud ühtegi telefoni nr. Vestlesin siis mingi robotiga, kes ei saanud mitte midagi aru mu probleemist. Lõpuks sain siis mingi aja kokku leppida, mil teenindaja minuga ühendust pidi võtma. See oli muidugi järgmisel päeval alles. Probleemile lahendust ei saanudki, soovitati seda ja toda proovida. Kui see on parima teenindusega sideoperaator, on latt ikka väga madalal. Aga võibolla olen ma erand.
viimati muutis Priido 18.06.2020 11:59:27, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 17 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
13 |
|
tagasi üles |
|
|
Dev Grex
HV Guru
liitunud: 29.07.2012
|
18.06.2020 11:57:25
|
|
|
Olen isegi korduvalt ühendust võtnud nii Telia kui ka Elisa klienditeenindusega. Ei mäleta ühte korda ka, kui oleks otseselt abi saanud.
_________________ Keeletoimetamine
Taimetoitlane |
|
Kommentaarid: 343 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
293 |
|
tagasi üles |
|
|
The_Boss
HV Guru
liitunud: 13.01.2009
|
18.06.2020 12:34:33
|
|
|
Mul jällegi sellised kogemused, et kui ise kas vaevu ei märkanud probleemi või lihtsalt ei viitsinud asjaga tegeleda, siis Telia ise märkas ja selle peale helistati täitsa ise ja pakuti toimivad lahendused. Ning ei, ise ei pidanud sentigi maksma.
_________________ Pakun sülearvutite tolmupuhastust, termopasta vahetust, emaplaatide remonti ja BIOS paroolide eemaldust. |
|
Kommentaarid: 347 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
276 |
|
tagasi üles |
|
|
jeesus188
kodustatud
liitunud: 14.04.2003
|
19.06.2020 10:07:12
|
|
|
Aastatega on see alla käinud, ei saa öelda, et see paha oleks, aga samas vanasti oli parem.
_________________ This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV Aga kes on naine? Valge on ka inimene !
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud" |
|
Kommentaarid: 71 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
64 |
|
tagasi üles |
|
|
|
lisa lemmikuks |
|
|
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
|
|
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
|