Avaleht
uus teema   vasta Uudised »  Pressiteated »  Telia annab nõu: millega peaks arvestama suurenenud viirusohu ja eriolukorra puhul märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
Tanel
HV Guru
Tanel

liitunud: 01.10.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 15.03.2020 16:29:51 Telia annab nõu: millega peaks arvestama suurenenud viirusohu ja eriolukorra puhul vasta tsitaadiga


Kuna suurenenud viirusoht ning valitsuse poolt välja kuulutatud eriolukord muudavad olulisel määral meie igapäevaelu, pani Telia oma klientidele kokku info ja nõuanded, millega peaks muutunud situatsioonis arvestama.

TELIA ESINDUSTE TÖÖ
Tänase seisuga töötab enamus Telia esindusi tavpärases rütmis. Telia esinduste töötajad kasutavad kliendikontaktide vahel desinfitseerimisvahendeid, et viirusohuga seotud riske maandada. Küll võib Telia seoses suurenenud viirusohuga oma esinduste tööaega vajadusel piirata või esindusi sulgeda. See on vajalik, et kaitsta nii oma töötajaid kui kliente võimaliku nakatumise eest. Esinduse mittetöötamisel soovitame teha Telia-suunalisi toiminguid meie veebipõhises iseteeninduses: https://www.telia.ee/era/iseteenindus/. Seadmete soetamisel on abiks Telia e-pood.

TELIA TEHNIKUTE TÖÖ
Telia on juba rakendanud oma tehnikute visiitide puhul erinevaid ennetavaid samme, maandamaks viiruse levikuga seotud riske. Kõigil Telia tehnikutel on ametisõidukites desinfitseerimisvahendid, mida kasutatakse nii enne kui pärast iga kliendivisiiti. Samuti saadab Telia iga tehnikuvisiidi kinnituseks kliendile SMS-i, milles küsitakse kliendi käest, ega ta pole haige või koduses karantiinis. Ka Telia tehnikutel on kohustus iga kliendi käest enne visiiti küsida, ega klient pole haige või koduses karantiinis. Sellistel juhtudel on tehnikutel kohustus visiidist keelduda. Kriisiolukorra eskaleerudes võib Telia piirata oma tehnikute kliendivisiite.

TELIA TEENUSTE TELLIMINE JA MUUTMINE
Tulenevalt olukorrast soovitame erinevate teenuste tellimisel ja muutmisel ning kauba soetamisel kasutada Telia e-kanaleid. Valdavat osa Telia pakutavatest teenustest saab tellida ja muuta meie veebipõhises iseteeninduses: https://www.telia.ee/era/iseteenindus/. Nii saab iseteeninduse vahendusel näiteks muuta oma interneti- ja kõnepakette, tõsta võimalusel internetipakettide kiirusi jne. Telia koduteenuseid (näiteks TV-pakette ning lisateenuseid) saab tellida ja muuta ka TV-ekraani vahendusel. Seadmete soetamisel on abiks aga Telia e-pood, mille vahendusel saab tellida kõiki Telias müüdavaid seadmeid.

SEADMETE JÄRELTEENINDUS JA SEADMEKINDLUSTUSE KAHJUKÄSITLUS
Seadmete järelteenindusega seotud tegevuste korral (seadmerikked, garantiiremont jne) soovitame võimalusel Telia esindusse mitte pöörduda ning kasutada selle asemel e-teenust. E-teenuse abil saab saata rikkis seadme hooldusesse läbi pakiautomaadi: https://www.telia.ee/era/e-pood/remont-ja-hooldus/
Telia Seadmekindlustuse teenuse puhul on kogu kahjukäsitluse protsess samuti teostatav läbi e-kanali ning kahjustatud seadmete hooldusesse saatmine käib läbi Telia iseteeninduse: https://www.telia.ee/era/iseteenindus/

RIKKED, TEHNILISED MURED JA KÜSIMUSED
Rikete ning muude tehniliste murede ja küsimuste korral on klientidele abiks tavapärased Telia kanalid. Küll peab arvestama sellega, et kriisiolukorra tõttu võivad Telia infoliinid olla tavapärasega võrreldes enam koormatud. Üks koht, kust kliendid saavad ise oma lihtsamatele muredele lahendused ja vastused, on Telia veebipõhine Online Abi, kus saab näiteks kontrollida oma koduste teenuste toimimist. Samuti jagab Online Abi samm-sammult juhendeid, kuidas ise oma teenused töökorda saada. Lisaks on endiselt avatud Telia eraklientide teenindusnumber 123 ning äriklientide teenindusnumber 1551.

ARVETE INFO JA TASUMINE
Soovitame kõikidel klientidel võimaluse korral saada infot arvete kohta ning tasuda arveid Telia e-kanalite vahendusel. Selleks saab kasutada:
• Minu Telia äppi
• Telia iseteenindust
Arve tasumiseks saab mugavalt kasutada ka pangalinke, mis asuvad kliendile saadetud e-kirja sisus või sõlmida püsimakseleping arvete tasumiseks kliendi poolt eelistatud pangas.

Allikas: www.telia.ee

_________________
Hinnavaatlus.ee - leia parim hind!
HV valuutakalkulaator
Kommentaarid: 465 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 12 :: 7 :: 358
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Tanel
HV Guru
Tanel

liitunud: 01.10.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 17.03.2020 16:35:27 vasta tsitaadiga

tsitaat:
Hea klient!

Saadan Teile ülevaate, kuidas Telia Eestis kehtestatud eriolukorra ajal toimib. Kinnitan, et nii Telia mobiili- kui internetivõrk ja teenused toimivad hästi. Samuti hoolitsevad meie spetsialistid tavapäraselt Teie ettevõtte teenuste hea käekäigu eest.

Koroonaviiruse leviku tõkestamiseks ja meie kõigi hea tervise säilimiseks palume lähinädalatel suhtlemiseks kasutada eelkõige digitaalseid kanaleid – helistamist, Skype’i ja videokonverentsi. Küsimuste korral abistavad meie personaalsed ärikliendikonsultandid telefonil 1551 E-R 8:00 – 17:00 või e-posti teel arikliendid@telia.ee. Tavapäraselt on avatud ka Telia iseteenindus ja e-pood.

Skype`i ja videokonverentsi puhul soovitame võimalusel kasutada püsiinternetivõrku, kuna oleme täheldanud mobiilivõrgus tavapärasest suuremaid koormusi: paljud inimesed töötavad ja lapsed õpivad kodus.

Füüsiliste kohtumise vajalikkust, sh tehnikute visiite kaalume omalt poolt väga hoolega ja otsime aktiivselt alternatiive lahendamaks maksimaalselt probleeme digitaalsete kanalite kaudu. Lisaks oleme lühendanud paljude esinduste lahtioleku aegu ja mõned esindused on suletud, täpsem info meie kodulehel. Palume pöörduda esindusse ainult juhul, kui olete terve.

Telia teenuste toimimise tagamiseks muudame võrkude ja teenuste haldamist järgmiselt:


Haldame süsteeme kaugjuhtimisega ning monitoorime pidevalt nende toimimist, tõrgete korral oleme valmis reageerima operatiivselt.

Meie valvetehnikutele on haigestumise korral tagatud asendus, neid on valmis abistama andmekeskuste valvetehnikud.

Meil on hetkel piisav IT seadmete ja võrgusüsteemide kriitiliste komponentide varu.

Suhtleme igapäevaselt oma koostööpartneritega, kes aitavad tagada Telia võrgu ja süsteemide toimimist, et saaksime vajadusel pakkuda tuge võimalike probleemide ennetamiseks või alternatiivsete lahenduste leidmiseks.

Jälgime olukorda jooksvalt ja võtame vajadusel kasutusele lisaabinõud, et tagada Teie äri ja meie teenuste igapäevane toimimine. Küsimuste korral palun pöörduge äriklienditelefonil 1551.


Seniks olge ikka terved ning hoidke oma lähedasi ja kolleege

Ärikliendi segmendijuhtimise osakonna juhataja

_________________
Hinnavaatlus.ee - leia parim hind!
HV valuutakalkulaator
Kommentaarid: 465 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 12 :: 7 :: 358
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
jägaja
HV Guru
jägaja

liitunud: 06.08.2004




sõnum 18.03.2020 15:28:54 vasta tsitaadiga

SMS..
tsitaat:
Hea klient!
Alates 17.03 on kòik Telia esindused avatud kell 12-17. Suletud on Rocca Al Mare, Kuressaare, Pòlva ja Viimsi esindus. Palun pöördu esindusse ainult juhul, kui oled terve.
Eelistatult kasuta meie iseteenindust, vestlusakent telia.ee lehel ja e-poodi. Püsige terved! Telia

_________________
" Maailm on täis kõikvõimalike külatarkade kogukondi, kelle ühine joon on teadus- ja tõenduspõhisele elukäsitusele vastandumine."
Kommentaarid: 141 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 126
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Uudised »  Pressiteated »  Telia annab nõu: millega peaks arvestama suurenenud viirusohu ja eriolukorra puhul
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.