Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum |
|
mihkel7
Kreisi kasutaja
liitunud: 23.10.2012
|
10.08.2021 17:51:55
|
|
|
Olen kasutanud pool aastat Saksamaalt tellimisel ja siiani on kõik väga hea olnud. Kunagi oli mingi küsimus ja ühendust sai Messingeri kaudu.
|
|
Kommentaarid: 52 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
50 |
|
tagasi üles |
|
|
Wordmc9
HV Guru
liitunud: 09.07.2006
|
10.08.2021 21:45:38
|
|
|
mihkel7 kirjutas: |
Olen kasutanud pool aastat Saksamaalt tellimisel ja siiani on kõik väga hea olnud. Kunagi oli mingi küsimus ja ühendust sai Messingeri kaudu. |
registri kaudu on firma 4 kuud vana ?
|
|
Kommentaarid: 333 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
278 |
|
tagasi üles |
|
|
mihkel7
Kreisi kasutaja
liitunud: 23.10.2012
|
10.08.2021 22:10:26
|
|
|
Minu esimene tellimus on tehtud 18. jaanuaril.
|
|
Kommentaarid: 52 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
50 |
|
tagasi üles |
|
|
Wordmc9
HV Guru
liitunud: 09.07.2006
|
|
Kommentaarid: 333 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
278 |
|
tagasi üles |
|
|
mihkel7
Kreisi kasutaja
liitunud: 23.10.2012
|
11.08.2021 10:06:08
|
|
|
Ju siis tehti Eesti osakond või midagi taolist. Minu esimene tellimus on tehtud 18 jaanuar.
|
|
Kommentaarid: 52 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
50 |
|
tagasi üles |
|
|
Wiltz
HV Guru
liitunud: 28.01.2002
|
11.08.2021 11:21:43
|
|
|
tänase seisuga on tegu skämmiga. kunagi võis see asi tõesti teenusena töötada, täna kahjuks mitte. võib muidugi olla ka nii, et osade riikide "osakonnad" endiselt kuidagi toimivad aga tervikuna ei saa rääkida reaalselt toimivast teenusest kui support põhimõtteliselt ei vasta mitte kunagi, mitte üheski kanalis, webis kirjas olevadl aadressil ei asu mitte kedagi/midagi ja midagi selle asja kaudu tellides mängid sõna otseses mõttes loteriid, et kas miskit kätte ka saad või mitte
_________________ "There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins." |
|
Kommentaarid: 273 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
9 :: |
3 :: |
224 |
|
tagasi üles |
|
|
Wordmc9
HV Guru
liitunud: 09.07.2006
|
11.08.2021 20:14:05
|
|
|
nii palju ma sain enda asja, et näen itaalia laos, vormistan ära ja vaatan kuidas eesti tuleb
|
|
Kommentaarid: 333 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
278 |
|
tagasi üles |
|
|
Killhoven
OC`er
liitunud: 05.11.2001
|
12.08.2021 12:33:23
|
|
|
Wiltz, mulle on sinu loost jäänud mulje tegu oli lihtsalt ebaõnnestunud transpordiga ostaeu lattu ja sa ilmaasjata salvad firmat nende jaoks olematu pakiga. Saan aru, et tellisid Poolast midagi ja see ei jõudnud Poola ostaeu lattu kuna kuller ürittas seda üle anda ajal millal ladu ei ole avatud või oli aadressis viga. Kui sa midagi ostad Euroopas, siis vali ikka tuntud transpordi viis laoni (DHL, UPS, Chronopost jms) standardteenusena, sest siis tarnitakse töö aegadel ja -päevadel ja siis on asi muretu. Kui kasutad mingit muud teenust veebipoe laost ostaeu lattu, siis maini tellimuses kindlasti kuna on ostaeu ladu avatud. Ilmselt oled pommitanud osta.eu tuge nüüd nende jaoks olematu pakiga pikalt ja neil ei jää muud üle kui sind ignoreerida. Ise kasutasin osta.eu tuge viimati 20 juulil ja sain kenasti vastuse.
Sa ikka Poola postkontoriga ühendust võtsid ja üritasid ilma kohale minemata pakk Eestisse suunata?
_________________ Foorumis on ühe lolli kohta kümme tarka, nii et jõud on enam-vähem võrdsed.™ |
|
Kommentaarid: 393 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
340 |
|
tagasi üles |
|
|
mihkel7
Kreisi kasutaja
liitunud: 23.10.2012
|
12.08.2021 13:27:26
|
|
|
Minu viimane pakk Saksamaalt anti 6. augustil DHL kätte ja täna sain kätte. Nii et toimib küll, vähemalt Saksamaaga.
NB. Wiltz, kas Sa said paki kätte Poola postkontorist?
|
|
Kommentaarid: 52 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
50 |
|
tagasi üles |
|
|
Wordmc9
HV Guru
liitunud: 09.07.2006
|
12.08.2021 13:35:06
|
|
|
Killhoven kirjutas: |
Wiltz, mulle on sinu loost jäänud mulje tegu oli lihtsalt ebaõnnestunud transpordiga ostaeu lattu ja sa ilmaasjata salvad firmat nende jaoks olematu pakiga. Saan aru, et tellisid Poolast midagi ja see ei jõudnud Poola ostaeu lattu kuna kuller ürittas seda üle anda ajal millal ladu ei ole avatud või oli aadressis viga. Kui sa midagi ostad Euroopas, siis vali ikka tuntud transpordi viis laoni (DHL, UPS, Chronopost jms) standardteenusena, sest siis tarnitakse töö aegadel ja -päevadel ja siis on asi muretu. Kui kasutad mingit muud teenust veebipoe laost ostaeu lattu, siis maini tellimuses kindlasti kuna on ostaeu ladu avatud. Ilmselt oled pommitanud osta.eu tuge nüüd nende jaoks olematu pakiga pikalt ja neil ei jää muud üle kui sind ignoreerida. Ise kasutasin osta.eu tuge viimati 20 juulil ja sain kenasti vastuse.
Sa ikka Poola postkontoriga ühendust võtsid ja üritasid ilma kohale minemata pakk Eestisse suunata? |
Ütleks enda poolt, et telefonile ja mailie vastamine oli väga vaevaline :/
|
|
Kommentaarid: 333 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
278 |
|
tagasi üles |
|
|
Clover
HV veteran
liitunud: 26.03.2009
|
12.08.2021 13:46:10
|
|
|
Endal 8's pakk tulemas Saksamaalt läbi OstaEU, siiani kõik korras. Saigi proovitud, et võrrelda ESWD'ga ja kuna toimis samakiiresti ja mõnikord kiireminigi (neil eri päevadel postitamised), siis jäingi kasutama mõlemat; viimase kuu pakid suuremas osas kõik läbi OstaEU tulnud, vähemalt üks pakk nädalas.
Jabur on kirjutada, et polnud infot mis ajal ladu avatud kui neil on iga laoaadressi juures tööajad kirjas, nt Poola oma puhul:
Tööaeg:
Esmaspäev – reede 8:00–17:00
Laupäev 8:00–14:00
Pühapäeval ei tööta
Niiet parem veel kui ESWD, viimane nt L ei tööta.
Tellija peaks ikka korraldama tööajal kohaletoimetamise, OstaEU ei tea ju sinu pakist midagi enne kui see pole nende juurde jõudnud. See, et kuidas sa seda teed, on juba sinu asi. Samuti on iga lao puhul ka tel nr kirjas, kas see sai poest ostes märgitud? Normaalne kuller ei tule ju väga vara/väga hilja või vähemalt ilma ettehelistamata.
Aga noh mis puudutab trackingut ja kohaletoimetamise katset.. Olen mitmeid kordi täheldanud nt Omniva puhul, et peab tulema pakk, hommikul vaatad, et staatuseks kulleri poolt kaasa võetud ja siis tund hiljem, et kohaletoimetamine ebaõnnestus kuna kedagi pole kodus samas olen ju kogu see aeg kodus olnud, pole keegi ei uksekella lasknud ega ka telefonile helistanud. Edasi mine ise järgi. Õnneks see pigem selline paariaastatagune teema, viimasel ajal pole probleeme olnud.
|
|
Kommentaarid: 110 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
101 |
|
tagasi üles |
|
|
Wiltz
HV Guru
liitunud: 28.01.2002
|
14.08.2021 03:01:49
|
|
|
mihkel7, sain õnneks kätte. aga no ütleme nii, et kui see konkreetne poola portaali (ilmselt eraisikust) müüja oleks olnud pigem nagu tüüpiline umbkeelne poolakast müüja siis ma ilmselt poleks kunagi midagi saanud ja oleksin siiamaani teadmatuses ning võibolla lihtsalt usuks, et müüja lasi mind üle seega tema poolne väga asjalik kommunikatsioon oli see, mis antud juhul päästis.
Killhoven...jah, ma ei välista seda varianti, et poolas asja üle andmisega läks midagi nö. valesti. Aga vaata asjal on kaks poolt (või isegi rohkem). Üks on see, mis täpselt seal poolas toimus ja et miks pakki vastu ei võetud. Aga hoopis teine asi on TÄIELIK null suhtlus minuga antud teenuse pakkuja poolt. Mis asi täpsemalt saab sellist asja õigustada ja kuidas? Mitte isegi ainult see, et nende poolt null suhtlus, vaid nad konkreetselt keelduvad vastamast mailidele, kõnedele. Kontakti saada on 100% võimatu. Ma ei tea mis maailmas saab sellise asja puhul arvata, et tegu on asjatu salvamisega? Praeguseks on vist juba varsti 2 kuud möödas...ühelegi minu kirjale pole siiamaani vastatud, küll aga saadavad nad mulle oma automaatmeile mingite ladude aadresside muudatuste kohta jne Noh, pehmelt öeldes naeruväärne.
Mis seal portaalis tellimist puudutab siis minul ei olnud seal mitte midagi valida selles osas, et mis teenust kasutades müüja transpordib. Sai sisestada oma aadressi, postitasu oli kirjas ja nii on! Seda ma juba ütlesin üsna selgelt varem ja vist lausa mitu korda, et aadressi ma valesti ei kirjutanud. Ma ju veel double-checkisin seda portaaliski hiljem kui oli kahtlus, et miks asjad ei liigu.
Ei, ma ei üritanud selle poola väikses külas oleva postkontoriga ühendust võtta. Ma olen üsna kindel, et see üritus oleks jäänud lühikeseks. Aga noh, see ei puutu siin enam kuidagi asjasse, et mismoodi ma kauba lõpuks ISE kätte sain või kätte saada otsustasin. Kohale sõit ei olnud minu jaoks maailma lõpp, kuid ilmselgelt ma ei tee ju kuskile ostaeu portaali omale kontot "igaks juhuks", et äkki saabki kraami ise kohale sõitmata kätte? Selles suhtes ma ei saa hästi aru miks me üldse peame sellest rääkima, mida ja kuidas mina isiklikult täpselt tegin peale Ostaeu täiesti sajaprotsendilist ja täielikku failimist...nagu ka kirjale vastamise ignomine. Päriselt? Ma ei nimetaks 3 kirja saatmist paari kuu jooksul pommitamiseks. Muidugi sa võid mulle soovitada, et mida täpsemalt ma siis sellise teenuse kasutajana tegema peaksin kui support telefonile vastamine on teenusepakkuja jaoks liigne veav ning välja reklaamitud "pöörde küsimustega meie poole" email on mõeldud ainult nendeks juhtudeks, kus ülimalt rahul olevad kasutajad tahavad oma südamlikku tänu avaldada ning virtuaalseid roose saata
Mis puudutab neid nö. lao avatud oleku aegu seal aadressi taga, no võibolla siis olen tõesti mina puruloll aga ei osanud küll kuidagi automaatselt seostada, et ma pean hakkama nüüd kuidagi eriti ekstra uurima ja puurima, et kohalik kullerfirma ikka kindlasti just selles ajavahemikus kohale ilmuks. Esiteks tundub loogiline, et kullerid nagunii sel ajal tööd teevadki. Ja teiseks sellise teenuse puhul eeldaks, et paki vastu võtjaga on ikka võimalik pretty much igal juhul ühendust saada. Vaevalt, et need kullerid nüüd seal ka päris õhtul kell 23 oma pakke andma tulevad. Telefoninumber oli lisaks aadressile samuti olemas/antud, seega usun, et kuller üritas sinna ka helistada. Üleüldse kujutasin mina seda "ladu" ette rohkem sellisena, et neil on seal aadressil lihtsalt mingid kapid või siis kas kuidagi automatiseeritud süsteem või inimene igal ajal olemas/kättesaadav. Paistab siis, et nii ei ole. Mulle on eestis kullerid ikka kümneid ja kümneid kordi pakke toimetanud. Võtavad ühendust (mõistlikul/päevasel ajal) ning toovad paki ära. Raske on ka uskuda, et kullerid just kuigi tihti väljaspool seda tava tööaega tegutseks. Eks siis järgmine kord tuleb targem olla ja väga intensiivselt müüjale suruda üritada, et ta kullereid just teatud päevadel ja teatud aegadel kohale saadaks. Tõsiselt kahtlen küll, et sellest reaalselt väga suurt tolku või vahet oleks.
_________________ "There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins." |
|
Kommentaarid: 273 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
9 :: |
3 :: |
224 |
|
tagasi üles |
|
|
Rauno266
Kreisi kasutaja
liitunud: 03.07.2009
|
13.09.2021 14:29:12
|
|
|
Kas keegi ostaeu-ga paki kaalu osas on vaidlema pidanud? Tellitud Herman Miller tool peaks olema 30kg koos pakendi ja kõigega, aga ostaeu on märkinud massiks 50kg. Ei tahaks väga uskuda, et kõigi teiste toolid on 20kg kergemad.
|
|
Kommentaarid: 41 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
0 :: |
39 |
|
tagasi üles |
|
|
maty
Kreisi kasutaja
liitunud: 11.07.2009
|
13.09.2021 14:34:14
|
|
|
Kas Herman Milleri tooli tootelehel on kirjas, et koos pakendiga kaalub 30kg? Kui jah, saada neile link, et näe seal kirjas ja tehku oma kaal korda
|
|
Kommentaarid: 73 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
63 |
|
tagasi üles |
|
|
Wordmc9
HV Guru
liitunud: 09.07.2006
|
13.09.2021 15:07:24
|
|
|
nii palju sain mina selgeks, et kannatust tuleb varuda ja kaup mida itaalialane et tahtnud eesti saata ei olnud uus vaid kasutatud, et ehk siis väheke skämmi värki, kuid ma sain enda olulised detailid sealt küljest kätte
|
|
Kommentaarid: 333 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
278 |
|
tagasi üles |
|
|
Rauno266
Kreisi kasutaja
liitunud: 03.07.2009
|
14.09.2021 14:31:18
|
|
|
maty kirjutas: |
Kas Herman Milleri tooli tootelehel on kirjas, et koos pakendiga kaalub 30kg? Kui jah, saada neile link, et näe seal kirjas ja tehku oma kaal korda |
Kullerfirma vastas mu päringule ning nende andmetel oli toote kaal 34kg. Huvitav, kas ostaeu tüübid laos vaatavad, et see kast on suur, ju ta kaalub ka siis palju.
|
|
Kommentaarid: 41 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
0 :: |
39 |
|
tagasi üles |
|
|
maty
Kreisi kasutaja
liitunud: 11.07.2009
|
14.09.2021 15:05:02
|
|
|
Või äkki mahukaal? Kaalu arvutamisel võetakse mõõtmed arvesse
Eshopwedrop kaudu tuli mahukaal 98kg, reaalsuses kaalus sellest veerand, aga mõõtmed olid suured. Auto esistange
|
|
Kommentaarid: 73 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
63 |
|
tagasi üles |
|
|
pyrex
Aeg Maha 2a
liitunud: 05.08.2004
|
14.09.2021 15:25:47
|
|
|
Rauno266 kirjutas: |
maty kirjutas: |
Kas Herman Milleri tooli tootelehel on kirjas, et koos pakendiga kaalub 30kg? Kui jah, saada neile link, et näe seal kirjas ja tehku oma kaal korda |
Kullerfirma vastas mu päringule ning nende andmetel oli toote kaal 34kg. Huvitav, kas ostaeu tüübid laos vaatavad, et see kast on suur, ju ta kaalub ka siis palju. |
Mahukaal jah. Oleneb pakendi suuruses ja see on pigem kullerfirmade hinnapoliitika ma arvan.
|
|
Kommentaarid: 88 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
80 |
|
tagasi üles |
|
|
Rauno266
Kreisi kasutaja
liitunud: 03.07.2009
|
14.09.2021 16:15:41
|
|
|
No veider on see, et ma toksin need samad mõõtmed ostaeu enda veebilehel kalkulaatorisse sisse ning näitab teist hinda üldse. Kui nad ise lõpuks otsustavad, mis mu paki kaal nende jaoks on, siis võiks seda kajastada ka hinnakalkulaatoris. Pmst praegu saaks mingi 40€-ga vastu pükse seal tarne pealt.
|
|
Kommentaarid: 41 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
0 :: |
39 |
|
tagasi üles |
|
|
Aethea
HV vaatleja
liitunud: 25.11.2021
|
25.11.2021 14:42:32
OstaEU |
|
|
Ärge jumala eest kasutage!!! Kõik on kena, kuni pakk kaduma läheb (ja seda juhtub, nagu varasematest postitustestki näha) üsna sageli. Valetatakse-vassitakse-varjatakse viimase hetkeni. Kui enam võimalik ei ole, siis algab trall vastutuse võtmisega. Üldtingimuste punkt 7, mis selgesõnaliselt lubab raha tagastamist 7 päeva jooksul, väidetavalt ei kehti - tegelikult vaadatakse avaldused läbi ikkagi 30 päeva jooksul...ja loomulikult ei juhtu ka peale 30 päeva midagi. Keegi teid asjadega kursis ei hoia, ühtegi kinnitust avalduse kohalejõudmise, töösse võtmise ega tehtud otsuse kohta te ei saa. Kirjadele vastatakse nädalase hilinemisega, kui üldse vastatakse (peale 4-5 teiepoolset pöördumist). Ühesõnaga, loodetakse, et te mingi hetk niikuinii väsite ja loobute. Noh, ei loobu - hetkel menetleb minu kaebust TTJA - ootame-vaatame, mis edasi saab...
|
|
tagasi üles |
|
|
pyrex
Aeg Maha 2a
liitunud: 05.08.2004
|
25.11.2021 15:53:22
Re: OstaEU |
|
|
Aethea kirjutas: |
Ärge jumala eest kasutage!!! Kõik on kena, kuni pakk kaduma läheb (ja seda juhtub, nagu varasematest postitustestki näha) üsna sageli. Valetatakse-vassitakse-varjatakse viimase hetkeni. Kui enam võimalik ei ole, siis algab trall vastutuse võtmisega. Üldtingimuste punkt 7, mis selgesõnaliselt lubab raha tagastamist 7 päeva jooksul, väidetavalt ei kehti - tegelikult vaadatakse avaldused läbi ikkagi 30 päeva jooksul...ja loomulikult ei juhtu ka peale 30 päeva midagi. Keegi teid asjadega kursis ei hoia, ühtegi kinnitust avalduse kohalejõudmise, töösse võtmise ega tehtud otsuse kohta te ei saa. Kirjadele vastatakse nädalase hilinemisega, kui üldse vastatakse (peale 4-5 teiepoolset pöördumist). Ühesõnaga, loodetakse, et te mingi hetk niikuinii väsite ja loobute. Noh, ei loobu - hetkel menetleb minu kaebust TTJA - ootame-vaatame, mis edasi saab... |
Aplaus, ära jäta seda ripakile tõesti. Hoia meid siis kursis. Äkki saan minagi oma kadunud asja hüvitamist nõuda..
|
|
Kommentaarid: 88 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
80 |
|
tagasi üles |
|
|
Aethea
HV vaatleja
liitunud: 25.11.2021
|
30.11.2021 10:36:59
|
|
|
Nii, sain eile õhtul OstaEU-lt vastuse (avaldusele, mis oli esitatud 22.10 saadetise kohta, mis kaotati reaalselt oktoobri 3. nädalal). Loomulikult ei vastatud ka nüüd mulle omal initsiatiivil, vaid ikka nõudliku päringu peale. Mida siis pakuti? Vastus: sooduskoode kaotatud tellimuse väärtuses - lubage naerda! Ühesõnaga, Teid sunnitakse kasutama oma ebausaldatavust tõestanud firma teenust, et saada kompensatsiooni nende süül kaotatud saadetise väärtuse ulatuses...Jah, pakuti ka rahalist kompensatsiooni vastavalt lepingu (eritingimused) punktile 5.2 - ehk siis vastavalt saadetise kaalule: max 10 eurot kg. Minu saadetis kaalus 0,5 kg, seega vaatamata üle 50-eurosele omahinnale, saaksin max. 10 eurot rahalist kompensatsiooni EHK, suuremeelse alternatiivina 4 tasuta kohaletoimetust Leedust Eestisse. Muidugi, arvestades kogemust, ei garanteeri keegi, et need saadetised ka reaalselt minuni jõuaksid. Nii et, kasutage aga rõõmsalt!
|
|
tagasi üles |
|
|
Fallout
HV kasutaja
liitunud: 14.07.2004
|
15.07.2022 09:12:20
Puhas scam! |
|
|
Lisan ka omapoolse negatiivse siia.
Kasutanud nüüdseks siis kahel korral.
Esimene kord sujus kõik probleemivabalt aga nüüd teisel korral kaotati ära mu 220 eurot maksnud smartwatch.
Mul DPD poolne tõestus(nende allkiri) olemas aga ikka väidavad et saadetis nendeni pole jõudnud ja keelduvad saadetist hüvitamast.
Kindlasti ärge kasutage.
Tarbijakaitsesse avaldus tehtud, loodame parimat.
_________________ Trying is the first step towards failure! |
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
14 |
|
tagasi üles |
|
|
pyrex
Aeg Maha 2a
liitunud: 05.08.2004
|
15.07.2022 10:23:12
Re: OstaEU |
|
|
Aethea kirjutas: |
Ärge jumala eest kasutage!!! Kõik on kena, kuni pakk kaduma läheb (ja seda juhtub, nagu varasematest postitustestki näha) üsna sageli. Valetatakse-vassitakse-varjatakse viimase hetkeni. Kui enam võimalik ei ole, siis algab trall vastutuse võtmisega. Üldtingimuste punkt 7, mis selgesõnaliselt lubab raha tagastamist 7 päeva jooksul, väidetavalt ei kehti - tegelikult vaadatakse avaldused läbi ikkagi 30 päeva jooksul...ja loomulikult ei juhtu ka peale 30 päeva midagi. Keegi teid asjadega kursis ei hoia, ühtegi kinnitust avalduse kohalejõudmise, töösse võtmise ega tehtud otsuse kohta te ei saa. Kirjadele vastatakse nädalase hilinemisega, kui üldse vastatakse (peale 4-5 teiepoolset pöördumist). Ühesõnaga, loodetakse, et te mingi hetk niikuinii väsite ja loobute. Noh, ei loobu - hetkel menetleb minu kaebust TTJA - ootame-vaatame, mis edasi saab... |
Mis sinu juhtumist saanud on?
|
|
Kommentaarid: 88 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
80 |
|
tagasi üles |
|
|
Divisor
HV kasutaja
liitunud: 05.05.2013
|
08.02.2023 17:52:26
|
|
|
Muidu on OK firma selles mõttes, et toode jõudis kohale aga kahjuks tellitud kapid olid pakendi seestpoolt räsitud igatepidi ja osad asjad täiesti katki. Hetkel sai antud OstaEU-le teada ja kohe uuriti vajaminevat infot lisaks ning võtavad DPDga ühendust, et probleem ära lahendada.
|
|
Kommentaarid: 4 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
|
|