Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Arvutifirmade, sidefirmade, logistikafirmade ja tootjate foorum »  OstaEU märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
mihkel7
Kreisi kasutaja

liitunud: 23.10.2012



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 10.08.2021 17:51:55 vasta tsitaadiga

Olen kasutanud pool aastat Saksamaalt tellimisel ja siiani on kõik väga hea olnud. Kunagi oli mingi küsimus ja ühendust sai Messingeri kaudu.
Kommentaarid: 52 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 50
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Wordmc9
HV Guru

liitunud: 09.07.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 10.08.2021 21:45:38 vasta tsitaadiga

mihkel7 kirjutas:
Olen kasutanud pool aastat Saksamaalt tellimisel ja siiani on kõik väga hea olnud. Kunagi oli mingi küsimus ja ühendust sai Messingeri kaudu.

registri kaudu on firma 4 kuud vana ?
Kommentaarid: 333 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 278
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
mihkel7
Kreisi kasutaja

liitunud: 23.10.2012



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 10.08.2021 22:10:26 vasta tsitaadiga

Minu esimene tellimus on tehtud 18. jaanuaril.
Kommentaarid: 52 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 50
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Wordmc9
HV Guru

liitunud: 09.07.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 11.08.2021 09:39:14 vasta tsitaadiga

selle järgi miskit ei klapi https://www.e-krediidiinfo.ee/16193580-OSTAEU%20O%C3%9C
Kommentaarid: 333 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 278
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
mihkel7
Kreisi kasutaja

liitunud: 23.10.2012



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 11.08.2021 10:06:08 vasta tsitaadiga

Ju siis tehti Eesti osakond või midagi taolist. Minu esimene tellimus on tehtud 18 jaanuar.
Kommentaarid: 52 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 50
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Wiltz
HV Guru

liitunud: 28.01.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 11.08.2021 11:21:43 vasta tsitaadiga

tänase seisuga on tegu skämmiga. kunagi võis see asi tõesti teenusena töötada, täna kahjuks mitte. võib muidugi olla ka nii, et osade riikide "osakonnad" endiselt kuidagi toimivad aga tervikuna ei saa rääkida reaalselt toimivast teenusest kui support põhimõtteliselt ei vasta mitte kunagi, mitte üheski kanalis, webis kirjas olevadl aadressil ei asu mitte kedagi/midagi ja midagi selle asja kaudu tellides mängid sõna otseses mõttes loteriid, et kas miskit kätte ka saad või mitte
_________________
"There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins."
Kommentaarid: 273 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 9 :: 3 :: 224
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Wordmc9
HV Guru

liitunud: 09.07.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 11.08.2021 20:14:05 vasta tsitaadiga

nii palju ma sain enda asja, et näen itaalia laos, vormistan ära ja vaatan kuidas eesti tuleb
Kommentaarid: 333 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 278
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Killhoven
OC`er
Killhoven

liitunud: 05.11.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga Online

sõnum 12.08.2021 12:33:23 vasta tsitaadiga

Wiltz, mulle on sinu loost jäänud mulje tegu oli lihtsalt ebaõnnestunud transpordiga ostaeu lattu ja sa ilmaasjata salvad firmat nende jaoks olematu pakiga. Saan aru, et tellisid Poolast midagi ja see ei jõudnud Poola ostaeu lattu kuna kuller ürittas seda üle anda ajal millal ladu ei ole avatud või oli aadressis viga. Kui sa midagi ostad Euroopas, siis vali ikka tuntud transpordi viis laoni (DHL, UPS, Chronopost jms) standardteenusena, sest siis tarnitakse töö aegadel ja -päevadel ja siis on asi muretu. Kui kasutad mingit muud teenust veebipoe laost ostaeu lattu, siis maini tellimuses kindlasti kuna on ostaeu ladu avatud. Ilmselt oled pommitanud osta.eu tuge nüüd nende jaoks olematu pakiga pikalt ja neil ei jää muud üle kui sind ignoreerida. Ise kasutasin osta.eu tuge viimati 20 juulil ja sain kenasti vastuse.

Sa ikka Poola postkontoriga ühendust võtsid ja üritasid ilma kohale minemata pakk Eestisse suunata?

_________________
Foorumis on ühe lolli kohta kümme tarka, nii et jõud on enam-vähem võrdsed.™
Kommentaarid: 393 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 340
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
mihkel7
Kreisi kasutaja

liitunud: 23.10.2012



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 12.08.2021 13:27:26 vasta tsitaadiga

Minu viimane pakk Saksamaalt anti 6. augustil DHL kätte ja täna sain kätte. Nii et toimib küll, vähemalt Saksamaaga.
NB. Wiltz, kas Sa said paki kätte Poola postkontorist?
Kommentaarid: 52 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 50
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Wordmc9
HV Guru

liitunud: 09.07.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 12.08.2021 13:35:06 vasta tsitaadiga

Killhoven kirjutas:
Wiltz, mulle on sinu loost jäänud mulje tegu oli lihtsalt ebaõnnestunud transpordiga ostaeu lattu ja sa ilmaasjata salvad firmat nende jaoks olematu pakiga. Saan aru, et tellisid Poolast midagi ja see ei jõudnud Poola ostaeu lattu kuna kuller ürittas seda üle anda ajal millal ladu ei ole avatud või oli aadressis viga. Kui sa midagi ostad Euroopas, siis vali ikka tuntud transpordi viis laoni (DHL, UPS, Chronopost jms) standardteenusena, sest siis tarnitakse töö aegadel ja -päevadel ja siis on asi muretu. Kui kasutad mingit muud teenust veebipoe laost ostaeu lattu, siis maini tellimuses kindlasti kuna on ostaeu ladu avatud. Ilmselt oled pommitanud osta.eu tuge nüüd nende jaoks olematu pakiga pikalt ja neil ei jää muud üle kui sind ignoreerida. Ise kasutasin osta.eu tuge viimati 20 juulil ja sain kenasti vastuse.

Sa ikka Poola postkontoriga ühendust võtsid ja üritasid ilma kohale minemata pakk Eestisse suunata?


Ütleks enda poolt, et telefonile ja mailie vastamine oli väga vaevaline :/
Kommentaarid: 333 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 278
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Clover
HV veteran
Clover

liitunud: 26.03.2009




sõnum 12.08.2021 13:46:10 vasta tsitaadiga

Endal 8's pakk tulemas Saksamaalt läbi OstaEU, siiani kõik korras. Saigi proovitud, et võrrelda ESWD'ga ja kuna toimis samakiiresti ja mõnikord kiireminigi (neil eri päevadel postitamised), siis jäingi kasutama mõlemat; viimase kuu pakid suuremas osas kõik läbi OstaEU tulnud, vähemalt üks pakk nädalas.

Jabur on kirjutada, et polnud infot mis ajal ladu avatud kui neil on iga laoaadressi juures tööajad kirjas, nt Poola oma puhul:
Tööaeg:
Esmaspäev – reede 8:00–17:00
Laupäev 8:00–14:00
Pühapäeval ei tööta

Niiet parem veel kui ESWD, viimane nt L ei tööta.
Tellija peaks ikka korraldama tööajal kohaletoimetamise, OstaEU ei tea ju sinu pakist midagi enne kui see pole nende juurde jõudnud. See, et kuidas sa seda teed, on juba sinu asi. Samuti on iga lao puhul ka tel nr kirjas, kas see sai poest ostes märgitud? Normaalne kuller ei tule ju väga vara/väga hilja või vähemalt ilma ettehelistamata.
Aga noh mis puudutab trackingut ja kohaletoimetamise katset.. Olen mitmeid kordi täheldanud nt Omniva puhul, et peab tulema pakk, hommikul vaatad, et staatuseks kulleri poolt kaasa võetud ja siis tund hiljem, et kohaletoimetamine ebaõnnestus kuna kedagi pole kodus samas olen ju kogu see aeg kodus olnud, pole keegi ei uksekella lasknud ega ka telefonile helistanud. Edasi mine ise järgi. Õnneks see pigem selline paariaastatagune teema, viimasel ajal pole probleeme olnud.
Kommentaarid: 110 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 101
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Wiltz
HV Guru

liitunud: 28.01.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 14.08.2021 03:01:49 vasta tsitaadiga

mihkel7, sain õnneks kätte. aga no ütleme nii, et kui see konkreetne poola portaali (ilmselt eraisikust) müüja oleks olnud pigem nagu tüüpiline umbkeelne poolakast müüja siis ma ilmselt poleks kunagi midagi saanud ja oleksin siiamaani teadmatuses ning võibolla lihtsalt usuks, et müüja lasi mind üle icon_biggrin.gif seega tema poolne väga asjalik kommunikatsioon oli see, mis antud juhul päästis.

Killhoven...jah, ma ei välista seda varianti, et poolas asja üle andmisega läks midagi nö. valesti. Aga vaata asjal on kaks poolt (või isegi rohkem). Üks on see, mis täpselt seal poolas toimus ja et miks pakki vastu ei võetud. Aga hoopis teine asi on TÄIELIK null suhtlus minuga antud teenuse pakkuja poolt. Mis asi täpsemalt saab sellist asja õigustada ja kuidas? Mitte isegi ainult see, et nende poolt null suhtlus, vaid nad konkreetselt keelduvad vastamast mailidele, kõnedele. Kontakti saada on 100% võimatu. Ma ei tea mis maailmas saab sellise asja puhul arvata, et tegu on asjatu salvamisega? Praeguseks on vist juba varsti 2 kuud möödas...ühelegi minu kirjale pole siiamaani vastatud, küll aga saadavad nad mulle oma automaatmeile mingite ladude aadresside muudatuste kohta jne icon_lol.gif Noh, pehmelt öeldes naeruväärne.

Mis seal portaalis tellimist puudutab siis minul ei olnud seal mitte midagi valida selles osas, et mis teenust kasutades müüja transpordib. Sai sisestada oma aadressi, postitasu oli kirjas ja nii on! Seda ma juba ütlesin üsna selgelt varem ja vist lausa mitu korda, et aadressi ma valesti ei kirjutanud. Ma ju veel double-checkisin seda portaaliski hiljem kui oli kahtlus, et miks asjad ei liigu.

Ei, ma ei üritanud selle poola väikses külas oleva postkontoriga ühendust võtta. Ma olen üsna kindel, et see üritus oleks jäänud lühikeseks. Aga noh, see ei puutu siin enam kuidagi asjasse, et mismoodi ma kauba lõpuks ISE kätte sain või kätte saada otsustasin. Kohale sõit ei olnud minu jaoks maailma lõpp, kuid ilmselgelt ma ei tee ju kuskile ostaeu portaali omale kontot "igaks juhuks", et äkki saabki kraami ise kohale sõitmata kätte? Selles suhtes ma ei saa hästi aru miks me üldse peame sellest rääkima, mida ja kuidas mina isiklikult täpselt tegin peale Ostaeu täiesti sajaprotsendilist ja täielikku failimist...nagu ka kirjale vastamise ignomine. Päriselt? Ma ei nimetaks 3 kirja saatmist paari kuu jooksul pommitamiseks. Muidugi sa võid mulle soovitada, et mida täpsemalt ma siis sellise teenuse kasutajana tegema peaksin kui support telefonile vastamine on teenusepakkuja jaoks liigne veav ning välja reklaamitud "pöörde küsimustega meie poole" email on mõeldud ainult nendeks juhtudeks, kus ülimalt rahul olevad kasutajad tahavad oma südamlikku tänu avaldada ning virtuaalseid roose saata okse.gif

Mis puudutab neid nö. lao avatud oleku aegu seal aadressi taga, no võibolla siis olen tõesti mina puruloll aga ei osanud küll kuidagi automaatselt seostada, et ma pean hakkama nüüd kuidagi eriti ekstra uurima ja puurima, et kohalik kullerfirma ikka kindlasti just selles ajavahemikus kohale ilmuks. Esiteks tundub loogiline, et kullerid nagunii sel ajal tööd teevadki. Ja teiseks sellise teenuse puhul eeldaks, et paki vastu võtjaga on ikka võimalik pretty much igal juhul ühendust saada. Vaevalt, et need kullerid nüüd seal ka päris õhtul kell 23 oma pakke andma tulevad. Telefoninumber oli lisaks aadressile samuti olemas/antud, seega usun, et kuller üritas sinna ka helistada. Üleüldse kujutasin mina seda "ladu" ette rohkem sellisena, et neil on seal aadressil lihtsalt mingid kapid või siis kas kuidagi automatiseeritud süsteem või inimene igal ajal olemas/kättesaadav. Paistab siis, et nii ei ole. Mulle on eestis kullerid ikka kümneid ja kümneid kordi pakke toimetanud. Võtavad ühendust (mõistlikul/päevasel ajal) ning toovad paki ära. Raske on ka uskuda, et kullerid just kuigi tihti väljaspool seda tava tööaega tegutseks. Eks siis järgmine kord tuleb targem olla ja väga intensiivselt müüjale suruda üritada, et ta kullereid just teatud päevadel ja teatud aegadel kohale saadaks. Tõsiselt kahtlen küll, et sellest reaalselt väga suurt tolku või vahet oleks.

_________________
"There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins."
Kommentaarid: 273 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 9 :: 3 :: 224
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Rauno266
Kreisi kasutaja

liitunud: 03.07.2009




sõnum 13.09.2021 14:29:12 vasta tsitaadiga

Kas keegi ostaeu-ga paki kaalu osas on vaidlema pidanud? Tellitud Herman Miller tool peaks olema 30kg koos pakendi ja kõigega, aga ostaeu on märkinud massiks 50kg. Ei tahaks väga uskuda, et kõigi teiste toolid on 20kg kergemad.
Kommentaarid: 41 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 0 :: 39
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
maty
Kreisi kasutaja

liitunud: 11.07.2009



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 13.09.2021 14:34:14 vasta tsitaadiga

Kas Herman Milleri tooli tootelehel on kirjas, et koos pakendiga kaalub 30kg? Kui jah, saada neile link, et näe seal kirjas ja tehku oma kaal korda
Kommentaarid: 73 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 63
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Wordmc9
HV Guru

liitunud: 09.07.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 13.09.2021 15:07:24 vasta tsitaadiga

nii palju sain mina selgeks, et kannatust tuleb varuda icon_smile.gif ja kaup mida itaalialane et tahtnud eesti saata ei olnud uus vaid kasutatud, et ehk siis väheke skämmi värki, kuid ma sain enda olulised detailid sealt küljest kätte icon_smile.gif
Kommentaarid: 333 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 278
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Rauno266
Kreisi kasutaja

liitunud: 03.07.2009




sõnum 14.09.2021 14:31:18 vasta tsitaadiga

maty kirjutas:
Kas Herman Milleri tooli tootelehel on kirjas, et koos pakendiga kaalub 30kg? Kui jah, saada neile link, et näe seal kirjas ja tehku oma kaal korda


Kullerfirma vastas mu päringule ning nende andmetel oli toote kaal 34kg. Huvitav, kas ostaeu tüübid laos vaatavad, et see kast on suur, ju ta kaalub ka siis palju.
Kommentaarid: 41 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 0 :: 39
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
maty
Kreisi kasutaja

liitunud: 11.07.2009



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 14.09.2021 15:05:02 vasta tsitaadiga

Või äkki mahukaal? Kaalu arvutamisel võetakse mõõtmed arvesse

Eshopwedrop kaudu tuli mahukaal 98kg, reaalsuses kaalus sellest veerand, aga mõõtmed olid suured. Auto esistange
Kommentaarid: 73 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 63
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
pyrex
Aeg Maha 2a
pyrex

liitunud: 05.08.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 14.09.2021 15:25:47 vasta tsitaadiga

Rauno266 kirjutas:
maty kirjutas:
Kas Herman Milleri tooli tootelehel on kirjas, et koos pakendiga kaalub 30kg? Kui jah, saada neile link, et näe seal kirjas ja tehku oma kaal korda


Kullerfirma vastas mu päringule ning nende andmetel oli toote kaal 34kg. Huvitav, kas ostaeu tüübid laos vaatavad, et see kast on suur, ju ta kaalub ka siis palju.


Mahukaal jah. Oleneb pakendi suuruses ja see on pigem kullerfirmade hinnapoliitika ma arvan.
Kommentaarid: 88 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 80
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Rauno266
Kreisi kasutaja

liitunud: 03.07.2009




sõnum 14.09.2021 16:15:41 vasta tsitaadiga

No veider on see, et ma toksin need samad mõõtmed ostaeu enda veebilehel kalkulaatorisse sisse ning näitab teist hinda üldse. Kui nad ise lõpuks otsustavad, mis mu paki kaal nende jaoks on, siis võiks seda kajastada ka hinnakalkulaatoris. Pmst praegu saaks mingi 40€-ga vastu pükse seal tarne pealt.
Kommentaarid: 41 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 0 :: 39
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Aethea
HV vaatleja

liitunud: 25.11.2021




sõnum 25.11.2021 14:42:32 OstaEU vasta tsitaadiga

Ärge jumala eest kasutage!!! Kõik on kena, kuni pakk kaduma läheb (ja seda juhtub, nagu varasematest postitustestki näha) üsna sageli. Valetatakse-vassitakse-varjatakse viimase hetkeni. Kui enam võimalik ei ole, siis algab trall vastutuse võtmisega. Üldtingimuste punkt 7, mis selgesõnaliselt lubab raha tagastamist 7 päeva jooksul, väidetavalt ei kehti - tegelikult vaadatakse avaldused läbi ikkagi 30 päeva jooksul...ja loomulikult ei juhtu ka peale 30 päeva midagi. Keegi teid asjadega kursis ei hoia, ühtegi kinnitust avalduse kohalejõudmise, töösse võtmise ega tehtud otsuse kohta te ei saa. Kirjadele vastatakse nädalase hilinemisega, kui üldse vastatakse (peale 4-5 teiepoolset pöördumist). Ühesõnaga, loodetakse, et te mingi hetk niikuinii väsite ja loobute. Noh, ei loobu - hetkel menetleb minu kaebust TTJA - ootame-vaatame, mis edasi saab...
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
pyrex
Aeg Maha 2a
pyrex

liitunud: 05.08.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 25.11.2021 15:53:22 Re: OstaEU vasta tsitaadiga

Aethea kirjutas:
Ärge jumala eest kasutage!!! Kõik on kena, kuni pakk kaduma läheb (ja seda juhtub, nagu varasematest postitustestki näha) üsna sageli. Valetatakse-vassitakse-varjatakse viimase hetkeni. Kui enam võimalik ei ole, siis algab trall vastutuse võtmisega. Üldtingimuste punkt 7, mis selgesõnaliselt lubab raha tagastamist 7 päeva jooksul, väidetavalt ei kehti - tegelikult vaadatakse avaldused läbi ikkagi 30 päeva jooksul...ja loomulikult ei juhtu ka peale 30 päeva midagi. Keegi teid asjadega kursis ei hoia, ühtegi kinnitust avalduse kohalejõudmise, töösse võtmise ega tehtud otsuse kohta te ei saa. Kirjadele vastatakse nädalase hilinemisega, kui üldse vastatakse (peale 4-5 teiepoolset pöördumist). Ühesõnaga, loodetakse, et te mingi hetk niikuinii väsite ja loobute. Noh, ei loobu - hetkel menetleb minu kaebust TTJA - ootame-vaatame, mis edasi saab...


thumbs_up.gif Aplaus, ära jäta seda ripakile tõesti. Hoia meid siis kursis. Äkki saan minagi oma kadunud asja hüvitamist nõuda..
Kommentaarid: 88 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 80
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Aethea
HV vaatleja

liitunud: 25.11.2021




sõnum 30.11.2021 10:36:59 vasta tsitaadiga

Nii, sain eile õhtul OstaEU-lt vastuse (avaldusele, mis oli esitatud 22.10 saadetise kohta, mis kaotati reaalselt oktoobri 3. nädalal). Loomulikult ei vastatud ka nüüd mulle omal initsiatiivil, vaid ikka nõudliku päringu peale. Mida siis pakuti? Vastus: sooduskoode kaotatud tellimuse väärtuses - lubage naerda! Ühesõnaga, Teid sunnitakse kasutama oma ebausaldatavust tõestanud firma teenust, et saada kompensatsiooni nende süül kaotatud saadetise väärtuse ulatuses...Jah, pakuti ka rahalist kompensatsiooni vastavalt lepingu (eritingimused) punktile 5.2 - ehk siis vastavalt saadetise kaalule: max 10 eurot kg. Minu saadetis kaalus 0,5 kg, seega vaatamata üle 50-eurosele omahinnale, saaksin max. 10 eurot rahalist kompensatsiooni EHK, suuremeelse alternatiivina 4 tasuta kohaletoimetust Leedust Eestisse. Muidugi, arvestades kogemust, ei garanteeri keegi, et need saadetised ka reaalselt minuni jõuaksid. Nii et, kasutage aga rõõmsalt!
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Fallout
HV kasutaja
Fallout

liitunud: 14.07.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 15.07.2022 09:12:20 Puhas scam! vasta tsitaadiga

thumbs_down.gif thumbs_down.gif thumbs_down.gif thumbs_down.gif thumbs_down.gif thumbs_down.gif thumbs_down.gif thumbs_down.gif thumbs_down.gif thumbs_down.gif
Lisan ka omapoolse negatiivse siia.
Kasutanud nüüdseks siis kahel korral.
Esimene kord sujus kõik probleemivabalt aga nüüd teisel korral kaotati ära mu 220 eurot maksnud smartwatch.
Mul DPD poolne tõestus(nende allkiri) olemas aga ikka väidavad et saadetis nendeni pole jõudnud ja keelduvad saadetist hüvitamast.
Kindlasti ärge kasutage.
Tarbijakaitsesse avaldus tehtud, loodame parimat.

_________________
Trying is the first step towards failure!
Kommentaarid: 14 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 14
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
pyrex
Aeg Maha 2a
pyrex

liitunud: 05.08.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 15.07.2022 10:23:12 Re: OstaEU vasta tsitaadiga

Aethea kirjutas:
Ärge jumala eest kasutage!!! Kõik on kena, kuni pakk kaduma läheb (ja seda juhtub, nagu varasematest postitustestki näha) üsna sageli. Valetatakse-vassitakse-varjatakse viimase hetkeni. Kui enam võimalik ei ole, siis algab trall vastutuse võtmisega. Üldtingimuste punkt 7, mis selgesõnaliselt lubab raha tagastamist 7 päeva jooksul, väidetavalt ei kehti - tegelikult vaadatakse avaldused läbi ikkagi 30 päeva jooksul...ja loomulikult ei juhtu ka peale 30 päeva midagi. Keegi teid asjadega kursis ei hoia, ühtegi kinnitust avalduse kohalejõudmise, töösse võtmise ega tehtud otsuse kohta te ei saa. Kirjadele vastatakse nädalase hilinemisega, kui üldse vastatakse (peale 4-5 teiepoolset pöördumist). Ühesõnaga, loodetakse, et te mingi hetk niikuinii väsite ja loobute. Noh, ei loobu - hetkel menetleb minu kaebust TTJA - ootame-vaatame, mis edasi saab...


Mis sinu juhtumist saanud on?
Kommentaarid: 88 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 80
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Divisor
HV kasutaja

liitunud: 05.05.2013




sõnum 08.02.2023 17:52:26 vasta tsitaadiga

Muidu on OK firma selles mõttes, et toode jõudis kohale aga kahjuks tellitud kapid olid pakendi seestpoolt räsitud igatepidi ja osad asjad täiesti katki. Hetkel sai antud OstaEU-le teada ja kohe uuriti vajaminevat infot lisaks ning võtavad DPDga ühendust, et probleem ära lahendada.
Kommentaarid: 4 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 3
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Arvutifirmade, sidefirmade, logistikafirmade ja tootjate foorum »  OstaEU mine lehele eelmine  1, 2, 3  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.