Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum |
|
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
08.01.2020 18:10:27
|
|
|
Kuidas sai kätele pritsida? Või on mingis tanklas sarnased pustolid nagu bensiiniga?
|
|
Kommentaarid: 204 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
5 :: |
170 |
|
tagasi üles |
|
|
renx09
HV Guru
liitunud: 28.09.2004
|
08.01.2020 18:11:42
|
|
|
Janis kirjutas: |
Kuidas sai kätele pritsida? |
ära parem küsi
|
|
Kommentaarid: 299 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
1 :: |
240 |
|
tagasi üles |
|
|
somnambuul
HV veteran
liitunud: 22.03.2004
|
08.01.2020 18:12:58
|
|
|
Smati kirjutas: |
von Wu kirjutas: |
Autotootja tehases paigaldatud CNG-süsteem on ju ikka ohutum kui järelpaigaldatud LPG oma?
Kas uue CNG Seat Leoniga on kellelgi kogemusi? Viimasel ajal on hindu tõstetud, kas sellest võib järeldada, et nõudlus on suur? Või on Volkswageni uus poliitika juba rakendunud? |
Reaalsuses skoda näitel on tegu täiesti tavalise autoga, millel päevast päeva kasutamisel ainuke erisus, mis tähele paned, on tanklas kuluv summa. Ei ole mingeid nuppe, mida vajutama peab, kõik töötab automaagiliselt. Pagass ei ole ka (oluliselt) väiksem, sest gaasipaak tagavararatta asemel. Viimasel põlvkonnal on kw ka veits suurem ja paagid vist ka. Koos bensupaagiga sõidad üle 1000km. Kärukonks on error, kohati ei saa seda isegi tehaselisana. Hind on kallim, aga enda näitel - varem kulus tanklas 140-150€, praegu 50-60€ kuus. Seega olenevalt läbisõidust on igakuised kulud ikkagi väiksemad. |
Uutel on bensupaak ainult 9 liitrit, gaasi ~17 kilo. Kaugele ei sõida.
|
|
Kommentaarid: 60 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
54 |
|
tagasi üles |
|
|
hardstyler
Kreisi kasutaja
liitunud: 23.03.2006
|
08.01.2020 18:17:05
|
|
|
Janis kirjutas: |
Kuidas sai kätele pritsida? Või on mingis tanklas sarnased pustolid nagu bensiiniga? |
Ei lukustanud korralikult ära, tankimiseni ei jõudnudki. Püstoli lukustamise ajal hakkas lahmama.
|
|
Kommentaarid: 73 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
57 |
|
tagasi üles |
|
|
von Wu
HV Guru
liitunud: 12.10.2007
|
08.01.2020 18:20:03
|
|
|
somnambuul kirjutas: |
Uutel on bensupaak ainult 9 liitrit, gaasi ~17 kilo. Kaugele ei sõida. |
~600 km kokku.
|
|
Kommentaarid: 865 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
653 |
|
tagasi üles |
|
|
somnambuul
HV veteran
liitunud: 22.03.2004
|
08.01.2020 18:23:51
|
|
|
Nad oleks võinud mingi 25-30 liitrit bensupaagi jätta, hetkel sõidad gaasi levialast välja ja siis tangi iga 100 km tagant. Kasvõi meilt lõunapoole.
|
|
Kommentaarid: 60 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
54 |
|
tagasi üles |
|
|
Smati
HV kasutaja
liitunud: 12.12.2006
|
08.01.2020 18:47:33
|
|
|
somnambuul kirjutas: |
Smati kirjutas: |
von Wu kirjutas: |
Autotootja tehases paigaldatud CNG-süsteem on ju ikka ohutum kui järelpaigaldatud LPG oma?
Kas uue CNG Seat Leoniga on kellelgi kogemusi? Viimasel ajal on hindu tõstetud, kas sellest võib järeldada, et nõudlus on suur? Või on Volkswageni uus poliitika juba rakendunud? |
Reaalsuses skoda näitel on tegu täiesti tavalise autoga, millel päevast päeva kasutamisel ainuke erisus, mis tähele paned, on tanklas kuluv summa. Ei ole mingeid nuppe, mida vajutama peab, kõik töötab automaagiliselt. Pagass ei ole ka (oluliselt) väiksem, sest gaasipaak tagavararatta asemel. Viimasel põlvkonnal on kw ka veits suurem ja paagid vist ka. Koos bensupaagiga sõidad üle 1000km. Kärukonks on error, kohati ei saa seda isegi tehaselisana. Hind on kallim, aga enda näitel - varem kulus tanklas 140-150€, praegu 50-60€ kuus. Seega olenevalt läbisõidust on igakuised kulud ikkagi väiksemad. |
Uutel on bensupaak ainult 9 liitrit, gaasi ~17 kilo. Kaugele ei sõida. |
Mul see 81kw mudel, seal on u 17kg gaasipaak ja 50l bensiini. Nendel 96kw on siis bensupaak täitsa ära nuditud?
|
|
Kommentaarid: 7 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
7 |
|
tagasi üles |
|
|
last
HV kasutaja
liitunud: 12.03.2004
|
08.01.2020 19:29:30
|
|
|
hardstyler kirjutas: |
Janis kirjutas: |
Kuidas sai kätele pritsida? Või on mingis tanklas sarnased pustolid nagu bensiiniga? |
Ei lukustanud korralikult ära, tankimiseni ei jõudnudki. Püstoli lukustamise ajal hakkas lahmama. |
kuidas saab lukustamise ajal lahmama hakata, paagist jooksis siis välja?
|
|
Kommentaarid: 27 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
25 |
|
tagasi üles |
|
|
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
08.01.2020 19:35:00
|
|
|
Paagist välja jooksmine pole ka väga loogiline. Paagi küljes on multivalve, millel on vajalikud kaitsed peal, et midagi kuskile niisama jooksma ei hakkaks. Lisaks tankimisauk on kuuliga klapp, mis toimib ainult ühte pidi...
Et huvitav jah kuidas, nii sai välja joosta...
|
|
Kommentaarid: 204 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
5 :: |
170 |
|
tagasi üles |
|
|
hardstyler
Kreisi kasutaja
liitunud: 23.03.2006
|
08.01.2020 19:43:13
|
|
|
Tõenäoliselt paagist jah. Lükkas ehk selle kuuli eest. Fakt on, et elukaaslane käis tanklas, tuli põlenud näpuga koju ja haises üleni gaasi järgi. Kuidas ta sellega hakkama sai, ei oska öelda. Tallinna mnt Olerexis oli paari päeva pärast tankima minnes tutikas püstol masina küljes. Oli see tema või tankuri viga, kes teab.
|
|
Kommentaarid: 73 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
57 |
|
tagasi üles |
|
|
renx09
HV Guru
liitunud: 28.09.2004
|
08.01.2020 19:46:55
|
|
|
hardstyler kirjutas: |
Tallinna mnt Olerexis |
sellel oli varem väga ront püstol, ja pump on ka aeglane. mujal saab paagi kiiremini täis. Rakvere Olerexis oli ka megaront püstol, kuni ma sellele nende tähelepanu juhtisin ja nädal hiljem oli tutikas ja korralik asi asemel
|
|
Kommentaarid: 299 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
1 :: |
240 |
|
tagasi üles |
|
|
Hiid
HV Guru
liitunud: 23.03.2002
|
08.01.2020 21:08:30
|
|
|
jälgin
_________________ Hapud viinamarjad |
|
Kommentaarid: 645 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
0 :: |
502 |
|
tagasi üles |
|
|
jägaja
HV Guru
liitunud: 06.08.2004
|
08.01.2020 21:45:48
|
|
|
Janis kirjutas: |
LPG on ohutum kui CNG...aga CNG on parem |
kumba tanklaid meil siin eestis ainult 1-4 oligi? LPG?
_________________ " Maailm on täis kõikvõimalike külatarkade kogukondi, kelle ühine joon on teadus- ja tõenduspõhisele elukäsitusele vastandumine." |
|
Kommentaarid: 132 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
119 |
|
tagasi üles |
|
|
somnambuul
HV veteran
liitunud: 22.03.2004
|
08.01.2020 21:48:51
|
|
|
LNG tanklaid on paar tükki, aga see on veokameeste teema.
|
|
Kommentaarid: 60 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
54 |
|
tagasi üles |
|
|
ykshuntka
HV kasutaja
liitunud: 15.01.2007
|
08.01.2020 21:53:57
|
|
|
Suitsetate autos vabalt?
Kas sõidukil mingi märge ka küljes peab olema?
Päästjatele vms?
|
|
Kommentaarid: 53 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
47 |
|
tagasi üles |
|
|
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
08.01.2020 21:54:09
|
|
|
Kes siis autos suitsetab?
Aga salongi ei tohiks küll midagi sattuda, torustik ja ühendused on kõik väljaspool salongi.
Ning lisatud lõhnaaine on nii tugev, et sa tunned seda ammu enne juba piisavalt kui asi ohtliku tasemeni jõuab
|
|
Kommentaarid: 204 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
5 :: |
170 |
|
tagasi üles |
|
|
Hiid
HV Guru
liitunud: 23.03.2002
|
08.01.2020 22:08:31
|
|
|
ma ei ole ühtegi oma autot hooldanud, pole aru ka saanud, et vaja oleks olnud
ühel vist keerasin ise mingi filtri lahti ja puhastasin mingist metalltolmust, mille seal olev magnet kinni oli püüdnud.
_________________ Hapud viinamarjad |
|
Kommentaarid: 645 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
0 :: |
502 |
|
tagasi üles |
|
|
Smati
HV kasutaja
liitunud: 12.12.2006
|
08.01.2020 22:25:50
|
|
|
ykshuntka kirjutas: |
Suitsetate autos vabalt?
Kas sõidukil mingi märge ka küljes peab olema?
Päästjatele vms? |
Enne sisse istumist tuleb end ära maandada, muidu tulekera taga (/s)
|
|
Kommentaarid: 7 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
7 |
|
tagasi üles |
|
|
Skewp
HV kasutaja
liitunud: 04.08.2008
|
09.01.2020 12:39:03
|
|
|
Kasutan igapäevaselt LPG gaasiga RAM 1500. Läbisõit gramm üle 14 250km, siiani kõik sujunud. Mootor 5.7L Hemi 295kW + 8k automaatkast. Paak 114L, mahutab reaalselt ca 95L. Hetkel kokku kulunud 2257,86L gaasi (1184,74€), st ca 15,84l/100km (8,3€/100km). Bensiini 98 kulub keskmiselt lisaks ca 1,06l/100km kohta (käivitamised, lühikesed otsad jne). Kombineeritud kulu seega ca 9,73€/100km. Sõites mingit vahet tunda ei ole, ümberlülitamised toimuvad täiesti märkamatult.
_________________ Täpne 3D skanneerimine | Aerofotod | Aerovideod | |
|
Kommentaarid: 7 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
6 |
|
tagasi üles |
|
|
renx09
HV Guru
liitunud: 28.09.2004
|
09.01.2020 14:32:44
|
|
|
tsitaat: |
Gaasipaakidel (CNG ja LPG) on kasutusiga max 10 a.
LPG paagi keskmine rõhk 10 BAR ja CNG paagis 200 BAR
LPG tarvis on spetsiaalsed toroidsed paagid mis sobituvad tagavararatta pessa (kujult sõõrikud nagu tagavararatas) siis CNG balloonid on suuremad silindrilised (tagavararatta asemele ei mahu, kui ka mahuks siis see gaasi maht oleks väga väike) |
|
|
Kommentaarid: 299 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
1 :: |
240 |
|
tagasi üles |
|
|
Smati
HV kasutaja
liitunud: 12.12.2006
|
09.01.2020 15:25:11
|
|
|
See paigaldamise jutt vist järelpaigaldamise kohta. Sest noh, reaalselt on tagavararatta asemel. Vb läheb kuskile edasi ja tagasi ka, aga tagavararatast pole ja selle asemel on gaasipaak.
|
|
Kommentaarid: 7 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
7 |
|
tagasi üles |
|
|
hardstyler
Kreisi kasutaja
liitunud: 23.03.2006
|
09.01.2020 15:33:57
|
|
|
Mõni aeg tagasi oli üks kaunis Seat Arosa CNG-ga müügis, muidu väga tihti järelpaigaldatud CNG masinaid pakkuda ei ole. Paigaldus kallim ka, arusaadav.
Spoiler
|
|
Kommentaarid: 73 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
57 |
|
tagasi üles |
|
|
mega
HV Guru
liitunud: 12.02.2004
|
09.01.2020 15:53:42
|
|
|
hardstyler kirjutas: |
Mõni aeg tagasi oli üks kaunis Seat Arosa CNG-ga müügis, muidu väga tihti järelpaigaldatud CNG masinaid pakkuda ei ole. Paigaldus kallim ka, arusaadav.
Spoiler
|
See juba rohkem gaasi vedamise auto Pagass ballooni täis
_________________ - censored - |
|
Kommentaarid: 267 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
234 |
|
tagasi üles |
|
|
kaspar737
Kreisi kasutaja
liitunud: 27.11.2012
|
09.01.2020 16:27:05
|
|
|
Skoda/Volkswageni CNG autode paake vahetatakse iga 20a tagant, LPG tavaliselt järelpaigaldatud, oleneb paagi tootjast.
|
|
Kommentaarid: 48 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
46 |
|
tagasi üles |
|
|
Alvaaro
HV Guru
liitunud: 23.01.2005
|
09.01.2020 23:10:35
|
|
|
kaspar737 kirjutas: |
Skoda/Volkswageni CNG autode paake vahetatakse iga 20a tagant, LPG tavaliselt järelpaigaldatud, oleneb paagi tootjast. |
Pigem ikka käiakse iga aasta kontrollis esinduses ja kui midagi silma hakkab siis vahetatakse paak välja.
Hiljuti just ühe volvoga kogemus olemas.
|
|
Kommentaarid: 215 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
3 :: |
181 |
|
tagasi üles |
|
|
|