Avaleht
uus teema   vasta Uudised »  Pressiteated »  Leviv mure jõuluõhtul: Hiinast tellitud odavad kingid ei tule juhenditega ja neid ei osata korrektselt kasutada märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
Tanel
HV Guru
Tanel

liitunud: 30.09.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 18.12.2019 14:27 Leviv mure jõuluõhtul: Hiinast tellitud odavad kingid ei tule juhenditega ja neid ei osata korrektselt kasutada vasta tsitaadiga


Digiajastu probleemid ja mured on jätkuvalt osaks inimeste argielust ning klientide sõnul ei saa probleemide korral lootma jääda enamikele edasimüüjatele. Veelgi suurem probleem on Hiinast tellitud kaubal, mis tuleb ilma juhenditeta ja valmistab jõuluõhtul pettumusi.

Tehnikaseadmete edasimüüjaid on kodumaisel turul hulgaliselt, täpselt nagu kliente, kes tehnikat tarbivad ning aina enam tellitakse pühadeks tehnikat või jõulukinke odavatest Hiina veebipoodidest. Paraku aga pole kõigi inimeste oskused või teadmised tehnika valdkonnas nii suured, et iga mure, probleemi või kasutusjuhendi puudumisel leiaks ise lahenduse. Lisaks on kliendid välja toonud, et kiiret abi pole oodata ka enamikelt edasimüüjatelt.

Elisa Seadmetoe juht Sigrid Ojavee kinnitab, et pühade ja aastavahetuse periood on üks mahukaimaid, sest väga paljud avastavad, et kingitud või kingiks saadud seadme kasutuse ja seadistamisega on probleeme. „Möödunud aastal laekus meile jõuluperioodil massiliselt kõnesid inimestelt, kes on oma tehnikamuredega kimpus. Eriti torkas silma probleem Hiinast tulevate kinkidega, mille kasutusjuhendid on kas võõras keeles või hoopis puuduvad. Sellistel juhtudel kuulame alati kõigi inimeste mured ära ja aitame omapoolse konsultatsiooniga.“

Elisa Seadmetugi on tänavu aidanud ligi viite tuhandet klienti erinevate tehnikaalaste murede, küsimuste ja probleemide korral. Ojavee sõnab, et ampluaa, millega kliendid üldiselt pöörduvad on väga lai. „Ühed huvitavamad olid kindlasti paaril korral õhksoojuspumbaga seotud pöördumised. Sellele järgneks autosse sisseehitatud digiboksiga Elisa teleteenuse toimima saamine. Autode puhul oleme aidanud ka bluetooth rakendusi toimima saada ning telefoni teel nõustanud GPS-jälgijate seadistamisega. Siia võib sekka lisada ka nutika uksekella ja võrguketta seadistamise. Sarnased juhtumid on huvitavad, arendavad ja seetõttu toovad igapäevatöösse huvitavat vaheldust.“

Tänavu on seadmetugi keskmiselt lahendanud ligi pool tuhat pöördumist kuus ja see number on tugevas tõusutrendis. Peamised probleemid, millega seadmetoe poole pöördutakse, on pigem argipäevased. Näiteks andmete varundamine uutesse seadmetesse, helisüsteemide või mängukonsoolide ühendamine ning seadistamine ja erinevad internetiseadistused. „Aina rohkem pöördub Elisa Seadmetoe poole ka teiste operaatorite või ettevõtete kliente, keda me alati ka aitame. Veidi üle kolmandiku kõikidest pöördujatest on teiste ettevõtete kliendid,“ lisab Ojavee.

Näiteks pöördus seadmetoe poole inimene, kes pangas ei saanud seadme tõrke tõttu Smart-ID’d lõpuni seadistada ning pangast anti talle Elisa Seadmetoe number. „Kõige enam oleme meelitatud sellest, et meie konkurendid on mitmel korral usaldanud oma kliendile lahenduse leidmise Elisa Seadmetoe kätte. Nimelt on paaril korral nende tehnilisest toest suunatud klient meie juurde abi otsima. Oleme selle koostöö ja usalduse eest meelitatud ja tänulikud.“

Seadmetoe juhi sõnul on klientide tagasiside olnud positiivne ja neist on olnud palju abi teenuse kujundamisel. „Meie poole pöörduvad enamjaolt inimesed, kes on tehnikakaugemad ning neil pole ühtegi käepärast tuttavat, kes neid aidata saaks näiteks uue arvuti programmide seadistamisel. Tänu nende tagasisidele püüame kujundada teenust täpselt selliseks, mida valdav osa klientidest vajab,“ täpsustab Ojavee.
Kui endal ideed otsa saavad või soovitakse saada kiiret nõu, tasub ühendust võtta Elisa Seadmetoega – sõltumata seadmest või tehnikamurest.

Elisa Seadmetugi on avatud kõigi operaatorite klientidele. Tutvu lähemalt Elisa Seadmetoega aadressil www.elisa.ee/seadmetugi või helista tehnikaga seonduva probleemi korral 900 1919. Kõne hind on 0,5€ minut.

Allikas: www.elisa.ee

_________________
HV valuutakalkulaator
HV kasutajate autode tabel
Kommentaarid: 448 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 11 :: 7 :: 344
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
indrpo
HV Guru

liitunud: 14.11.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 18.12.2019 15:07 vasta tsitaadiga

50 senti minut, pidi ikka luubiga kodulehe üle käima, klient ju otsib infot enamasti sealt.
Telial on selline tasuline tugi ammu olemas, maksab 10€ KUI sa saad sellest kõnest abi.


Link
Kommentaarid: 226 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 202
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
aeropiloot
HV vaatleja
aeropiloot

liitunud: 08.09.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 18.12.2019 16:10 vasta tsitaadiga

indrpo kirjutas:
50 senti minut, pidi ikka luubiga kodulehe üle käima, klient ju otsib infot enamasti sealt.
Telial on selline tasuline tugi ammu olemas, maksab 10€ KUI sa saad sellest kõnest abi.



Peab ikka rämedalt pime olema, et selle teksti jaoks on luupi vaja icon_biggrin.gif
Kommentaarid: 11 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 10
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
indrpo
HV Guru

liitunud: 14.11.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 18.12.2019 16:33 vasta tsitaadiga

aeropiloot kirjutas:
indrpo kirjutas:
50 senti minut, pidi ikka luubiga kodulehe üle käima, klient ju otsib infot enamasti sealt.
Telial on selline tasuline tugi ammu olemas, maksab 10€ KUI sa saad sellest kõnest abi.



Peab ikka rämedalt pime olema, et selle teksti jaoks on luupi vaja icon_biggrin.gif


nii see on, selleks tuli terve kolm lehte alla kerida. Kuna üleval oli helista nupp ilma hinnata, siis alumist helista nuppu mis oli samasugune aga hinnaga, isegi ei vaadanud. lõpuks oli kõige all inforiba kus oli ka hind ikkagi otsides näha.
900 numbritel võiks ikka iga numbri all kiri olla, et tegemist on eritasulise numbriga, mõni neid veel ei erista.
Kommentaarid: 226 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 202
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
aeropiloot
HV vaatleja
aeropiloot

liitunud: 08.09.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 18.12.2019 16:54 vasta tsitaadiga

Saaks aru, et luupi on vaja kui hind on lehele sellisel kujul kirjutatud
Aga täiesti normaalse teksti puhul on küll oma viga kui lehte lõpuni ei loe ja eeldama hakkad. Olen suht kindel, et Teliat samuti ei koti kui mina tingimusi läbi ei loe ja eeldan asju. Aga eks konkurenti tuleb ikka igal võimalusel tümitada icon_rolleyes.gif
Minu jaoks teema lukku icon_cool.gif
Kommentaarid: 11 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 10
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
indrpo
HV Guru

liitunud: 14.11.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 18.12.2019 18:58 vasta tsitaadiga

aeropiloot, aa, selles oli hoopis asi. siis teema lukku muidugi.
minu jaoks pole hind kindlasti probleem, lihtsalt lehte avades oli see esimene asi mida otsida aga viimane mida leida.
Kommentaarid: 226 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 202
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Uudised »  Pressiteated »  Leviv mure jõuluõhtul: Hiinast tellitud odavad kingid ei tule juhenditega ja neid ei osata korrektselt kasutada
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.