Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
Millised rehvid lähevad suveks alla? |
Uued suverehvid |
|
33% |
[ 3 ] |
Vähekasutatud suverehvid |
|
55% |
[ 5 ] |
Viimase lubatud piirini kasutatud suverehvid |
|
11% |
[ 1 ] |
Uued lamellrehvid |
|
0% |
[ 0 ] |
Kasutatud lamellrehvid |
|
0% |
[ 0 ] |
|
hääli kokku : 9 |
|
autor |
sõnum |
|
H_K
Aeg Maha 2n
liitunud: 09.01.2002
|
29.05.2020 10:07:47
|
|
|
Sold OUT kirjutas: |
412 on umbes 10a garages seisnud.mis soovitate teha enne käivitamist? |
Oleneb, kas ainult käivitamiseks või ka sõitmiseks.
Käivitamiseks kontrolliks eelnevalt käsitsi, kas mootor üldse ringi käib, et poleks kuskil midagi kinni paakunud, mis starteriga kävitamisel tükkidena järgi võib anda.
Õli võiks olemas olla, ainult proovimiseks pole vahet kui vana. Proovimiseks ei ole ka jahutusvedeliku olemasolu kriitiline, minutiga midagi veel üle ei kuumene.
Kütus võib olla kõige suurem probleem, kus paak, torustikud, pump, filter vana seisnud setet-kütet täis - kuskil autosaates näinud, et käivituse proovimiseks ühendavad mootori juures kütusevooliku otse värske kütusega pudelisse.
Ainult proovimiseks ei tohiks suurt vahet olla, kas on pliivaba või biolisandiga kütus - nendest tulenevad võimalikud kahjud tekivad "pikemal" kasutamisel.
sõitmiseks on juba rohkem vaja, jahutusvedelik, värskem õhk rehvidesse, pidurid jm
_________________ --------------- |
|
Kommentaarid: 53 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
51 |
|
tagasi üles |
|
|
piraat262
HV veteran
liitunud: 11.01.2006
|
29.05.2020 10:14:41
|
|
|
Suunatulevedelik vaheta kindlasti enne kui midagi lülitama hakkad!
_________________ Kui inimesel on lamba-ajud, on ka kaasaegne meditsiin võimetu! |
|
Kommentaarid: 66 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
3 :: |
60 |
|
tagasi üles |
|
|
yerba
HV Guru
liitunud: 12.11.2003
|
29.05.2020 10:24:40
|
|
|
Sold OUT kirjutas: |
412 on umbes 10a garages seisnud.mis soovitate teha enne käivitamist?
Mis kütust sinna yldse panna võib? Biovaba 98 yldse plahvatab seal mootoris? |
Kütuse osas 95, muidu hakkab ikka väga detoneerima mootor. Isegi kuuma mootori ja sooja ilmaga teinekord 95-ga detoneerib mootor minut paar, enne kui maha rahuneb.
92 oleks muidugi kõikse etem sellele masinale.
Kui on ilusasti hoitud, nö kandiliste esituledega ehk eksportvariant M412, äkki mõtled müügile?
|
|
Kommentaarid: 1142 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
852 |
|
tagasi üles |
|
|
laurx
Aeg maha 30
liitunud: 24.03.2004
|
29.05.2020 10:25:54
|
|
|
Kütte peaks pumba käsihoovaga saama üles pumbata, sellel vist jooksis ka kpte tarterisse kui membraan lekkima hakkas. Piibud maha, tilk õli sisse ehk, flexiny on neid käianud, vasta, mida tema mossel kontrollis ja kuidas.
Esimesel euroaasral taheti kurtnas suvalt küünist peale aetud 89aasta 2140 eest 4500eurot..
_________________ Ketas, ketta, ketast, kettasse, kettas, kettast, kettale, kettal, kettalt, kettaks, kettani, kettana, kettata, kettaga. <--SPIKKER
mõned sülerid, mis hetkel müüa on -> https://www.facebook.com/marketplace/profile/100087345405856/ värskeim loetelu. Ei mingit otsa.ee d. kätte saad asap.
viimati muutis laurx 29.05.2020 10:26:58, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 1102 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
0 :: |
704 |
|
tagasi üles |
|
|
piraat262
HV veteran
liitunud: 11.01.2006
|
29.05.2020 10:26:38
|
|
|
Mis ajast kõrgema oktaanarvuga kütus detoneerima hakkab? Teistpidi ikka.
_________________ Kui inimesel on lamba-ajud, on ka kaasaegne meditsiin võimetu! |
|
Kommentaarid: 66 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
3 :: |
60 |
|
tagasi üles |
|
|
yerba
HV Guru
liitunud: 12.11.2003
|
29.05.2020 10:29:56
|
|
|
piraat262 kirjutas: |
Mis ajast kõrgema oktaanarvuga kütus detoneerima hakkab? Teistpidi ikka. |
Hea küsimus.
Mul 412 sooja mootori ja 95-ga tükk aega veel müdistas kohapeal peale süüte väljakeeramist.
Aga 76 või 92-ga seda muret ei olnud.
|
|
Kommentaarid: 1142 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
852 |
|
tagasi üles |
|
|
Etz
HV Guru
liitunud: 27.01.2005
|
29.05.2020 10:34:27
|
|
|
Klapid pikapeale ära ei põle?
Pliid tänapäeva bensiin ei sisalda...
_________________ ...life is random...so am I...
So, there is a fan. Time to grab your sh*t, gentlemen! |
|
Kommentaarid: 223 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
192 |
|
tagasi üles |
|
|
Sold OUT
no credit
liitunud: 29.07.2002
|
29.05.2020 10:34:57
|
|
|
Ümmarguste tuledega on.
_________________ People have been calling for a month and we've been sold out for a week or so.
|
|
Kommentaarid: 92 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
5 :: |
1 :: |
79 |
|
tagasi üles |
|
|
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
29.05.2020 10:36:20
|
|
|
yerba kirjutas: |
piraat262 kirjutas: |
Mis ajast kõrgema oktaanarvuga kütus detoneerima hakkab? Teistpidi ikka. |
Hea küsimus.
Mul 412 sooja mootori ja 95-ga tükk aega veel müdistas kohapeal peale süüte väljakeeramist.
Aga 76 või 92-ga seda muret ei olnud. |
https://et.wikipedia.org/wiki/H%C3%B5%C3%B5gs%C3%BC%C3%BCde
Mingi audi karpaga r5 mootor jäi mul ka kunagi käima nii
|
|
Kommentaarid: 204 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
5 :: |
170 |
|
tagasi üles |
|
|
NATAS999
HV Guru
liitunud: 02.04.2007
|
29.05.2020 10:42:17
|
|
|
98 ei hakka sul mosses never ever detoneerima/diiseldama. kompressioon selle jaoks liiga madal.
|
|
Kommentaarid: 41 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
39 |
|
tagasi üles |
|
|
Sold OUT
no credit
liitunud: 29.07.2002
|
29.05.2020 10:43:31
|
|
|
No just, kas ta õigel ajal üldse süttib?
_________________ People have been calling for a month and we've been sold out for a week or so.
|
|
Kommentaarid: 92 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
5 :: |
1 :: |
79 |
|
tagasi üles |
|
|
KillFrenzy
HV Guru
liitunud: 05.04.2003
|
29.05.2020 11:16:13
|
|
|
yerba kirjutas: |
piraat262 kirjutas: |
Mis ajast kõrgema oktaanarvuga kütus detoneerima hakkab? Teistpidi ikka. |
Hea küsimus.
Mul 412 sooja mootori ja 95-ga tükk aega veel müdistas kohapeal peale süüte väljakeeramist.
Aga 76 või 92-ga seda muret ei olnud. |
On küll teistpidi. Kõrge otkaanarv põleb väidetavalt natuke aeglasemalt kui madala oktaaniga kütus, seega ideaalis vajaks süüde sättimist.
Aga detoneerima mida küll ei hakka, kõrgem oktaanarv just detonatsiooni vastu ongi.
Sold OUT kirjutas: |
No just, kas ta õigel ajal üldse süttib? |
Miks ei peaks, ega see diisel pole ju. Kütuse süütab süüteküünal.
|
|
Kommentaarid: 149 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
132 |
|
tagasi üles |
|
|
Oliverk
HV veteran
liitunud: 31.12.2003
|
29.05.2020 12:21:46
|
|
|
Uunikumehed kasutavad kõik 98-t. Ära pabla ja kalla sisse.
|
|
Kommentaarid: 26 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
25 |
|
tagasi üles |
|
|
NATAS999
HV Guru
liitunud: 02.04.2007
|
29.05.2020 13:19:12
|
|
|
KillFrenzy kirjutas: |
yerba kirjutas: |
piraat262 kirjutas: |
Mis ajast kõrgema oktaanarvuga kütus detoneerima hakkab? Teistpidi ikka. |
Hea küsimus.
Mul 412 sooja mootori ja 95-ga tükk aega veel müdistas kohapeal peale süüte väljakeeramist.
Aga 76 või 92-ga seda muret ei olnud. |
On küll teistpidi. Kõrge otkaanarv põleb väidetavalt natuke aeglasemalt kui madala oktaaniga kütus, seega ideaalis vajaks süüde sättimist.
Aga detoneerima mida küll ei hakka, kõrgem oktaanarv just detonatsiooni vastu ongi.
Sold OUT kirjutas: |
No just, kas ta õigel ajal üldse süttib? |
Miks ei peaks, ega see diisel pole ju. Kütuse süütab süüteküünal. |
kindel, et see süüde seal üldse nii täpne on, et sättimine midagi oluliselt mõjutab 76 v.s. 98?
|
|
Kommentaarid: 41 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
39 |
|
tagasi üles |
|
|
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
29.05.2020 13:22:05
|
|
|
See süüte regullimine vastavalt oktaanarvule ju mingitel vanematel pillidel lausa tehaselahendus
|
|
Kommentaarid: 204 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
5 :: |
170 |
|
tagasi üles |
|
|
Markos
HV veteran
liitunud: 09.04.2002
|
29.05.2020 13:22:14
|
|
|
Etz kirjutas: |
Klapid pikapeale ära ei põle?
Pliid tänapäeva bensiin ei sisalda... |
Ma võin vähese pliiga kütust tarnida, oktaanarv on 100.
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
2 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
|
KillFrenzy
HV Guru
liitunud: 05.04.2003
|
29.05.2020 13:28:41
|
|
|
Janis kirjutas: |
See süüte regullimine vastavalt oktaanarvule ju mingitel vanematel pillidel lausa tehaselahendus |
Vanematel? Kõikidel ajuga autodel on see alates 80date lõpust.
Detoonerib, järelikult kütus on solk ja keeratakse süüdet tagasihoidlikumaks.
Vanade autode surveaste on madal, et saaks solgiga sõita. Et moodsast kütusest kasu ka oleks, tuleks süüdet sättida.
|
|
Kommentaarid: 149 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
132 |
|
tagasi üles |
|
|
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
29.05.2020 13:38:50
|
|
|
No see jah. Ma pidasin ikka vanakooli lahendust silmas, kus lükkad mingi kangiga vms jagaja ühte asendisse kui kasutad üht kütust ja teise kütuse jaoks teine asend. Olen näinud küll sellist aga üldse ei tule meelde, millel.
C20NE mootoriga calibral näiteks oli kapoti all tehasest mingi switch/plug 98 kasutamiseks.
tsitaat: |
It will slightly alter the ignition timing..
95 RON = approx 7' Before Top Dead Centre
98 RON = approx 10' BTDC |
|
|
Kommentaarid: 204 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
5 :: |
170 |
|
tagasi üles |
|
|
KillFrenzy
HV Guru
liitunud: 05.04.2003
|
29.05.2020 13:39:52
|
|
|
Janis, sellist asja pole näinud
Sõbral oli kalibra, sinna käis mingi tehasekoodiga adapter õhulugeja vahele, mis see tegi ei tea.
_________________ M: SFP Telia GPON võrgu jaoks - 40€ |
|
Kommentaarid: 149 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
132 |
|
tagasi üles |
|
|
Oisu.
HV kasutaja
liitunud: 02.03.2012
|
29.05.2020 15:09:08
|
|
|
Et kõrgema oktaanarvuga bensiinist suuremat powwerit saada, peab surveastet tõstma. Oktaankorrektor on selleks, et mootor ei rikneks.
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
|
piraat262
HV veteran
liitunud: 11.01.2006
|
29.05.2020 18:00:02
|
|
|
Kellelgi homme Tallinnas või lähiümbruses momentvõtmeid on laenata? Vaja 9nm ja 120nm peale keerata. Osta praegu ei tahaks, lõunaosariikides on võtmed olemas aga need ei rända kuidagi see nv pealinna
_________________ Kui inimesel on lamba-ajud, on ka kaasaegne meditsiin võimetu! |
|
Kommentaarid: 66 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
3 :: |
60 |
|
tagasi üles |
|
|
Betamax
HV Guru
liitunud: 29.05.2003
|
29.05.2020 18:08:01
|
|
|
KillFrenzy kirjutas: |
Betamax kirjutas: |
Ma just ostsin uued 16-tollised GoodYearid ju. |
Siis pead sellised omale võtma
Spoiler
|
C3 omad. Pole just kõige kaunimad, aga vähemalt on originaalsemad kui teistel
KillFrenzy kirjutas: |
Ma pigem lihstalt huvipärast vaatasin, et mis ime auto see citröön on, et neid puruks ei sõideta ja ei lammutata, et kasutatuna pole saada. Kindlasti pole ta nii populaarne kui muud margid meil. Osasi lausa tassitakse ju UK'st ainult tükkideks tegemise pärast kohale. |
Ma pigem pidasin silmas kodumaist turgu, kus taoliseid velgi ei liigu. Pole nii häda veel käes, et välismaalt selliseid asju tellida.
|
|
Kommentaarid: 685 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
1 :: |
531 |
|
tagasi üles |
|
|
KillFrenzy
HV Guru
liitunud: 05.04.2003
|
30.05.2020 12:05:12
|
|
|
Uut autot vaja. Universaal ja automaat. Eesnahktoad, adaptiivsed püsikad ja muu tilulilu ei puhu pilli.
B6 passat CNG asenduseks. Ei pea just CNG olema aga diislit pigem ei ostaks. Üle 25k€ ei maksa.
Sirvisin mida pakutakse ja mõned jäid silma. Kuna pole ühegagi nendest sõitnud, on neil peale välimuse üldse erilist vahet? Suurus ka vist kõigil suht sama? Võrreldes B6?
Panen analoogidest a24 lingid.
Leon - uue hind alates 19k€ - https://www.auto24.ee/used/3314550
Golf - uue hind alates 22k€ - https://www.auto24.ee/used/3212604
Ocatvia - uue hind alates 21.5k€ - https://www.auto24.ee/used/3364642
Tehnilise poole pealt suurim vahe on octavia bensupaak 50L vs. teiste 9L.
Uue octavia bensupaagi kohta infot ei leidnud.
Ja keegi uue octaviaga on sõitnud, mis loom see on? Septembrist pakutakse 25k€ eest uut CNG Ocatviat.
|
|
Kommentaarid: 149 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
132 |
|
tagasi üles |
|
|
somnambuul
HV veteran
liitunud: 22.03.2004
|
30.05.2020 12:20:04
|
|
|
Cng Skodal peaks sama 9l bensupaak olema.
|
|
Kommentaarid: 60 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
54 |
|
tagasi üles |
|
|
yerba
HV Guru
liitunud: 12.11.2003
|
30.05.2020 12:22:49
|
|
|
Hiiumaal elades ma selle Octavia 8 liitrise paagi peale väga ei loodaks. Olen selle paagi prooviks tühjaks sõitnud ja sisse läks 8 liitrit ja paar grammi peale...
KillFrenzy kirjutas: |
Uut autot vaja. Universaal ja automaat. Eesnahktoad, adaptiivsed püsikad ja muu tilulilu ei puhu pilli.
B6 passat CNG asenduseks. Ei pea just CNG olema aga diislit pigem ei ostaks. Üle 25k€ ei maksa.
Sirvisin mida pakutakse ja mõned jäid silma. Kuna pole ühegagi nendest sõitnud, on neil peale välimuse üldse erilist vahet? Suurus ka vist kõigil suht sama? Võrreldes B6?
Panen analoogidest a24 lingid.
Leon - uue hind alates 19k€ - https://www.auto24.ee/used/3314550
Golf - uue hind alates 22k€ - https://www.auto24.ee/used/3212604
Ocatvia - uue hind alates 21.5k€ - https://www.auto24.ee/used/3364642
Tehnilise poole pealt suurim vahe on octavia bensupaak 50L vs. teiste 9L.
Uue octavia bensupaagi kohta infot ei leidnud.
Ja keegi uue octaviaga on sõitnud, mis loom see on? Septembrist pakutakse 25k€ eest uut CNG Ocatviat. |
|
|
Kommentaarid: 1142 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
852 |
|
tagasi üles |
|
|
|