Lumehelbekesed. Teie vanaisad-vanaemad sõitsid autodega, millel polnud roolivõimu, peatugesid, talverehve, kliimaseadet, veojõukontrolli, ABS-i, turvakardinaid-patju ja palju muudki. Mingi valemiga said oma sõidud sõidetud ja teie vanemad samuti sigitatud. Sealt edasi läks geenifondiga lappama ja nüüd tulemused siin näha. Niipea, kui pole adaptiivset püsikat, suurt värvilist ekraani, nelivedu, mootor on valet pidi, kaugtuled ei vahetu iseenesest jne, siis:
Spoiler
Nagu uuringud näitavad siis sigimisega tõesti probleemi polnud - tervete spermatosoidide arv seemnevedelikus on viimasel ajal kiires langustrendis.
Euroopa keskmise järgi oli 2 põlve tagasi isegi kuni 2x rohkem elujõulisi "ujujaid" ruumalaühiku kohta.
need on khuulid pillid.. _________________ Ketas, ketta, ketast, kettasse, kettas, kettast, kettale, kettal, kettalt, kettaks, kettani, kettana, kettata, kettaga. <--SPIKKER
mõned sülerid, mis hetkel müüa on -> https://www.facebook.com/marketplace/profile/100087345405856/ värskeim loetelu. Ei mingit otsa.ee d. kätte saad asap. Arve!
Lumehelbekesed. Teie vanaisad-vanaemad sõitsid autodega, millel polnud roolivõimu, peatugesid, talverehve, kliimaseadet, veojõukontrolli, ABS-i, turvakardinaid-patju ja palju muudki. Mingi valemiga said oma sõidud sõidetud ja teie vanemad samuti sigitatud. Sealt edasi läks geenifondiga lappama ja nüüd tulemused siin näha. Niipea, kui pole adaptiivset püsikat, suurt värvilist ekraani, nelivedu, mootor on valet pidi, kaugtuled ei vahetu iseenesest jne, siis:
Spoiler
Nagu uuringud näitavad siis sigimisega tõesti probleemi polnud - tervete spermatosoidide arv seemnevedelikus on viimasel ajal kiires langustrendis.
Euroopa keskmise järgi oli 2 põlve tagasi isegi kuni 2x rohkem elujõulisi "ujujaid" ruumalaühiku kohta.
Jõhkralt läks inimesi kasti, kui arvestada autode arvu teel.
Arvesta nüüd mitut asjaolu:
1) Tihtipeale oli surmav ka avarii juba kiirusel 40-50 km/h
2) Turvarihmad ei olnud kohustuslikud. Enamikel masinatel neid polnudki. Tagaistujatele ka mitte 80ndatel aastatel vene autodel. Ehk siis üle katuse käimine oli tagaistujatele surmalaks tihtipeale.
3) Talverehvidest ei osatud und ka näha
4) Asulas/linnas sees kiirusepiirang 60km/h. Sõideti reipalt 70-80ga.
5) Päevasel ajal põlevad tuled ei olnud kohustuslikud. Praegusel ajal uduse või vihmase ilmaga mõni põlevate tuledeta hall masin vastu tuleb, siis aju liigitab ta automaatselt juba mööbliks, mitte mootorsõidukiks.
Ja ongi tulemus selline, et tänapäeva mõistes keskmine kõks ja laibarodu taga.
viimati muutis yerba 25.02.2021 18:36:54, muudetud 3 korda
Lumehelbekesed. Teie vanaisad-vanaemad sõitsid autodega, millel polnud roolivõimu, peatugesid, talverehve, kliimaseadet, veojõukontrolli, ABS-i, turvakardinaid-patju ja palju muudki. Mingi valemiga said oma sõidud sõidetud ja teie vanemad samuti sigitatud. Sealt edasi läks geenifondiga lappama ja nüüd tulemused siin näha. Niipea, kui pole adaptiivset püsikat, suurt värvilist ekraani, nelivedu, mootor on valet pidi, kaugtuled ei vahetu iseenesest jne, siis:
Spoiler
Nagu uuringud näitavad siis sigimisega tõesti probleemi polnud - tervete spermatosoidide arv seemnevedelikus on viimasel ajal kiires langustrendis.
Euroopa keskmise järgi oli 2 põlve tagasi isegi kuni 2x rohkem elujõulisi "ujujaid" ruumalaühiku kohta.
Jõhkralt läks inimesi kasti, kui arvestada autode arvu teel.
Arvesta nüüd mitut asjaolu:
1) Tihtipeale oli surmav ka avarii juba kiirusel 40-50 km/h
2) Turvarihmad ei olnud kohustuslikud. Enamikel masinatel neid polnudki. Tagaistujatele ka mitte 80ndatel aastatel vene autodel. Ehk siis üle katuse käimine oli tagaistujatele surmalaks tihtipeale.
3) Talverehvidest ei osatud und ka näha
4) Asulas/linnas sees kiirusepiirang 60km/h. Sõideti reipalt 70-80ga.
5) Päevasel ajal põlevad tuled ei olnud kohustuslikud. Praegusel ajal uduse või vihmase ilmaga mõni põlevate tuledeta hall masin vastu tuleb, siis aju liigitab ta automaatselt juba mööbliks, mitte mootorsõidukiks.
Ja ongi tulemus selline, et tänapäeva mõistes keskmine kõks ja laibarodu taga.
See kõik on õige ning teada.
Mu point oli, et igasugused "vanasti polnud mingeid tilu-lilusid (sealhulgas kaasaegset turvavarustust) ja sõideti ning saadi hakkama" jutud pole tõsiselt võetavad - väga tihti lõppesid need "vanakooli kõvade meeste" sõidud surnukuuris.
Mersuvend ei saanud paralleelparkimisega hakkama - üherattaveo režiimile läks tagurdades.
Aga polnud mitte papist poiss. Oli juba nii mõndagi oma silmadega näinud ja kätega teinud: võttis aga pagassist kühvli ja harja ning kraapis kõnniteelt graniidipuru ratta alla.
Täiesti piixus. Elu jooksul igasuguseid suvaronte omanud ja kuidagi on nii läinud, et parklates inimesed suudavad mu auto ümber nii manööverdada, et ei sõida sisse. Jah, mõned peksavad vahest ustega aga vähemalt ei sõida sisse. Nüüd napilt kuu aega on värskelt värvikambrist tulnud "projektikas" käes olnud ja juba mingi anonüümne parkimisgeenius suutis külje nii ära rihtida, et tuleb uuesti värvima minna.
See on suht pikk nimekiri ning siin on tegemist vaid ühe laialt levinud automaatkastiga. _________________ Olen jah muusika suhtes elitaarne sitapea
000 WHILE hangover
001 drink beer
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.