Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
Millised rehvid lähevad suveks alla? |
Uued suverehvid |
|
33% |
[ 3 ] |
Vähekasutatud suverehvid |
|
55% |
[ 5 ] |
Viimase lubatud piirini kasutatud suverehvid |
|
11% |
[ 1 ] |
Uued lamellrehvid |
|
0% |
[ 0 ] |
Kasutatud lamellrehvid |
|
0% |
[ 0 ] |
|
hääli kokku : 9 |
|
autor |
sõnum |
|
metskotkas
HV kasutaja
liitunud: 05.02.2013
|
23.01.2021 05:42:04
|
|
|
Selge.
Võib seda kliimaplokis jooksvat infot usaldada? Hoiad REST + 0 peal mõned sekid, siis tuleb... Tegelt mis seal usaldada, ilmselt ikka õige.
Mida siis vaadata, kust paika timmida? Drosselklapp üle vaadata/puhastada alustuseks? Sellesmõttes käib ilusti. Kõrvaga ei kuule, et nagu halvasti käiks..
Black66 kirjutas: |
metskotkas kirjutas: |
Tühikäigu pöörete osas ootan blacki vastuse ära. Kui see üldse kunagi tuleb |
Pole aega koguaeg seda autoteemat lapata. M113 mootori tühikäigu pöörded võiks olla ikka 650-700. 500 ja tiba peale on ikka selgelt vähe, see on juba mingi väljasuremise eelne staadium sellel mootoril.
Sellepärast pole sul ka laadimist. Ei peagi olema.
Pakiliste küsimuste jaoks on tõesti number profiilis, saab helistada, kirjutada whatsappi või saata sõnumi. Ei pea info saamiseks saatma õllesid, kandma raha või veel midagi. Kui oskan, siis aitan. |
_________________ “We hardly ever realize that we can cut anything out of our lives, anytime, in the blink of an eye.” |
|
Kommentaarid: 33 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
31 |
|
tagasi üles |
|
|
prtv
HV Guru
liitunud: 20.03.2006
|
23.01.2021 08:47:55
|
|
|
Eks DSGl ja dsg puhul on vahed sees ka. Vag Algusaastatel olid suured probleemid just nende kastidega mis pandi nõrgemate bensiinimootorite otsa, seitse kaiku ning märgsidur. Palju väänet need vastu ei võtnud ning õli oli ka tootja poolt mõeldud eluaegseks. Samal ajal 6 käiguga ning kuiva siduriga kastid diiselmootoritel ning suurematel bensukatel samu vigu vastu ei võtnud. Vahetad 60k tagant õli ning hooratas reeglina 200k peal.
_________________ |
|
Kommentaarid: 82 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
1 :: |
73 |
|
tagasi üles |
|
|
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
23.01.2021 08:54:03
|
|
|
maty kirjutas: |
KillFrenzy, no ma ei tea, selline kiiks, et MNT sõiduki taustakontrolli lehel kõik märgid oleksid rohelised/poleks näha korduvaid ÜV-sid, siis ei näe välja nagu tegemist oleks rondiga.
Spoiler
|
Mõnel juhul jälle kahtlane, vaatad et raudselt mustalt läbi aetud.
prtv kirjutas: |
Eks DSGl ja dsg puhul on vahed sees ka. Vag Algusaastatel olid suured probleemid just nende kastidega mis pandi nõrgemate bensiinimootorite otsa, seitse kaiku ning märgsidur. Palju väänet need vastu ei võtnud ning õli oli ka tootja poolt mõeldud eluaegseks. Samal ajal 6 käiguga ning kuiva siduriga kastid diiselmootoritel ning suurematel bensukatel samu vigu vastu ei võtnud. Vahetad 60k tagant õli ning hooratas reeglina 200k peal. |
Sassi ajad, märg kõige parem
Ja esimene 6k oli märgsiduriga, vahepealne 7k oli kuiv
|
|
Kommentaarid: 204 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
5 :: |
170 |
|
tagasi üles |
|
|
Black66
HV Guru
liitunud: 17.11.2005
|
23.01.2021 10:24:27
|
|
|
metskotkas kirjutas: |
Selge.
Võib seda kliimaplokis jooksvat infot usaldada? Hoiad REST + 0 peal mõned sekid, siis tuleb... Tegelt mis seal usaldada, ilmselt ikka õige.
Mida siis vaadata, kust paika timmida? Drosselklapp üle vaadata/puhastada alustuseks? Sellesmõttes käib ilusti. Kõrvaga ei kuule, et nagu halvasti käiks..
|
Kliimaploki kaudu nähtav laadimine on enamvähem õige, otse akult mõõtes testriga võid saada 0,1-0,2V parema tulemuse.
Mida vaadata? alustuseks ikkagi live datat Xentryga, sealt loeb pädev inimene rohkem välja, kui huupi juppe puhastades/vahetades. Pendliga seda autot enam ei remondi väga.
|
|
Kommentaarid: 410 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
1 :: |
343 |
|
tagasi üles |
|
|
prtv
HV Guru
liitunud: 20.03.2006
|
23.01.2021 11:04:13
|
|
|
Janis kirjutas: |
prtv kirjutas: |
Eks DSGl ja dsg puhul on vahed sees ka. Vag Algusaastatel olid suured probleemid just nende kastidega mis pandi nõrgemate bensiinimootorite otsa, seitse kaiku ning märgsidur. Palju väänet need vastu ei võtnud ning õli oli ka tootja poolt mõeldud eluaegseks. Samal ajal 6 käiguga ning kuiva siduriga kastid diiselmootoritel ning suurematel bensukatel samu vigu vastu ei võtnud. Vahetad 60k tagant õli ning hooratas reeglina 200k peal. |
Sassi ajad, märg kõige parem
Ja esimene 6k oli märgsiduriga, vahepealne 7k oli kuiv |
Jah õigus, tagurpidi läks.
7k kuiv DSG - dq200
6k märg dsg - dq250
7k märg dsg - dq500
VAG'idel need kastid enamasti all siis.
DSG üks viga linnaliikluses on ehk see, et esimeselt käigult tahab jube kähku üles vahetada ja kulutab korralikult sellega siduripakki. Lahendus oleks softiga tõsta käiguvahetus ala või siis tiksuvav liikluses manuaalselt hoida käiku sees.
Audi kastide kohta kahjuks ei oska midagi rääkida
|
|
Kommentaarid: 82 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
1 :: |
73 |
|
tagasi üles |
|
|
lightbluefox
HV Guru
liitunud: 30.12.2004
|
23.01.2021 16:32:42
|
|
|
prtv, dq200 puhul hoidsin ka tõsisemates ummikutes manuaalse peal, kütus on odavam kui sidur, aga muidugi samas hea paradoks, ostad automaatkastiga auto ja vahetad ise käike, et mitte kasti kulutada
|
|
Kommentaarid: 45 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
44 |
|
tagasi üles |
|
|
NATAS999
HV Guru
liitunud: 02.04.2007
|
23.01.2021 16:37:00
|
|
|
lightbluefox kirjutas: |
aga muidugi samas hea paradoks, ostad automaatkastiga auto ja vahetad ise käike, et mitte kasti kulutada |
ära valeta automaadiga ei vaheta sa ise midagi.
|
|
Kommentaarid: 41 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
39 |
|
tagasi üles |
|
|
Hiid
HV Guru
liitunud: 23.03.2002
|
23.01.2021 17:31:22
|
|
|
lightbluefox, paned P peale ristil vä?
_________________ Hapud viinamarjad |
|
Kommentaarid: 643 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
0 :: |
501 |
|
tagasi üles |
|
|
lightbluefox
HV Guru
liitunud: 30.12.2004
|
23.01.2021 17:37:38
|
|
|
Semantika DSG ei ole jah automaat per se, aga ostad ikka automaatkasti pähe sest muud siduripedaalivaba lahendust ei pakuta.
Hiid, ega ma metslane ole, auto hold ja auto hoiab end ise paigal.
|
|
Kommentaarid: 45 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
44 |
|
tagasi üles |
|
|
raxz
HV Guru
liitunud: 26.07.2003
|
23.01.2021 18:15:01
|
|
|
prtv kirjutas: |
DSG üks viga linnaliikluses on ehk see, et esimeselt käigult tahab jube kähku üles vahetada ja kulutab korralikult sellega siduripakki. Lahendus oleks softiga tõsta käiguvahetus ala või siis tiksuvav liikluses manuaalselt hoida käiku sees.
Audi kastide kohta kahjuks ei oska midagi rääkida |
Audil on täpselt samamoodi - kui rohkem gaasi anda ei julge, siis vahetab kiirelt teisele. Kui sa kohalt minnes esimesega gaasi ei anna ja teise peale vahetades tallad pedaali põhja, siis Audi mul piirab võimsuse ära, et sidurit ei lõhuks. On tunda, et jõudu pole. Kui sujuvalt agressiivselt sõita, siis on täitsa okei.
|
|
Kommentaarid: 46 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
45 |
|
tagasi üles |
|
|
NATAS999
HV Guru
liitunud: 02.04.2007
|
23.01.2021 18:16:47
|
|
|
lightbluefox kirjutas: |
Semantika DSG ei ole jah automaat per se, aga ostad ikka automaatkasti pähe sest muud siduripedaalivaba lahendust ei pakuta. |
arvuti vahetab, mitte sina. sina vajutad ainult nuppu, kas üles või alla ja siis arvuti teeb selle vahetuse ära, kui ise heaks arvab. või siis ei vaheta, kui arvab, et pole tarvis.
|
|
Kommentaarid: 41 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
39 |
|
tagasi üles |
|
|
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
23.01.2021 18:17:04
|
|
|
Esimene käik tulebki võimalikult kiiresti ära vahetada, see on ainult kohalt liikuma saamiseks.
|
|
Kommentaarid: 204 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
5 :: |
170 |
|
tagasi üles |
|
|
NATAS999
HV Guru
liitunud: 02.04.2007
|
23.01.2021 18:26:44
|
|
|
Janis kirjutas: |
Esimene käik tulebki võimalikult kiiresti ära vahetada, see on ainult kohalt liikuma saamiseks. |
oleneb, kui kiire minekuga on. kui ikka kiireks kisub, siis tasub selle vahetamisega pisut oodata.
|
|
Kommentaarid: 41 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
39 |
|
tagasi üles |
|
|
maty
Kreisi kasutaja
liitunud: 11.07.2009
|
23.01.2021 18:56:17
|
|
|
Käisin kahe autoga TÜV-is, rahakott kergenes ca 80 euri võrra. Peugeot 2008 veojõukontrolli tuluke vilkus kogu aeg. Audiga pole seda täheldanud. TÜV mehed ei leidnud Peugeot 2008-l OBD pesa üles, otsisid igalt poolt. Vist esimest korda nägid seda autot.
Spoiler
|
|
Kommentaarid: 72 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
62 |
|
tagasi üles |
|
|
prtv
HV Guru
liitunud: 20.03.2006
|
23.01.2021 19:02:59
|
|
|
Janis kirjutas: |
Esimene käik tulebki võimalikult kiiresti ära vahetada, see on ainult kohalt liikuma saamiseks. |
Jah, aga kui ummikus tiksudes tänu sellele tuleb sidurivahetus kiiremini ette, siis on kehvasti tegelikult.
lightbluefox kirjutas: |
prtv, dq200 puhul hoidsin ka tõsisemates ummikutes manuaalse peal, kütus on odavam kui sidur, aga muidugi samas hea paradoks, ostad automaatkastiga auto ja vahetad ise käike, et mitte kasti kulutada |
Ja, B6 peal dq250 oli softi saanud, et esimest käiku venitas ikka kõrgemaks, kütust kulus rohkem aga usun et ka järgmine omanik ei pea sidureid kohe vahetama minema tänu sellele. B7 peal ka nüüd dq250 ning mis salata, mõtlen sama teed minna.
|
|
Kommentaarid: 82 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
1 :: |
73 |
|
tagasi üles |
|
|
lightbluefox
HV Guru
liitunud: 30.12.2004
|
23.01.2021 19:37:59
|
|
|
NATAS999, ? DSG-l on manuaalreziim, sõida kasvõi teise käiguga päev otsa, jah kui piirajasse lased siis ta vahetab käigu üles ja kuuendaga jalakäija kiirusega ka sõita ei luba. Nii on ka hea lõõre puhtaks lasta, sõitsingi kildi 4000 pöördega, turbo puhus kogu aeg
|
|
Kommentaarid: 45 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
44 |
|
tagasi üles |
|
|
NATAS999
HV Guru
liitunud: 02.04.2007
|
23.01.2021 20:15:05
|
|
|
lightbluefox kirjutas: |
NATAS999, ? DSG-l on manuaalreziim, sõida kasvõi teise käiguga päev otsa, jah kui piirajasse lased siis ta vahetab käigu üles ja kuuendaga jalakäija kiirusega ka sõita ei luba. Nii on ka hea lõõre puhtaks lasta, sõitsingi kildi 4000 pöördega, turbo puhus kogu aeg |
kirjutasin sama asja ju juht ei osale ise käiguvahetuses, arvuti ise teeb ära asja nii nagu vaja. juht saab ainult arvutile teha ettepaneku ühe võrra kõrgem või madalam käik valida.
|
|
Kommentaarid: 41 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
39 |
|
tagasi üles |
|
|
Betamax
HV Guru
liitunud: 29.05.2003
|
23.01.2021 20:17:45
|
|
|
Isegi mu sidrunil on manuaali variant olemas.
Sellega seoses ka küsimus. Kuidas sellises manuaalirežiimis õige oleks käike vahetada - jalg gaasi pealt maha käigu vahetamise hetkeks või mitte? Proovisin mõlemat varianti ja toimis, aga emb-kumb on kindlalt vale
|
|
Kommentaarid: 685 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
1 :: |
531 |
|
tagasi üles |
|
|
prtv
HV Guru
liitunud: 20.03.2006
|
23.01.2021 21:01:01
|
|
|
Vahet pole
_________________ |
|
Kommentaarid: 82 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
1 :: |
73 |
|
tagasi üles |
|
|
raxz
HV Guru
liitunud: 26.07.2003
|
23.01.2021 21:10:13
|
|
|
Mitte mingit vahet pole. Auto vahetab ju ise käiku nii piirajasse lastes kui ka vabalt veeredes.
|
|
Kommentaarid: 46 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
45 |
|
tagasi üles |
|
|
Betamax
HV Guru
liitunud: 29.05.2003
|
23.01.2021 21:24:28
|
|
|
Selge. Kui näiteks vaja kedagi välja tõmmata, siis automaatkastiga seda ju ei soovitata teha, kui ma väga ei eksi? Samas, kui manuaalrežiimile panna, siis on OK?
|
|
Kommentaarid: 685 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
1 :: |
531 |
|
tagasi üles |
|
|
lightbluefox
HV Guru
liitunud: 30.12.2004
|
23.01.2021 21:33:38
|
|
|
NATAS999, kirjutasid, et arvuti vahetab, ei saa aru mis see siia praegu puutub kuidas tehniliselt käiguvahetus toimib. Ise käikude vahetamise all pidasin silmas ikkagi seda, et on võimalik arvutile öelda mis käiku ma tahan vastavalt plussi või miinuse poole kangi liigutades, ehk tegu oli sinupoolse tähenärimisega valisin ummikus seistes esimese käigu = arvuti lülitas minu sisendi alusel, happy now?
viimati muutis lightbluefox 23.01.2021 21:34:38, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 45 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
44 |
|
tagasi üles |
|
|
Hiid
HV Guru
liitunud: 23.03.2002
|
23.01.2021 21:33:51
|
|
|
automaatkast selleks ajaks manuaaliks ikka ei muutu ju.
Sidurid kärsatad läbi ja siis on vsjoo.
Lehvita abivajajaale kaabut ja ütle, et ei saa aidata
_________________ Hapud viinamarjad |
|
Kommentaarid: 643 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
0 :: |
501 |
|
tagasi üles |
|
|
Look Right
Anna vin
liitunud: 05.02.2007
|
23.01.2021 21:36:41
|
|
|
Mismoodi see teise auto sikutamine siduri läbi kärsatab?
_________________ Ehitusprojektid ja konstruktiivsed lahendused HV kasutajatele soodsamalt
M: Zafira A/Astra G põhjakaitse - 30€ |
|
Kommentaarid: 19 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
18 |
|
tagasi üles |
|
|
Hiid
HV Guru
liitunud: 23.03.2002
|
23.01.2021 21:37:10
|
|
|
libisevad ja kärssab
_________________ Hapud viinamarjad |
|
Kommentaarid: 643 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
0 :: |
501 |
|
tagasi üles |
|
|
|