Avaleht
uus teema   vasta Uudised »  Varia »  Paljusid autosid ootab tuleval aastal karmimate keskkonnanõuete tõttu hinnatõus märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
laurx
HV Guru
laurx

liitunud: 25.03.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 01.01.2020 15:06:28 vasta tsitaadiga

Neid "netist saadud jürisoo pakette " tasub vältida.
_________________
Ketas, ketta, ketast, kettasse, kettas, kettast, kettale, kettal, kettalt, kettaks, kettani, kettana, kettata, kettaga. <--SPIKKER
mõned sülerid, mis hetkel müüa on -> https://www.facebook.com/marketplace/profile/100087345405856/ värskeim loetelu. Ei mingit otsa.ee d. kätte saad asap.
Kommentaarid: 1104 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 0 :: 704
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
NATAS999
HV Guru

liitunud: 02.04.2007




sõnum 04.01.2020 12:25:39 vasta tsitaadiga

Tanel, oled vahest sõites spidokale vaadanud ja mõelnud, et küll oleks ikka jama, kui praegu 250km/h piirang peal oleks? oled käind drage sõitmas sellega? mingid pildid/videod vist kunagi olid? mis seal ma kiirus tuli?
Kommentaarid: 41 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 39
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tanel
HV Guru
Tanel

liitunud: 01.10.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 04.01.2020 12:27:07 vasta tsitaadiga

Eestis pole sellega anyway midagi teha, eks millalgi teeb eurotripi ja proovib ära icon_biggrin.gif Aga jah, suht raske on küll, näed et täiesti vabalt saaks turvaliselt kiiremini kulgeda.
Võimsa masina eeliseks meie teedel pingutamata, rahulik ja vaikne kulgemine legaalsetel kiirustel ja tead, et vajadusel vajutamisel on reserv olemas icon_cool.gif

_________________
HV valuutakalkulaator
Kommentaarid: 461 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 12 :: 7 :: 356
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Reaper
Kreisi kasutaja
Reaper

liitunud: 29.08.2005




sõnum 07.01.2020 17:28:24 vasta tsitaadiga

https://majandus24.postimees.ee/6866417/hinnatousu-hirm-ajas-inimesed-maastureid-ostma
Kommentaarid: 29 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 27
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
kalvis
Kreisi kasutaja

liitunud: 20.10.2009




sõnum 08.01.2020 11:20:16 vasta tsitaadiga

https://majandus24.postimees.ee/6865795/karm-mats-saksa-autotoodang-kukkus-kolinal

Saksa autotööstus on tänu EL rohereeglitele nutuses seisus. Aga sellest ahelast sõltub ka eesti - meile ei tule allhanke tellimusi ja ka eesti tööstustoodang langeb (ei viitsi otsida ühe pangaanalüütiku hoiatus postimehes). See protsess käib juba täna. Kui pole tootmist, hakatakse inimesi koondama. Lõppkokkuvõttes kannatabki selle rohehulluse käes tavaline rahvas.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
d3t
HV Guru
d3t

liitunud: 14.05.2004




sõnum 08.01.2020 13:37:58 vasta tsitaadiga

kalvis, normaalne ju, toodad sitta, siis sööd sitta icon_biggrin.gif
Reaper, jeesus, sa näed aga ei mürista. Nende jaoks on tulevikus kasutatud autod müügil ka, kuna relementatsioon pole piisavalt karm, mis nad pabistavad nüüd oma saastamise võimaluse üle...

_________________
next.Insiders - koht mängijatele ja tehnikahuvilistele toredaks ajaveetmiseks.
PT: Sony XE90 & LG C1 värvi kalibreerimine
Lecktor - 3D printerid ja lisatarvikud, Voron, Prusa jne
Kommentaarid: 85 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 72
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
degreal
HV veteran

liitunud: 07.01.2002




sõnum 08.01.2020 13:56:34 vasta tsitaadiga

A miks see tavaline rahvas siis tossavaid autosid toodab. Tootku midagi loodussäästlikumat.
Kommentaarid: 25 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 23
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Betamax
HV Guru
Betamax

liitunud: 29.05.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 08.01.2020 13:59:11 vasta tsitaadiga

kalvis kirjutas:
https://majandus24.postimees.ee/6865795/karm-mats-saksa-autotoodang-kukkus-kolinal

Saksa autotööstus on tänu EL rohereeglitele nutuses seisus. Aga sellest ahelast sõltub ka eesti - meile ei tule allhanke tellimusi ja ka eesti tööstustoodang langeb (ei viitsi otsida ühe pangaanalüütiku hoiatus postimehes). See protsess käib juba täna. Kui pole tootmist, hakatakse inimesi koondama. Lõppkokkuvõttes kannatabki selle rohehulluse käes tavaline rahvas.

Ei ole "tänu" sellele nutuses seisus. Langus oli juba enne seda muudel põhjustel ja emissioonipiirangud lihtsalt lisavad sellele langusele juurde.
Elektriautode osas võib kõikide tootjate kohta üldiselt öelda, et see on kivi nende endi kapsaaeda. Neil on olnud väga palju aega neid arendada, kuid eelistati lihtsat ja kiiret kasumit.
Ehk siis pole mõtet neid autotootjaid haletseda. Ise tegi.
Kommentaarid: 686 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 532
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Magic
HV Guru
Magic

liitunud: 28.12.2001




sõnum 08.01.2020 14:16:55 vasta tsitaadiga

See CO2 maks esimene õiges suuna asi. Seni toimus mingi veiderdamine. Teeme 1.0-1.4 mootorid, sest teatud lollid arvasid, et tänane raske auto võtab nendega vähem kütet icon_lol.gif
Ok ehk nendele tuleb kasutus teatud hübriidlahenduste juures, aga väheusutav.
//
Ei tea mis selle uue CNG octavia hinnaga tehakse, aga hetkel kaaluks toda.
Kommentaarid: 234 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 200
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
elukaz
HV Guru
elukaz

liitunud: 06.09.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 09.01.2020 11:24:02 vasta tsitaadiga

CNG-st tuleb mingi teistsugune CO2 välja?
_________________
Ma ei saa sellest aru, järelikult on see vale.
Kommentaarid: 176 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 0 :: 143
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Magic
HV Guru
Magic

liitunud: 28.12.2001




sõnum 09.01.2020 11:32:06 vasta tsitaadiga

Täna on need selle kurja näidu lähedased ehk "pealemakse" väiksem. Ise vaatasin tegelikult ainult 100km kulu.
Kommentaarid: 234 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 200
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
napoleon
Unknown virus
napoleon

liitunud: 08.12.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 10.01.2020 16:41:42 vasta tsitaadiga

elukaz, https://www.gaas.ee/arikliendile/cng/
CNG sisaldab biokomponenti mis on 0 emissiooniga kuna tekib bioloogiliste protsesside käigus ehk selle tekkimise/tekitamise käigus võetakse atmosfäärist ära sama palju CO2-e kui pärast põlemisel tekib.
Teoorias võiks teha ka auto, mis sõidab näiteks metanooliga ja kus fossiilset kütust kasutada ei saa, see võiks siis ka kvoodi alt väljas olla, aga ma pole spetsialist ehk ei oska arvata, millised tehnilised probleemid/takistused/nüansid sellise mootori ehitamisega võivad olla.
Kommentaarid: 76 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 59
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
laurx
HV Guru
laurx

liitunud: 25.03.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 10.01.2020 22:36:26 vasta tsitaadiga

autoga tuleb kaasa " samakaaparaat" kuhu paned oma komponendid sisse ning nädala aja pärast saad paaki paar liitrit.

Spoiler Spoiler Spoiler

_________________
Ketas, ketta, ketast, kettasse, kettas, kettast, kettale, kettal, kettalt, kettaks, kettani, kettana, kettata, kettaga. <--SPIKKER
mõned sülerid, mis hetkel müüa on -> https://www.facebook.com/marketplace/profile/100087345405856/ värskeim loetelu. Ei mingit otsa.ee d. kätte saad asap.
Kommentaarid: 1104 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 0 :: 704
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
elukaz
HV Guru
elukaz

liitunud: 06.09.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 18.01.2020 02:45:45 vasta tsitaadiga

napoleon kirjutas:
elukaz, https://www.gaas.ee/arikliendile/cng/
CNG sisaldab biokomponenti mis on 0 emissiooniga kuna tekib bioloogiliste protsesside käigus ehk selle tekkimise/tekitamise käigus võetakse atmosfäärist ära sama palju CO2-e kui pärast põlemisel tekib.
Teoorias võiks teha ka auto, mis sõidab näiteks metanooliga ja kus fossiilset kütust kasutada ei saa, see võiks siis ka kvoodi alt väljas olla, aga ma pole spetsialist ehk ei oska arvata, millised tehnilised probleemid/takistused/nüansid sellise mootori ehitamisega võivad olla.


Kas cng ei olegi maagaas ehk fossiilenergia gaasilisel kujul? Segame rohegaasi sisse on sama hea kui segame biokütust nafta sisse ja on ka nullemissiooniga?

_________________
Ma ei saa sellest aru, järelikult on see vale.
Kommentaarid: 176 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 0 :: 143
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
laurx
HV Guru
laurx

liitunud: 25.03.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 18.01.2020 11:02:55 vasta tsitaadiga

see on paljudel juhtudel kasutu kõrvalprodukt.
_________________
Ketas, ketta, ketast, kettasse, kettas, kettast, kettale, kettal, kettalt, kettaks, kettani, kettana, kettata, kettaga. <--SPIKKER
mõned sülerid, mis hetkel müüa on -> https://www.facebook.com/marketplace/profile/100087345405856/ värskeim loetelu. Ei mingit otsa.ee d. kätte saad asap.
Kommentaarid: 1104 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 0 :: 704
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
kalvis
Kreisi kasutaja

liitunud: 20.10.2009




sõnum 18.01.2020 11:20:13 vasta tsitaadiga

Biogaas on muidu sama asi mis maagaas aga on väiksem erinevus biogaasi kahjuks. Nimelt võib Biogaas sisaldada ka CO2, vett ja muid gaasilisi komponente, seejuures on kütteväärtus halvem.
Kuid trikk seisneb selles, et bussid ja muu mudru ostetakse rohelise toetuse saamise nimel sisse, niikaua kui kontrollperiood kestab tuleb rohegaasi kasutada ja siis edasi on vaba voli maagaasi tankida.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Etz
HV Guru
Etz

liitunud: 27.01.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 18.01.2020 23:25:36 vasta tsitaadiga

Kui massiliselt gaasile kolima hakatakse, küll siis riik ka aktsiise kohendab... icon_wink.gif
_________________
...life is random...so am I...
So, there is a fan. Time to grab your sh*t, gentlemen!
Kommentaarid: 223 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 192
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
salatoimik
HV Guru
salatoimik

liitunud: 08.08.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 19.01.2020 00:31:07 vasta tsitaadiga

Magic kirjutas:
Teeme 1.0-1.4 mootorid, sest teatud lollid arvasid, et tänane raske auto võtab nendega vähem kütet icon_lol.gif
ei võta siis?
Kommentaarid: 39 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 35
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
NATAS999
HV Guru

liitunud: 02.04.2007




sõnum 19.01.2020 00:57:51 vasta tsitaadiga

salatoimik kirjutas:
Magic kirjutas:
Teeme 1.0-1.4 mootorid, sest teatud lollid arvasid, et tänane raske auto võtab nendega vähem kütet icon_lol.gif
ei võta siis?
sama koguse massi liigutamiseks sama kaugele ja sama kiirusega tarvitab sama palju võimsust. kui kütuse põlemine mootoris on ideaalilähedane, siis ei ole suurt vahet väiksel ja suurel mootoril. kui väiksem mootor peab sama võimsuse saavutamiseks rohkem pöördeid tegema, siis võib väiksem mootor isegi rohkem kütust võtta.
Kommentaarid: 41 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 39
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
pistyk
HV veteran
pistyk

liitunud: 11.08.2007



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 19.01.2020 01:06:59 vasta tsitaadiga

Tanel kirjutas:

Võimsa masina eeliseks meie teedel pingutamata, rahulik ja vaikne kulgemine legaalsetel kiirustel ja tead, et vajadusel vajutamisel on reserv olemas icon_cool.gif


Kahjuks need teadjad ei lepi sellega, et on, on ju vaja proovida, ära aja juttu, et mees ostab võimsa auto igaks juhuks.,äkki läheb vaja.

_________________
parem varblane katusel,kui nuga neerus
Kommentaarid: 46 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 45
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
kalvis
Kreisi kasutaja

liitunud: 20.10.2009




sõnum 19.01.2020 11:38:53 vasta tsitaadiga

Kahjuks on poliitikute teadmised autode ökonoomsusest lasteaia tasemel.
Tänapäevastel mootoritel saab turbo, sissepritse ja intelligentse gaasijaotusseadme juhtimisega imet teha nii et 1,4 mootor võib olla samaväärne eelmise sajandi 2,0 sega.
Eelkõige bensumootoritel on probleemne, sest mootor ei saa töötada lahja küttesegu reziimis, mis just on väikestel koormustel ökonoomne. Disladel on siin vallas suur eelis.
Sõltumata kas bensiin või diisel siis on ökonoomseim säte ikkagi kus õhu ja kütuse vahekord oleks 1:1 ideaalses põlemises. Suurematel kiirustel saab esiteks tõsta pöördeid ja saab ka turboga forseerida õhu küttesegu silindrisse rohkem - ideaalsegu täisökonoomsusega võib ka suuremal võimsusel paika jääda.
Omaette teema on suuremal kiirusel õhutakistusest tingitud kaod.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Janis
HV Guru

liitunud: 30.11.2005




sõnum 19.01.2020 11:59:57 vasta tsitaadiga

Misasja, 1:1 vahekorraga ei lähe auto käimagi. Bensiini puhul on see 14,7:1
Ja pigem välditakse ideaalset põlemist et temp liiga kõrgele ei tõuseks
Kommentaarid: 204 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 5 :: 170
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
kalvis
Kreisi kasutaja

liitunud: 20.10.2009




sõnum 19.01.2020 12:20:31 vasta tsitaadiga

Mõeldud oli kütuse segu ideaalset vahekorda mitte kütuse seguvahekorda.
Seejuures mida kõrgem on temperatuur silindris seda parem kasutegur.
Aga nüüd on EL (ja ka USA-s) hakanud liiga head kasutegurit kartma ja Euro6 pole see enam lubatud. Volkswagen sai matsu kätte - tema parendatud soft ei teegi midagi muud kui viib alla temperatuuri silindris ja ühtlasi kaotab auto ökonoomsuses kui ka võimsuses. Aga juhtorganid on rahul
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Janis
HV Guru

liitunud: 30.11.2005




sõnum 19.01.2020 12:46:18 vasta tsitaadiga

Asi ei ole selles, et head kasutegurit kardetakse. Madalama tempiga, mida aitab saavutada EGR näiteks, tekib vähem NOx. Ju siis varem selle peale nii palju ei mõeldud, et nüüd veelgi rohkem karmistatakse emissiooninõudeid.
Lisaks veel kõrgem temp kulutab ka rohkem mootori komponente.
Ja EGR on ammuilma kasutusel enne EURO6.
Kommentaarid: 204 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 5 :: 170
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
elukaz
HV Guru
elukaz

liitunud: 06.09.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 19.01.2020 13:21:32 vasta tsitaadiga

Kas see on mingi kõrvalmõju et uuemad igast normidega diislid haisevad nii et hing jääb kinni? Vanakooli toss on selle kõrval nagu sõõm värsket õhku.
_________________
Ma ei saa sellest aru, järelikult on see vale.
Kommentaarid: 176 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 0 :: 143
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Uudised »  Varia »  Paljusid autosid ootab tuleval aastal karmimate keskkonnanõuete tõttu hinnatõus mine lehele eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.