Avaleht
uus teema   vasta Uudised »  Pressiteated »  Elisa teavitab nüüd headest uudistest klienti otse märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
Tanel
HV Guru
Tanel

liitunud: 01.10.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 26.10.2019 08:36:56 Elisa teavitab nüüd headest uudistest klienti otse vasta tsitaadiga


PRESSITEADE - Alates oktoobrist teavitab Elisa oma kliente otse, kui nende piirkonnas on tehtud leviarendustöid, mis toovad kaasa parema teenusekvaliteedi.

Kui üldjuhul teavitavad ettevõtted oma kliente riketest, katkestustest või andmeleketest, siis Elisa astub sammu positiivsuse suunas ning asub kliente teavitama hoopis vastupidistest uudistest. Alates oktoobrist annab Elisa klientidele teada, kui nende piirkonnas on leviarendustöid tehtud ja seetõttu võiks nende teenusekvaliteet paremaks muutuda.

„Oleme varem klientidele teada andnud, kui meie teenuses peaks esinema tõrkeid või katkestusi, et kliendid teaksid sellega arvestada. Tihti on aga vastupidised muutused jäänud klientide poolt märkamata, sest meie teenuste hea kvaliteet on iseenesest mõistetav. See võib aga kaasa tuua olukorra, kus mõni oluline uuendus jääb kliendi poolt märkamata,“ sõnab Elisa telekomiteenuste valdkonna juht Mailiis Ploomann.

Edaspidi saavad kliendid teada olulistest mobiilsidevõrgu uuendustest otse e-maili teel ning sellele lisaks ka nippe, kuidas ise teenuse kvaliteeti parandada. „Võib tunduda küll pisike asi, kuid väga suure mõjuga on kodus internetiruuteri asukoht. Seega juhendame ka kliente pöörama sellele rohkem tähelepanu. Ruuterit ei tasu peita trepi alla kappi, vaid see peab asuma kohas, kus oleks väliskeskkonna ja ruuteri vahel kõige vähem takistusi ning Wi-Fi saaks levida erinevatesse tubadesse,“ tuletab Ploomann meelde.

Kui seade on õiges kohas, tuleks vaadata üle ka see, millal on seade ostetud ning kas see on kliendi kodu jaoks parim lahendus. Parim seade koduseks mobiilse interneti kasutamiseks on Huawei 4G väliruuter, mis koosneb kahest osast: väli- ja siseseadmest. Koonusekujuline väliseade püüab levi igast suunast ning võrgukaabli kaudu on võimalik piltlikult öeldes levi õuest tuppa tuua ilma, et ehitusmaterjalid takistuseks oleks.

Allikas: www.elisa.ee

_________________
HV valuutakalkulaator
Kommentaarid: 461 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 12 :: 7 :: 356
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Dirty Harry
HV Guru

liitunud: 05.09.2002




sõnum 26.10.2019 10:31:44 vasta tsitaadiga

Päris hea JOKK - nimetame spämmi ümber "headest uudistest teavitamiseks".
Kommentaarid: 178 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 144
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Forgotten
HV kasutaja

liitunud: 12.07.2004




sõnum 26.10.2019 13:38:44 vasta tsitaadiga

Baeskades kirjutas:
Päris hea JOKK - nimetame spämmi ümber "headest uudistest teavitamiseks".


Sama stiil nagu Elisa keegi tahab sind õnnelikuks teha kirjad, kus pakutakse järelmaksuga asju. icon_lol.gif
Kommentaarid: 5 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 4
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Outenter
HV kasutaja

liitunud: 06.11.2001




sõnum 27.10.2019 11:49:28 vasta tsitaadiga

Kas on tõesti Elisal teenuse kvaliteediga asjad nii halvasti, et igat pisiasja peab serveerima suuremat sorti töövõiduna?
Samas, olles kokkupuutunud Elisa olematu teadmistepagasiga "spetsialistidega", kahtlustan, et nende nõuanded on kas irrelevantsed või lihtsalt puhas müügi spamm.

Nende teenuse pakkumisest hea näide millega olen viimase 2 aasta jooksul 3 korda kokku puutunud:
Klient võtab 4G ühenduse kontorisse, avaliku staatilise IPga ja oma routeriga. Ühendus töötab, seest välja pääseb aga interneti poolt routerile ligi ei pääse.
Kõne klienditeenindusse - seal väidetakse, et nende poolt mingit piirangut pole ja nagu nõiaväel 20min pärast tõesti enam väljaspoolt ligipääsuks piirangut pole. Ehk siis klienditeenindajad seal majas lihtsalt valetavad.
Kommentaarid: 8 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 8
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Uudised »  Pressiteated »  Elisa teavitab nüüd headest uudistest klienti otse
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.