cp2077 auto katusel on kas ultra või psycho ssr. cyberpunkis on see mingil põhjusel korralikult mürane.
wdlis mingis tänavapildis läikivate autode peal olnuks vahe vist ka liiga selgelt näha. _________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Armas võrdlus video. Selle video tegija läheb kohe mustalisti. Oleks ta püüdnud mõlemale poolele ausat võrdlust teha oleks seal antud hetke parim RT mäng Control ka sees olnud.
Vihkan selliseid tegijaid kes üritavad enda teooria kasuks otsitud pooltõdedega oma vaatajate arvamust mõjutada.
CPi-s sai asfaldi peegelduste järgi suht lihsalt aru. Arvestades , et ma olen CP-d nõus kuskil 30 fps-i lähedal mängima et RT sees hoida , siis ilmselt mingi vahe ikka on. Lihtsalt niisama lõbu pärast ma oma FPS-i ei tankiks.
Nii, et kuna üks mäng on puudu pole tegu ausa võrdlusega? Huvitav loogika. Kas sa rakendad sama loogikat ka graafikakaardi ülevaadete puhul? Et kui üks mäng mida sa näha tahad on sealt puudu, siis järelikult pole tegu ausa võrdlusega ja ülevaate tegija on "pooltõdedega mõjutaja"?
Kui control oleks olnud siis võibolla oleksid öelnud, et miks minecrafti pole vms. Või siis oleks olnud argument, et miks liikuv pilt on mitte staatiline.
Kui ta tõesti oleks tahtnud kallutatud pilti ette anda oleks ta pidanud valima Sottr, Metro ja veel mõne kus on raske vahet näha. Mitte CP, Metro ja WDL.
Youtuberite ainuke krediit on usaldatavus. Kui sa näed , et nad mingis olukorras trikitama hakkavad, siis ei saa sa kunagi kindel olla et nad seda ta järgmine kord ei tee. Ma isiklikult ei viitsi igasse teemasse detailideni süveneda ,et ma aru saaks kui mulle iba aetakse.
Oleks need 3 valitud mängu olnud Control,Minecraft ja quake2 RTX oleks üsna lihne aru saada milline variant RT-d kasutab.
Kõik kes vähegi asjal silma peal on hoidnud teavad suurepäraselt kui RT on korralikult tehtud , siis saab vahest aru. Kui RT on kiiruga juurde pandud ja kasutatud on ainult 1-e elementi on vahest raske aru saada.
Arvestades, et meile on 30 aastat võlts varje ja peegeldusi ette söödetud suhtub mänguri aju nendesse suht toleranselt ja ei hakka kohe karjuma kui miskit ekraanil valesti on.
SirAskAlot, Nagu ma ennist ütlesin. Kui ta oleks tahtnud, siis ta oleks võinud valida spetsiaalsed stseenid kindlatest mängudest ja näidata RT täiesti mõttetuna.
Sinu valiku: control, q2 ja minecraft puhul oleks teine äärmus ja näitaks best case, kuna kaks mängu on täielikult path traced. Kas sa ei tunne ise, et see oleks samuti ebaausa pildi loomine?
Selles osas ma olen nõus, et raster tehnoloogia on muutunud nii heaks, et kohati petab täiesti ära nii et ei saa aru kas see on raster või RT.
Samas minu arvamus on ka pikka aega olnud see, et mängude realismi ei mõjuta enam niivõrd graafilised efektid ekraanil kuivõrd ajast mahajäänud animatsioon ja füüsika. Jah on muidugi positiivseid erandeid aga see tähendab tavaliselt kallist ja aeganõudvat mocapi ja devide poolt lisatööd. Kasutatakse ikka mängudes kus on story videod vahel a'la uncharted vms. Veel üks nõrk koht on AI.
Kummastav on see, et meil on tehnoloogia mis võtab sajand vana mustvalge 10fps video ja teeb sellest värvilise 4K 60fps video, programmid teevad ära male jms tšempionidele aga mängudes on AI ikka loll nagu lauajalg.
Pigem on isegi taandareng toimunud kus arendajad on ressursi suunanud maailma suurusesse ja graafikase. Pole meil Crysises olnud lõhutavaid puid või isegi Far Cry's olnud maapinna deformatsiooni või tule levimist. GTA V ja CP2077 võrdlus oli veel eriti valus uuema mängu jaoks.
Muidugi ma ei eelda, et jätame nüüd kümneks aastaks graafika seisma ja keskendume ainult animatsioonidele, füüsikale ja AI-le. Kõik peab ikka edasi arenema. Ka graafika. Lihtsalt tuleks järgi aidata need vaeslapse rolli jäetud asjad.
Nagu ma ennist ütlesin. Kui ta oleks tahtnud, siis ta oleks võinud valida spetsiaalsed stseenid kindlatest mängudest ja näidata RT täiesti mõttetuna.
Sinu valiku: control, q2 ja minecraft puhul oleks teine äärmus ja näitaks best case, kuna kaks mängu on täielikult path traced. Kas sa ei tunne ise, et see oleks samuti ebaausa pildi loomine?
Kõik oleneb mida väita. Kui ta oleks väinud , et RT-d on osades mängudes raske märgata oleks ta video asjakohane olnud. Kuna ta väitis et kogu RT on tegelikult jama ja otsis selle tõestuseks, mitte just kõige objektiivsemad näited, siis üritas ta minu arvates vaatajaid teadlikult oma arvamuse suunas mõjutada.
Olgem ausad teinekord võib see vahe ekraanil tõesti ainult pooltooni olla ja siis oleneb juba inimesest endast. Kui ta aju suudab selle pooltooni erinevuse ära eristada siis tundub RT pilt loomulikum. Kui ei suuda siis ... kes see loll hakkab mingi pooltooni pärast oma FPS-i tankima ?
Näitena võin ma tuua monitoride valge värvi. Minu jaoks on pilt täiesti ok ja siis tuleb mingi tuttav kes ütleb .´. Kutt su monitor pingutab sinise värviga üle ja see pole loomulik valge.
Oot oot, et siis Cyperpunk 2077 polegi ülim RT showacase? Jäänud mulje just vastupidi, igakord kui olen mina öelnud, et see ei näe üldse RT mõttes hea välja, siis trobikond RT fanaatikuid hüppab peale odadega.
See enam tõestab väidet, et RT on gimmick kuna sa kunagi ei tea mis kvaliteediga sa selle RT saad. CP2077's langeb ju perf mingi 2.5x vähemalt kui RT featuurid sisse lülitada, kui need midagi ei anna siis miks seda hypeda ja üldse kasutada.
Nüüd siis senised RT fanatid väidavad äkki vastupidist, et väga halb näide selle mängu puhul kui RT'd esile tõsta?
See automaatselt siis tähendab, et Control on siis üks ja ainuke RT mäng, mis näitab kui hea RT on? 1 mäng pea 3 aasta peale!!! ?
Aga millegipärast taotakse RT trummi koos Nvidia PR'ga edasi, nagu kauaoodatud Jeesuse teine tulemine oleks käsil.
Mujaoks ka üpris arusaamatu suhtumine, et CP ei sobi ja Control peab just 100% sees olema. Jah, VÕIKS olla ka see sees, ent, miks seda ei lisatud, võiks netiajastul inimese enda käest küsida. Samas järeldused sellest tõenäoliselt ju ikkagi ei muutu?
Mänge on käputäis ja üpris väike efekt tuleb tohutu FPS-kaotusega. _________________
tl;dw - analüüs kuidas RT pilti loomulikumaks teeb erinevates kohtades mängus.
Lõpus lause, et RT PC peal teeb Alexi arvates mängu väljanägemise hoopis teiseks (22:29).
_________________ Foorumis on ühe lolli kohta kümme tarka, nii et jõud on enam-vähem võrdsed.™
Vaadates neid kehkenpükse kes kargavad üles-alla ja röögivad täiest kõrist, et RT on parim asi hetkel üldse meenub kangesti esimeste 3D mängude tulek.
RT on kahtlema hea asi aga seda alles siis kui videokaardid veel paar põlvkonda "küpsevad". Hetkel pole keskmises hinnaklassis olevad kaardid selleks veel päriselt valmis (või on valmis tasemel mis meenutab jällegi esimesi 3D mänge) ja tegelikult pole veel ka mänge mis seda toetaksid.
FanBoyd muidugi ei väsi kordamast kui ilusaks see asjad teeb aga reaalsuses on see niivõrd väike osa üldisest muljest, et tegelikult läheb see suuremas osas kaduma kui mäng ise on juhtumisi kaasahaarav. Igavates mängudes ilmselt annab see silmailu ennast rohkem tunda. _________________ I was an ateist, until I realized - I am a God
Outenter, vaata nüüd üle mõne üles-alla kargaja ja röökija juttu, kes vahet pidamata plämisevad, et rt on täis mõttetu ja pole kunagi vaja. pole tähtis, kas see praegu hea välja näeb, tulevikus on kõik mängud rt peale tehtud, nagu praegu on kõik 3D. need, kes rt maha teevad siin praegu, mingu mängigu pongi vms. värvid ja 3d ei anna ju graafikale mitte midagi juurde. super mario ja crysie vahel peab graafika erinevusi mikroskoobiga taga ajama.
NATAS999, keegi pole väitnud et poleks tulevikuteema. Aga tulevikuteema see ongi. 2060rtx teeb CP77 tervelt 5FPS. Tulevikukindlus ja elamus missugune. Samuti jääb rtx3070 2080ti alla CP77. Kui uusimad kaardid jäävad eelmisele põlvkonnale jalgu, hoolimata 200% rt perfist ja lisatud 2x cuda coredest, siis mis tänapäeva perfist, rääkimata tulevikukindlusest me räägime.
Hetke seisuga ongi täpselt 2 mängu, mis rt mõningast kasu lõikavad: control ja cp77.
Katsetamiseks võib ju rt CP77 kunagi sisse lükata, aga 1440p ja ultra jääb raud ikka veel lahjaks hetkel.(keskklass 500-600€ msrp).
Ja muud graafikat pole mõtet ka maha kakkuda, et ainult peegeldusi nautida...
Outenter, vaata nüüd üle mõne üles-alla kargaja ja röökija juttu, kes vahet pidamata plämisevad, et rt on täis mõttetu ja pole kunagi vaja. pole tähtis, kas see praegu hea välja näeb, tulevikus on kõik mängud rt peale tehtud, nagu praegu on kõik 3D. need, kes rt maha teevad siin praegu, mingu mängigu pongi vms. värvid ja 3d ei anna ju graafikale mitte midagi juurde. super mario ja crysie vahel peab graafika erinevusi mikroskoobiga taga ajama.
Tõesti sa võrdled Pongi Crysisega või? Kui tahad sarkastiline targutaja olla siis mõtle midagi paremat võrdluseks välja. Hale feil....
Pongist Crysise graafikani on valgusaasta ja see paistab välja ka pimedale.
Crysis remastered kus RT on sees .... pole sisuliselt seda vahet tava Crysisega üldse, va perfi kukkumine veelgi
Oot oot, et siis Cyperpunk 2077 polegi ülim RT showacase? Jäänud mulje just vastupidi, igakord kui olen mina öelnud, et see ei näe üldse RT mõttes hea välja, siis trobikond RT fanaatikuid hüppab peale odadega.
See enam tõestab väidet, et RT on gimmick kuna sa kunagi ei tea mis kvaliteediga sa selle RT saad. CP2077's langeb ju perf mingi 2.5x vähemalt kui RT featuurid sisse lülitada, kui need midagi ei anna siis miks seda hypeda ja üldse kasutada.
Nüüd siis senised RT fanatid väidavad äkki vastupidist, et väga halb näide selle mängu puhul kui RT'd esile tõsta?
See automaatselt siis tähendab, et Control on siis üks ja ainuke RT mäng, mis näitab kui hea RT on? 1 mäng pea 3 aasta peale!!! ?
Aga millegipärast taotakse RT trummi koos Nvidia PR'ga edasi, nagu kauaoodatud Jeesuse teine tulemine oleks käsil.
1. Control-i RT on paremini tehtud. Kuna jutt käis kogu RT võrdlusest , siis pole oluline kas antud hetke parim mäng on tehtud 5-10 aastat tagasi.
2. Kus kohast sa selle CP2077 RT perfi languseks 2,5x võtad? Kui see sinu arvuti peal koguaeg selliseid numbreid näitab , siis peaksid windowsi reinstallist alustama. Kui mäng korralikult seadistada jääb mõju 100% kanti. Keskmine tuleks ilmselt alla 100%.
3. Mine vaata see DF CP2077 RT-d selgitav video nüüd uuesti üle. Seal on suurepäraselt ära seletatud mida tehnoloogia teeb ja mis erinevused tulevad kui RT sisse lülitada. Minu jaoks on selline vahe 100% perfi kaotust väärt. Sinu jaoks võibolla pole, aga kui sa tahad väita, et RT ei tee pilti loomulikumaks , siis oleks sul viimane aeg omale prillid muretseda.
4. Enamus RT-ga tehtud mängud ei ole online shooterid kus FPS on oluline. Üsna paljud inimesed mängivad mängu sisu pärast ja neile on suva kui hästi nad saavad mängus midagi sihtida ja et nad ei mängi kõige raskemal tasemel. Sellistele inimestele on 40fps loomuliku pildiga palju meeldivam kui 144 fps mille saavutamiseks pead sa näiteks CP-s minema veel tavagraafikat mahakeerama.
Ma võtan teema üsna lihtsalt kokku. Kas see on tõetsti nii imelik kui inimestele meeldib mängida mängu kus klaas näeb välja nagu klaas? Kas me oleme selle pärast mingid Nvidia PR ohvrid või me oleme äkki inimesed, kes tahavad arvutis päriselule võimalikult ligilähedast pilti näha?
1. Control-i RT on paremini tehtud. Kuna jutt käis kogu RT võrdlusest , siis pole oluline kas antud hetke parim mäng on tehtud 5-10 aastat tagasi.
Seega CP2077 ei tohi tuua võrdluseks kas RT paistab välja või mitte? Kokkuvõttes sinu jutu järgi ongi ainuke mäng Control, kus RT on edukalt tehtud ja pole qimmick loe "tasub ära"?
SirAskAlot kirjutas:
2. Kus kohast sa selle CP2077 RT perfi languseks 2,5x võtad? Kui see sinu arvuti peal koguaeg selliseid numbreid näitab , siis peaksid windowsi reinstallist alustama. Kui mäng korralikult seadistada jääb mõju 100% kanti. Keskmine tuleks ilmselt alla 100%.
See 2.5x siis tähendab 150% perfi'st (2.5x rohkem tavaliselt tähendab 150%), kuid seda paneb tähele rohkem 8GB ja 6GB ram'ste kaartidega. Võibolla 10+GB ja ülesse on see jah rohkem 100% kanti.
SirAskAlot kirjutas:
3. Mine vaata see DF CP2077 RT-d selgitav video nüüd uuesti üle. Seal on suurepäraselt ära seletatud mida tehnoloogia teeb ja mis erinevused tulevad kui RT sisse lülitada. Minu jaoks on selline vahe 100% perfi kaotust väärt. Sinu jaoks võibolla pole, aga kui sa tahad väita, et RT ei tee pilti loomulikumaks , siis oleks sul viimane aeg omale prillid muretseda.
Ta teeb selle loomulikumaks mingites oludes, kuid mitte alati.
Spoiler
Konkreetse pildi näitel ei paneks valdav enamus seda muutust mängus tähelegi, kui keegi sinu teadmata lükkaks selle RT välja. Staatilisi screenshote on jah hea võrrelda, kuid isegi siin nagu näha on kohati ikka väga triviaalne see muutus.
Kui liigud mängus sees ja kiiresti, siis ei märkagi neid erinevusi selliselt.
Ning lisaks, kui päeval sõidad autoga ringi siis pidevalt autod sillerdavad ebaloomulikult valguse käes või vilguvad, keeruline seletada mida mõtlen... Pole kordagi elus sellist asja ise autoga sõites märganud seega, kus see "loomulikkus" siin on?
SirAskAlot kirjutas:
4. Enamus RT-ga tehtud mängud ei ole online shooterid kus FPS on oluline. Üsna paljud inimesed mängivad mängu sisu pärast ja neile on suva kui hästi nad saavad mängus midagi sihtida ja et nad ei mängi kõige raskemal tasemel. Sellistele inimestele on 40fps loomuliku pildiga palju meeldivam kui 144 fps mille saavutamiseks pead sa näiteks CP-s minema veel tavagraafikat mahakeerama.
Minu alltime lemmik mäng on endiselt MassEffect 1. Graafika oli suht piix, isegi selle aja kohta. Didn't care. Ei reklaamitud kordagi seda mängu kui mingit next-gen graafikamängu.
CP2077'ga oli teine lugu.
SirAskAlot kirjutas:
Ma võtan teema üsna lihtsalt kokku. Kas see on tõetsti nii imelik kui inimestele meeldib mängida mängu kus klaas näeb välja nagu klaas? Kas me oleme selle pärast mingid Nvidia PR ohvrid või me oleme äkki inimesed, kes tahavad arvutis päriselule võimalikult ligilähedast pilti näha?
Imelikku ei ole selles midagi. Me kõik tahame võimalikult life-like graafikat arvutimängudest.
Lihtsalt kui öeldakse praegu, et RT on mass ready ja visuaalselt niipalju parem kui heade tekstuuridega rasteriseeritud mäng... ei saa mina kahjuks nõustuda.
See DF video oli ikka küll suht RT otsimine . Vaatasin enamus võrdlusi seal videos olid sellised, et vahe on olematu. Just nagu üleval toodud hiina laternate vms asi.
Varjude osas nägi hoopis straight up halvem välja kohati.
Parim näide oli selle restorani vms klaasaknad. Jah seal oli sellest kasu kuigi kahtlane oli, et klaas oli tuttuus nagu keegi oleks seda just poleerinud
See Control kah just ideaalne pole. Nt verelombid põrandal nagu peeglid. Veri pole vesi ja ei peegelda niimoodi. Lisaks hakkab kehast väljas kohe hüübima.
Vaatasin ära ka GN DLSS võrdluse. Vaadates seda, siis kõik peale Quality sätte on vähemalt CP2077-s küll straight up kehvem kui native reso.
Seega CP2077-s on minu meelest võrldluste põhjal parim kombo RT reflections+quality dlss kui tahata tingimata RT jooksutada minimaalse perf kao ja silmailu tõusuga. Midagi muud pole eriti mõtet jooksutada, kuna perf kadu on suurem ja visuaalselt on raske erinevust märgata või siis on pilt straight up kehvem dlss performance jms mode's.
Pigem üllatas DF videot vaadates see, kui head efektid olid juba RT sisse lülitamata. Ehk siis eelpaigutatud valgus,varjud ja mingil määral ka peegeldused.
Jätkuvalt tahaks RT-d pigem näha vanemates remaster vms versioonides kus vahe oleks öö ja päev.
Uutes mängudes on raster efektid juba nii head, et petab enamus inimesi ära.
3. Mine vaata see DF CP2077 RT-d selgitav video nüüd uuesti üle. Seal on suurepäraselt ära seletatud mida tehnoloogia teeb ja mis erinevused tulevad kui RT sisse lülitada. Minu jaoks on selline vahe 100% perfi kaotust väärt. Sinu jaoks võibolla pole, aga kui sa tahad väita, et RT ei tee pilti loomulikumaks , siis oleks sul viimane aeg omale prillid muretseda.
Ta teeb selle loomulikumaks mingites oludes, kuid mitte alati.
Spoiler
Konkreetse pildi näitel ei paneks valdav enamus seda muutust mängus tähelegi, kui keegi sinu teadmata lükkaks selle RT välja. Staatilisi screenshote on jah hea võrrelda, kuid isegi siin nagu näha on kohati ikka väga triviaalne see muutus.
Kui liigud mängus sees ja kiiresti, siis ei märkagi neid erinevusi selliselt.
Ning lisaks, kui päeval sõidad autoga ringi siis pidevalt autod sillerdavad ebaloomulikult valguse käes või vilguvad, keeruline seletada mida mõtlen... Pole kordagi elus sellist asja ise autoga sõites märganud seega, kus see "loomulikkus" siin on?
[
Kui need autod mitte midagi ei peegelda on kindlasti loomulikum ? Mine mõnda autosalongi ja vaata kuidas puhtad autod välja näevad.
CP2077 ei saa isegi väita, et selline asi pole võimalik. 2040 leiutas mingi tüüp autovärvi mis ei määrdu ja kõik autod näevad välja nagu salongist tulles.
Nüüd see eelpool näide. Seal on suht selgelt näha kuidas valgus võiks tegelikult peegelduda. Isegi kui sa eitad , et vahe on oluline , siis graafika võrdlus on tihti suurendatud pildi pikslite võrdlus mida tavaolkorras oleks suhteliselt raske märgata. Mille poolest see RT nii erline on , et selle kohta selline meetod järsku enam ei kõlba ja oluline on ainult subjektiivne arvamus? Siin pole vaja isegi pilti suurendada, et erinevusi näha.
Muusikaga on ka nii , et mõnele subjektile tudub et ta on Georg Ots , aga tegelt laulab valesti. Mõni on veel selline, et kui talle seda viisakalt mainida , siis pasundab veel kõvemini ja peksab ruskiaga rinda, et tema laulab kõige paremini.
SirAskAlot, SSR peegeldusel autodel on juba üsna head. Muidugi need pole pixel perfect nagu RT omad aga kas peavad olema?
Tegu pole automänguga ju kus 100% ajast on sul autol olevad peegeldused ees.
Samas nagu ma eespool ütlesin paistavad peegeldusel olevad parim RT efekt selles mängus mida on raster tehnoloogiaga kõige raskem kopeerida.
Kui need autod mitte midagi ei peegelda on kindlasti loomulikum ? Mine mõnda autosalongi ja vaata kuidas puhtad autod välja näevad.
CP2077 ei saa isegi väita, et selline asi pole võimalik. 2040 leiutas mingi tüüp autovärvi mis ei määrdu ja kõik autod näevad välja nagu salongist tulles.
Nüüd see eelpool näide. Seal on suht selgelt näha kuidas valgus võiks tegelikult peegelduda. Isegi kui sa eitad , et vahe on oluline , siis graafika võrdlus on tihti suurendatud pildi pikslite võrdlus mida tavaolkorras oleks suhteliselt raske märgata. Mille poolest see RT nii erline on , et selle kohta selline meetod järsku enam ei kõlba ja oluline on ainult subjektiivne arvamus? Siin pole vaja isegi pilti suurendada, et erinevusi näha.
Muusikaga on ka nii , et mõnele subjektile tudub et ta on Georg Ots , aga tegelt laulab valesti. Mõni on veel selline, et kui talle seda viisakalt mainida , siis pasundab veel kõvemini ja peksab ruskiaga rinda, et tema laulab kõige paremini.
Ma ei mõtle autode peegeldusi vaid neid vilkumisi "sun glare" vms.
Hea näide sellest siin. Linkisin õigele ajale. Vasakult tulev auto, lihtsalt vilgub korraks. Eeldan, et päike peaks justkui peegelduma, kuid ei suuda seda välja arvutada vms.
http://www.youtube.com/watch?v=xVvMk8MFB24&t=0m23s
Ja kui peaksid kuskil sõitma kus rohkem autosi nii ees kui vastu tulevas reas siis on nagu mingi disco. See pole normaalne ja päris häiriv.
Ning kindlasti väga loomutruu kui enamik autosid post-apokalüptilises kõrbemaailmas on kõik 10x üle vahatatud ja poleeritud esinduse demoautod
viimati muutis Viilutaja 21.12.2020 21:23:02, muudetud 1 kord
Ma võtan teema üsna lihtsalt kokku. Kas see on tõetsti nii imelik kui inimestele meeldib mängida mängu kus klaas näeb välja nagu klaas? Kas me oleme selle pärast mingid Nvidia PR ohvrid või me oleme äkki inimesed, kes tahavad arvutis päriselule võimalikult ligilähedast pilti näha?
On täiesti irelevantne kas asi näeb välja nagu peegel või nagu paber - käituvad nad mängudes tavaliselt ikka nagu täiesti hävimatu mateeria.
Mina eelistaks, et esmalt hakkaksid materjalid käituma nii nagu nad päriselt seda teevad. Silmailu on ikka täiesti teisejärguline kui sa räägid päriselu laadsest kogemusest.
Kui "peaaegu nagu päriselus" asja taga ajada - kui mängud hakkavad meenutavad päriselu oma väljanägemise poolest, on viimane aeg pöörduda silmatohtri poole - fotorealismist jäävad mängud veel ikka valgusaastate kaugusele. _________________ I was an ateist, until I realized - I am a God
Kui need autod mitte midagi ei peegelda on kindlasti loomulikum ? Mine mõnda autosalongi ja vaata kuidas puhtad autod välja näevad.
CP2077 ei saa isegi väita, et selline asi pole võimalik. 2040 leiutas mingi tüüp autovärvi mis ei määrdu ja kõik autod näevad välja nagu salongist tulles.
Nüüd see eelpool näide. Seal on suht selgelt näha kuidas valgus võiks tegelikult peegelduda. Isegi kui sa eitad , et vahe on oluline , siis graafika võrdlus on tihti suurendatud pildi pikslite võrdlus mida tavaolkorras oleks suhteliselt raske märgata. Mille poolest see RT nii erline on , et selle kohta selline meetod järsku enam ei kõlba ja oluline on ainult subjektiivne arvamus? Siin pole vaja isegi pilti suurendada, et erinevusi näha.
Muusikaga on ka nii , et mõnele subjektile tudub et ta on Georg Ots , aga tegelt laulab valesti. Mõni on veel selline, et kui talle seda viisakalt mainida , siis pasundab veel kõvemini ja peksab ruskiaga rinda, et tema laulab kõige paremini.
Ma ei mõtle autode peegeldusi vaid neid vilkumisi "sun glare" vms.
Hea näide sellest siin. Linkisin õigele ajale. Vasakult tulev auto, lihtsalt vilgub korraks. Eeldan, et päike peaks justkui peegelduma, kuid ei suuda seda välja arvutada vms.
http://www.youtube.com/watch?v=xVvMk8MFB24&t=0m23s
Ja kui peaksid kuskil sõitma kus rohkem autosi nii ees kui vastu tulevas reas siis on nagu mingi disco. See pole normaalne ja päris häiriv.
Ning kindlasti väga loomutruu kui enamik autosid post-apokalüptilises kõrbemaailmas on kõik 10x üle vahatatud ja poleeritud esinduse demoautod
Kui need autod mitte midagi ei peegelda on kindlasti loomulikum ? Mine mõnda autosalongi ja vaata kuidas puhtad autod välja näevad.
CP2077 ei saa isegi väita, et selline asi pole võimalik. 2040 leiutas mingi tüüp autovärvi mis ei määrdu ja kõik autod näevad välja nagu salongist tulles.
Nüüd see eelpool näide. Seal on suht selgelt näha kuidas valgus võiks tegelikult peegelduda. Isegi kui sa eitad , et vahe on oluline , siis graafika võrdlus on tihti suurendatud pildi pikslite võrdlus mida tavaolkorras oleks suhteliselt raske märgata. Mille poolest see RT nii erline on , et selle kohta selline meetod järsku enam ei kõlba ja oluline on ainult subjektiivne arvamus? Siin pole vaja isegi pilti suurendada, et erinevusi näha.
Muusikaga on ka nii , et mõnele subjektile tudub et ta on Georg Ots , aga tegelt laulab valesti. Mõni on veel selline, et kui talle seda viisakalt mainida , siis pasundab veel kõvemini ja peksab ruskiaga rinda, et tema laulab kõige paremini.
Ma ei mõtle autode peegeldusi vaid neid vilkumisi "sun glare" vms.
Hea näide sellest siin. Linkisin õigele ajale. Vasakult tulev auto, lihtsalt vilgub korraks. Eeldan, et päike peaks justkui peegelduma, kuid ei suuda seda välja arvutada vms.
http://www.youtube.com/watch?v=xVvMk8MFB24&t=0m23s
Ja kui peaksid kuskil sõitma kus rohkem autosi nii ees kui vastu tulevas reas siis on nagu mingi disco. See pole normaalne ja päris häiriv.
Ning kindlasti väga loomutruu kui enamik autosid post-apokalüptilises kõrbemaailmas on kõik 10x üle vahatatud ja poleeritud esinduse demoautod
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.