Avaleht
uus teema   vasta Raud »  Videokaardid / Monitorid / TV »  Real-time ray tracing märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele 1, 2, 3 ... 9, 10, 11  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
londiste
HV Guru
londiste

liitunud: 23.04.2003




sõnum 17.10.2019 11:46:24 Real-time ray tracing vasta tsitaadiga

Aitab otsimisest, kuhu teemasse raytracing teemalist juttu panna, kuna see pole turing/rtx spetsiifiline kraam.

World of tanksi rt sõidukite varjutamist tutvustav video on üks paremaid piltlikke kirjeldusi protsessist, mis ette jäänud on. eelkõige see bhv ehitamise ja lõikumiste kontrollimiste osa.

Link


üldjuhul realiseeritakse rtrt dx12 ja dxr abiga (isegi kui marketing kilkab rtx-ist).
lisaks osa asju rauas rt tuumadel tegevatele rtx kaartidele on dxr toetatud ja pascal kaartidel ja gtx turingutel.
kõlakad räägivad, et amd-l on dxr tugi draiverites valmis ja saabub detsembris.

nimekirjad ei ole kindlasti täiesti põhjalikud.

nvidia demod:
https://www.nvidia.com/en-us/geforce/news/atomic-heart-justice-reflections-nvidia-rtx-tech-demo-downloads/

mängud:
- battlefield 5 - peegeldused ( https://www.youtube.com/watch?v=rpUm0N4Hsd8 )
- control - peegeldused, global illumination ( https://www.youtube.com/watch?v=GJfEy-kMdFc )
- metro exodus - global illumination ( https://www.youtube.com/watch?v=7Yn09UHWYFY )
- shadow of the tomb raider - varjud ( https://www.youtube.com/watch?v=k12cf15VvV4 )
- cod: mw - varjud ( https://www.youtube.com/watch?v=F77dhX-YtDE )
- quake 2 rtx - täiesti pathtraced ( https://store.steampowered.com/app/1089130/Quake_II_RTX/ )

tulevad mängud:
- cyberpunk 2077
- atomic heart
- dying light 2
- minecraft
- watch dogs: legion

küsimärgiga - alguises räägiti rtrt-st aga hetkel kahtlased:
- wolfenstein youngblood
- doom eternal

crytek cryengine demo vega56 peal 1080p@30fps (nende endi saidilt paistab kirjeldav lugu läinud olema):
Spoiler Spoiler Spoiler

_________________
- londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Kommentaarid: 237 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 212
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
NATAS999
HV Guru

liitunud: 02.04.2007




sõnum 17.10.2019 12:02:38 vasta tsitaadiga

londiste, kas youngblood mitte olemas ei ole rtrt juba? vägemalt oma koopia sain kaardiga kaasa ja menüüs seadetes jäi ka nagu miskit sellega seonduvat silma, võin ka eksida samas.
Kommentaarid: 41 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 39
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
londiste
HV Guru
londiste

liitunud: 23.04.2003




sõnum 17.10.2019 12:05:41 vasta tsitaadiga

NATAS999 kirjutas:
londiste, kas youngblood mitte olemas ei ole rtrt juba? vägemalt oma koopia sain kaardiga kaasa ja menüüs seadetes jäi ka nagu miskit sellega seonduvat silma, võin ka eksida samas.
launchil ei olnud. nüüd viimane kuu või nii ei ole juhtunud vaatama.
_________________
- londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Kommentaarid: 237 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 212
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
rmc
Aeg maha 1p
rmc

liitunud: 28.06.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 17.10.2019 14:37:38 vasta tsitaadiga

Väga hea video ja thumbs_up.gif, et ka eraldi teema.
_________________
Kommentaarid: 194 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 180
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Vael
HV Guru

liitunud: 17.03.2013




sõnum 17.10.2019 16:01:53 vasta tsitaadiga

Teeegelikult oli teema olemas, aastast 2016 ja 1postiga, googel leidis:p

Video peab üle vaatama.

Hetke seisuga peaks Minecraft olema juba RT võimekusega?

Hakkasin kahtlema, aga 1 demo oli Control kohta, kus spets zuumiti toolijalga ja vaadeldi kontaktis VARJU;) Nii et kõik 3 RT effekti esindatud.


Lisaks vee Mart Mcfly ReSgade modiga paigaldatava RTGI mod, töötab pea kõigi mängudega lus depth buffrile ligi pääseb. Teoreetiliselt peaks DB ligipääsu häkk ka olema, ise ei katsetanud, aga 90% mängudel dx9-11, opengl peaks teoreetiliselt olema tugi.
Kommentaarid: 17 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 16
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
londiste
HV Guru
londiste

liitunud: 23.04.2003




sõnum 17.10.2019 16:32:57 vasta tsitaadiga

Vael kirjutas:
Hakkasin kahtlema, aga 1 demo oli Control kohta, kus spets zuumiti toolijalga ja vaadeldi kontaktis VARJU;) Nii et kõik 3 RT effekti esindatud.
ma kahtlesin ka.
varjude ja ao/gi seos on selline vahelduv värk. global illumination tekitab automaagiliselt ambient varjud. dünaamiliste valgusallikatega on nii ja naa ning lähenemised erinevad.

_________________
- londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Kommentaarid: 237 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 212
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
degreal
HV veteran

liitunud: 07.01.2002




sõnum 17.10.2019 16:58:29 vasta tsitaadiga

Ma ei tea palju need AAA mängud raha selle RTX-i peale raha tampinud on aga efekt on vaevumärgatav. Samal ajal mingi vend tegi põlveotsas PT mod-i mille efekt on lihtsalt hämmastav. Raske aru saada kas tegu on minecrafti või modernse minimaalstiilis arhitektuuriga icon_lol.gif


Link


Mingid tüübid vaatasid et see mod peksab segast aga pärast tuli välja, et valguskiired töötavadki nii ja leiutati pinhole-kaamera thumbs_up.gif
https://www.reddit.com/r/Minecraft/comments/cj1zak/i_made_a_working_pinhole_projector_in_minecraft/

Ahjaa, RTX ei läinudki tarvis icon_lol.gif
Kommentaarid: 25 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 23
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
londiste
HV Guru
londiste

liitunud: 23.04.2003




sõnum 17.10.2019 17:27:40 vasta tsitaadiga

degreal, arvestades, milline minecraft muidu välja näeb, on muljetavaldavat tulemust oluliselt lihtsam saavutada. q2rtx näeb ka kole muljetavaldav välja.

rtx kasutamise häda on selles, et enamik asju, mille kallal nokitsetakse ei ole ei dx12 ega vulkan.

_________________
- londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Kommentaarid: 237 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 212
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
degreal
HV veteran

liitunud: 07.01.2002




sõnum 17.10.2019 17:33:02 vasta tsitaadiga

Mina leian et too reaalajas jooksev PTGI minecraft näeb reaalsem välja kui sisseküpsetatud valgustega Battlefield V. Ilusam ka, battlefieldis on kõik majad ära lagunenud, paras pommiauk. Minecraftis ilus ja puhas, seinad kõik terved thumbs_up.gif
Kommentaarid: 25 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 23
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tomorrow
HV Guru
Tomorrow

liitunud: 08.02.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 17.10.2019 21:30:08 vasta tsitaadiga

Eks siin mängib rolli ka see, et AAA mängudel on juba nii hea fake valgustuse ja peegeldustega graafika, et RT lisamist on raske märgata. Muidugi need kes teavad mida jälgida näevad, et mäng kasutab RT aga enamus isegi ei teeks vahet tavalise screen space peegelduse ja RT peegelduse vahel.
Ma ei imesta, et mängudes nagu minecraft ja q2 RT palju paremini silma paistab. On ju tegemist võrdlemisi lihtsa geomeetria mängudega kus on palju ühtlast pinda ja mitte eriti palju detaile. Rääkimata sellest, et antud mängudes by default puudub võrdluseks fake screen space reflections, soft shadows jne.

Seega annab RT lisamine neile dramaatilise ja kohese nähtava efekti. Küllap Nvidia teab seda isegi ja seetõttu nad plaanivad vanemate mängude remastereid. Ja ausalt öelda mulle see sobib. Ma käisin selle mõtte välja juba siis kui RT aruelu üldse tekkis ja hea näha, et minust targemad on vaevaks võtnud sinna suunda panustada thumbs_up.gif . Uutest AAA mängudest ma siiski RT-st midagi erilist ei oota, kuna perf hit on suur ja visuaalselt pole piisavalt märgatav muutus.
Kommentaarid: 89 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 79
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Killhoven
OC`er
Killhoven

liitunud: 05.11.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga Online

sõnum 17.10.2019 22:24:15 vasta tsitaadiga

Tomorrow kirjutas:
Uutest AAA mängudest ma siiski RT-st midagi erilist ei oota, kuna perf hit on suur ja visuaalselt pole piisavalt märgatav muutus.


Nõus sellega, et perf hit praegu suur kuid mitte sellega, et vahe pole märgatav. On ikka küll - Control näiteks.

_________________
Foorumis on ühe lolli kohta kümme tarka, nii et jõud on enam-vähem võrdsed.™
Kommentaarid: 393 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 340
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tomorrow
HV Guru
Tomorrow

liitunud: 08.02.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 17.10.2019 23:00:45 vasta tsitaadiga

Killhoven, Control on pigem erand oma graafika poolest.
Kommentaarid: 89 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 79
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Vael
HV Guru

liitunud: 17.03.2013




sõnum 18.10.2019 15:56:27 vasta tsitaadiga

Aga idanaabrid tegid küll kavalasti, võtsid Inteli library ja teevad näks üle millisekundi BHV arvutused prosal ära. Ja nagu aru saan tegeleb GPU samal ajal muu graafika ettevalmistusega?

Ma olen kogu aeg arvanud, et mõned helgemad pead mõtlecad hoopis uudse lähenemise välja võites nii graafika kui jõudluse pealt- tanksi meeskond ja MM juba algust teinud. Nüüd kui järgmine Bill Gates välja ilmuks, ootab huviga arenguid.
Kommentaarid: 17 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 16
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tomorrow
HV Guru
Tomorrow

liitunud: 08.02.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 18.10.2019 16:14:16 vasta tsitaadiga

Vael, Jep see on kaval samm arendajate poolt offloadida osa tööst prose peale. Tehniliselt saaks kogu RT teha ära prose peal. See oleks muidugi palju aeglasem aga point on selles, et tuumade arv suureneb kiiremini kui tarkvara järgi jõuab. Osa RT workloadist vabade tuumade peale offloadimine võiks olla ideaalne stateegia kuidas rakendada kasutult seisvaid tuumi ja ühtlasi parandada RT jõudlust samaegselt. Kaks kärbest ühe hoobiga. Samamoodi saaks prosede peal teha füüsikat ja audio RT efekte.
Kommentaarid: 89 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 79
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
NATAS999
HV Guru

liitunud: 02.04.2007




sõnum 18.10.2019 16:22:37 vasta tsitaadiga

Tomorrow, ma arvan, et see paar tuuma, mis sa cpu küljest võibolla oleksid nõus ohverdama graafika jaoks, ei anna 2000-3000 graafika tuumale eriti midagi juurde.
Kommentaarid: 41 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 39
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
londiste
HV Guru
londiste

liitunud: 23.04.2003




sõnum 18.10.2019 17:04:28 vasta tsitaadiga

Vael, embree on olnud thing äkki juba 10 aastat.

Tomorrow kirjutas:
Vael, Jep see on kaval samm arendajate poolt offloadida osa tööst prose peale. Tehniliselt saaks kogu RT teha ära prose peal. See oleks muidugi palju aeglasem aga point on selles, et tuumade arv suureneb kiiremini kui tarkvara järgi jõuab. Osa RT workloadist vabade tuumade peale offloadimine võiks olla ideaalne stateegia kuidas rakendada kasutult seisvaid tuumi ja ühtlasi parandada RT jõudlust samaegselt. Kaks kärbest ühe hoobiga. Samamoodi saaks prosede peal teha füüsikat ja audio RT efekte.
rt-d on prosede peal tehtud aastakümneid. üldotstarbelised prosed ei ole niivõrd kergelt paralleliseeritava töö jaoks enamasti hea variant (keerukamate algoritmide puhul on võimas prose tuum kindlasti hea aga siis me ei räägi kindlasti enam reaalajast). gpu shaderitel kiiri traceda on oluliselt efektiivsem variant.

rt ei koosne ühest operatsioonist. traditsiooniliselt on kõige rohkem arvutusvõimekust nõudev osa kiirte tracemine aga rtrt puhul see mitmel põhjusel nii ei ole. ühest küljest jah, olemasolev raud ei suuda kaadri joonistamiseks vajalikes millisekundites neid lõpmatult traceda aga palju olulisemana on mängude ja muude interaktiivsete rtrt rakenduste puhul tegemist ka dünaamilise stseeniga, ehk kogu see andmestik tuleb eelnevalt valmis teha. ideaalis per kaader aga praktikas üritatakse seda väiksemalgi võimalusel teha harvem (vt näiteks minecraft rtx videod). bvh peaks olema põhiline aga neid toetavaid struktuure on seal olenevalt implementatsioonist mõned veel. see ongi see baas perf hit, mis rtrt lahenduse enablemisel tuleb.

wargamingul on keskmisest parem seletus ja ilus video asja kohta tehtud, mis on äge. mida wargaming tegi, ei ole unikaalne, sama lahendust kasutatakse igal pool. bvh genereerimine toimub pea alati prosel. wargaming ise kirjutas selle prosel jooksma aga single-threaded ning (ilmselt selleks, et mitte raisata ressursse) sama asja multi-threaded implementatsiooni võttis valmiskujul inteli embreest, mis on lihtsalt olemasolev middleware.

füüsikat ja audio efekte tehaksegi üldjuhul prose peal. põhjuseid on erinevaid - ühest küljest oleme taas sellises faasis, kui gpu jõudlust ei ole üle ja sellest jääb pigem puudu. kõik gpu võim kasutatakse ära graafika joonistamiseks. teisest küljest ei ole kummagi gpu-l jooksutamise jaoks häid middleware lahendusi. mõned olemas muidugi on aga need ei ole levinud.

_________________
- londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Kommentaarid: 237 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 212
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
NATAS999
HV Guru

liitunud: 02.04.2007




sõnum 18.10.2019 18:22:54 vasta tsitaadiga

eks selle füüsikaga tundub ka nii olevat, et kui physx kirja juures pole, siis pole ka mingeid erilisi efekte. kõiksugune lõhutav keskkond, particle efektid, vedeliku simuleerimine (vesi, toss), lisaks hairworks jne. ei ole fännboy, aga kahjuks pole mingit alternatiivi näinud asjale ja kuna ühe rauatootja omand see värk, siis ei näegi enam lahedaid efekte mängudes.
Kommentaarid: 41 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 39
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DeTHiCa.
HV Guru
DeTHiCa.

liitunud: 13.01.2006




sõnum 19.10.2019 14:07:20 vasta tsitaadiga

https://wccftech.com/world-of-tanks-encore-rt-demo-benchmarked-polaris-vega-navi-pascal-and-turing-tested/
Kommentaarid: 144 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 136
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
NATAS999
HV Guru

liitunud: 02.04.2007




sõnum 19.10.2019 14:34:15 vasta tsitaadiga

täitsa mõnusad tulemused isegi 4k resoga ju. muidugi eeldusel et alla 60fps ei hakka dirt rally 2.0 tegema, mis 55fps juures tundub nagu oleks 20fps.
Kommentaarid: 41 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 39
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DeTHiCa.
HV Guru
DeTHiCa.

liitunud: 13.01.2006




sõnum 27.10.2019 13:24:59 vasta tsitaadiga


Link
Kommentaarid: 144 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 136
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tomorrow
HV Guru
Tomorrow

liitunud: 08.02.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 27.10.2019 13:58:22 vasta tsitaadiga

DeTHiCa., Jep. Esimene aasta on olnud underwhelming to say the least. Kaarte mis suudavad mingil kujul RT jooksutada on rohkem kui mänge kuhu RT on implementeeritud. Loodetavasti järgmise aasta kaardid ja uued mängud parandavad olukorda aga kardan, et kaartide hulk jääb ikka suuremaks kui mängude hulk veel aastateks. Fakt on see, et kui ma isiklikult ostan 700€+ kaardi, siis mitte RT jooksutamiseks vaid 1440p 144fps+ saavutamiseks kõrgetel (non-RT) sätetel. 2xxx seeria jätan vahele. Loodan, et 3xxx seeria on 7nm ja toob suure perf tõusu ja ehk ka normaalsemad hinnad kui AMD suudab midagi kiiremat väljastada. 7nm 3xxx seeria läheks hästi kokku praeguse 7nm 3xxx seeria prose ja G-Sync monitoriga thumbs_up.gif
Kommentaarid: 89 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 79
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
londiste
HV Guru
londiste

liitunud: 23.04.2003




sõnum 28.10.2019 13:01:16 vasta tsitaadiga

cod:mw rt lahendus on päris hea. point-light dünaamilised varjud ja võrdlemisi väike perf hit pluss mängu enda üsna hea optimeeritus.
rtx2080 ja 1440p kõik põhja keerates jooksis sp (ja suuresti ka mp) vähemalt 80-90fps.

kas ja kes kui palju neid varje näeb on eraldi küsimus aga see lahendus on juba väga mõistlik ja saadav jõudlus on talutavuse piirides.
mp-s loogiliselt võttes keegi eriti sisselülitatud rt-ga mängima ei hakka muidugi.

_________________
- londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Kommentaarid: 237 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 212
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
NATAS999
HV Guru

liitunud: 02.04.2007




sõnum 28.10.2019 13:03:47 vasta tsitaadiga

londiste kirjutas:
cod:mw rt lahendus on päris hea. point-light dünaamilised varjud ja võrdlemisi väike perf hit pluss mängu enda üsna hea optimeeritus.
rtx2080 ja 1440p kõik põhja keerates jooksis sp (ja suuresti ka mp) vähemalt 80-90fps.

kas ja kes kui palju neid varje näeb on eraldi küsimus aga see lahendus on juba väga mõistlik ja saadav jõudlus on talutavuse piirides.
mp-s loogiliselt võttes keegi eriti sisselülitatud rt-ga mängima ei hakka muidugi.
varsti polegi ehk muud varianti, kui rt'ga lasta nii sp kui mp. veits tahab veel areneda mõni(kümmend) aastat selleni muidugi
Kommentaarid: 41 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 39
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Vael
HV Guru

liitunud: 17.03.2013




sõnum 28.10.2019 16:58:52 vasta tsitaadiga

londiste, proovi ReShade RTGI ka;)
Paar rt ON vs OFF SS ka paha ei teeks. RTGI peaks 30-50% perf hitti andma ehk SP ja GS peaks välja kannatama.
RTGI ON siis vb vist HBAO välja lükata. Kas mitte HBAO ka algul 20-30% maha ei kiskunud kaadreid? Hetkel nagu väga põhjust pole välja lülitada perfi pärast...
Kommentaarid: 17 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 16
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
londiste
HV Guru
londiste

liitunud: 23.04.2003




sõnum 29.10.2019 11:39:38 vasta tsitaadiga

Vael, kui see esimest korda laiemalt välja karjuti, siis proovisin crysise peal. ausalt öeldes oli liiga palju artefakte, eelkõige just need screenspace probleemid. edasi pole viitsinud proovida.

hbao (ja amd sarnane hdao) oli alguses sinna 20% kanti perf hit jah. see optimeeriti küll võrdlemisi kiiresti vähemaks aga selline 10-15% oli see pikalt. täna on palju vähem ja paljuski aitas hbao+, mis oli dx11 ja jõudlusele optimeeritud. järgmine suurem samm ao vallas oli vxao (vxgi perekonnas), mis vist küll leidis oma tee üsna vähestesse mängudesse, jällegi karmi perf hitiga. see voxelitega majandamine on muide juba parasjagu poolel teel raytracing lahendusteni (ja cryteki neon noir ning cryengine rt lugu on edasiarendus nende vxgi osast).

edit:
computerbase on cod:mw loo avaldanud, omajagu juttu rt lahendusest, võrdluspildid ja testitulemused näha ka ilma saksakeelset teksti lugemata:
https://www.computerbase.de/2019-10/cod-modern-warfare-test/

_________________
- londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Kommentaarid: 237 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 212
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Raud »  Videokaardid / Monitorid / TV »  Real-time ray tracing mine lehele 1, 2, 3 ... 9, 10, 11  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.