Võitlusest väljas võiks ikka saada karakterit nooltega juhtuda ning kaamera võiks olla üle õla fikseeritud nagu igas 3rd person mängus 20+ aastat juba. Aga ei... hoia paremat hiirenuppu all, karakter jookseb kuni pean peatuma, sest kaamera nurka vaja muuta... HIIREGA. Uskumatu.
Siuke tunne jääb, et algselt on mäng mõeldud ülalt vaates kindla nurga alt ja mingi hetk mõeldi ümber.
Teine asi, mis on ülihää... mul on vahest komme, et kogemata vajutan hiirel parema nupu alla. lihtsalt rasked näpud või ei tea mis värk on. Aga nohh... kui see cutscene ajal juhtub, siis on insta-skip. Miks? Teistes mängudes on selleks sekundine delay, et kogemata ei juhtuks.
Auto-save töötab ainult uude kohta astudes. Pole vahet, kas mängid ühes kohas tunni, mitte midagi ei salvesta. Nagu old-school. Seda peaks ära mainima, sest auto-save on selles mängus pmst kasutu. _________________
viimati muutis labidas 16.08.2023 13:16:26, muudetud 2 korda
labidas, ma ei usu, et keegi siinsetest teadjameestest oskab vastata, miks sul on rasked näpud. Seda pead sa oma esivanemate käest küsima. _________________ Lugupeetud AHV, enne kui vaidlema hakkad, mõtle hästi järgi, kas see ikka on tark mõte...
Võitlusest väljas võiks ikka saada karakterit nooltega juhtuda ning kaamera võiks olla üle õla fikseeritud nagu igas 3rd person mängus 20+ aastat juba. Aga ei... hoia paremat hiirenuppu all, karakter jookseb kuni pean peatuma, sest kaamera nurka vaja muuta... HIIREGA. Uskumatu.
Siuke tunne jääb, et algselt on mäng mõeldud ülalt vaates kindla nurga alt ja mingi hetk mõeldi ümber.
Teine asi, mis on ülihää... mul on vahest komme, et kogemata vajutan hiirel parema nupu alla. lihtsalt rasked näpud või ei tea mis värk on. Aga nohh... kui see cutscene ajal juhtub, siis on insta-skip. Miks?
Kõik sarnased mängud kasutavad samasugust liikumist ja menüüst on võimalik kaamera liigutamise klahve konfigureerida.DO:S,Pathfinder,Pillars,Wastelnad jne. Su kriitika on täiest mittekohane.
Kui keegi tunneb huvi kuidas baldurs gate mode praegu tööle saadda küsige kodanik labidas käest. Ma ei hakka oma postitust ümber kirjutama.
Tegelikult lahe kirjuta inimesele post kuidas ta enamuse oma probleeme lahendatud saaks ja siis laseb ta selle lihsalt ära kustutada.
Tiefling rogue, näppan kõike mis kinni naelutatud pole Praegu Act 3s
Mingi väga raske kaklus on siis panen mingi tantsuspelli peale vastasele kes siis 10 turni järjest lihtsalt tantsib 1 koha peal ja ei saa mitte midagi teha
kas seal mingi efektiivne DPS asassin-backstab klass ka on nagu DOS2 pakkus ?
(ise enne septembrit-oktoobrit vist ei julge näppida kui ~100+ tunnine eepos) _________________ War. War never changes.
Malkavian: [to a stop sign] No, you stop!
Ma mängin Astarioniga.
Larianile omaselt võib seda mängu vabalt ka exploit simiks nimetada.
Ma arvan , et see pole paha. Need kes tahavad klassikalist DnD mängida saavad seda ikka teha. Need kes tahavad BG-3e võimalusi ja nende võimaluste piire avastada saavad ka mängust rõõmu tunda.
Modide kasutamisest. Lariani enda mod suport ei ole veel valmis. Kuna tulla võiks ei ole ka vist täpselt öeldud. Kõige varem koos PS5 versiooniga.
Niikauaks
Nexus mod BG3 leht
https://www.nexusmods.com/baldursgate3
Ma ei ole kindel kui hea mõte on esimene kord mode kasutada. Ise proovin seda vältida. Teiselpoolt hoiab mõne modi kasutamine kõvasti mängu aega kokku. Näiteks inventori veight mod. (paljude mängijate aeg on piiratud ja pole mõtet seda asjata raisata)
Kõik järgmised mängimised tulevad ilmselt kõvasti modidult.
marcor1 kirjutas:
kas seal mingi efektiivne DPS asassin-backstab klass ka on nagu DOS2 pakkus ?
(ise enne septembrit-oktoobrit vist ei julge näppida kui ~100+ tunnine eepos)
Rogue level 3 saad sub klassi valida. Üks neist on asassin - puhtalt backstabile orienteeritud klass. Võimalik et mõni multiklass kombo on parema dps-iga. Variante on niipalju, et selliste asjade jaoks peab õpetusi lugema hakkama.
kogu backstab selgituseks tekst kuskilt redditist.
tsitaat:
Backstab was last used as a term in 2nd edition, where it meant that if a thief was unnoticed, and the target had a back, he could attack with a bonus and deal bonus damage.
In 3rd edition (when the thief class was renamed rogue) this was broadened so that if the target was denied their dex bonus to AC (which happened in surprise rounds, when restrained, when unconscious, and so on), or if the target was flanked, the rogue could attack for bonus damage. (The bonus to attack was already granted by the triggering condition. This was then renamed Sneak Attack, as it was useful for more than just stabbing people in the back! It however had a number of caveats, most of which made it useless against certain types of monsters.
In 5th edition, they removed flanking as a rule, and instead, changed it to a simpler system. If you have an ally adjacent to your target, or you have ‘advantage’ which is basically shorthand for ‘You have any sort of beneficial advantage which allows you to roll two dice to attack and choose the best’, then you deal bonus damage.
So, there isn’t a ‘backstab’ but there’s a more broad and useful ‘sneak attack’ which you can use far more often. Assassin rogues specialize in sneak attacks and will be the most ‘backstab’-like rogue you can find, but even they are far more flexible than 1st or 2nd edition thieves in that regard.
Seega klassikalist backstabi ei ole, sest seda ei ole ka DnD 5-s
Eks klassikaline backstab kaotati selle mõttega, et tiifil oleks bättelis rohkem pointi kui esmane invizena stäba ja sealt edasi alla keskmise geneerik fighter.
Eks klassikaline backstab kaotati selle mõttega, et tiifil oleks bättelis rohkem pointi kui esmane invizena stäba ja sealt edasi alla keskmise geneerik fighter.
Tegelikult on rogue BG-3s ilmslt nn geneerik keskmine fighter. Mitte et tal endal midagi viga oleks, aga mäng lubab iga võitluse järel restida. Iga kõrgema leveli caster,kui ta oma spellbari tühjaks laseb, suudab 1 võitluse jooksul rohkem dami teha.
Selgituseks veel senak dami-st. Rogue saab iga 2 leveli järel d6 rolli juurde. BG-3 UI seda leveldamisel ei näita. Level 11 peal max 6d6.
Vinge mäng. Ise teen sortsuga taktiku tasemel ja kõik kohad tuhlan läbi ning rohkemgi. Näiteks Creche Y'llekis tampisin kõik ära. Sain just level7 ja liikusin teise acti.
(Ainus veidi märgatav bugi siiani on see, et paaril korral on juhtunud keegi seltskonnast ei saa enam teleportida kuna desarmeerimine segati ära. Aitas kui vastava karakteriga esimeses ettejuhtuvas kohas midagi uuesti desarmeerida). _________________ Foorumis on ühe lolli kohta kümme tarka, nii et jõud on enam-vähem võrdsed.™
Romance on lihtsalt pmst vali keda tampida tahad. Mitte mingit peensust, strateegiat, õigete sõnade/tegude valimist ega täringuviskamist. Anna aga hagu. Vähemalt siuke tunne jääb hetkel. Act1 kohe lõppemas.[/spoiler] _________________
Romance on jah julm. Kõik on nii kiimas seal. True to life I guess Õnneks romance on välditav, mind pole kunagi video game romance huvitanud. _________________ Võimatu on teha midagi lollikindlaks, sest lollid on haruldaselt leidlikud.
Sain ka läbitud oma dark urge sortsuga. Act 1 ja 2 on super. Act 3 on hea/talutav, aga lahjem. Jään esialgu oma 9/10 juurde. Mäng on väga hea, väärt igat senti ja rohkemgi. Loodetavasti Larian tegeleb selle mängu köögipoolega ka edaspidi ja ei tõmba joont alla ainult konsooliversiooniga. _________________ Võimatu on teha midagi lollikindlaks, sest lollid on haruldaselt leidlikud.
Pinda käib, et informatsioon on vajaka.
Näiteks... Warding Bond.
Description: Ward an ally. They gain Resistance to all damage, and a +1 bonus to their Armour Class and Saving Throws. (See rida on mängus olemas.)
The Caster is then Bound to the ally and damage inflicted on one is also inflicted on the other. (See ülioluline info on mängus puudu!!!) _________________
Oktoobris ilmselt sebib selle, saab talvel nokitseda kui igav. MMOd ei lase teisi asju taguda. Linux on ka steamdeck supported siis on in. _________________ Punktkeevitus patareidele/akudele. Akutrelli/laptopi/e-bike. PM
heretic666, see oli ainult 1 näide. Palju hullem asi on see, et igal spellil, mis vajab concentrationit, pole kirjas, et ta seda vajab näiteks. Täiesti uskumatu. Pmst pean kõhutunde järgi mängima. Ma ei hakka igat asja googeldama. Ikka väga lohakalt tehtud mäng selles suhtes Vajab patche/update'e. _________________
heretic666, see oli ainult 1 näide. Palju hullem asi on see, et igal spellil, mis vajab concentrationit, pole kirjas, et ta seda vajab näiteks. Täiesti uskumatu. Pmst pean kõhutunde järgi mängima. Ma ei hakka igat asja googeldama. Ikka väga lohakalt tehtud mäng selles suhtes Vajab patche/update'e.
Tooltipi all on kirjas ju, mis spellid vajavad concentrationit. Või sa mõtled seda, et kui sa juba concentrate'id siis teist concentration spelli kasutades kaob esimese mõju ära?
heretic666, see oli ainult 1 näide. Palju hullem asi on see, et igal spellil, mis vajab concentrationit, pole kirjas, et ta seda vajab näiteks. Täiesti uskumatu. Pmst pean kõhutunde järgi mängima. Ma ei hakka igat asja googeldama. Ikka väga lohakalt tehtud mäng selles suhtes Vajab patche/update'e.
Tooltipi all on kirjas ju, mis spellid vajavad concentrationit. Või sa mõtled seda, et kui sa juba concentrate'id siis teist concentration spelli kasutades kaob esimese mõju ära?
Ongi kirjas, point oli, et mõnel spellil pole õieti märgitud.
Korra kontrollisin. Nüüd nagu on kõik paigas. Äkki ei olnud piisavalt tähelepanelik mängu ajal. Aga samas, kes teab. OK, ma lõpetan vingumise ära. Ega see miskit lõpuks muuda. _________________
heretic666, see oli ainult 1 näide. Palju hullem asi on see, et igal spellil, mis vajab concentrationit, pole kirjas, et ta seda vajab näiteks. Täiesti uskumatu. Pmst pean kõhutunde järgi mängima. Ma ei hakka igat asja googeldama. Ikka väga lohakalt tehtud mäng selles suhtes Vajab patche/update'e.
Tooltipi all on kirjas ju, mis spellid vajavad concentrationit. Või sa mõtled seda, et kui sa juba concentrate'id siis teist concentration spelli kasutades kaob esimese mõju ära?
Ongi kirjas, point oli, et mõnel spellil pole õieti märgitud.
Korra kontrollisin. Nüüd nagu on kõik paigas. Äkki ei olnud piisavalt tähelepanelik mängu ajal. Aga samas, kes teab. OK, ma lõpetan vingumise ära. Ega see miskit lõpuks muuda.
Ma eeldan, et sa pole enne DnD mänginud, mistõttu võivad paljud asjad vähe segased olla. Ja isiklikult tundsin ka concentrationi kohapealt veidi valu, sest ei mõelnud selle peale esialgu ja laadisin bardi spelle täis. Pärast vaatasin, et 90% neist on concentration. Derp. Õnneks respec on pmst tasuta.
Lähen lampi kuhugi. Tuleb välja, et läksin otse Nightsongi päästma. Ok, tagasi ei hakka kah enam minema ja tegin ära. Tulin sealt tagasi ja mis on tulemus? Vangid Moonrise'is surnud/kadunud, too magav vend jäeti surema ja shadowcurse'i ei saa eemaldada. Miks? Who knows.
Mitte, et ei oleks hoiatatud enne, aga ise astusin sama reha otsa ja palju asju jäi tegemata. Mis seal's ikka, pole mingi eriline vingumispunkt. _________________ Steam|Last.fm|
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.