Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum |
|
pwn13
HV veteran
liitunud: 04.10.2011
|
11.08.2020 19:56:41
|
|
|
warwas kirjutas: |
erkin kirjutas: |
Keegi tartus on suutnud kuskilt hankida segway es seeriale neid voltimis mehhanismi kummipukse?
Tallinnas pakutakse aga postikulu teeb asja mõrudaks. Proovisin et ei kaota neid aga tundub, et kuluvad niipalju, et tekib päris vastik lõtk sisse. |
Kus kohast Sa Tallinnas neid leidsid? |
tegin voolikust jupid enda omale. tahab vähe järsemat jõnksu, ette lukku läheks.
alist saab tellida 2tk 50 senti
_________________ pWn |
|
Kommentaarid: 72 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
67 |
|
tagasi üles |
|
|
rex
HV Guru
liitunud: 09.01.2002
|
13.08.2020 19:49:20
|
|
|
Võtsin ühe 400km sõitnud tavalise m365 odavaga ligi. Läheb tsippimiseks.
|
|
Kommentaarid: 247 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
226 |
|
tagasi üles |
|
|
rex
HV Guru
liitunud: 09.01.2002
|
14.08.2020 00:20:25
|
|
|
Mingi tiir tehtud umbkaudu Mustaka mäki juurest Sõle Selverini ja tagasi. Sõitsin lõpus ümber kvartali, kuni aku kustus ja garaaži laadima... Enne tegin tegelikult Mustakal mingi 3km tiiru ka ja sai kiirelt selgeks, et tuleb korralikult riideid lisada, kuigi väljas 15°. Teksadele pika pesu püksid alla ja jope peale. Igaks juhuks müts ka tasku - kulus täitsa ära, kuna 25-ga lastes tõmbab palja pea päris külmaks ära.
Hoidsin põhjas nii palju kui liiklus ja teekate lubas ja ega väga palju sõita ei saanud:
Spoiler
Lõpus kaob ikka kiirus ära ja kui viimane tuluke vilkuma jäi, tuli päris kiirelt lõpp. Lasin natuke seista ja lükkasin Eco peale, siis liipas mõnisada meetrit garaažile lähemale. Viimane sada m kondiaur. Kusjuures väljalülitatuna kannatab päris hästi jalaga hoogu lükata - kindlasti etem kui käekõrval. Natuke kõrge on ainult selleks.
|
|
Kommentaarid: 247 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
226 |
|
tagasi üles |
|
|
MRTO
HV Guru
liitunud: 24.11.2001
|
18.08.2020 22:21:11
|
|
|
16km on ikka päris nadi.
Ma käisin tegin selle su äpiga testiringi. Osa ajast gaas põhjas 33-34km/h aga muidu igatpidi keskmise kiirusega.
23% akut läks 9km'ga
Spoiler
Stock peaks olema peak vist 600w kanti. 900+ on päris tore tulemus
|
|
Kommentaarid: 86 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
77 |
|
tagasi üles |
|
|
rex
HV Guru
liitunud: 09.01.2002
|
21.08.2020 00:11:30
|
|
|
Sinna läheb see 3,3 km ka tegelikult otsa, nii et 19 km kanti kokku. Vahepeal nullisin trip odo, vaata pigem üldist. Eco peal veab ehk 25-30 isegi välja, aga mul pole reaalselt nii palju vajagi.
Paistab, et ei õnnestu ikka nobedaks ajada asja. Mingi max on küll üle 30 km/h käinud, aga täis akuga sirgel siledal teel moblast vahtides on number pigem 26 km/h kandis, kui nupp põhjas. DownG-ga erinevates seadetes imageid peale ajades tundub vääne küll paremaks muutuvat ja rakendusmiskiiruse saab nagu ka allapoole tuua, aga max võiks ka 30 km/h kanti saada. Oleks asi seegi, pro 35-st otseselt ei unistagi.
Marto, mis sul downG "check ver" all näitab? Kuigi ma justkui 1.3.8 baasil FW-d flässida üritan, on mul seal ikka BMS 115, BLE 81, DRV 151. Ei olegi reaalselt downgradetav, kuigi protsendid jooksevad kenasti lõppu ja mingit errorit ei saa? BMS ver oleks vist vaja kuskile sinna 107 kanti alla saada, et max kiirus välja pressida?
|
|
Kommentaarid: 247 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
226 |
|
tagasi üles |
|
|
MRTO
HV Guru
liitunud: 24.11.2001
|
21.08.2020 10:11:34
|
|
|
Ma nende gonkad151/155 jms asjadega ei saanud kuidagi kiiremaks. Igatpidi sai flashitud erinevaid asju. Ainuke mis töötas on ikkagi see xiaogen. Fw versiooniks näitab 205 mis on tegelt lihtaslt xiaogen 2.0.5st tuletatud. Ble on 0.74v2 ja bms vist ei puutunud.
Pole tõuksi juures hetkel.
2.0.4 kohta on juutuubis õpetus olemas. Paar asja on viimases fw configuraatoris teistmoodi aga muusosas kõik sama.
https://youtu.be/NvLA2XJi2is
Kindlasti kasuta ainult xiaogeni versiooni downg'st ja flashi 2x järjest!
|
|
Kommentaarid: 86 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
77 |
|
tagasi üles |
|
|
maxfox04
HV veteran
liitunud: 08.02.2010
|
21.08.2020 11:21:55
|
|
|
Tuli üks tavaline (mitte Pro) m365 probleemiga, et laeb ainult vähekene ja siis laadimine lõppeb, samas aku näit ikkagi väike (kuni 25% ainult). Tuli välja, et originaal laadija oli pool surnud ja väljundis oli ainult 36V 42V asemel. Niiet, kui kellelgi juhtub olema sama asi - mõõtke väljund pinge laadijal!
_________________ Hobielektroonik. Parandan katki läinud elektroonikat.
Huvid: mikrokontrollerid, DIY, IoT, CNC, 3D printer: Prusa i3. |
|
Kommentaarid: 288 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
1 :: |
213 |
|
tagasi üles |
|
|
lancelot
HV vaatleja
liitunud: 13.01.2012
|
21.08.2020 15:02:05
|
|
|
Tänase seisuga Ninebot Max G30P maha sõidetud 1200 km. Hea, kindel ja vastupidav elektritõuks.
NB! Nimetatud elektritõuksi mudel G30P peaks liikuma standard firmware'ga maksimaalsel kiirusel 30 km/h. Reaalsuseks on aga see et 75 kg kehakaalu juures suudab tõuks sõita 27-28 km/h ja sedagi ainult täisakuga. Aku tühjenedes kukub kiirus 20-25 km/h. Kui akut jääb 1-3% siis tõuks enam ei sõida kuid see eest saad hämaras, tõuks käekõrval lükates kasutada esi- ja tagatulesid.
Tehniliselt hetkel midagi elektritõuksil ei loksu, kriiksu, kõlise ega põrise. Muuseas minust sõidavad aeg ajalt mööda tõuksiomanikud kelle tõuks just eelmainitud helisid tekitab. Need müristajad ei ole Ninebot Max G30 elektritõuksid. On muidugi olemas võimalus et Ninebot Max G30 tõuks hakkab tehnohoolduseta peale 3000 km või 5000 km lisa helisid ja vibratsioone tekitama. Mis liigub see kulub.
Ainuke tehniline modifikatsioon on see et olen tõuksi lenksu käepideme ja kella vahele rullinud 5 mm ümmarguse kummirõnga et kõrvaldada kella kerget klõbisevat vibratsiooni mitte tasasel sõidupinnal. Leiutis töötab tipp-topp! Huvitav miks targad hiina mehaanik-insenerid pole seda ise taibanud ega eelnevalt elektritõuksi ettenägelikumalt disaininud. Peaksin võtma Ninebot Max G30 ümmargusele kummirõngale patendi ja Aliexpress'i müüki paiskama.
Läbi tõuksi manageerimise äpi (Segway-Ninebot, m365 Tools) pole seda KERS funktsiooni vaja peale panna (mõttetu funktsioon!). Panin korra testiks 'medium' peale. Sellise tõuksiga sõita pole enam võimalik. Kadus tõuksi jõud ja sõidukiirus muutus olematuks. Minu meelest isegi ECO sõit on tõuksiga tõhusam ja jõulisem. Sättisin KERS mode tagasi 'weak' peale. Tuli tõuksi äpiga mitmel korral jännata, et tõuksi sõidu funktsioonid taastuksid standardile.
Testisin m365 Tools äpis Beeta versiooni BASIC sektsioonis kus on Speedlimit Settings (Beta) sätted mis võimaldavad määrata elektritõuksi kiruspiirangud (ECO, D, S). Tõstsin ECO 25 km/h peale. Täiesti töötab, sõites on ECO 20-25 km/h. Pisutki kiirem kui standard 15-18 km/h. ECO'ga tõuksil jõudu ei ole kuid sirgel kergliiklusteel seda jõudu pole ka vaja.
Avastasin siin ilusate ilmadega Tallinna lähiümbrusi. Sõitsin ükspäev jutti maha 62 km. Loomulikult ECO kiirusega (20-25 km/h), muidu nii kaugele poleks jõudnud. Kergliiklustee valik oli sellel sõidul: Mustamäe > Nõmme > Männiku > Saku > Kiisa. Mingil hetkel tuli tõuksi akult visuaalselt kalkuleerida tagasituleku vahemaad. Kui sõidul hakkab akuindikaatoris vilkuma 2.5 paneel siis hakka mõtlema tagasiteele. Napilt jõudsin õhtuks ikkagi Mustamäele tagasi. Kohati tekkis selline lotomängu tunne. Mulle jääb kahjuks max 65 km tõuksi aku lahjaks. Järgmine elektritõuks saab olema akuga vähemalt 80-100 km.
Teine hea raadiusega 25 km kergliiklustee ümber Ülemiste järve on vahemaa (midagi sellist!): Mustamäe > Järvevana tee > Tartu mnt > Vana-Tartu mnt > Peetri > Järveküla > Assaku > Järve põik > Veski tee > Tiigi tee > Karja tee > Põdra tee > Tallinn-Rapla-Türi > Viljandi maantee > millalgi pööre metsavahelisele kergliiklusteele (Coolbet Järve disc golf park).
Kuid kõik need suva liikumiste peale lõugavad ja vahutavad, omanikega ringi jalutavad ja aedades igavlevalt murid ning pontud vajaksid vastuseks valjut udupasunat. Vahest siis saaksid koeraomanikud aru et tuleb kestvalt õpetada ja sotsialiseerida oma asotsiaalseid murisid. Varem või hiljem sööstavad sellised vaprad pontud rataste alla. Reegel oleks mässavale kutsule lihtne. Kui ei oska õiges kohas haukuda istud kodus luku taga!
_________________ ☯ |
|
tagasi üles |
|
|
The_Boss
HV Guru
liitunud: 13.01.2009
|
21.08.2020 18:50:01
|
|
|
1. Gen mootor on tsipa aeglasem kui 2. Geni mootor. Mootoril oleva seriali järgi näeb, kumb variant on. 6ga algav peaks 1. ning 9ga algav 2. geni mootor olema. Ning kiirust võib suurendada tõuksi enda serial numbri ja regiooni vahetamine.
_________________ Pakun sülearvutite tolmupuhastust, termopasta vahetust, emaplaatide remonti ja BIOS paroolide eemaldust. |
|
Kommentaarid: 347 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
276 |
|
tagasi üles |
|
|
rex
HV Guru
liitunud: 09.01.2002
|
23.08.2020 16:15:19
|
|
|
Sain tavalise M365 korralikult flässitud: FW 1.3.8, BLE 073, BMS 107. Pärast seda sain juba ~30 km/h kellale, aga läbisõit vähenes drastiliselt: 5,4 km-ga oli praktiliselt pool akust läinud (ja lõpp kipub mitte-ECO peal üldiselt algusest kiiremini kuluma). Nii et tuleb veel nikerdada, et optimaalne lahendus saada. Xiaomi Home-iga ka hetkel enam ühendada ei taha, tuleb ilmselt softiga jälle natuke uuemaks minna.
Spoiler
Esimesel pildil XiaoFlasher, mis teeb hetkel päris head tööd.
|
|
Kommentaarid: 247 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
226 |
|
tagasi üles |
|
|
The_Boss
HV Guru
liitunud: 13.01.2009
|
23.08.2020 17:14:23
|
|
|
Softiga sain M365 tipu 34-35kmph kanti. Range jääb kuhugi 12-15km vahele. Täpselt pole mõõtnud, sest mu päevane teekond on lühem.
Hetkel arendan ühte hacki, millega võiks kiiruse 45-50kmph kanti saada stock mootori ja kontrolleriga. Eks näis, mis reaalselt tuleb. Seda siis puhtalt modimishuvist. 30-35 on enam kui piisav sõitmiseks.
_________________ Pakun sülearvutite tolmupuhastust, termopasta vahetust, emaplaatide remonti ja BIOS paroolide eemaldust. |
|
Kommentaarid: 347 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
276 |
|
tagasi üles |
|
|
Wusses
mehine eesti muffin
liitunud: 31.03.2008
|
23.08.2020 18:16:20
|
|
|
Nägin kuidas üks laps sõitis m365 tõuksiga vee all,.
Vesi oli üle platvormi.
Huvitav, kaua see vastu peab nüüd
_________________
|
|
Kommentaarid: 316 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
1 :: |
259 |
|
tagasi üles |
|
|
MRTO
HV Guru
liitunud: 24.11.2001
|
23.08.2020 19:20:11
|
|
|
Ma pro'ga tegelikult 35-36 ei saa täiesti tasasel teel tavalise tuulega mis ei puhu selja tagant. 33-34 jääb laeks tuuletakistuse ja kaalu tõttu. Naine saab 36 nigu naksti kätte
Aga selle xiaoflasheri äpiga ei tulnud ka päris see tulemus mis xiaogeni lehel ise cfw kokku näppides
Spoiler
|
|
Kommentaarid: 86 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
77 |
|
tagasi üles |
|
|
rex
HV Guru
liitunud: 09.01.2002
|
23.08.2020 19:47:19
|
|
|
Xiaogen'i lehed ja videod paistavad suuresti pro poole suunatud olevat, kuigi algselt justkui reklaamitakse, et käib ka tavalisele. FW-d ju siiski erinevad.
|
|
Kommentaarid: 247 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
226 |
|
tagasi üles |
|
|
warwas
HV Guru
liitunud: 06.07.2003
|
|
Kommentaarid: 243 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
3 :: |
221 |
|
tagasi üles |
|
|
Väljavalit
HV vaatleja
liitunud: 06.09.2011
|
26.08.2020 13:09:39
|
|
|
1500€ maksta on ikka rets. 28kg kaalub ju, naised nt seda korterisse trepist ülesse ei tassi.
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
|
maxfox04
HV veteran
liitunud: 08.02.2010
|
26.08.2020 14:05:32
|
|
|
Vaatasin ka eile seda asja. Pigem ostaks 2tk m365 Pro endale ja naisele...
_________________ Hobielektroonik. Parandan katki läinud elektroonikat.
Huvid: mikrokontrollerid, DIY, IoT, CNC, 3D printer: Prusa i3. |
|
Kommentaarid: 288 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
1 :: |
213 |
|
tagasi üles |
|
|
rex
HV Guru
liitunud: 09.01.2002
|
|
Kommentaarid: 247 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
226 |
|
tagasi üles |
|
|
beastbeats
HV Guru
liitunud: 26.12.2006
|
26.08.2020 15:04:33
|
|
|
Eks Tuul rõhub taaskasutusele ja kodumaisusele...
_________________ Päevad lõpevad siis, kui lased neil minna...
M: Uus/pakendis Fjern Fjork Titanium Forked Spoon - 10€ |
|
Kommentaarid: 360 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
0 :: |
277 |
|
tagasi üles |
|
|
MRTO
HV Guru
liitunud: 24.11.2001
|
26.08.2020 15:34:01
|
|
|
Nagu see jaburus, et rohegaas on kodumaine ja loodussõbralik ning aktsiisivaba aga oh üllatist - kõvasti kallim kui tavaline cng. Huvitav küll kumba ma tangin eksole.
|
|
Kommentaarid: 86 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
77 |
|
tagasi üles |
|
|
lancelot
HV vaatleja
liitunud: 13.01.2012
|
29.08.2020 12:00:11
|
|
|
Minu isiklik arvamus on see et "Tuule" elektritõuks on pisut üle hinnatud. Müügihind peaks olema 700€ mitte 1500€. Kodukalt ei leidnud selle tõuksi kohta täpset spetsifikatsiooni. Minu teada kaalub tõuks mingi 30kg ja maksimaalne läbisõit on 40km.
'maxfox04' sa saaksid 1400€ eest osta 2tk Ninebot Max G30 elektritõuksi.
Proovisin sõita Ninebot Max G30 elektritõuksiga millel on iste (originaal). Iste teeb tõuksi 2-2.5kg raskemaks. Kogemused on positiivsed. Sõites istudes on tõuksi kergem hallata (pöörded), tuulise ja külma ilmaga mugavam sõita. Ja mulle jäi silma see, et sõites istudes on tuuletakistus väiksem ja tõuks sõidab 1-2km/h kiiremini. Kõige tähtsam on aga see et ei pea kestvamal sõidul staatiliselt pidevalt püsti seisma. Jalgadele on tervislikum.
Tavaline raha lugev klient ei hakka kunagi ostma mingit toodet tunduvalt kallimalt ainuüksi selle pärast et see on "kodumaine roheline toode".
_________________ ☯ |
|
tagasi üles |
|
|
The_Boss
HV Guru
liitunud: 13.01.2009
|
29.08.2020 12:03:56
|
|
|
Rõhutakse ju 5 aastasele vastupidavusele ka. Ei pea need ninebotid aastat-kahtegi vastu. Iseasi kaua need tuuled reaalselt vastu peavad.
_________________ Pakun sülearvutite tolmupuhastust, termopasta vahetust, emaplaatide remonti ja BIOS paroolide eemaldust. |
|
Kommentaarid: 347 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
276 |
|
tagasi üles |
|
|
rem4605
Kreisi kasutaja
liitunud: 07.03.2003
|
29.08.2020 13:32:30
|
|
|
The_Boss kirjutas: |
Ei pea need ninebotid aastat-kahtegi vastu. |
See oli küll väga üldistatult öeldud. Max peab kindlasti vähemalt 2a vastu, samas teades selle ehituskvaliteeti julgen isegi pakkuda, et 3-4a peab vastu. Ja kui sõita nagu normaalne inimene, ehk ei hüppa iga äärekivi pealt üles alla täis hooga, siis peab ta julgelt ka 5a vastu. Enne kooleb aku ära kui see asi katki läheb.
Niipalju võin nõustuda, et need odavamad ES ja 365 mudelid ei pea kindlasti 2a vastu. Samas jällegi kui heaperemehelikult neid hoida, kestavad ka need.
_________________
|
|
Kommentaarid: 21 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
0 :: |
17 |
|
tagasi üles |
|
|
beastbeats
HV Guru
liitunud: 26.12.2006
|
29.08.2020 13:48:51
|
|
|
tsitaat: |
Tavaline raha lugev klient ei hakka kunagi ostma mingit toodet tunduvalt kallimalt ainuüksi selle pärast et see on "kodumaine roheline toode".
|
See “tavaline/raha lugev” inimene pole järelikult nende sihtgrupp; samas tore, et kliendil on üks valikuvõimalus juures
_________________ Päevad lõpevad siis, kui lased neil minna...
M: Uus/pakendis Fjern Fjork Titanium Forked Spoon - 10€ |
|
Kommentaarid: 360 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
0 :: |
277 |
|
tagasi üles |
|
|
The_Boss
HV Guru
liitunud: 13.01.2009
|
29.08.2020 19:48:50
|
|
|
rem4605, jah, oligi üldistatult, sest neid mudeleid on palju. Ja ega max ka nüüd nii vastupidav pole. Väiksemaid probleeme tekib ikka. Lukustusmehhanismi või sisemise laadijaga midagi juhtub, siis keskmine kasutaja ütleb ikkagi ju, et katki on, vahet pole, et suudab edukalt edasi sõita. Selleks ei pea toru küljest murduma, et katkiseks nimetada.
Tuul väidab 5 aastat vastupidavust, seega see oleks täitsa müügiargument, kui see üldse tõele vastab. Hind ka siis vastav. Ega polegi keskmisele tõuksi huvilisele mõeldud. Ise igatahes ei ostaks.
Eelistan jätkuvalt ninebote, sest meeldib modida ja parandada.
_________________ Pakun sülearvutite tolmupuhastust, termopasta vahetust, emaplaatide remonti ja BIOS paroolide eemaldust. |
|
Kommentaarid: 347 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
276 |
|
tagasi üles |
|
|
|