Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum |
|
SSD
HV Guru
liitunud: 18.01.2006
|
19.08.2021 23:35:46
|
|
|
TeaMeTzu, Ma ei tea sest tõuksis miskit, aga kui temp väljas on alla 10-ne kraadi, siis see mõjutab väga suurel määral akut. Mul võttis pmtl. üle poole sõiduulatusest maha. Sõiduulatus langes umbes 7-me kilomeetri peale. Aga suvel soojaga sain lõtva 2x10 sõita. Tõuks siis g max 30
|
|
Kommentaarid: 307 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
261 |
|
tagasi üles |
|
|
TeaMeTzu
HV veteran
liitunud: 10.10.2011
|
21.08.2021 11:17:49
|
|
|
Hmm, see on mõneti jama, sest vaja kasutada just sügis-kevad hooajal (lumega muidugi mitte).
Ma nüüd survasin veits veel ringi ja Segway Ninebot E25E tundub isegi mõistlikum valik. Lihtsam kokku panna, parem äpp, pidurdussüsteem tundub ka mugavam.
Kuidas külmemal ajal õhkrehv vs "täisrehv?" käitub?
_________________ M: Ainulaadsed Eesti disain sisustuselemendid - TESSERA |
|
Kommentaarid: 28 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
28 |
|
tagasi üles |
|
|
The_Boss
HV Guru
liitunud: 13.01.2009
|
21.08.2021 13:27:44
|
|
|
Tootja äpp on mõlemal juhul kehv/kasutu. Elektrooniline pidur on võibolla tõesti mugavam, aga kahel korral olen seetõttu pidurduse asemel autoteele veerenud
Täisrehv on igal juhul halb. Ainuke eelis on see, et ei pea rõhku jälgima/auku kartma. ES4 oli küll tsipa teise rehviga, aga see-eest esiamordiga. Amort muidugi suurt ei päästnud. Ei kujuta ette, et E25 sessuhtes parem oleks, eriti puuduva amordiga. Seda tasub võimalusel ise testida, kas on piisavalt mugav sõita.
Xiaomi puhul saab soovi korral oma aku lisada. E25-le peaks saama jällegi näiteks ES4 välise aku lisada.
_________________ Pakun sülearvutite tolmupuhastust, termopasta vahetust, emaplaatide remonti ja BIOS paroolide eemaldust. |
|
Kommentaarid: 347 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
276 |
|
tagasi üles |
|
|
Zpider
HV vaatleja
liitunud: 17.03.2010
|
22.08.2021 18:31:42
|
|
|
Kas keegi siinsetest on kursis ka Bolti kasutuses olnud tõukside müügiga?
# uurisin: "Kahjuks ei ole see võimalik."
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
|
enigma
Kreisi kasutaja
liitunud: 13.05.2004
|
25.08.2021 01:13:43
|
|
|
Kas keegi teab mis firma tõukerattaid Bolt kasutab? Millised on tehnilised andmed ja sõidu ulatus? Ise olen aeg ajalt Boltiga sõitnud ja väga rahul.
|
|
Kommentaarid: 33 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
32 |
|
tagasi üles |
|
|
rex
HV Guru
liitunud: 09.01.2002
|
25.08.2021 02:13:45
|
|
|
Neil peaks praeguseks 4. gen olema, seni kasutusel 2-4. Esimene oli ES4 (või ES2 + akupakk), teine ilma liigendita Max G30, kolmas ja neljas oma projekteeritud ja allhankes tellitud.
|
|
Kommentaarid: 247 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
226 |
|
tagasi üles |
|
|
The_Boss
HV Guru
liitunud: 13.01.2009
|
25.08.2021 07:20:49
|
|
|
Esimene oli SNSC1.x, teine SNSC2.x. Aga jah, baseeritud ikkagi ES4 ja G30 peal need esimesed.
N.ö omaprojekteeritute stiil tundus tuttav, nagu sama, mida VOI kasutas. Ehk siis Hongji.
Aga see on ainult minu arvamus, kindlat infot ei ole.
_________________ Pakun sülearvutite tolmupuhastust, termopasta vahetust, emaplaatide remonti ja BIOS paroolide eemaldust. |
|
Kommentaarid: 347 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
276 |
|
tagasi üles |
|
|
warwas
HV Guru
liitunud: 06.07.2003
|
|
Kommentaarid: 243 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
3 :: |
221 |
|
tagasi üles |
|
|
The_Boss
HV Guru
liitunud: 13.01.2009
|
25.08.2021 16:43:19
|
|
|
Seda artiklit olen isegi näinud, aga jäi rohkem mulje, et disain on koostöö, aga tootmine ikkagi mujal. Kellelgi kindlamat infot, siis võiks seda täpsustada.
Miski artikli järgi oli Stigo tootmine ikkagist Hiinas kunagi.
Edit:
https://www.toostusuudised.ee/uudised/2019/08/23/soiduteenus-tegi-toukeratastele-teene
Kes teab, äkki Stigo disainis VOI tõuksi ka selle hiina firma jaoks
Voiager 1 mõtlen siis täpsemalt.
_________________ Pakun sülearvutite tolmupuhastust, termopasta vahetust, emaplaatide remonti ja BIOS paroolide eemaldust. |
|
Kommentaarid: 347 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
276 |
|
tagasi üles |
|
|
jeesus188
kodustatud
liitunud: 14.04.2003
|
25.08.2021 17:13:03
|
|
|
Rakveres on küll mingid peldikud liikvel Boltil
_________________ This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV Aga kes on naine? Valge on ka inimene !
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud" |
|
Kommentaarid: 71 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
64 |
|
tagasi üles |
|
|
The_Boss
HV Guru
liitunud: 13.01.2009
|
25.08.2021 17:20:10
|
|
|
Tartus on 3 mudelit. 2 erinevat G30 ja mingi hetk toodi eelmised custom mudelid ka vist Tallinnast siia kui uus custom välja tuli.
_________________ Pakun sülearvutite tolmupuhastust, termopasta vahetust, emaplaatide remonti ja BIOS paroolide eemaldust. |
|
Kommentaarid: 347 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
276 |
|
tagasi üles |
|
|
rex
HV Guru
liitunud: 09.01.2002
|
|
Kommentaarid: 247 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
226 |
|
tagasi üles |
|
|
Zpider
HV vaatleja
liitunud: 17.03.2010
|
26.08.2021 18:25:30
|
|
|
Praeguste ilmadega, kus asfalt on igapäevaselt märg, väga vist isiklikke elektritõukse ei kasutata? Pmst hooaeg peaaegu läbi?
Tõukside vallas arenguruumi veel jagub, eelkõige sisseehitatud elektrimootoriga rataste veekindlaks muutmine.
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
|
rex
HV Guru
liitunud: 09.01.2002
|
26.08.2021 20:25:53
|
|
|
Ma just vaatasin, et väga palju isiklikke (M365/Pro, ES2/4, G30 jne) vurab ka vihmaste ilmadega ringi.
|
|
Kommentaarid: 247 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
226 |
|
tagasi üles |
|
|
TeaMeTzu
HV veteran
liitunud: 10.10.2011
|
26.08.2021 22:17:09
|
|
|
Saime täna Segway Ninebot E25E kätte ja esmamulje küll väga hea.
Võrreldes Mi 1S'ga tundub palju tummisem ja mugavam. Samuti linnas mootoriga pidurdamine väga mõnus.
Ratastel on porikaitsmed ja vett küll tänase ilmaga tõuksi peale ei pritsinud.
_________________ M: Ainulaadsed Eesti disain sisustuselemendid - TESSERA |
|
Kommentaarid: 28 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
28 |
|
tagasi üles |
|
|
anduke88
Kreisi kasutaja
liitunud: 03.07.2007
|
27.08.2021 13:59:45
|
|
|
Xiaomi Pro 2 - nüüdseks juba 100 km selja taga ja mitu laadimist ka. Ma küll ei ütleks et ta ebamugav on.
Täiesti okei. Isegi ei oska tahta ega nõuda suuremaid rehve (okei, 1x panin selle kitsa lamava peal põhja vastu maad, mujal küll äärekivisid jms kolistanud ei ole).
Jalakäija režiim täesti mõttetu. D on okei. S on põhiline millega ringi lasen. Saanud metsateid, kruusa, mulda, liiva, asfalti, freeskatet kergliiklusteel. Lisaks saanud ka täielikku vihma.
Need reziimid peaks ära mudima, et jalakäija oma veidi aeglasema ärkamisega originaal D režiim. D = sport režiim. Ning Sport oleks max kiiruse jaoks
Tootja lubab kuni 45 km LS. Ainult S asendis tulnud max 25 km. D asendiga ei ole viitsinud "kulgeda" nii pikalt et aku tühjaks lasta.
Kui norida, siis 3 asja - (eelpool mainitud režiimid) laadimine on aeglane ja kuskile mäkke üles ronides kiirus ikka kukub 8-14 km/h peale. Nõmme mäest isegi suutis 12-ga üles vedada S reziimil kõige järsema nurga peal. Aga noh, rohkem kui 90 kg ja vähem kui 100 kg tõuksil seljas.
Käisin selle Tallinna uue Bolti tõuksiga sõitmas. No mulle see asi küll ei meeldinud. Raputab nagu segane, suur ja kobakas ning raske. Mu Xiaomi Pro 2 palju mugavam, samal teel, samal marsruudil. Jah, Boldi kiirendus tükk maad parem ja tõusul ei ole nii hullu kiiruse vähenemist.
|
|
Kommentaarid: 51 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
44 |
|
tagasi üles |
|
|
The_Boss
HV Guru
liitunud: 13.01.2009
|
27.08.2021 16:17:24
|
|
|
Xiaomil/ninebotil softiga piirang maha võtta, siis ronib mäest ka kiiresti üles.
_________________ Pakun sülearvutite tolmupuhastust, termopasta vahetust, emaplaatide remonti ja BIOS paroolide eemaldust. |
|
Kommentaarid: 347 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
276 |
|
tagasi üles |
|
|
TeaMeTzu
HV veteran
liitunud: 10.10.2011
|
28.08.2021 11:33:52
|
|
|
EDIT: Teab keegi kuidas saab Segway tõuksi kogu läbitud vahemaad kontrollida?
anduke88 kirjutas: |
Xiaomi Pro 2 - nüüdseks juba 100 km selja taga ja mitu laadimist ka. Ma küll ei ütleks et ta ebamugav on.
Täiesti okei. Isegi ei oska tahta ega nõuda suuremaid rehve (okei, 1x panin selle kitsa lamava peal põhja vastu maad, mujal küll äärekivisid jms kolistanud ei ole).
Jalakäija režiim täesti mõttetu. D on okei. S on põhiline millega ringi lasen. Saanud metsateid, kruusa, mulda, liiva, asfalti, freeskatet kergliiklusteel. Lisaks saanud ka täielikku vihma.
Need reziimid peaks ära mudima, et jalakäija oma veidi aeglasema ärkamisega originaal D režiim. D = sport režiim. Ning Sport oleks max kiiruse jaoks
Tootja lubab kuni 45 km LS. Ainult S asendis tulnud max 25 km. D asendiga ei ole viitsinud "kulgeda" nii pikalt et aku tühjaks lasta.
Kui norida, siis 3 asja - (eelpool mainitud režiimid) laadimine on aeglane ja kuskile mäkke üles ronides kiirus ikka kukub 8-14 km/h peale. Nõmme mäest isegi suutis 12-ga üles vedada S reziimil kõige järsema nurga peal. Aga noh, rohkem kui 90 kg ja vähem kui 100 kg tõuksil seljas.
Käisin selle Tallinna uue Bolti tõuksiga sõitmas. No mulle see asi küll ei meeldinud. Raputab nagu segane, suur ja kobakas ning raske. Mu Xiaomi Pro 2 palju mugavam, samal teel, samal marsruudil. Jah, Boldi kiirendus tükk maad parem ja tõusul ei ole nii hullu kiiruse vähenemist. |
Ega neis drastilisi erinevusi tõesti otsida ei saa. Mõlemal omad plussid ja miinused. Mul endal jala nr 46-47 ja suurem tald tuleb tõuksil täiega kasuks. Samuti ei pea kartma, et tagumise porilapaka ära muljub.
Minu 96kg raskuse all on kuulda küll kuidas amort ägab - mine tea, kas teeb sõidu pehmemaks ka...?
|
|
Kommentaarid: 28 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
28 |
|
tagasi üles |
|
|
Mehis123
HV kasutaja
liitunud: 19.06.2007
|
28.08.2021 11:56:04
|
|
|
Neil boltidel tõmme kuidagi parem jah,isegi mu quick3 super saab põske.
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
|
The_Boss
HV Guru
liitunud: 13.01.2009
|
28.08.2021 12:38:53
|
|
|
TeaMeTzu, M365 tools
_________________ Pakun sülearvutite tolmupuhastust, termopasta vahetust, emaplaatide remonti ja BIOS paroolide eemaldust. |
|
Kommentaarid: 347 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
276 |
|
tagasi üles |
|
|
Zpider
HV vaatleja
liitunud: 17.03.2010
|
28.08.2021 12:45:17
|
|
|
Huvitav mitme vatiseid mootoreid Bolt kasutab?
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
|
rex
HV Guru
liitunud: 09.01.2002
|
28.08.2021 14:06:21
|
|
|
Kuna kõik paksud ja kohati 2 tk korraga on vaja ära vedada, siis küllap konkurents sunnib järjest max lubatud 1kW-le lähenema.
|
|
Kommentaarid: 247 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
226 |
|
tagasi üles |
|
|
K1_EST
HV vaatleja
liitunud: 31.08.2021
|
01.09.2021 00:06:57
|
|
|
Tere
Kas siin teemas kellelgi Segway Ninebot ES4 tõuksi on ? Nimelt oleks vaja täpsustada ,kas see anomaalia on ainult minu tõuksil või ka teistel. Ostetud on see möödunud aastal Teliast ja ls on praeguseks vaid tühised 250km. Kasutanud olen heaperemehelikult aga mingil hetkel panin tähele ,et ette lukustuse juurde on tekkinud mingisugune lõtk. Seda tunneb kõige paremini siis, kui võtta hoog sisse ja hakata elektrilise piduriga pidurdama vajutad pidurit, vabastad, vajutad pidurit vabastad, siis on tunda juhtrauast lõtku. Lisan ka foto ja lõtk asub noolega tuvastatud suunas, proovisin selle helkuri all oli mingi kuuskast kuid see on kinni, seega ma ei saa aru, kas see lõtk peabki seal olema, päris häiriv on see sõiduajal. Seda lõtku tunneb ka kohapeal kui juhtrauda liigutada. Kui kellelgi sama tõuks, siis äkki saaks Tallinnas proovida ja võrrelda, juhul kui see anomaalia ainult minul esineb.
Lisaks kas kellelgi veel on sõiduajal see lukustussüsteem lahti läinud, minul nimelt nii juhtus, hea oli ,et kiirus oli väike, suutsin ära päästa aga päris ehmatav kogemus oli kui tõuks sõiduajal end kokku pakkis
Enda teada lukustasin korralikult ja mõnda aega sai sõita... kuigi jah minuarust selline lukustussüsteem on väga totter...
|
|
tagasi üles |
|
|
The_Boss
HV Guru
liitunud: 13.01.2009
|
01.09.2021 09:10:28
|
|
|
Lukustussüsteemis miskid kummist jublakad pidavat ära kuluma. Ja sel mudelil n.ö esihargi mutrid kipuvad ka lahti tulema, mis tekitab samasugust lõtku.
_________________ Pakun sülearvutite tolmupuhastust, termopasta vahetust, emaplaatide remonti ja BIOS paroolide eemaldust. |
|
Kommentaarid: 347 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
276 |
|
tagasi üles |
|
|
arnis
HV veteran
liitunud: 18.07.2004
|
01.09.2021 10:04:12
|
|
|
Olen ES4 omanik. Paar tüüpprobleemi tal on. Mõned poldid vajavad kinnitamist, soovitatavalt liimiga ja kummijublakad väsivad, need kokkuvoltimise omad.
Mul vist olid ostetud varuks, kui huvi vaata endal üle (voldi kokku vaata silmadega, seal all kummid suruvad kui lahti pakid) ja kirjuta.
_________________ Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku.
Ooteajad väiketööd nädala jooksul, päev+ tööd kuu jooksul.
Ka korteriühistud ja ettevõtted. Auditi ettevalmistused. |
|
Kommentaarid: 120 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
117 |
|
tagasi üles |
|
|
|