Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Üldfoorum »  Elektrilised tõukerattad märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 58, 59, 60 ... 97, 98, 99  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
XeStAiSy
HV Guru

liitunud: 12.12.2001




sõnum 16.07.2021 08:51:35 vasta tsitaadiga

Mismoodi need hiinlased paremini teevad kõike, kui ise aku teha siis peab oskama samapalju kui too hiinlane. Elemente ei trei ju ise samuti ise ei tee bmsi ega juhtmeid ja isolatsiooni pabereid. Ja akut ei anna kuidagi teistmoodi teha kui too hiinlane teeb. 250 Euri aku in igati ok juu. See nikkli keevitamine ei ole ka kuidagi teisiti kui hiinlane seda teha oskab. Hiinas on lihtaslt kõika asjad saada veel odavamalt kui meil, samuti mõne asja kättesaamine on kulukam meie jaoks.

Kellel keevitus olmas saab yuutuubida ja vaadata kuidas tehakse internetis on infi lademetes. See mant kokku osta muidugi maksab igasugune, nikkel, paberid, korpus, mõni meeter juhet ka.

_________________
Punktkeevitus patareidele/akudele. Akutrelli/laptopi/e-bike. PM


viimati muutis XeStAiSy 16.07.2021 09:31:27, muudetud 1 kord
Kommentaarid: 11 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 10
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
degreal
HV veteran

liitunud: 07.01.2002




sõnum 16.07.2021 09:25:01 vasta tsitaadiga

m365 kirjutas:
... panin esirattale 10" rehvi ...

Millist rehvi kasutate ja kas jäi sirge?
Esimene katse oli see. Tuli välja et sise diameeter on 150mm ja ei venita kuidagi velje peale.
Spoiler Spoiler Spoiler

Teine katse oli 10" wanda. Sisemõõt on 156mm ja ei hoia ennast tsentris, tund aega pumpasin ja venitan, et rehv tsentrisse saada. Ventiili kohapeal on ikka muhk ja annab siledal teel tunda.
Spoiler Spoiler Spoiler
Kommentaarid: 25 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 23
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Erik_Est
Kreisi kasutaja

liitunud: 04.08.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 16.07.2021 11:53:22 vasta tsitaadiga

Mina ei väida , et hiinlane paremini teeb. Kiidan AKF-i. On ju paremini tehtud kui 3x kergema kaaluga on saavutatud pea sama kiirus pluss sõiduulatus kui hiinlastel, või saan ma millestki valesti aru? icon_smile.gif
Kommentaarid: 41 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 34
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
M3-Marek
HV kasutaja

liitunud: 03.01.2004




sõnum 16.07.2021 12:40:29 vasta tsitaadiga

M3-Marek kirjutas:
Kas leidub seltsimehi kes on oma m365 kiiremaks flashinud ja seejärel vähemalt 500km peale uhanud? Kuidas on tagasiside üldiselt ja kas on ülekuumenemist ette tulnud?


custom firmware peale lastud ja esimesed 50km sõidetud
Tippkiirus kasvas 24kmh pealt 29-30kmh peale, kuid need numbrid on saavutatavad pigem kerge kallakuga või taganttuulega.
Reaalselt kiirus pigem 27-28kmh (Polar kellaga mõõdetud) ehk umbes 5kmh sain ikka juurde.
Kaal 90kg.
Kommentaarid: 17 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 17
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
XeStAiSy
HV Guru

liitunud: 12.12.2001




sõnum 16.07.2021 14:12:06 vasta tsitaadiga

Erik_Est kirjutas:
Mina ei väida , et hiinlane paremini teeb. Kiidan AKF-i. On ju paremini tehtud kui 3x kergema kaaluga on saavutatud pea sama kiirus pluss sõiduulatus kui hiinlastel, või saan ma millestki valesti aru? icon_smile.gif


Kui rohkem investeerida ja parema speci järgi teed siis saad vägagi korraliku asja. Murekoht hakkab akudel ikkagi peale kolmandat aastat. Smart bms on hädavajalik, tavalise bmsiga kui midagi paigast läheb on ülelaadimine ja alavoltimine kerge tulema, mis terve aku pekki keerab. Kui on tavaline bms siis laadija näeb palju seal volti on kui seeria on paigast siis laeb kuni lõpp voldini kuid rohkem ta ei näe. Kui midagi kuski alavoltinud siis teised laetakse üle seal võib juhtuda ,et osadesse pumbatakse 4.90v siisse.
Smart bms kui on siis seal paned paika seeria voldi ja mittemingi valemaga ei lähe üle, ega liiga alla.

_________________
Punktkeevitus patareidele/akudele. Akutrelli/laptopi/e-bike. PM
Kommentaarid: 11 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 10
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
m365
HV vaatleja

liitunud: 15.07.2021




sõnum 16.07.2021 14:18:48 vasta tsitaadiga

degreal kirjutas:
Millist rehvi kasutate ja kas jäi sirge?


huia-cheng 10x2, läks peale väga lihtsalt ja sirgelt, kestis 1500km (kuigi ohutum oleks olnud juba varem vahetada). sise läbimõõtu ei kontrollinud

https://imgur.com/a/NuE4AmC

tellisin siit:
https://www.aliexpress.com/item/4001095472611.html
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
warwas
HV Guru
warwas

liitunud: 06.07.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 26.07.2021 17:15:32 vasta tsitaadiga

Sain oma ES4'ja juba teist korda garantiisse saata.

Kevadel, umbes 40km pealt lõpetas laadimise ära. Mingit veakoodi kuhugi ei näidanud. Vahetati emaplaat/kontroller.

Järgmine seiklus algas umbes 400 pealt. Sõitsin rahulikult ja üks hetk hoogu maha pidurdades (täitsa tavaline olukord, polnud allamäge ega miskit, regen miinimumis) viskas ette error 52. Kiire guugel ütles, et "battery voltage error" ja vaheta aku ära. Kuna korra välja-sisse lülitamine tegi asja näiliselt korda, siis ei teinud suurt probleemi ja sõitsin edasi. Üks hetk aga märkasin, et aku näidik vähenes kuidagi liialt kiirelt. Lõpuks täiesti tühja rattaga koju jõudnud ja juhtme külge lükanud selgus järgmine viga - error 42 "No communication with external BMS". Tõepoolest, äpp enam välist akut ei näidanud ja drastiliselt vähenenud läbisõit tuleneski sellest, et lõpp sai sisemise akuga tuldud. Ilma välise akuta laadimine ei õnnestunud (e. sama mis kevadel). Huvitaval kombel läbi välise sai ikkagi laadida. Jube aeglaselt aga lõpuks hambad risti sain sisemise kuidagi ~70% peale.
Ei aidanud kõikvõimalikud resettimised ja välise aku kontaktide puhastamised, ratas läks jälle Leedu poole teele - seekord siis vahetati ära nii väline aku kui ka teistkordselt kontroller.

Ei saagi siis nüüd aru, mis valesti läks. Tarkvarad olid viimased ametlikud, ei viitsinud igasuguste häkkimistega tegelema hakata. Hetkel jälle äpp pakub mingeid uuendusi kontrollerile ja välise aku BMS'ile. Krt, targem oleks vist mitte torkida. Ei ole enam seda jõu ära kadumist ka märganud, mis siin samas teemas ka korra jutuks oli.
Kommentaarid: 243 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 3 :: 221
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
SSD
HV Guru
SSD

liitunud: 18.01.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga Online

sõnum 26.07.2021 17:44:44 vasta tsitaadiga

warwas, kuigi mulle uuendused meeldivad, siis ikkagi kehtib eluline reegel. Töötavat asja ei näpita!
Kommentaarid: 307 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 261
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
pwn13
HV veteran
pwn13

liitunud: 04.10.2011




sõnum 26.07.2021 18:43:38 vasta tsitaadiga

keegi oskab soovitada, kuskandist ES-ile välise aku mõistliku hinnaga saaks?
_________________
pWn
Kommentaarid: 72 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 67
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
warwas
HV Guru
warwas

liitunud: 06.07.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 26.07.2021 19:01:30 vasta tsitaadiga

pwn13, pruugitud akusid võib saada selle seltsimehe käest, kes siin kunagi renditõukse teisele ringile müüs. Vähemalt kevadel tal veel oli

Uue aga sai toona kõige soodsamalt Ali'st. EU laost paari päevase tarnega aku oli vist ~140..150 eurtsi. Kammisin kohalikke poode ka läbi aga valik oli väga niru ja need vähesed algasid ka kuskilt ~250€ juurest.
Kommentaarid: 243 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 3 :: 221
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
pwn13
HV veteran
pwn13

liitunud: 04.10.2011




sõnum 26.07.2021 19:13:10 vasta tsitaadiga

warwas kirjutas:
pwn13, pruugitud akusid võib saada selle seltsimehe käest, kes siin kunagi renditõukse teisele ringile müüs. Vähemalt kevadel tal veel oli

Uue aga sai toona kõige soodsamalt Ali'st. EU laost paari päevase tarnega aku oli vist ~140..150 eurtsi. Kammisin kohalikke poode ka läbi aga valik oli väga niru ja need vähesed algasid ka kuskilt ~250€ juurest.

kes see kohalik ärimees ka on? oleks huvi küll.

_________________
pWn
Kommentaarid: 72 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 67
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
warwas
HV Guru
warwas

liitunud: 06.07.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 26.07.2021 19:56:36 vasta tsitaadiga

pwn13, ei suuda hetkel ta tel. numbrit üles leida.
Pärast arvuti taha jõuan, surfan veidi postkastis ringi.
Kommentaarid: 243 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 3 :: 221
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
The_Boss
HV Guru
The_Boss

liitunud: 13.01.2009



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 26.07.2021 22:40:36 vasta tsitaadiga

warwas, selle raha eest saaksin siitsamast kasutatud välise ja sisese aku koos ülejäänud tõuksiga icon_smile.gif

Mul ka mõned kasutatud välised olemas, aga pole hetkel tõuksi, millega laadida ja testida neid.

_________________
Pakun sülearvutite tolmupuhastust, termopasta vahetust, emaplaatide remonti ja BIOS paroolide eemaldust.
Kommentaarid: 347 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 276
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
warwas
HV Guru
warwas

liitunud: 06.07.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 26.07.2021 23:27:08 vasta tsitaadiga

The_Boss, no siis on ju tore, kui Sul õnnestub nõnda odavalt korralikke tõukse hankida
Küsimus oli, kus kohast akusid saab. Pakkusin variandid. Eks igaüks otsustab, kus tal see "valulävi" läheb. Eelpool mainit kogemusele tuginedes olen suht happy, et sai uus ja garantiiline aku võetud.
Kommentaarid: 243 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 3 :: 221
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
pwn13
HV veteran
pwn13

liitunud: 04.10.2011




sõnum 27.07.2021 07:15:24 vasta tsitaadiga

Paraku sellel vennal akud otsas. boss ehk jõuan sinuga mingi kokkuleppeni?
_________________
pWn
Kommentaarid: 72 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 67
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
villu70
HV Guru
villu70

liitunud: 19.12.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 27.07.2021 07:30:54 vasta tsitaadiga

Pärast kruiisimist pärnu linnas.... average speed 27,4 , maximum 47,9
Kommentaarid: 139 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 0 :: 119
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
The_Boss
HV Guru
The_Boss

liitunud: 13.01.2009



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 27.07.2021 07:37:09 vasta tsitaadiga

pwn13, proovin siis miski ajutise tõuksi kokku panna ja akusid sellega testida/laadida.

Uurin kasutamata akusid ka, äkki on veel.

_________________
Pakun sülearvutite tolmupuhastust, termopasta vahetust, emaplaatide remonti ja BIOS paroolide eemaldust.
Kommentaarid: 347 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 276
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
indumen
HV veteran
indumen

liitunud: 31.03.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 27.07.2021 17:03:29 vasta tsitaadiga

Väike followup isikliku GPad Storm omamisest, kilomeetreid kellal väga vähe endiselt, esimene error oli see et esimene "amordilaadne toode" lendas kildudeks, amordi hülss lihtsalt tuli ühest otsast läbi korpuse. OK vahetati garantii korras välja eks ole näha kaua kestab,
kehvem osa selle juures oli et päris ohtlik ja ebameeldiv olukord oli see juhtum keset sõitu.

Mõnda aega hiljem esipidur lõpetas keset liiklust koostöö, lihtsalt viskas üle, võtsin lahti midagi silmatorkavat ei leidnud töö loogika tundus ka imelihtne. Paar korda sai harjutatud aga tugevamal pigistamisel ikka viskas süsteem üle, Voltride poole pöördudes murega siis arvati et garantii korras vahetataks ära küll, aga täpselt samasuguse juustu vastu, enda elu veidi kallimaks pidades kui 20€ "päris tootja" pidurisupport läksin seda teed, pidurduse effektiivsuse vahe on meeletu omakorda.
Väga värske ärevam hetk just paar päeva tagasi kus Tesla pagassi peale ei pidanud maanduma, pidur võtab nüüd nii et tagaratta saab maast lahti.

Samuti on kollitama hakanud esirattast tulenev vibratsioon 40+ kiirustel. aga nii väikse ratta puhul balansseerida neid keeruline icon_mad.gif
üks rehvi tühjenemine sattus ka hulka, mis tundus omakorda lihtsalt praagi tõttu kuna auk oli velje pool, nipli kinnituse piirkonna ääres, mitte et oleks millestki üle sõitnud, vaid velje enda pool.

Läbisõit on nukker, aga ega ei hellita ka, fooride alt ikka täis jõuga minema kahe mootoriga ja enamjaolt gaas põhjas sõita. Värskelt laetud akuga tuleb max 20km läbisõitu. Reklaamlehel lubatud numbritest võib und näha.

_________________
ükskord me võidame niikuinii
Kommentaarid: 193 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 167
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
kjaups
MeesKesTuliMetsast
kjaups

liitunud: 02.02.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 27.07.2021 18:15:26 vasta tsitaadiga

villu70, mis too elukas on?
_________________
SNAP pildipank
Mul võivad mõned asjad viitega tulla, prioriteedid paigas.
M: Nodi
Kommentaarid: 160 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 3 :: 130
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
villu70
HV Guru
villu70

liitunud: 19.12.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 27.07.2021 19:19:50 vasta tsitaadiga

kjaups, https://bigbox.ee/elektrilised-toukerattad/elektriline-toukeratas-beaster-scooter-bs68-1000-w-48-v-20-ah-1074641.html
Kommentaarid: 139 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 0 :: 119
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
m365
HV vaatleja

liitunud: 15.07.2021




sõnum 27.07.2021 20:38:07 vasta tsitaadiga

indumen kirjutas:
Läbisõit on nukker, aga ega ei hellita ka, fooride alt ikka täis jõuga minema kahe mootoriga ja enamjaolt gaas põhjas sõita. Värskelt laetud akuga tuleb max 20km läbisõitu.


see tundub mingi error. ei taha hästi uskuda et 950Wh aku nii kiirelt tühjaks läheb.

näitena, konservatiivsed 800Wh 20km peale on:
1) keskmiselt 800W 60min jooksul @20km/h - sellise kiirusega peaks keskmine kulu max 400W olema
2) 1200W 40min @30km/h - peaks 700-800W-ga hakkama saama
3) 1600W 30min @40km/h - ikkagi ei meigi senssi, 1kW on maa ja ilm et liigutada inimene 40km/h läbi õhu
4) ...2400W 20min @60km/h? icon_lol.gif
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Mehis123
HV kasutaja

liitunud: 19.06.2007




sõnum 27.07.2021 23:53:21 vasta tsitaadiga

Kas inokim quick3 superit annab ka softiga kuidagi paremaks tuunida? icon_biggrin.gif
Kommentaarid: 3 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 3
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
indumen
HV veteran
indumen

liitunud: 31.03.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 28.07.2021 09:59:13 vasta tsitaadiga

m365 kirjutas:
indumen kirjutas:
Läbisõit on nukker, aga ega ei hellita ka, fooride alt ikka täis jõuga minema kahe mootoriga ja enamjaolt gaas põhjas sõita. Värskelt laetud akuga tuleb max 20km läbisõitu.


see tundub mingi error. ei taha hästi uskuda et 950Wh aku nii kiirelt tühjaks läheb.

näitena, konservatiivsed 800Wh 20km peale on:
1) keskmiselt 800W 60min jooksul @20km/h - sellise kiirusega peaks keskmine kulu max 400W olema
2) 1200W 40min @30km/h - peaks 700-800W-ga hakkama saama
3) 1600W 30min @40km/h - ikkagi ei meigi senssi, 1kW on maa ja ilm et liigutada inimene 40km/h läbi õhu
4) ...2400W 20min @60km/h? icon_lol.gif


Matemaatika pole minu tugevaim külg aga kiirendused ja mõned pikemad tõusud tööle koju trajektooril on need mis rohkem särtsu tahavad ja läbisõit on google mapsi põhjal võetud samuti mitte onboard spido järgi.
endal kaalu ~90kg kandis (koos turvavarustusega) viimati venitasin 26km ära kui lõpus ühe mootori ja eco peal piinlesin icon_wink.gif ja 20km sõidab ikka veidi kauem kui 20 minutit 60km/h kiiruse juures icon_smile.gif seda enam et linnas tuleb keskmine kiirus kõvasti alla.

Fakt on see et reklaamlehtedel ilutsevad mingisugused ideaaltingimustel saadud random numbrid. real life on teine tera.
Voltride kehitab selle peale õlgu ja ütleb et mis sa saada tahad.

_________________
ükskord me võidame niikuinii
Kommentaarid: 193 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 167
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
SSD
HV Guru
SSD

liitunud: 18.01.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga Online

sõnum 28.07.2021 11:50:38 vasta tsitaadiga

Spoiler Spoiler Spoiler

Mis tõuks sul on?
Kommentaarid: 307 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 261
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Erik_Est
Kreisi kasutaja

liitunud: 04.08.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 28.07.2021 13:45:40 vasta tsitaadiga

indumen kirjutas:


Läbisõit on nukker, aga ega ei hellita ka, fooride alt ikka täis jõuga minema kahe mootoriga ja enamjaolt gaas põhjas sõita. Värskelt laetud akuga tuleb max 20km läbisõitu. Reklaamlehel lubatud numbritest võib und näha.

GPad Foxen V2 , lubatud vahemaa 70km , reaalselt Lõuna-Eesti teedel 80 km icon_smile.gif
Kommentaarid: 41 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 34
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Üldfoorum »  Elektrilised tõukerattad mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 58, 59, 60 ... 97, 98, 99  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.