Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum |
|
DVDRW
HV Guru
liitunud: 13.10.2003
|
|
Kommentaarid: 26 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
25 |
|
tagasi üles |
|
|
indrpo
HV Guru
liitunud: 14.11.2004
|
05.06.2021 17:41:02
|
|
|
ES4 hakkas laadides error44 piuksutama, samas nagu laeks.
internet ütleb, et välise aku viga. garantiid see ka huvitab?
|
|
Kommentaarid: 253 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
223 |
|
tagasi üles |
|
|
pwn13
HV veteran
liitunud: 04.10.2011
|
05.06.2021 18:42:44
|
|
|
indrpo kirjutas: |
ES4 hakkas laadides error44 piuksutama, samas nagu laeks.
internet ütleb, et välise aku viga. garantiid see ka huvitab? |
kui garantiiaeg siis muidugi.
_________________ pWn |
|
Kommentaarid: 72 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
67 |
|
tagasi üles |
|
|
Paugupill
HV vaatleja
liitunud: 26.01.2014
|
05.06.2021 22:37:57
|
|
|
BMS ilmselt mahapõlenud. Endal juhtunud sama asja 2 korda - lõpuks ei tahtnud enam järjekorras neljandat korda jaurama minna ja nüüd lisaaku vedeleb niisama. Kui sul garantii kehtiv, siis kindlasti vii sinna, kui pikemalt ilma olla viitsid/tahad/saad. Kahjuks tundub endale, et ei toimi pikemas plaanis ES4 kombo kui tihedamalt laadida ja mitte korrektselt tühjaks lasta. Tavalises ES2 konfiguratsioonis läbisõit hetkel ~1700km, esirehv korralikult sile, aga on juba ustavaks sõbraks saanud...
Kes viitsib BMS-iga jamada või oskab hõlpsalt aku tagasi tööle saada, siis võib vabalt kirjutada PS
|
|
Kommentaarid: 2 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
2 |
|
tagasi üles |
|
|
Ott Karu
HV vaatleja
liitunud: 07.06.2021
|
07.06.2021 20:34:31
|
|
|
Kas keegi oskaks soovitada, kus saaks tõuksil piiraja maha võtta? Maal pikemaid otsi päris tüütu töristada 24 km/h
Võib kirjutada otse: ottkaru71@gmail.com
|
|
tagasi üles |
|
|
rex
HV Guru
liitunud: 09.01.2002
|
07.06.2021 21:12:55
|
|
|
Aga mis tõuks sul on?
|
|
Kommentaarid: 247 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
226 |
|
tagasi üles |
|
|
The_Boss
HV Guru
liitunud: 13.01.2009
|
07.06.2021 21:20:07
|
|
|
Ott Karu, üldiselt võetakse piiraja maha tõuksi juures.
_________________ Pakun sülearvutite tolmupuhastust, termopasta vahetust, emaplaatide remonti ja BIOS paroolide eemaldust. |
|
Kommentaarid: 345 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
274 |
|
tagasi üles |
|
|
MRTO
HV Guru
liitunud: 24.11.2001
|
07.06.2021 23:11:36
|
|
|
Ott Karu kirjutas: |
Kas keegi oskaks soovitada, kus saaks tõuksil piiraja maha võtta? Maal pikemaid otsi päris tüütu töristada 24 km/h
Võib kirjutada otse: ottkaru71@gmail.com |
Mõni ei lähegi väga üle selle. Kõik oleneb tõuksist ja selle mootorist.
|
|
Kommentaarid: 86 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
77 |
|
tagasi üles |
|
|
Ott Karu
HV vaatleja
liitunud: 07.06.2021
|
08.06.2021 10:02:02
|
|
|
rex kirjutas: |
Aga mis tõuks sul on? |
Xiaomi Mi Pro 2 ja asub Harjumaal.
|
|
tagasi üles |
|
|
The_Boss
HV Guru
liitunud: 13.01.2009
|
08.06.2021 10:13:32
|
|
|
Siis tõmbad scooterhacking äpi play storest ja teed ise.
_________________ Pakun sülearvutite tolmupuhastust, termopasta vahetust, emaplaatide remonti ja BIOS paroolide eemaldust. |
|
Kommentaarid: 345 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
274 |
|
tagasi üles |
|
|
Condamed
Kreisi kasutaja
liitunud: 04.12.2011
|
08.06.2021 10:15:58
|
|
|
Ott Karu kirjutas: |
rex kirjutas: |
Aga mis tõuks sul on? |
Xiaomi Mi Pro 2 ja asub Harjumaal. |
Kui 300w on, siis kahtlane, et sellest märgatavalt rohkem kiirust pigistad.
Mu käula on 500w ja liigub kuskil ~37kmh.
Üks küsimus akutundjatele, kui kehv aku jaoks on seda pidevalt ~70-80% pealt vms täis laadida?
Olen sisuliselt ostuhetkest laadinud peale iga kodu-töö/töö-kodu otsa täis.
Täitsa täis akuga lihtsalt veidi parem tõmme ja mõnusam sõita, muidu võiks vabalt korra ööpäeva jooksul ka laadida.
Kas olen sellega akule karuteene teinud ehk rohkem kulutanud? Oleks kestvuse poole pealt parem lasta rohkem tühjaks ehk sõita mõlemad otsad ära ja siis laadida?
|
|
Kommentaarid: 63 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
0 :: |
58 |
|
tagasi üles |
|
|
The_Boss
HV Guru
liitunud: 13.01.2009
|
08.06.2021 10:23:27
|
|
|
pro 2-ga sõidetakse 45-50 kmph ka, muidugi see on +12V akumodiga, aga see selleks.
Olemasoleva akuga pärast modimist peaks ligi 35kmph tollel kätte saama.
Mootori power rating ei defineeri lõppkiirust nagunii.
_________________ Pakun sülearvutite tolmupuhastust, termopasta vahetust, emaplaatide remonti ja BIOS paroolide eemaldust. |
|
Kommentaarid: 345 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
274 |
|
tagasi üles |
|
|
Condamed
Kreisi kasutaja
liitunud: 04.12.2011
|
08.06.2021 10:25:53
|
|
|
The_Boss kirjutas: |
pro 2-ga sõidetakse 45-50 kmph ka, muidugi see on +12V akumodiga, aga see selleks.
Olemasoleva akuga pärast modimist peaks ligi 35kmph tollel kätte saama.
Mootori power rating ei defineeri lõppkiirust nagunii. |
Mis siis defineerib tõuksi puhul? Kuidas seadistatud lihtsalt? Saan ka targemaks.
|
|
Kommentaarid: 63 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
0 :: |
58 |
|
tagasi üles |
|
|
The_Boss
HV Guru
liitunud: 13.01.2009
|
08.06.2021 11:32:38
|
|
|
Faktoreid on mitmeid. Kaks põhilist asja, mida kasutaja ise saab tihtipeale muuta, on tarkvaralise piirangu eemaldamine ja pinge tõstmine. Ülekande muutmine oleks ka variant, aga mitte tõuksil.
Kui nüüd peaksid sõidu ajal võimsust jälgima, siis märkad, et isegi tippkiirusel ei ole kasutatav võimsus lähedal maksimaalsele. Max võimsus mõjutab rohkem kiirendamist. Võimsam mootor peaks ka suurema massiga olema, seega peaks ka aeglasemalt kuumenema.
Selsamal põhjusel ei ole mõtet üherattaveolist tõuksi teha kaherattaveoliseks kui otsid taga kiirust. On küll 2x rohkem võimsust, aga tippkiirusele on mõju minimaalne, kiirendusele võib olla päris korralik.
_________________ Pakun sülearvutite tolmupuhastust, termopasta vahetust, emaplaatide remonti ja BIOS paroolide eemaldust. |
|
Kommentaarid: 345 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
274 |
|
tagasi üles |
|
|
Condamed
Kreisi kasutaja
liitunud: 04.12.2011
|
08.06.2021 11:41:11
|
|
|
The_Boss kirjutas: |
Faktoreid on mitmeid. Kaks põhilist asja, mida kasutaja ise saab tihtipeale muuta, on tarkvaralise piirangu eemaldamine ja pinge tõstmine. Ülekande muutmine oleks ka variant, aga mitte tõuksil.
Kui nüüd peaksid sõidu ajal võimsust jälgima, siis märkad, et isegi tippkiirusel ei ole kasutatav võimsus lähedal maksimaalsele. Max võimsus mõjutab rohkem kiirendamist. Võimsam mootor peaks ka suurema massiga olema, seega peaks ka aeglasemalt kuumenema.
Selsamal põhjusel ei ole mõtet üherattaveolist tõuksi teha kaherattaveoliseks kui otsid taga kiirust. On küll 2x rohkem võimsust, aga tippkiirusele on mõju minimaalne, kiirendusele võib olla päris korralik. |
Selge, ju minu omal rohkem midagi ise timmida ei anna, tarkvara otseselt pole, midagi telefoniga ühendada ei saa vms.
Ostes oli 25kmh piirang peal, see sai ühe juhtme läbilõikamisega tol ajal eemaldatud.
Mu omal peaks olema 48V aku, imestasin lihtsalt korra, et selle Pro 2-ga aku modimisel 50kmh kätte võib saada kui mul võimsama mootoriga ei tule 40kmh täis. Aga eks ma paras mast ka selle otsas ja tuuletakistus on korralik.
|
|
Kommentaarid: 63 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
0 :: |
58 |
|
tagasi üles |
|
|
The_Boss
HV Guru
liitunud: 13.01.2009
|
08.06.2021 11:50:27
|
|
|
Condamed, ära muretse. See 45-50 on pigem erand. 48V-ga saadakse enamasti nad ikka kuskil 36-42 kanti. Seal jällegi mitmeid faktoreid. Kaabeldus, kui hästi mootori mähised keritud, sõitja kaal ning tuuletakistus, jätkuvalt tarkvara ja kindlasti mitmeid faktoreid veel. 35kmph on tõuksil juba ülihea nagunii, polegi rohkemat vaja minu arvates.
_________________ Pakun sülearvutite tolmupuhastust, termopasta vahetust, emaplaatide remonti ja BIOS paroolide eemaldust. |
|
Kommentaarid: 345 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
274 |
|
tagasi üles |
|
|
DVDRW
HV Guru
liitunud: 13.10.2003
|
08.06.2021 12:31:33
|
|
|
Olles tavaelektrirattaga sõitnud ~10a ~100 000km 60-70km/h ei näe ma vajadust oma e-tõuksil kiirust üle 30km/h
Selleks on ikka teised vahendid.
Ja kus te siis tõuksiga niimoodi kihutate? Kõnniteedel?
Sõiduteel vist ei tohtind tõuksiga lasta?
Või lihtsalt eputamise värk, et näe mul võtab niipalju välja?
|
|
Kommentaarid: 26 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
25 |
|
tagasi üles |
|
|
MRTO
HV Guru
liitunud: 24.11.2001
|
08.06.2021 12:50:58
|
|
|
Mul venitab täis akuga 33-34kmh välja m365proga. Naine saab 35 kätte. Reaalses elus väga üle 25ne ei sõidagi enamasti.
|
|
Kommentaarid: 86 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
77 |
|
tagasi üles |
|
|
Condamed
Kreisi kasutaja
liitunud: 04.12.2011
|
08.06.2021 12:54:32
|
|
|
DVDRW kirjutas: |
Olles tavaelektrirattaga sõitnud ~10a ~100 000km 60-70km/h ei näe ma vajadust oma e-tõuksil kiirust üle 30km/h
Selleks on ikka teised vahendid.
Ja kus te siis tõuksiga niimoodi kihutate? Kõnniteedel?
Sõiduteel vist ei tohtind tõuksiga lasta?
Või lihtsalt eputamise värk, et näe mul võtab niipalju välja? |
Minul ei ole selle kiirusega mingit probleemi või vajadust, lihtsalt uudishimu.
Ise sõidan muidu tööotsa 90% kergliiklusteel kus väga mõnus ja teiste suhtes turvaline kulgeda. Teoorias sõidaks tühja lõigu peal 50+. Kui kilomeetreid järjest sirge sileda tee peal 35kmh sõita tundub, nagu seisaksid.
Linna sisse ei viitsi tõuksiga üldse ronida, puhtalt kehvade teede ja äärekivide pärast juba.
Aga mu eelneva küsimusega oskab keegi aidata? Kauem elektriliikuritega tegelnud, milline võiks üks aku eluiga umbkaudselt olla? Mul on läbisõitu veidi üle 2k, aga tunde järgi aku jõudlus üsna märgatavalt kukkunud.
|
|
Kommentaarid: 63 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
0 :: |
58 |
|
tagasi üles |
|
|
DVDRW
HV Guru
liitunud: 13.10.2003
|
08.06.2021 13:09:30
|
|
|
Oleneb elementidest. Mingid hiina nonameid kestavad kordi vähem kui originaalid tuntud brändi (Samsung, LG, Panasonic, Sony jne) omad.
Alates 1000 tsüklit 20%-90% vahel oleks juba hea.
Kui ikka elemendid >45°C soojaks lased, siis ka eluiga 3x või rohkem lühem.
|
|
Kommentaarid: 26 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
25 |
|
tagasi üles |
|
|
Condamed
Kreisi kasutaja
liitunud: 04.12.2011
|
08.06.2021 13:17:21
|
|
|
DVDRW kirjutas: |
Oleneb elementidest. Mingid hiina nonameid kestavad kordi vähem kui originaalid tuntud brändi (Samsung, LG, Panasonic, Sony jne) omad.
Kui ikka elemendid >45°C soojaks lased, siis ka eluiga 3x või rohkem lühem.
Ligi 1000 tsüklit 20%-90% oleks juba hea. |
Aga see pidev laadimine on pigem halb? Pakun, et uuena oli üks ots mul ~15-20% akust peale mida koguaeg laadisin. 80%-100% siis.
Aga arvestades mis käula see aparaat on siis 99% tegemist mingite noname elementidega jah. Ausaltöeldes imestan, et siiamaani üldse liigub, korralikke vihmasid ka üle elanud ja mingit ametliku veekindlust sel märgitud ei olnud.
Vahepeal mõtlesin maha kanda, aga ajasin soojade ilmadega ikka elu sisse ja kasutan nüüd "lõpuni" ära.
|
|
Kommentaarid: 63 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
0 :: |
58 |
|
tagasi üles |
|
|
DVDRW
HV Guru
liitunud: 13.10.2003
|
08.06.2021 13:38:05
|
|
|
Kui 20%-90% hoidmine ebamugav on ei tasu vaeva näha. Ei usu, et aku elueale 80%-100% väga põntsu paneb.
Aku hinda on hea arvestada €/kWh.
Brändi originaalelemente on võimalik saada alates 100€/kWh.
Norm hinnaga valmisaku võiks jääda 200€-400€/kWh vahele.
Ah * Voldid /1000 saad KWh.
Seepärast endale akupaki ehitamise selgeks tegin, kuna siis pole kunagi muret, et kui kalliks vahetus/parandus läheb.
Elemendid ei maksa midagi. Näiteks Makita trelliakule 3Ah 18V uued Samsungi elemendid (10tk) mingi ~6€ kokku.
|
|
Kommentaarid: 26 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
25 |
|
tagasi üles |
|
|
Condamed
Kreisi kasutaja
liitunud: 04.12.2011
|
08.06.2021 13:38:16
|
|
|
DVDRW, ahsoo, ei maksagi väga midagi siis minu aku mahutavuse puhul. 0.62kWh ainult.
Kujutasin ette, et aku hind pool tõuksi hinnast vms.
|
|
Kommentaarid: 63 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
0 :: |
58 |
|
tagasi üles |
|
|
DVDRW
HV Guru
liitunud: 13.10.2003
|
08.06.2021 13:50:09
|
|
|
Võib vabalt olla. Tihti kipuvad nad röövima, eriti originaalbrändid Xiaomi jne mingi 700€/kWh võivad ka uue aku eest küsida.
Kui veel kinnine süsteem ka, siis tuleb hambad ristis ikkagi see aku ära osta.
Seepärast mulle originaalbrändi tõuksid ei meeldi.
Näiteks DJI Phantom drooni või läpakate akud on pm krüpteeritud, et sa ei saaks ise akut odavalt teha.
|
|
Kommentaarid: 26 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
25 |
|
tagasi üles |
|
|
MRTO
HV Guru
liitunud: 24.11.2001
|
08.06.2021 17:01:25
|
|
|
Kui näiteks m365pro võtta siis kas selle aku üldist kestvust on võimalik suurendada seal sees elemente vahetades? Kui jah siis palju maksma läheb selline asi? Või sellel juba on korralikud?
|
|
Kommentaarid: 86 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
77 |
|
tagasi üles |
|
|
|