Avaleht
uus teema   vasta Uudised »  Ülevaated, kasutajate hinnangud »  VIDEO: Kolme tootja Navara Kastikad. Nissan vs Renault vs Mercedes märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
ullivilli
Kreisi kasutaja
ullivilli

liitunud: 09.06.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 16.02.2019 12:50 VIDEO: Kolme tootja Navara Kastikad. Nissan vs Renault vs Mercedes vasta tsitaadiga


Meid on ammu intrigeerinud kastikate kontseptsioon: Kas see auto saab olla mingil momendil mõistlik valik.
Proovisõitu tegime kolme Navara kastikaga, mis kõik kannavad erineva tootja kaubamärki.
Milline neist on kõige parem?


Navara platvorm on kiidetud oma multilink vedrustuse tõttu, mis teeb selle juhitavuse ja sõidumugavuse paremaks nii tüjalt kui täislastis.
Nimelt on tarbesõidukid, mis asjade transpordiks mõeldud tühjana üsna ebamugavad ja rahvakeeli kitsed.


Link


Proovisime Nissan Navara, Renault Alaskanit ning Mercedes-Benz X-classi, mis kõik on sisuliselt sama auto.
Veoskeem, mootor, veermik ja kahel esimesel ka absoluutselt kõik muu, kui tootja märk ja nimi passis välja jätta.
X-class on seevastu teistest suudetud teha seest avaramaks, heli rohkem summutatud ning üldse tunnetust muudetud luksuslikumaks.
Kas see on lisa 10000€ põhjendab, sõltub juba sellest, palju see embleem sulle väärt on.

Kuid kastikas Eesti mõistes? Liiga mugavad need ei ole ning Euroopa kastikad on väikese kastiga.
Sul peab seda ikka väga väga vaja minema sest peenisepikendusena toimivad USA versioonid märksa paremini.


Kellel huvi, julgustan vajutama subscribe nuppu ja kõrval olevat kellukest ei uutest videotest esimesena teada saada. https://goo.gl/mrFLwh
Lisaks aitab see ka meid, kuna tootjad enne demoseadmete välja saatmist ajavad numbritel näpuga järge.

_________________
www.instagram.com/arvutimaailm ||| www.youtube.com/arvutimaailm ||| www.facebook.com/arvutimaailm
Kommentaarid: 48 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 44
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
laurx
HV Guru
laurx

liitunud: 24.03.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 16.02.2019 13:28 vasta tsitaadiga

navara roostetas poolraamidest läbi ja läks pooleks. mingil ajal oli meie koertekoolide kohta selline lause, et " maksa palju tahad, ikka on su loengud lõpuks peda keeltemaja fuajees". antud juhul on see sama, maksa palju tahad, ikka saad lõpuks navara roostetavad poolraamid..

metsamehed, põllumehed, elektrimehed.. ehitusmehed, geodeedid, rasketehnika hooldusmehed.. ja jätkuks nimekiri kellel seda kastikat ikka väga vaja on. meerikamaa omaga on vist rohkem vedada lubatud.


Link


"mertsu kastikas" on nende asjade jaoks veel liiga vähe turul olnud aga noh, nagu sa kirjutasid, kas see kümme tonni ka selle kaasa tõi..

_________________
Ketas, ketta, ketast, kettasse, kettas, kettast, kettale, kettal, kettalt, kettaks, kettani, kettana, kettata, kettaga. <--SPIKKER
O: 1156 emaplaati. Mulle helistades pead teadma, et kõned salvestatakse.
Kommentaarid: 904 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 0 :: 617
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Etz
HV Guru
Etz

liitunud: 27.01.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 16.02.2019 13:53 vasta tsitaadiga

Spoiler Spoiler Spoiler


BTW, Pathfinder peaks olema samale raamile tehtud aga seal hoiab kabiin hiljem raami koos.

_________________
...life is random...so am I...
So, there is a fan. Time to grab your sh*t, gentlemen!

Kommentaarid: 173 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 155
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Betamax
HV Guru

liitunud: 29.05.2003




sõnum 16.02.2019 20:16 vasta tsitaadiga

laurx kirjutas:
navara roostetas poolraamidest läbi ja läks pooleks. mingil ajal oli meie koertekoolide kohta selline lause, et " maksa palju tahad, ikka on su loengud lõpuks peda keeltemaja fuajees". antud juhul on see sama, maksa palju tahad, ikka saad lõpuks navara roostetavad poolraamid..

metsamehed, põllumehed, elektrimehed.. ehitusmehed, geodeedid, rasketehnika hooldusmehed.. ja jätkuks nimekiri kellel seda kastikat ikka väga vaja on. meerikamaa omaga on vist rohkem vedada lubatud.


Link


"mertsu kastikas" on nende asjade jaoks veel liiga vähe turul olnud aga noh, nagu sa kirjutasid, kas see kümme tonni ka selle kaasa tõi..

See viga puudutas 2005-2008 Hispaania tehases toodetud Navarasid. Ülevaates on "veidi" uuem mudel, kus see probleem vast juba inseneride poolt arvesse võetud ja lahendatud enne tootmist. Aga noh, said "ära panna" thumbs_up.gif
Kommentaarid: 329 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 259
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ullivilli
Kreisi kasutaja
ullivilli

liitunud: 09.06.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 17.02.2019 10:33 vasta tsitaadiga

Minu teada, nende vanemategi Navarate probleemi oli nõus Nissan enda kanda võtma ning tagasi ostma need autod.
Pathfinderid jne on kindlasti tugevamad, kuna neil on kere ühes tükis. Navaral ja üldse enamikel kastikatel on salong ja kasti osa kahes tükis, et saaks selle asendada teise suuruses kuudiga või millegi muuga sest platvorm laialt kasutuses.

Meie uute autode ülevaadetes saame paraku öelda ainult tunnetusliku koostekvaliteeti ja eeldust et vanasse ämbrisse ei ole astutud.
Sealt ka üks põhjus, miks me üritame testiautodega nädalapäevad sõita ning miks üks bränd meie peale vihastas, kui ütlesime, et meile ei kõlba kahe päevane proovisõit.
Sh on mitmeid autosid olnud, mis näevad oluliselt edevamad välja, kuid nädalakese nende naginaga sõitnud, pean tunnistama, et 10K odavam Dacia on tegelikult parema kvaliteediga.
St kroomplasti eest küsitakse rohkem raha, kui nn kare-segukasti plast on oluliselt pikaealisem.


Kuna metsatöö ei ole mulle võõras, siis ma tean väga hästi, kellele ja miks on kastikat tarvis, kuid seda üritakse aina enam suruda nn elustiiliautoks.
Seda ka mõnevõrra puudutasime, kuid kahjuks päris kõike videosse ei suru. Niigi tuli pikk.
Paraku Euroopa kastikatega, millel salong on väike ja kast on väike, on väga piiratud elustiilid millele see lisaväärtust annab.

_________________
www.instagram.com/arvutimaailm ||| www.youtube.com/arvutimaailm ||| www.facebook.com/arvutimaailm
Kommentaarid: 48 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 44
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
hkurujo88r
HV veteran

liitunud: 25.02.2011



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 17.02.2019 11:31 vasta tsitaadiga

Sai ka võetud mõneks päevaks mersu x, väga ebamugav pill ikka, no räme väike kabiin. Absul ei sobiks metsatöödeks, tagumine rida olematu.
Ainuke normaalne kastikas kus reaalselt 4 venda mahuvad sisse ja saavad tööle sõitma on ameeriklased, f-150, dodge ram.
Kuigi viimaselajal kiidavad metsa firmad isuzut ja hilux ka alati hea olnud.
Kommentaarid: 70 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 69
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ullivilli
Kreisi kasutaja
ullivilli

liitunud: 09.06.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 17.02.2019 11:34 vasta tsitaadiga

hkurujo88r kirjutas:
Sai ka võetud mõneks päevaks mersu x, väga ebamugav pill ikka, no räme väike kabiin. Absul ei sobiks metsatöödeks, tagumine rida olematu.
Ainuke normaalne kastikas kus reaalselt 4 venda mahuvad sisse ja saavad tööle sõitma on ameeriklased, f-150, dodge ram.
Kuigi viimaselajal kiidavad metsa firmad isuzut ja hilux ka alati hea olnud.


Jah, aga Hilux, izuzu jne on kõik veel kitsamad, veel väiksemad ja tühjalt oluliselt kitsemad.
Multilink on Navara kasuks.
SH on MB kolmest Navarast kõige suurema kabiiniga.

Metsatöödeks... miks ei sobiks?
Sitased tunked ja saed kasti ja ega rohkem pole vajagi.
4 meest mahub ära, aga iga päev sellega või ühegi Navaraga Tallinn-Põlvat küll sõita ei tahaks.

_________________
www.instagram.com/arvutimaailm ||| www.youtube.com/arvutimaailm ||| www.facebook.com/arvutimaailm
Kommentaarid: 48 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 44
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
laurx
HV Guru
laurx

liitunud: 24.03.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 17.02.2019 11:37 vasta tsitaadiga

ma kunagi töötasin statistikaametis, seal lõkke neljas või endla 17 s oli mingi elustiilivana, kes käis krokodilli kihvad kübara peal, must nahkmantel üll ja sõitis mingi vana pika kastiga meeriklasega.. põhupall oli vist ka kastis igatahes 1kord ei õnnestunud tal oma elustiiliga tööle tulla, sest kahte kõrvuti olevat parkimiskohta polnud võtta.. hiljem seda kastikat sealkandis nägi vaid läbi sõitmas.
_________________
Ketas, ketta, ketast, kettasse, kettas, kettast, kettale, kettal, kettalt, kettaks, kettani, kettana, kettata, kettaga. <--SPIKKER
O: 1156 emaplaati. Mulle helistades pead teadma, et kõned salvestatakse.
Kommentaarid: 904 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 0 :: 617
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
hkurujo88r
HV veteran

liitunud: 25.02.2011



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 17.02.2019 11:38 vasta tsitaadiga

Mõttetult kalliks läheb esiteks. Odavam tuleb korralik nelik buss osta, teha normaalsed brigaadid 5-7 meest. Võsakad, saed mahuvad väga hästi sisse.
Mersu hinnapakkumine vist tuli üldse üle 45k.
Kommentaarid: 70 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 69
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Uudised »  Ülevaated, kasutajate hinnangud »  VIDEO: Kolme tootja Navara Kastikad. Nissan vs Renault vs Mercedes
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.