Riia keskvaksali ehitus ei ole veel alanudki, kui selle maksumus on juba enam kui 100% ehk 230 miljoni euro võrra kallinenud, edastas Läti televisiooni uuriva ajakirjanduse saade de facto.
tsitaat:
Varasuvel allkirjastasid osapooled enam kui 430 miljoni euro mahus Riia raudteejaama rekonstrueerimise lepingu. Vaid mõned päevad hiljem jagati projekti tulevikuvisioone ning taristu ees ootavad suuri muudatusi. Kuid ühest olulisest asjast vaikiti. Nimelt oli kaks aastat varem ehitushankel räägitud kaks korda väiksemast summast- ehituse maksumuseks planeeriti siis 200 miljonit eurot.
Juba toona arvas de facto, et projekt kujuneb oluliselt kallimaks, kuid projekti eest vastutajad eesotsas RB Raili juhatuse esimehe Baiba Rubesaga kinnitasid siis, et sellised kartused on alusetud.
Igatahes osutus de facto kardetu tõeks. Keskvaksali ning Daugava silla ehitus kallines enam kui 100%.
seda tühjapuhumist me näeme veel palju selle projektiga seoses. _________________ " Maailm on täis kõikvõimalike külatarkade kogukondi, kelle ühine joon on teadus- ja tõenduspõhisele elukäsitusele vastandumine."
Soomlaste huvi on seal majanduslik. Kasvõi ehituse eelinfo kuna mahud on suured. Balti riigid on lollid, kui lähevad väga suurte hankelõikude peale. Täna +10.a on sealt kasu vaid ehituslik rahakulu.
Ei tea kas Eesti-Soome tunnelist reaalselt räägiti juba u. 30 a tagasi või tegi Villu selle laulu juhuslikult sellisel teemal? (Arvestades meie riigikorda sel ajal, siis tõenäoliselt seda teemat reaalselt ei arutatud veel?).
Kas võib eeldada, et RB Tallinn-Pärnu suunal oluliselt veokite liiklust vähendab?
Ei _________________ This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV Aga kes on naine? Valge on ka inimene !
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud"
Vaevalt, lihtsam on sõita kui peale laadida...sõita...maha laadida...ja siis veel sõita.
Kasutama jah, aga liiklus ei vähene _________________ This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV Aga kes on naine? Valge on ka inimene !
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud"
jeesus188, arvesta, et see aeg kui haagis on rongi peal ei pea ka rekka juhile palka maksma. Niigi pidavat tööjõu puudus olema seal sektoris ju. Sihtkohas võtab kohalik juht selle omale sappa - ei pea maksma komandeeringu eest tasusid/ööbimised jmt kraam kõik. _________________ There is no place like 127.0.0.1
Minul pole usku rail peldikule.....eesti rekkajuhule tuleb vähem maksta kui saksa omale. Ja kui meie poiss kaasa sõidab, siis arvad, et tasuta ja ilma palgata? _________________ This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV Aga kes on naine? Valge on ka inimene !
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud"
Kaasa ei sõida keegi, Ruumeenlane veab asja Saksas laiali ja asi vask.
Kindlasri disla aktsiisi tõstmine oli väär, aga ka seda tagasi keerama minna on pikemas plaanis küsitav.
Juhid lahkuvad, viimase 14 kuu jooksul on RB projektist lahkunud 6. tippjuhti.
tsitaat:
Ebapiisav rahastus, kaadri voolavus, huvide konfliktid ja juhtimisvead. Rail Balticu megaprojekt, mille valmimise on viimastel päevadel kahtluse alla seadnud isegi selle elluviijad, saab täna kõrgete külaliste silme all Tallinna lähistel nurgakivi.
PS. Ma ei usu, et siit neid poolhaakeid hakatakse rongiga vedama, põhjus, et vedu ise on kallim kui mööda maanteed saata. AGa eks näha saame. Või pigem meie silmad selle ürituse avamist ei näe, lapse-lapselapsed vist alles _________________ " Maailm on täis kõikvõimalike külatarkade kogukondi, kelle ühine joon on teadus- ja tõenduspõhisele elukäsitusele vastandumine."
Selle projektiga see teema, et tuleb teha võimalikult tülikalt, et saaksid töö kohalikud. Seega asi venib...
Projekt ise ära ei tasu nagunii. Sinna tuleb lisada igasugu ilusad mõtted juurde "julgeolek", puhtam õhk, liiklusohutus
Ehk need lisades jõutakse sinna, et miks venitati 4 realiste teede ehitusega - inimelu ju hindamatu
Lisaks teeb see raudtee suuremaks idapoolse eestimaa. Läänepoolset jääb suht jupike alles
mida mõtted.. _________________ " Maailm on täis kõikvõimalike külatarkade kogukondi, kelle ühine joon on teadus- ja tõenduspõhisele elukäsitusele vastandumine."
Aga kui kasust rääkida, siis ehk Hiina transa osas mõeldakse midagi välja.
Samas selles Riial eelis. Läbi Tartu oleks võinud veel pidada plaani, et paneme Koidula jaama ümberlaadimise ja edasi liigub kaup otse Saksamaa suunas.
Selle Hiina transa osas ma ei saa üldse aru, milleks seda raudteed vaja.
Kui Arktika reaalselt laevatatavaks saab, siis Hiina laevadel pole mõtet kaupa Norra sadamas ümber lossida, et sellega siis mööda Soome-Baltikumi raudteed Euroopasse kolistada.
Mõistlikum laevadel siis juba otse Saksamaale/Hollandisse sõita. Ajavõit oleks minimaalne. Kui sedagi. _________________ HV valuutakalkulaator
ee, mis asi 3-4 nädalat?
Kui Rovaniemi raudteepikendus Norra, tunnel ja Rail Baltic valmis oleks, siis 3-4 päeva max ja kaup oleks Norrast Euroopas.
Aga samamoodi oleks alla nädala ka laevatripp Põhja-Euroopast Saksamaale? Pealegi ümberlossimine vagunitesse maksab + igasugused sadama ja raudteetasud.
Raudtee ja tunnel selles kontekstis tundub suht mõttetu. _________________ HV valuutakalkulaator
viimati muutis Tanel 28.11.2019 13:30:58, muudetud 1 kord
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.