Avaleht
uus teema   vasta Uudised »  Eesti IT ja tehnikaalased uudised »  Eesti e-ostlejad pole harjunud kaupu tagastama märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
Tanel
HV Guru
Tanel

liitunud: 30.09.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga Online

sõnum 10.10.2018 20:34 Eesti e-ostlejad pole harjunud kaupu tagastama vasta tsitaadiga


Pakiveoteenuse pakkuja DPD tellitud rahvusvahelisest uuringust selgub, et Eesti e-ostlejad (90%) peavad üldiselt internetist teenuste ja kaupade tellimist lihtsaks ning kaupu tagastatakse vaid 2% juhtudest.

DPD Eesti E-ärisuuna juht Margot Posti selgitas, et ilmselt on kaupade tagastamise madal protsent seotud sellega, et Eesti inimestel puudub selleks veel harjumus ning siiani arvatakse, et e-ostude puhul on see liiga keeruline protsess, kuigi tegelikult pole see nii. „Õnneks on juba paljud e-kauplejad ka aru saanud, et mugav tagastusprotsess on klientidele väga oluline ning seda eriti teatud toodete osas. Mugavamat tagastusprotsessi võiks aga muidugi pakkuda veelgi rohkemad, sest arenguruumi selles osas on. Kui Eestis tagastatakse keskmiselt 2% ostudest, siis muu Euroopa riikide keskmine tagastatud ostude protsent on üle kahe korra suurem ehk pigem üle 5%.“

Loe edasi: https://e-kaubanduseliit.ee/eesti-e-ostlejad-pole-harjunud-kaupu-tagastama/

_________________
HV kasutajate autod
Kommentaarid: 444 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 11 :: 7 :: 340
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Dijital
HV Guru
Dijital

liitunud: 09.06.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 10.10.2018 22:14 vasta tsitaadiga

Üleskutse, et inimesed saadaksid kauba tagasi? icon_biggrin.gif
_________________
Soovin laenata HyperX Cloud Flight ja/või Corsair HS70 kõrvaklappe 1-2 päevaks
Minu EVGA affiliate kood toote registreerimiseks: DTUS4YJIJ6
Kommentaarid: 30 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 23
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
A.S.
HV Guru

liitunud: 26.10.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 11.10.2018 08:24 vasta tsitaadiga

Eks kullerfirmad taha ju ka teenida.
Kommentaarid: 33 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 33
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
jeesus188
kodustatud
jeesus188

liitunud: 14.04.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga Online

sõnum 11.10.2018 08:29 vasta tsitaadiga

Eestlased tellivad lihtsalt head kraami mida pole vaja tagasi saata icon_cool.gif
_________________
This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV icon_wink.gif Aga kes on naine?
Digiajastu on tulnud, et jääda.......loodetavasti
Kommentaarid: 64 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 57
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
olavsu1
HV veteran

liitunud: 20.12.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 11.10.2018 18:13 vasta tsitaadiga

Just saatsin paki tagasi, sest müüja lollitas koodidega. Esitas mulle ja müügikeskonda koodid, mida pakil endal polnudki. Ma ei oodanud sellise koodiga pakki.
mina olin vigaste koodide tõttu dispuudi avanud ja dispuut rahuldati.
Kommentaarid: 3 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 3
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
tahanteada
Aeg maha 1p

liitunud: 04.04.2003




sõnum 11.10.2018 18:34 vasta tsitaadiga

Eesti inimesel vedeleb see katkine / vale kaup kusagil kapipõhjas - põhjusel, et pole raha selle tagasisaatmiseks. icon_cool.gif

Ning teine põhjus on see, et eestlased paaniliselt kardavad kaupade müüjaid ning kardavad sellega "sõtta minna".
----------------
Ja ei ole nali - käsin hiljuti isegi oma tuttavat esindamas Autoakude müügifirmas, et talle kindlasti müüdaks õige autoaku.
Kommentaarid: 283 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 11 :: 211
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
mistorius
HV vaatleja

liitunud: 26.11.2017



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 11.10.2018 18:51 vasta tsitaadiga

Ise tegin ka paar kuud tagasi esimese tagastuse e-poest ostetud iPad-ile 14 päeva jooksul. Ütlesin et toode ei vastanud ootustele ja kõik. Mingeid lisakulusid toote väärtuse alandmise eest maksma ei pidanud vms. Andsin lihtsalt Teliasse tagasi ja thats it icon_biggrin.gif
Kommentaarid: 2 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
The_Boss
HV Guru
The_Boss

liitunud: 13.01.2009



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 11.10.2018 19:11 vasta tsitaadiga

Aegajalt jäid silma sellised tagastuse tingimused, et tagastada ei saa avatud pakendiga toodet. Et noh, peale ei või ka vaadata.

Eks ta hirmutab jah icon_biggrin.gif

_________________
Unustatud BIOS paroolide nullimine ja BIOSi programmeerimine Tartus ja SmartPost abil üle Eesti. Nii sülearvutid kui lauaarvutid.
Kommentaarid: 291 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 240
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Uudised »  Eesti IT ja tehnikaalased uudised »  Eesti e-ostlejad pole harjunud kaupu tagastama
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.