Avaleht
uus teema   vasta Uudised »  Ülevaated, kasutajate hinnangud »  Kas odavauto Dacia Sandero on mõistlik valik? märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3, 4  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
SSD
HV Guru
SSD

liitunud: 18.01.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 13.09.2018 23:42:26 vasta tsitaadiga

Vitaraga tegin ka tiiru. Normaalne, võib kasutada. Pigem ostaksin vitara.
Mulle meeldib 4wd aga auto võiks ikka mingi sedaan olla. Ma maastureid väga ei fänna, kuigi ei põlga kah.
Kõik sõltub kõigest. Hinnast ja mugavusest jne.
Kommentaarid: 307 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 261
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ullivilli
Kreisi kasutaja
ullivilli

liitunud: 09.06.2004




sõnum 14.09.2018 00:17:33 vasta tsitaadiga

Lotharius kirjutas:
SSD kirjutas:
Lotharius kirjutas:

Käisid uue või vana kerega sõitmas?


Uuega.


Mnjah, samas ülevaadetes räägitakse, et võrreldes vanaga asjad paranenud materjalide osas, aga vb siis vana oli ulmeliselt halb. Ise muidu võiks ka kaaluda seda, aga samuti tahaks 4x4 + automaati. Mis veel olen vaadanud, on Suzuki Vitara S Boosterjet, seda peaks 4x4 automaati saama ja hind pole samuti üle mõistuse.


Vitara 19tuh€ AT4WD; manuaal on 18 tuh.

Tõesti ei ole väga viga.
Jeep Renegade 19 tuh alles 2WD

Huvitav kuidas Suzuki nelivedu toimib.
Panen todo listi ja teeme sellest ülevaate.

_________________
Kõik videovajadused täidab www.mustpost.ee ||| www.youtube.com/arvutimaailm ||| www.facebook.com/arvutimaailm
Kommentaarid: 48 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 44
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
SSD
HV Guru
SSD

liitunud: 18.01.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 14.09.2018 00:19:35 vasta tsitaadiga

Suzuki 4WD toimib üli hästi.
Kui tahad head ja odavat 4wd masinat, siis suzuki jimny on parim valik!
Kommentaarid: 307 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 261
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ullivilli
Kreisi kasutaja
ullivilli

liitunud: 09.06.2004




sõnum 14.09.2018 10:09:20 vasta tsitaadiga

SSD kirjutas:
Suzuki 4WD toimib üli hästi.
Kui tahad head ja odavat 4wd masinat, siis suzuki jimny on parim valik!


Varsti uus ka tulemas.
Hinda eeldaks 17-20k, aga ikka on kallim ning märgatavalt.

_________________
Kõik videovajadused täidab www.mustpost.ee ||| www.youtube.com/arvutimaailm ||| www.facebook.com/arvutimaailm
Kommentaarid: 48 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 44
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Lotharius
rallisibul
Lotharius

liitunud: 06.11.2005




sõnum 17.09.2018 21:46:07 vasta tsitaadiga

ullivilli kirjutas:

Huvitav kuidas Suzuki nelivedu toimib.


Nii palju, kui olen sel teemal natuke välismaiseid ülevaateid lugenud/vaadanud, siis pidi see nelivedu üle prahi olema. Vitara pidi nii mõnestki kohast läbi tulema, kus teised samalaadsed hätta jäävad. Kurjad keeled räägivad, et isegi Quattro süsteemist mõneti parem icon_smile.gif

_________________
Geek it til it MHz
Kommentaarid: 121 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 113
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
jägaja
HV Guru
jägaja

liitunud: 06.08.2004




sõnum 19.09.2018 16:19:18 vasta tsitaadiga

Varasemalt küsiti auto töökindluse kohta ja toodi TÜV andmeid teemasse, järgnev uuring, http://forte.delfi.ee/news/auto/whatcar-edetabel-millised-on-koige-tookindlamad-autod?id=83706311 , ütleb, et hea ja suht probléemivaba autoga on siiski tegemist
tsitaat:
Töökindlaim väikeauto: Toyota Yaris, 100%
...

11.-12. Volkswagen up! (2012-…) 94,6%
11.-12. Dacia Sandero/Stepway (2013-…) 94,6%

_________________
" Maailm on täis kõikvõimalike külatarkade kogukondi, kelle ühine joon on teadus- ja tõenduspõhisele elukäsitusele vastandumine."
Kommentaarid: 133 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 120
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
tahanteada
Lõuapoolik
Lõuapoolik

liitunud: 04.04.2003




sõnum 19.09.2018 17:03:34 vasta tsitaadiga

jägaja kirjutas:
Varasemalt küsiti auto töökindluse kohta ja toodi TÜV andmeid teemasse, järgnev uuring, http://forte.delfi.ee/news/auto/whatcar-edetabel-millised-on-koige-tookindlamad-autod?id=83706311 , ütleb, et hea ja suht probléemivaba autoga on siiski tegemist
tsitaat:
Töökindlaim väikeauto: Toyota Yaris, 100%
...

11.-12. Volkswagen up! (2012-…) 94,6%
11.-12. Dacia Sandero/Stepway (2013-…) 94,6%

See ei näita kohe mitte töökindlust. icon_smile.gif
Vaid näitab heaolu / või ka rahulolu.

Töökindluse saamiseks pead ikka kõik panema ideaalselt samadesse tingimustesse sõitma ning siis vaatad milline esimesena, milline viimasena üles ütleb.

Meil on kah odav rahvaauto - heaolu on olemas, läheb käima esimesel käivitamisel. Mitte ei jäta tee äärde kuna ei sõida edasi. icon_cool.gif
Kommentaarid: 284 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 11 :: 211
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
von Wu
HV Guru
von Wu

liitunud: 12.10.2007




sõnum 19.09.2018 17:15:57 vasta tsitaadiga

Lotharius kirjutas:
Nii palju, kui olen sel teemal natuke välismaiseid ülevaateid lugenud/vaadanud, siis pidi see nelivedu üle prahi olema. Vitara pidi nii mõnestki kohast läbi tulema, kus teised samalaadsed hätta jäävad. Kurjad keeled räägivad, et isegi Quattro süsteemist mõneti parem icon_smile.gif


Vaatasin mõnda videot. Maastikule pole mõtet minna, ikkagi liiga madal on. Aga muidu normaalne.
Kommentaarid: 865 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 653
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ullivilli
Kreisi kasutaja
ullivilli

liitunud: 09.06.2004




sõnum 19.09.2018 21:56:28 vasta tsitaadiga

von Wu kirjutas:
Lotharius kirjutas:
Nii palju, kui olen sel teemal natuke välismaiseid ülevaateid lugenud/vaadanud, siis pidi see nelivedu üle prahi olema. Vitara pidi nii mõnestki kohast läbi tulema, kus teised samalaadsed hätta jäävad. Kurjad keeled räägivad, et isegi Quattro süsteemist mõneti parem icon_smile.gif


Vaatasin mõnda videot. Maastikule pole mõtet minna, ikkagi liiga madal on. Aga muidu normaalne.


Uus Jimny peaks olema 21cm.
Keskmine SUV okse.gif on umbes 17-18
Subaru XV on 22 ja LC150 on 22

_________________
Kõik videovajadused täidab www.mustpost.ee ||| www.youtube.com/arvutimaailm ||| www.facebook.com/arvutimaailm
Kommentaarid: 48 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 44
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
SSD
HV Guru
SSD

liitunud: 18.01.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 20.09.2018 00:40:20 vasta tsitaadiga

Teljevahe loeb ka. Jimny on lühike, kitsas, kerge.
Kommentaarid: 307 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 261
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
pistyk
HV veteran
pistyk

liitunud: 11.08.2007



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 20.09.2018 06:11:55 vasta tsitaadiga

SSD kirjutas:
Teljevahe loeb ka. Jimny on lühike, kitsas, kerge.


See just ongi tema suur pluss, lühike teljevahe, ronib väga hästi.

_________________
parem varblane katusel,kui nuga neerus
Kommentaarid: 46 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 45
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
laurx
HV Guru
laurx

liitunud: 25.03.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 20.09.2018 10:14:08 vasta tsitaadiga

Jimmy pole suv ka ju pigem..
_________________
Ketas, ketta, ketast, kettasse, kettas, kettast, kettale, kettal, kettalt, kettaks, kettani, kettana, kettata, kettaga. <--SPIKKER
mõned sülerid, mis hetkel müüa on -> https://www.facebook.com/marketplace/profile/100087345405856/ värskeim loetelu. Ei mingit otsa.ee d. kätte saad asap. Arve!
Kommentaarid: 1104 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 0 :: 704
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Priit79
HV vaatleja

liitunud: 26.10.2007




sõnum 27.09.2018 00:15:42 vasta tsitaadiga

SSD kirjutas:
Ma olen Dasteriga proovisõidul käinud. Manuaal oli, linnas kindel ei. No ei jõua neid käike ära vahetada. Taga istujatele oli ka vähe ruumi. Ja odavus paistis ka välja igas detailis. Samas muidugi, ongi ju odav ka. icon_razz.gif Seega siis, võib öelda, et kõik kenasti paigas.

ATM 4x4 ei saa. thumbs_down.gif
Muidu ikka ulmeliselt odavad autod.

von Wu kirjutas:
Vaatasin kodulehelt järele. Ainult manuaal ongi. icon_neutral.gif
Ja mitte ainult Dusteril, vaid kõigil mudelitel.


Sõltub, mis lehte te vaatate. abcmotorsil tõesti pole automaate, samas dacia.ee siiski on mõlemal automaatversioonid ka olemas. Vähemalt teoreetiliselt. Vabrik toodab vähemalt - iseküsimus, miks eestis neid tellida ei saa. Sandero Stepway 11990.- ja Duster 15990.-


viimati muutis Priit79 29.09.2018 13:54:20, muudetud 1 kord
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
SSD
HV Guru
SSD

liitunud: 18.01.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 27.09.2018 00:45:33 vasta tsitaadiga

Töökaaslasel on Dustler, see eelmine mudel, bensakas ja manual. Ütles et mootor nõrk. Tallinnast tuli, tühi käru järgi, tuul vastu ja üle soti kuidagi ei tahtnud minna. Minnes, allatuult ja täiskäruga oli sama. Ehk siis käru vedamiseks on natuke nõrk mootor.
Kommentaarid: 307 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 261
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
tont23
HV veteran
tont23

liitunud: 13.06.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 27.09.2018 01:27:20 vasta tsitaadiga

SSD kirjutas:
Töökaaslasel on Dustler, see eelmine mudel, bensakas ja manual. Ütles et mootor nõrk. Tallinnast tuli, tühi käru järgi, tuul vastu ja üle soti kuidagi ei tahtnud minna. Minnes, allatuult ja täiskäruga oli sama. Ehk siis käru vedamiseks on natuke nõrk mootor.


oleneb mis mootor oli...isal oli esimese põlvkonna duster 4wd bensukas ja ikka päris mitu autot ja kaubiku sikutas selle 4aasta jooksul välja mis nad seda autot omasid,tõsi jah...öko auto see küll polnud ja istmesoojendusi kah ei saanud lisada icon_lol.gif

ja üle soti ta vist väga ei litsunud kah...samas möödasõite ei kurtnud nagu
Kommentaarid: 125 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 109
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Wiltz
HV Guru

liitunud: 28.01.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 27.09.2018 02:49:12 vasta tsitaadiga

olge nüüd ikka. mul oli kunagi polo. 1.4 benu, aga 8v moto ja 40kw ainult. käru (koos ~200kg tsikliga) vedas see sotiga ikka täiesti vabalt. üle 90 ei saanud rauda enam siis kui mootoril ühel hetkel üks silinder järelt ära kukkus ehk siis mootoril jäi järgi vast max kuskil 20-25 kasutatavat kiluvutti. pärnust tuli aga tsikkel käru peal koju tagasi tulla.

kui auto ei saa tühja käruga üle soti rauda siis isegi nõrga mootoriga masina puhul peab midagi ikka päris nihu olema!

_________________
"There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins."
Kommentaarid: 273 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 9 :: 3 :: 224
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
SSD
HV Guru
SSD

liitunud: 18.01.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 27.09.2018 07:52:47 vasta tsitaadiga

1,6l 77kW auto peaks korras olema. icon_rolleyes.gif
Kommentaarid: 307 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 261
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Reaper
Kreisi kasutaja
Reaper

liitunud: 29.08.2005




sõnum 27.09.2018 10:50:59 vasta tsitaadiga

SSD kirjutas:
Töökaaslasel on Dustler, see eelmine mudel, bensakas ja manual. Ütles et mootor nõrk. Tallinnast tuli, tühi käru järgi, tuul vastu ja üle soti kuidagi ei tahtnud minna. Minnes, allatuult ja täiskäruga oli sama. Ehk siis käru vedamiseks on natuke nõrk mootor.


Käruga üle 90 ei tohigi sõita icon_biggrin.gif

Aga endal Vitaraga (1.6L 60kw) sarnane kogemus: kanuutreiler oli taga ja tuul vastu. Gaasipedaal põhjas, aga Tartu maanteel üle 80 ei läinud.
Kommentaarid: 29 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 27
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Wiltz
HV Guru

liitunud: 28.01.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 27.09.2018 16:00:09 vasta tsitaadiga

No ma ei tea, kanuu ei tohiks nii suure tuuletakistusega nüüd ka ikka olla icon_biggrin.gif aga võibolla siis on need dustlerid ja vitarad ise nii suure takistusega ning 4veo süsteemid nii suure dragiga, et tõesti ei ole jõudu enam maanteekiirustki arendada. Päris kehvad autod sel juhul, tuleb tõdeda.
iseenesest selleks ei ole just väga palju jõudu vaja, kui on pikalt aega "kiirendada" siis peaks ikka saama 90 kätte igasuguse asjaga. Hiljuti sai oma sõiduautole pandud suur käru taga (kuudiga) ja puid "puupüsti" täis. Kuna oli poolkuiv saarepuu siis kogu see koorem kooskäruga kaalus peaaegu 2 tonni. Ei olnud probleem mööda tartu maanteed ka 110ga sõita, kuigi ega see polnud eriti mõistlik sellise koormaga. Auto ise on 80kw diisel, 1.6 kõigest. Vaatasin ka küttekulu ja kuigi see oli natuke üle 6 (tavapärane on maanteel kuskil 4) siis ruumi juurde vajutada oleks olnud ikka veel kõvasti. Pedaal põhjas juhul võtaks ta ikka üle 10 kindlasti.

_________________
"There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins."
Kommentaarid: 273 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 9 :: 3 :: 224
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
SSD
HV Guru
SSD

liitunud: 18.01.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 27.09.2018 17:21:59 vasta tsitaadiga

Wiltz, Ee, mis auto? Ja nii Vitara kui ka Dustler on suure õhutakistusega. Sõiduautoga on tuuletakistus poole väiksem. Ja diiselmootor ongi igasugu raskuste sikutamiseks hea.
Kommentaarid: 307 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 261
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Reaper
Kreisi kasutaja
Reaper

liitunud: 29.08.2005




sõnum 27.09.2018 18:03:53 vasta tsitaadiga

Ja kanuud ongi suure õhutakistusega. Võrdluseks: 2-tonnise metallikoormaga kärus liikus auto paremini (peale seda, kui oli hoo üles saanud).
Kommentaarid: 29 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 27
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Wiltz
HV Guru

liitunud: 28.01.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 27.09.2018 19:58:06 vasta tsitaadiga

ford c-max. ametlik Cd on 0.3. Dacia duster, ametlik Cd on 0.3 Niipalju sellest kaks korda suuremast tuuletakistusest...

ükski mootor ei ole mingite takistuste vedamiseks. mootoril on teatav väändemomendi graafik ja sellest tulenevad erinevad hobujõud erinevatel pööretel. jah, diislil on madalal rohkem momenti, bensukal on kõrgemal rohkem momenti, kokkuvõttes ei ole mingit vahet sest aga selle jaoks ongi autodel käigukastid. kui 5nda (või ma ei tea, äkki lausa 6ndaga?) ei suutnud auto käru vedada eks siis tuleb järelikult panna madalam käik ja kasutada kõrgemaid pöördeid. kõik ju väga lihtne ja loogiline. Ka mina oma diisliga vedasin seda käru suure osa ajast hoopis 4ndaga ja kuskil 80ga sest nii oli kõige ökonoomsem.

kui kanuud oleks suure õhutakistusega, oleksid nad ka suure takistusega vees. kes tahaks sõita sellise kanuuga, mis edasi kuidagi ei lähe, aeruta palju aerutad? icon_rolleyes.gif aga jah, metallikoorem kärus võib olla küll mõnevõrra väiksema takistusega. peamiselt selle põhjusega, et see on kärus, mitte hiigelsuure hunnikuna käru peal. igaljuhul, seda juttu ma ei usu ega hakka kunagi uskuma, et ~80kw mootor ei suuda liigutada autot ja käru maanteel üle 80kmh, kui minu poole persega töötav 40kw mootor seda suutis. kasutage auto käigukasti sihtotstarbeliselt, 1500rpm juures ei pruugi ühel väiksel bensumootoril tõesti eriti jõudu olla, et autot ja haagist kiirendada.

_________________
"There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins."
Kommentaarid: 273 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 9 :: 3 :: 224
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
SSD
HV Guru
SSD

liitunud: 18.01.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 27.09.2018 20:11:48 vasta tsitaadiga

No jah, kõrval ma ei istund. Võimalik et pressiski kuuenda käiguga (kuuene kast). Et jah, ei tea kõiki asjaolusi. Samas ei usu et päris niisama sellist juttu rääkis, või et selle loo välja oleks mõelnud. Pole seda tüüpi tegelane.
Kommentaarid: 307 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 261
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Draqula
HV Guru

liitunud: 29.10.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 28.09.2018 10:18:13 vasta tsitaadiga

Wiltz,
Kas kanuu puhul ei või tuuletakistuse korral olla probleemiks tekkivad keerised?
Vees loeb ainult väliskuju, mis vee sees on, tuuletakistuse puhul on veidi keerulisem dünaamika.
Kommentaarid: 42 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 34
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Reaper
Kreisi kasutaja
Reaper

liitunud: 29.08.2005




sõnum 28.09.2018 12:46:47 vasta tsitaadiga

Wiltz: 60kw, mitte 80kw. 5 käiku, 5-ndaga sõitsin. 4-ndaga ikka üle 80 ei sõida, see üürgamine on paras mootori retsimine.

Vees sõidad ainult ühe kanuuga ja tunduvalt aeglasemalt.
Kommentaarid: 29 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 27
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Uudised »  Ülevaated, kasutajate hinnangud »  Kas odavauto Dacia Sandero on mõistlik valik? mine lehele eelmine  1, 2, 3, 4  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.