Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum |
|
anubis
HV Guru
liitunud: 08.06.2002
|
|
Kommentaarid: 316 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
0 :: |
270 |
|
tagasi üles |
|
|
rauli24
HV vaatleja
liitunud: 10.08.2010
|
16.10.2018 16:33:43
|
|
|
taa on üks rõve udukogu ja seal videos on selgelt näha seda
|
|
tagasi üles |
|
|
Renka
HV Guru
liitunud: 01.04.2002
|
16.10.2018 17:00:21
|
|
|
Näpud sügelevad 2080 TI järele aga kuramus kus on ikka hind Miski ~300 soodsam oleks siis tõenäoliselt rabaks ära aga hetkel no kuidagi ei raatsi.
Samas kuna 4k pilti ajaks just taga siis millegi lahjemaga ka leppida ei tahaks.
_________________ There is no place like 127.0.0.1 |
|
Kommentaarid: 71 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
1 :: |
61 |
|
tagasi üles |
|
|
WäntWõll
make.believe
liitunud: 18.01.2005
|
16.10.2018 17:01:38
|
|
|
Renka kirjutas: |
Näpud sügelevad 2080 TI järele aga kuramus kus on ikka hind Miski ~300 soodsam oleks siis tõenäoliselt rabaks ära aga hetkel no kuidagi ei raatsi.
Samas kuna 4k pilti ajaks just taga siis millegi lahjemaga ka leppida ei tahaks. |
mhm, sama dilemma
|
|
Kommentaarid: 373 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
2 :: |
299 |
|
tagasi üles |
|
|
mauro
Kreisi kasutaja
liitunud: 24.04.2006
|
16.10.2018 17:07:25
|
|
|
See 1800p TAA upscale Vs DLSS võrdlus pea sama perfiga paneb küll kogu selle Tensor tuumadele panustamise suure küsimärgi alla. Lisaks upscale saad igas mängus juba kasutada (kasvõi läbi kontrol paneeli).
|
|
Kommentaarid: 7 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
7 |
|
tagasi üles |
|
|
Vael
HV Guru
liitunud: 17.03.2013
|
16.10.2018 17:17:07
|
|
|
Tomorrow, "tavagraafikaga" mängudel on ilka kõvasti areneda LOD, AF, tekstuurid, tessalarion. Kõike annaks kõvasti juurde keerata.
Hiljutisest Witcher 3 läbitegemisest just kõige häirivam ja immersion breaking oli esemete(puude) järsku väljahüppamine, mingi varju soft või mitte olek ei häiri üldse.
Ja kuo teemat sai juba puudutatud, siis keegi on ringi liikudes välas märganud peegeldusi auto peal võil lombis ning nende sügavust? RT on vahva tehnoloogia küll tulevikus, aga imho on rasterisation baasil tehtu just see sulmapete, mis jätab kõrvaliseks tavaeluski vähemärgatavad detaili- varjud, peegelduste sügavused jne.
Lahti rebib mängumaailmast just bugid, AF, LOD ja loomulikult füüsika, see low level RT API arenduseks kuluv ressurss kululs muudes valdkondades nagu QA ära.
Ja lubage kahelda Tomb Raideri RT pätsis. Keegi mäletab kuodas DX12 pätsid tööle hakkasid ja nüüd peaks mõnesajamegane päts RT sisse lülitama? Kui see pole mingi päts allow RT=1 tüüpi seadistuse muutmine, siis ma ei usu et see hiljem enam tööle saadakse juurde lisamisega.
Minu 2 kopikat.
|
|
Kommentaarid: 17 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
16 |
|
tagasi üles |
|
|
londiste
HV Guru
liitunud: 23.04.2003
|
16.10.2018 17:41:12
|
|
|
dxr on palju lihtsam kui api vahetus. sisuliselt mootori feature sisse-välja lülitada.
_________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks! |
|
Kommentaarid: 237 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
212 |
|
tagasi üles |
|
|
mauro
Kreisi kasutaja
liitunud: 24.04.2006
|
16.10.2018 19:10:22
|
|
|
Vael kirjutas: |
Tomorrow, "tavagraafikaga" mängudel on ilka kõvasti areneda LOD, AF, tekstuurid, tessalarion. Kõike annaks kõvasti juurde keerata.
Hiljutisest Witcher 3 läbitegemisest just kõige häirivam ja immersion breaking oli esemete(puude) järsku väljahüppamine, mingi varju soft või mitte olek ei häiri üldse.
Ja kuo teemat sai juba puudutatud, siis keegi on ringi liikudes välas märganud peegeldusi auto peal võil lombis ning nende sügavust? RT on vahva tehnoloogia küll tulevikus, aga imho on rasterisation baasil tehtu just see sulmapete, mis jätab kõrvaliseks tavaeluski vähemärgatavad detaili- varjud, peegelduste sügavused jne.
Lahti rebib mängumaailmast just bugid, AF, LOD ja loomulikult füüsika, see low level RT API arenduseks kuluv ressurss kululs muudes valdkondades nagu QA ära.
Ja lubage kahelda Tomb Raideri RT pätsis. Keegi mäletab kuodas DX12 pätsid tööle hakkasid ja nüüd peaks mõnesajamegane päts RT sisse lülitama? Kui see pole mingi päts allow RT=1 tüüpi seadistuse muutmine, siis ma ei usu et see hiljem enam tööle saadakse juurde lisamisega.
Minu 2 kopikat. |
Sa ei vaatagi autoga sõites, et kui pehme vastu tuleva auto vari on ja kas sinu nägu on kapoti peegelduses näha? Mis siis, et see just ilmus järsku koos puudega vaatevälja.
|
|
Kommentaarid: 7 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
7 |
|
tagasi üles |
|
|
dohc-48v12
Aeg maha 1p
liitunud: 28.07.2008
|
16.10.2018 19:59:35
|
|
|
mauro,
_________________ Ime tala, Nagu ime kepike.
Siga armastab muda, aga mudane siga armastab puhast aset!
Miks ADMIN Anti112 ambusib mind? andis 1p cooldowni aga ma ei saa peale selle enam mitteühtegi postitust teha! üks päev ei kuid! |
|
Kommentaarid: 112 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
6 :: |
0 :: |
85 |
|
tagasi üles |
|
|
rmc
Aeg maha 1p
liitunud: 28.06.2005
|
16.10.2018 20:10:44
|
|
|
See, et igasuguseid efekte päriselus ei jälgi, ei pruugi tähendada, et neid ei märka.
Ei ole eriti mõtet higistada selle üle, kas ja mis efekte inimesed peale-põhja keerata soovivad.
_________________
|
|
Kommentaarid: 194 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
180 |
|
tagasi üles |
|
|
pots4t4j4
HV Guru
liitunud: 14.09.2002
|
16.10.2018 20:15:09
|
|
|
Soovivad palju aga raudselt pooled neist jääks pimetestis segaseks kas on on või off.
|
|
Kommentaarid: 486 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
4 :: |
3 :: |
394 |
|
tagasi üles |
|
|
rmc
Aeg maha 1p
liitunud: 28.06.2005
|
16.10.2018 21:30:26
|
|
|
Sellise vaidlusega võiks teemat mitte risustada. Raudselt võib püksi tulla ja taoliste jauramiste jaoks võiks luua teema võistlustandrisse.
_________________
|
|
Kommentaarid: 194 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
180 |
|
tagasi üles |
|
|
anubis
HV Guru
liitunud: 08.06.2002
|
16.10.2018 22:40:57
|
|
|
Kes krt sellist asja ostab? Miks? Ma ei suuda leida ühtegi põhjust miks keegi seda tegema peaks...
|
|
Kommentaarid: 316 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
0 :: |
270 |
|
tagasi üles |
|
|
Kristocfc
HV veteran
liitunud: 07.01.2009
|
|
Kommentaarid: 60 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
2 :: |
51 |
|
tagasi üles |
|
|
sirius4k
HV veteran
liitunud: 25.09.2005
|
16.10.2018 23:54:59
|
|
|
Tech Jesus räägib siin midagi ~500USD+ EVGA 2070.. Dark? mudelist. See mingi übercheapeconomy kaart. Kõige odavam jahutuslahendus ja videos oleval kaardil pole mingit nime, peale RTX 2070. Aga meil on siin alati "paremad" hinnad. Peale tariife, veel paremad. Varsti nagu Austraalias.
https://www.youtube.com/watch?v=FPombfzp7qw
|
|
Kommentaarid: 53 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
52 |
|
tagasi üles |
|
|
londiste
HV Guru
liitunud: 23.04.2003
|
17.10.2018 09:14:58
|
|
|
Tomorrow kirjutas: |
Samamoodi võis ju öelda 1080Ti välja tulles, et ega selle järglane (mida me tollal ei teadnud) 2080Ti ei suuda niikuinii perfi tõsta kuna vahepeal muutuvad mängud nõudlikumaks. Noh nüüd teame, et suutis küll perfi tõsta. Isegi uutes mängudes.
Pigem ma arvan, et raster põhised mängud on jõudnud piirini kust edasi minna on väga raske. Crysis @ 2007 ja vs tänapäev tõestab seda, et 11 aastaga pole olnud tohutut edasiminekut ja Crysis näeb ikka väga hea välja.
Pigem kui mäng ei jookse hästi on see tänapäeval kinni teistes asjades nagu 3-4 kihti DRM-i või lihtsalt halvasti porditud/optimeeritud. Hea näide siinkohal on Batman Arkham Knight. Digital Foundry hiljuti jooksutas seda RTX peal, et näha kas brute force abil saab halvasti optimeeritud mängu normaalselt jooksma. Üldiselt saadi kuigi see oli siiski igal käivitusel erineva perfiga mis muutis testimise väga raskeks. |
1080ti oli ja on selline 1440p 60fps ja veidi peale ning 4k 60fps jaoks vähe. see koht ei ole kurjuures oluliselt muutunud ka uute mängude peale tulles. 2080ti on üsna hästi 4k 60fps. kuhu siit järgmine põlvkond jõudluse mõttes edasi läheb? jah, 4k ja 120/144fps on variant aga see ei ole enam nii gpu-s kinni. 2080ti on tihti 1440p resol cpu-limited, ka tänaste kiirete prosedega.
rastripõhised mängud ei ole tegelikult piirini jõudnud. aga suund edasi on just ao, varjud, peegeldused jms kraam.
- ao on work in progress. ssao - hbao - vxao tõid kõik perf hiti ja diminishing returns.
- varjude jaoks on samuti järjest keerulisemad lahendused, järjest rohkem passe ja tehakse suuri järeleandmisi dünaamilisuse koha pealt. lisaks see hard-soft shadowde teema, sinna juurde uuemad lahendused nagu mvss või pcss.
- peegeldused on täna paljuski kunstnikutöö, nagu kogu selle rtrt teema juures devid on rääkinud. kuna lahendus on tehnilisest poolest cubemapid ja/või screen space shadows ja vahel tegelaste peegelduste eraldi renderdamine sinna otsa, siis tuleb tihti asju peita. tihti käib see puhtalt mitte töötava nurga alla seina ette ehitamisega.
lod-tekstuurid-tessellation on paljuski kunstnike, mitte tehniline küsimus. hulknurkade hulk ei ole reaalselt nii suur probleem, võib-olla 4k ja suurematel resodel aga see on pigem lod seadistamise detailide kui jõudluse või tehniliste küsimuste taga kinni.
rasterdamise jõudluse edasisest kasvust ei ole enam märgatavat kasu. põlvkond-paar veel ja siis ollakse vältimatult lõhkise küna ees, et kuhu edasi. siia juurde veel see, et enamikel graafilistel uuendustel on tehnilisest küljest vaadatuna korralik diminishing returns. seesama jutt, et high veryhigh/ultra vahe on vahel minimaalne ja high seadetel on 1080ti juba 4k@60 ja üles.
rtrt on tulnud juba pikalt. kui lugeda järjest, milliseid uurimustöid on kirjutatud ja millest graafikamesside esitlustel räägitud, siis seda suunda on arendatud juba aastat 10. see pakub tehniliselt lihtsad lahendused neilesamadele asjadele nagu ao, varjud, peegeldused. kusjuures nii mõnigi rasterdamise lahendustest (vxao näiteks) paistis juba enne suunaga rt poole olema. küsimus on olnud ja on jätkuvalt vaid jõudluses.
edit:
jättes siinkohal kõrvale kasutaja vaatepunkti ja hinnad jms, siis puhttehnilisest poolest oli praegu nvidial õige aeg rtrt rauda viia.
- üleval kirjutatu kehtib, jõudlusel pole palju arenguruumi ja rtrt võib aidata nii pildi kui tehnilise poole pealt.
- konkurentsiga consumeri high endis on halvasti/hästi (olenevalt kelle poolt vaadata). 2080ti, titan v, 2080/1080ti/titan xp, v64/1080/1070ti. 8 kõvemast kaardist on üks amd-lt.
- piisavalt asist rauda on võimalik toota - piisav rasterdamise jõud ja kivil ruumi ka rt/tensor üksuste jaoks. vaevu-vaevu, aga võimalik. üritasin siin üks hetk võrrelda pascali, volta ja turingu üksuste suuruseid ja tundub, et turingu üksused (kus on siis tensor ja rt cored) on pascalist 20-25% suuremad. voltaga võrreldes veidi vähem nii et lisandunud volta võimekus ja mälu/registrid/cache annab oma osa. rt/tensor hind kivi osas võiks olla 20% ja võimalik, et vähem. täpselt vist polegi seda võimalik teada, sest need asjad paiknevad kõik läbisegi ja pisemaid muutuseid on läbi põlvkondade veel.
erinevalt kogu sellest levivast ahne nvidia jutust, turing ei ole nvidia jaoks hea lahendus.
- kivid on suured ja kallid (tomorrow kirjutas eespool palju üksnes nende tootmine võiks maksta). kaardid on kallid (msi intervjuu: rtx series is far more complex than the previous generation, with the rtx 2080 ti using some 2600 components compared to the gtx 1080 ti at 1600. for further comparison, it is said the rtx 2080 uses 2400 components and the rtx 2070 some 2200). loe: nvidia jaoks ei ole see näiteks võrreldes pascalite edasi müümisega kasumlik lahendus, pigem siis kahjulik.
- rtrt ja dlss on toored. workstation osa rtrt lahendustest arendati enne ja avalikult, turingi rt üksustest nähtavasti workstation softi vendorid teadsid rohkem ette jne. consumeris tuli see kõigile üllatusena. devide intervjuudest on näha, et eelinfot rt üksuste kohta consumer rauas lihtsalt ei olnud. ja see tundub olevat strateegiline otsus, mitte tehniline. pakuks, et võetud risk mitte laskmaks amd-l õigeaegselt reageerida.
- maine ja mindshare hit. ja seda just nende seas, kes muidu ei ole ideelised nvidia vastased.
- dxr, vulkani rt extensionid (mis on praegu nvidia spetsiifilised aga kaalumisel peaks olema ka üldisemad) on standardne kraam. et lugu läbi ei kukuks on nvidial vaja market adoptionit, olgu siis rauas dxr vedama võimelisi kaarte vaid turingute jagu või rohkem. täna minnakse standardite teed, mis ilmselt on antud juhul kõigile parim lahendus.
rtrt pärast ei olegi turing kaarte mõtet osta. sotr ja bf5 peaks see aasta tulema mingite rakendustega, metro järgmine aasta, dlss-i tilgub veel peale. järgmine aasta tuleb mänge juba mõnevõrra rohkem.
turing on uue tehnoloogia esimese põlvkonna lahendus. nagu sellistele kohane, tuleb edu korral järgmine põlvkond niikuinii mingite uuendustega, mis reaalse kasutamise käigus vajalikuks osutuvad. ja siis hakatakse vaatama optimeerimise poole, jõudlus, ruum kivil jne.
best guess - 2019 lõpus dieshrinkib nvidia turingu pisemate muutustega 7nm peale. amd peaks umbes samal ajal naviga kohale jõudma.
nagu gpu-dega alati on olnud - ootamine on alati variant ja tulevad uuemad ja paremad
Vael kirjutas: |
Ja kuo teemat sai juba puudutatud, siis keegi on ringi liikudes välas märganud peegeldusi auto peal võil lombis ning nende sügavust? RT on vahva tehnoloogia küll tulevikus, aga imho on rasterisation baasil tehtu just see sulmapete, mis jätab kõrvaliseks tavaeluski vähemärgatavad detaili- varjud, peegelduste sügavused jne. |
automängudes half/quarter res peegeldused, vahel ka half/quarter framerate on tavalised nähtused ja breakib immersionit päris hästi
_________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks! |
|
Kommentaarid: 237 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
212 |
|
tagasi üles |
|
|
Zonerman
HV veteran
liitunud: 03.06.2003
|
17.10.2018 09:39:02
|
|
|
londiste kirjutas: |
best guess - 2019 lõpus dieshrinkib nvidia turingu pisemate muutustega 7nm peale. amd peaks umbes samal ajal naviga kohale jõudma.
nagu gpu-dega alati on olnud - ootamine on alati variant ja tulevad uuemad ja paremad
|
Ootamisel ja ootamisel on vahe millise põlvkonna kaardiga on tegemist ja tehnoloogia. Hetkel on 2 seeria RT täiesti uus asi ja võtab vähemalt pool aastat enne kui miskit mängude osas üldse silmapiiril on mis seda tehnoloogiat ära kasutada suudaks. Selleks ajaks hakkame vaikselt kuulma juba vihjeid uuest põlvkonnast. Seega hetkel see põlvkond ei ole just väga ostmist väärt va kui pappi on nagu muda ja ei kannata oodata 4k gameritel järgmist. Muud põhjust ei ole üldse osta 2080ti hetkel.
2080 ja alla selle on üldse kaheldav pigem juba kasutatud soodsalt 1080Ti ligi võtta. Mind huvitab pigem mida teevad hinnad 3 seeria kaartidel. Kas jälle lajatatakse osta korralik hinnalipik.
|
|
Kommentaarid: 63 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
62 |
|
tagasi üles |
|
|
heretic666
HV Guru
liitunud: 13.02.2006
|
|
Kommentaarid: 70 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
68 |
|
tagasi üles |
|
|
jeesus188
kodustatud
liitunud: 14.04.2003
|
|
Kommentaarid: 71 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
64 |
|
tagasi üles |
|
|
Tomorrow
HV Guru
liitunud: 08.02.2006
|
17.10.2018 10:40:02
|
|
|
ot: |
rmc kirjutas: |
See, et igasuguseid efekte päriselus ei jälgi, ei pruugi tähendada, et neid ei märka.
Ei ole eriti mõtet higistada selle üle, kas ja mis efekte inimesed peale-põhja keerata soovivad. |
Ma olen mõelnud teha teema võitlustandrisse, et milliseid graafikaeffekte inimesed kõige rohkem armastavad/vihkavad. Sai isegi mingi esialgne nimekiri kokku pandud:
Spoiler
|
|
|
Kommentaarid: 89 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
79 |
|
tagasi üles |
|
|
heretic666
HV Guru
liitunud: 13.02.2006
|
17.10.2018 11:31:11
|
|
|
jeesus188, no kui 500€ asemel maksab 519.99 + postikulu 15€ ja see lisa 34.99€ on showstopper siis vaatad vales hinnaklassis kaarte.
Uuest peast kaarti osta siis 1080 on küll nüüdseks obsolete.
|
|
Kommentaarid: 70 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
68 |
|
tagasi üles |
|
|
anubis
HV Guru
liitunud: 08.06.2002
|
17.10.2018 11:34:43
|
|
|
Ma nüüd tulistan puusalt ja pimedasse, kuid pakun välja järgneva stsenaariumi.
2019 kevadel, peale seda kui Nvidia on Pascali laojäägid realiseerinud, tuuakse RTX2070 MSRP $399 RTX2080 $499 ja RTX2080Ti $799 peale. Kõigi saadavus saab olema väga hea.
|
|
Kommentaarid: 316 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
0 :: |
270 |
|
tagasi üles |
|
|
pots4t4j4
HV Guru
liitunud: 14.09.2002
|
17.10.2018 12:07:45
|
|
|
Neil on nende laojääkide realiseerimine küll hetkehindadega keerulisevõitu, pascal on good deal sest kasutatult saab neid ok hinnaga,poest uusi küll ostma ei kipu, 1080ti on vist siiani mingi 700-800 ja odavamad 2080 hakkavad ju seal 750 juures.
|
|
Kommentaarid: 486 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
4 :: |
3 :: |
394 |
|
tagasi üles |
|
|
londiste
HV Guru
liitunud: 23.04.2003
|
17.10.2018 12:18:02
|
|
|
anubis kirjutas: |
Ma nüüd tulistan puusalt ja pimedasse, kuid pakun välja järgneva stsenaariumi.
2019 kevadel, peale seda kui Nvidia on Pascali laojäägid realiseerinud, tuuakse RTX2070 MSRP $399 RTX2080 $499 ja RTX2080Ti $799 peale. Kõigi saadavus saab olema väga hea. |
vean kihla, et ei tooda.
järgmise aasta alguses on kõik lihtsalt msrp-ga saadaval. ehk siis $499 2070, $699 2080 ja $999 2080ti.
õigemini, esimene juba on, teine on peaaegu ja 2080ti-ga on keeruline
_________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks! |
|
Kommentaarid: 237 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
212 |
|
tagasi üles |
|
|
rmc
Aeg maha 1p
liitunud: 28.06.2005
|
17.10.2018 13:37:34
|
|
|
Tomorrow kirjutas: |
ot: |
rmc kirjutas: |
See, et igasuguseid efekte päriselus ei jälgi, ei pruugi tähendada, et neid ei märka.
Ei ole eriti mõtet higistada selle üle, kas ja mis efekte inimesed peale-põhja keerata soovivad. |
Ma olen mõelnud teha teema võitlustandrisse, et milliseid graafikaeffekte inimesed kõige rohkem armastavad/vihkavad. Sai isegi mingi esialgne nimekiri kokku pandud:
Spoiler
|
|
Kuivõrd pole väga kiirete GPU'de peal olnud, siis olen Ambient Occulsion ja AA Deferred igalpool maha võtnud, sest näen, et võtavad palju ressurssi ning annavad vähe tagasi. Aga märkan vahet siiski
Arvan ka, et hinnad tuuakse allapoole, ent kui alla, seda näitab aeg. 1080 uuest peast osta (pigem juba ti siis) on okei, ent seda siis kui ei pea letihinnaga ostma.
Tahaks teada, kuidas uute kaartide seisuga on, kuivõrd minereid pakitakse kokku igalpool.
Põhimõtteliselt on hetkel järgmist genni oodata VÄGA mõistlik, kuivõrd päris all ultra 4k 60fps ei võimalda osati juba praegu 2080ti + RT on ikka... meh hetkel.
Ehk jällegi kordame sama teemat, et kui raha puuga seljas pole või suurt sügelust kaarti vahetada, siis pole mõtet uusimate peale minna.
_________________
|
|
Kommentaarid: 194 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
180 |
|
tagasi üles |
|
|
|