Pole küll vea teadiste alafoorum, aga paistab et 1080ti on nii vana et support on ainult win7-l
win 10 jaoks lihtsalt kaart liiga vana et toetada. Ei aidanud ka ddu. _________________ Ime tala, Nagu ime kepike.
Siga armastab muda, aga mudane siga armastab puhast aset!
Miks ADMIN Anti112 ambusib mind? andis 1p cooldowni aga ma ei saa peale selle enam mitteühtegi postitust teha! üks päev ei kuid!
RTX ja DLSS, raudvõret näitab DLSS paremini kui native 4k, see on küll hea tulemus. Alati pinda käinud, et kõik seaded põhjas aga need raudvõred virvendavad ikka silme ees.
dlss on päris hea antialiasing lahendus
võred ja üks koma teine muid servi on temporal lahenduste nõrk külg. ma eeldan, et native juures on kasutusel tssaa 8x.
teatav blur on ka temporal aa-de nõrkus aga youngbloodi tssaa oli selles mõttes üsna okei kui mälu ei peta. _________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Gap,
ei tea mis minul win10 pro-l viga aga ei võta nvidia driver-d omaks mitte mingi väega. _________________ Ime tala, Nagu ime kepike.
Siga armastab muda, aga mudane siga armastab puhast aset!
Miks ADMIN Anti112 ambusib mind? andis 1p cooldowni aga ma ei saa peale selle enam mitteühtegi postitust teha! üks päev ei kuid!
Sellega on see kühvel, et kui oled korra DCH draiveri paigaldanud, siis rohkem sa sinna non-DCH draiverit peale ei saa, kui just uut installi ei tee. _________________ ...life is random...so am I...
So, there is a fan. Time to grab your sh*t, gentlemen!
ma pole saanud ei kumbagi peale ! puhas instal on praegu ! win 7 all töötas kaart nüüd ei saa kuidagi tööle. nvidia driverid nii kehvad nagu kunagi amd-l, amd on vähemalt kõvasti arenenud ja nvidiast paar aastat tagasi möödunud. _________________ Ime tala, Nagu ime kepike.
Siga armastab muda, aga mudane siga armastab puhast aset!
Miks ADMIN Anti112 ambusib mind? andis 1p cooldowni aga ma ei saa peale selle enam mitteühtegi postitust teha! üks päev ei kuid!
dohc-48v12, tõenäoliselt on asi ikka sinu installeerimises, mitte nvidia driverites ja teabmismuus.
Windowsi installi tegid uusima .iso-ga M$ kodukalt? Peale installimist lasid kõik riistvara driverid peale, alustades emaplaadi omadega ja lõpetades videokaardi omaga? _________________
Minul tookord ei õnnestunud, ka DDU ja guugel ei avitanud.
nVidia enda installer tõstis samuti käed püsti. _________________ ...life is random...so am I...
So, there is a fan. Time to grab your sh*t, gentlemen!
evga rtx2060 ko on tu104 (2070 super, 2080, 2080 super), mitte tu106 (2060, 2060 super, 2070).
shader count ja asjad on 2060 aga kasutatud kivi on suurem.
näevad oluliselt paremaid tulemusi mõnedes (mitte-gaming) benchides nagu näiteks blender (ja confirmisid seda mitme masina, kaardi, industry kontakti ja nvidiaga).
edit:
ma pakuks põhjuseks, et tu104 ja tu106 on siiski natukene erinevad. tu104 on 8 sm per gpc ja tu106 on 12sm per gpc. point siis selles, et iga gpc peale on üks rester engine. sama shader counti peale peaks tu104 saama rohkem rasterization jõudlust. aga see on spekulatsioon. _________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
ei tohiks olla. s.t. tegelikult on mõlemal kivil 4mb l2 cache aga nvidia arhitektuuris on ropid ja l2 cache põhimõtteliselt mälukontrollerite küljes. kui on 6 mälukontrollerit 6 mälukiviga, siis on ka 3mb l2 cache.
ma arvan, et rohkem cache avaldaks ka mängudele mõõdetavat mõju.
edit:
rtx2060 spec on 1920sp, 30sm ja 3gpc.
- seosed on siin eelkõige 64 sp per sm. sama ametliku speci järgi ka 10sm per gpc.
- kuna me teame, et tu106 on 12sm per gpc, siis on mõned sm lihtsalt disabled aga gpc hulk peab paika.
- sama asi lõigutud tu104 pealt on samamoodi 1920sp, 30sm aga kivi 8sm per gpc tähendab, et selles peab olema enabled 4gpc.
cache ja mälu hierarhia turingul näeb välja nii, et igas sp-s on register ja "l0" cache, sm tasemel on mitu erinevat l1 cache (see kõik paistab nvidia whitepaperis register file nime all figureerima) ja edasi on l2 sp/sm/gpc hierarhiast väljas mc/rop küljes.
- sp ja sm on identsed, seega on sama ka register file suurus.
- samamoodi on identne mc/rop hulk - 6 mälukivi, 6 mälukanalit, 3mb l2 (512kb per kanal), 48 rop (8 rop per kanal).
ma lihtsalt ei näe, mis saaks olle teisiti peale raster engine, mis on ainuke suurem/olulisem plokk gpc juures.
raster engine peaks otse mõjutama pixel fillrate? _________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.