Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum |
|
heretic666
HV Guru
liitunud: 13.02.2006
|
31.07.2019 12:15:27
|
|
|
tsitaat: |
Raytracing saab olema nagu nvidial physx
|
Pigem mitte, devidel on lihtsam kasutada raytracingut, selle asemel et fakeda varje ja kulutada metsikult palju aega.
|
|
Kommentaarid: 70 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
68 |
|
tagasi üles |
|
|
Killhoven
OC`er
liitunud: 05.11.2001
|
31.07.2019 12:30:26
|
|
|
heretic666 kirjutas: |
tsitaat: |
Raytracing saab olema nagu nvidial physx
|
Pigem mitte, devidel on lihtsam kasutada raytracingut, selle asemel et fakeda varje ja kulutada metsikult palju aega. |
Ainult et nad lähevad ikkagi seda teist teed et 99.x% mängu ostjaid toetada.
_________________ Foorumis on ühe lolli kohta kümme tarka, nii et jõud on enam-vähem võrdsed.™ |
|
Kommentaarid: 393 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
340 |
|
tagasi üles |
|
|
degreal
HV veteran
liitunud: 07.01.2002
|
31.07.2019 12:44:32
|
|
|
heretic666 kirjutas: |
tsitaat: |
Raytracing saab olema nagu nvidial physx
|
Pigem mitte, devidel on lihtsam kasutada raytracingut, selle asemel et fakeda varje ja kulutada metsikult palju aega. |
Kas mitte Physx toiminud edasi aga spetsiaalraua asemel kasutati hoopis laiatarbe rauda (shader tuumad). Kas RT-ga ei saa samamoodi minna?
|
|
Kommentaarid: 25 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
23 |
|
tagasi üles |
|
|
heretic666
HV Guru
liitunud: 13.02.2006
|
31.07.2019 12:54:48
|
|
|
Killhoven kirjutas: |
heretic666 kirjutas: |
tsitaat: |
Raytracing saab olema nagu nvidial physx
|
Pigem mitte, devidel on lihtsam kasutada raytracingut, selle asemel et fakeda varje ja kulutada metsikult palju aega. |
Ainult et nad lähevad ikkagi seda teist teed et 99.x% mängu ostjaid toetada. |
No kui ta eventually igas uues kaardis juba toetatud on ja suudab hästi jooksutada siis ei näe põhjust miks nad teist teed pidi peaks minema.
|
|
Kommentaarid: 70 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
68 |
|
tagasi üles |
|
|
Tomorrow
HV Guru
liitunud: 08.02.2006
|
31.07.2019 13:02:27
|
|
|
degreal kirjutas: |
heretic666 kirjutas: |
tsitaat: |
Raytracing saab olema nagu nvidial physx
|
Pigem mitte, devidel on lihtsam kasutada raytracingut, selle asemel et fakeda varje ja kulutada metsikult palju aega. |
Kas mitte Physx toiminud edasi aga spetsiaalraua asemel kasutati hoopis laiatarbe rauda (shader tuumad). Kas RT-ga ei saa samamoodi minna? |
Võib väga vabalt minna. Kuuldavasti millelgi sarnasel AMD lahendus RT-le põhinebki.
Kokkuvõttes võib praegu Nvidia poolt RT tuumadele optimeeritud lahendus olla dead end mis kuhugi ei vii ja aastate pärast võetakse need vaikselt välja.
Nvidia on varemgi üritanud tuua turule tehnilisi lahendusi mis on susinal õhu välja lasknud. PhysX ja 3D Vision tulevad esimesena meelde.
Tegelikult saab RT ja füüsikat kõike teha CPU tuumadel. Lihtsalt aeglasemalt kuna CPU on nn generalist samas kui graafikakaardid teevad ainult teatud fixseeritud funktsioone ehk spetsialist. Kui meil on kunagi 256+ tuuma siis võib vabalt RT või füüsikat seal jooksutada hea jõudlusega.
|
|
Kommentaarid: 89 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
79 |
|
tagasi üles |
|
|
Vael
HV Guru
liitunud: 17.03.2013
|
31.07.2019 16:50:57
|
|
|
GTX seerial (1080ti) jookseb DXR RT juba kuu-kaks? Perf on iseküsumus.
RT ei ole nVidia leiutis, see on fotorealismi loomisel juba viimased 30-40a "tulevik" olnud. Kindlasti on igaüks mõnd filmi näinud, kus pathtracing abil maailma loodud, viimased näited Alita ning Ahvide Planeet(weta firmaga huvitav artikkel Alita ja effektide kohta, RTst siiski vähe juttu).
Devidel tuleb ka RT-d kasutades kunstnike abi ja natuke tööd teha, inimese silma ja aju poolt registreeritud ei ole sama, mis füüsikaliselt(RT) paberil õige paistab.
N suudab inimeae silm harjuda väga kiiresti erineva valgusega ruumides, üleminekud arvutiekraanil võivad võltsid tunduda seetõttu. Agasid on palju rohkemgi, selleks eraldi õppekavadki, et kuidas ekraanil kujutada, seda mida inimese silm ja aju päriselus tajuks. Tõsi kohati on 1FPS jooksev pathtracing hämmastavalt ehe.
Tulevik on RT juba ammu ja tavakasutajani ta jõuab ka mingi hetk, aga kindlasti mitte ka turingu järglasega, või AMD järgmise põlvkonnaga. 1FPS-st 60ne peale nii kähku ikka ei hüppa. Praegune hybrid-RT on selline vaheetapp-pole perfi ja pole ka õiget edasiminekut graafika poole pealt.
|
|
Kommentaarid: 17 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
16 |
|
tagasi üles |
|
|
Zonerman
HV veteran
liitunud: 03.06.2003
|
01.08.2019 11:42:12
|
|
|
Nvidia siiani tõenäoliselt kirub, miks ta 1080Ti nii hea tegi sellise hinnaga arvates, et AMD vega tuleb püss, mis tegelikult ei osutunud tõeks. https://www.youtube.com/watch?v=5VilkryKVUY
Tuleb meelde aegg kui ma ostsin ka 8800GTX mis oli samuti oma aja kohta väärt kaart. Aga sellist phenomeni nagu oli 1080Ti niipea ei tule kui AMD lõpuks oma high-end segmendi tööle saab.
RT on tuleviku teema aga liiga vara. Ka AMD marketingi juht ütles oma intervjuus, et nad ei planeerinud RT tuge veel, kuna see on liiga uus ja vajab aega, et arendajad jõuaks seda omaks võtta.
_________________ Sõim ja räuskamine läheb SIIA |
|
Kommentaarid: 63 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
62 |
|
tagasi üles |
|
|
Scart
HV Guru
liitunud: 04.02.2002
|
01.08.2019 14:08:23
|
|
|
dohc-48v12 kirjutas: |
Raytracing saab olema nagu nvidial physx |
Ehk kõikjal?
|
|
Kommentaarid: 119 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
5 :: |
2 :: |
101 |
|
tagasi üles |
|
|
dohc-48v12
Aeg maha 1p
liitunud: 28.07.2008
|
01.08.2019 15:41:02
|
|
|
Scart kirjutas: |
dohc-48v12 kirjutas: |
Raytracing saab olema nagu nvidial physx |
Ehk kõikjal? |
Kus kõikjal ?
_________________ Ime tala, Nagu ime kepike.
Siga armastab muda, aga mudane siga armastab puhast aset!
Miks ADMIN Anti112 ambusib mind? andis 1p cooldowni aga ma ei saa peale selle enam mitteühtegi postitust teha! üks päev ei kuid! |
|
Kommentaarid: 112 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
6 :: |
0 :: |
85 |
|
tagasi üles |
|
|
Renka
HV Guru
liitunud: 01.04.2002
|
01.08.2019 15:45:07
|
|
|
dohc-48v12 kirjutas: |
Scart kirjutas: |
dohc-48v12 kirjutas: |
Raytracing saab olema nagu nvidial physx |
Ehk kõikjal? |
Kus kõikjal ? |
tsitaat: |
Any CUDA-ready GeForce graphics card (8-series or later GPU with a minimum of 32 cores and a minimum of 256 MB dedicated graphics memory[19]) can take advantage of PhysX without the need to install a dedicated PhysX card.
|
_________________ There is no place like 127.0.0.1 |
|
Kommentaarid: 71 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
1 :: |
61 |
|
tagasi üles |
|
|
angel
HV Guru
liitunud: 06.12.2003
|
01.08.2019 16:43:01
|
|
|
raytracing tugi võib ju olla aga kas see kaart suudab seda välja vedada on juba iseasi.
Quake 2 RTX efektidega mäng on isegi RTX 2080 ti paras pähkel kui 1440p peal kõik efektid põhja panna
_________________ |--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------| |
|
Kommentaarid: 175 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
157 |
|
tagasi üles |
|
|
Tomorrow
HV Guru
liitunud: 08.02.2006
|
01.08.2019 17:47:34
|
|
|
Scart kirjutas: |
dohc-48v12 kirjutas: |
Raytracing saab olema nagu nvidial physx |
Ehk kõikjal? |
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_games_with_hardware-accelerated_PhysX_support
Uusim on Metro Exodus aga pole kirjas mis täpselt seal implementeeritud on. Teised on juba palju vanemad 2016 aasta ja varasemad mängud. Kokku nimekirja alusel 74tk. Enamus neist mingid väiksemad millest ma kuulnudki pole. Lisaks veel demod jms. Ainsad kaks mis konstantselt seda kasutanud on on Batman ja Metro seeriad.
|
|
Kommentaarid: 89 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
79 |
|
tagasi üles |
|
|
londiste
HV Guru
liitunud: 23.04.2003
|
01.08.2019 23:48:32
|
|
|
nvidia andis hardware-accelerated osas alla, cpu peal jooksev physx on väga levinud.
_________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks! |
|
Kommentaarid: 237 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
212 |
|
tagasi üles |
|
|
Anna tooli
liitunud: 16.03.2006
|
|
Kommentaarid: 352 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
294 |
|
tagasi üles |
|
|
Tomorrow
HV Guru
liitunud: 08.02.2006
|
|
Kommentaarid: 89 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
79 |
|
tagasi üles |
|
|
Killhoven
OC`er
liitunud: 05.11.2001
|
|
Kommentaarid: 393 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
340 |
|
tagasi üles |
|
|
londiste
HV Guru
liitunud: 23.04.2003
|
|
Kommentaarid: 237 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
212 |
|
tagasi üles |
|
|
Dirty Harry
HV Guru
liitunud: 05.09.2002
|
|
Kommentaarid: 177 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
1 :: |
143 |
|
tagasi üles |
|
|
Tomorrow
HV Guru
liitunud: 08.02.2006
|
16.08.2019 19:56:45
|
|
|
Assetto Corsa Competizione Dumps NVIDIA RTX
https://www.techpowerup.com/258340/assetto-corsa-competizione-dumps-nvidia-rtx
londiste juba kommentaarides viskunud Nvidia kaitsele
Meil on möödunud aasta kallite kaartide turuletulekust ja palju meil mänge on mis RTX toetavad? Ühe käe sõrmedel saab üles lugeda.
Veel parem - mitu mängu tuli välja koos RTX toega mitte ei saanud seda hiljem? Vastus on 1: Metro Exodus
Fakt on see, et niikaua kui konsoolid ja AMD ei hakka RT tegema jääb RTX niši featuuriks mille implementeerimine on ajamahukas (mitte aega kokkuhoidev nagu Nvidia väidab). Iga RTX mängu puhul peab Nvidia ise aitama arendajaid reaalse kohalolekuga. Lihtne implementeerida my ass
Nvidial oli lihtsalt vaja featuuri mis õigustaks inimestele ülikallite rebranded workstation kaartide mahaparseldamist. Maxwell oli hea, sest see oli gaming only. Pascal oli hea, sest see oli Gaming only. Sama RDNA'ga. Fermi, Turing, Vega jne - iga kord kui tootja üritab rebrandida workstation arhitektuuri gamingu jaoks on tulemus ebaoptimaalne mess ja mänguritele need peale ei lähe.
DLSS-st ma parem ei räägigi. Sellest on saanud oma elu elav meem.
Ja Nvidia aktsia langus võrreldes Turingu eelse ajaga peegeldab seda.
|
|
Kommentaarid: 89 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
79 |
|
tagasi üles |
|
|
londiste
HV Guru
liitunud: 23.04.2003
|
16.08.2019 20:30:44
|
|
|
rt on tulevik, täna seda enam tagasi ei keera.
mulle jääb arusaamatuks, kes sinu ja seal nii mõnegi arvates peaks täpselt uusi asju välja töötama.
see, et sina tõlgendad seda nvidia kaitsele viskumisena ütleb pigem midagi sinu enda kohta.
_________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks! |
|
Kommentaarid: 237 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
212 |
|
tagasi üles |
|
|
Tomorrow
HV Guru
liitunud: 08.02.2006
|
16.08.2019 20:36:48
|
|
|
Mul pole midagi lisada oma eelnevale postile. RTX on gimmick. DLSS on gimmick. Turing on mõttetu seeria.
|
|
Kommentaarid: 89 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
79 |
|
tagasi üles |
|
|
Dirty Harry
HV Guru
liitunud: 05.09.2002
|
16.08.2019 20:38:24
|
|
|
londiste kirjutas: |
rt on tulevik, täna seda enam tagasi ei keera. |
Miks mitte? 3D oli ka tulevik. nVidia on päeva lõpuks äriettevõte - kui ikka mingi suund toodab kahjumit ja tunneli lõpust valgust ei paista siis võib RT surm väga kiire olla.
|
|
Kommentaarid: 177 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
1 :: |
143 |
|
tagasi üles |
|
|
Soundwave
HV vaatleja
liitunud: 07.12.2011
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
|
Vael
HV Guru
liitunud: 17.03.2013
|
17.08.2019 09:03:45
|
|
|
Ma ei saa nüüd pihta, pidi ju olema et vajutad RT ON nuppu ja arendajad rohkem tööd ei peagi tegema?
Trolol.
Kuigi jah rallikas oleks just paras demoda RTd, kruiisid rahulikult maanteel ja vaatad kuidas päikeseloojang autodel ning märjal asfaltil vastu peegeldub. Vb see seeria keskendub rohkem võistluslikule momendile?
|
|
Kommentaarid: 17 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
16 |
|
tagasi üles |
|
|
Tomorrow
HV Guru
liitunud: 08.02.2006
|
17.08.2019 10:14:25
|
|
|
https://adoredtv.com/nvidia-ceo-says-buying-a-gpu-without-rtx-capability-is-crazy/
tsitaat: |
At this point, it’s a foregone conclusion that if you’re going to buy a new graphics card, it’s going to last you two, three, four years, and to not have ray tracing is just crazy |
Lol jah 4 aasta pärast võib Nvidia implementatsioon RT-st olla juba surnud ja maetud. Kas ta tõesti arvab, et tänaste RTX kaartidega saab mingit mõistlikku RT-d teha nelja aasta pärast?
Pigem kreisi tänasel päeval RTX kaart osta RTX pärast teadmata ka see üldse vedu võtab. Osta RTX kaart puhta raster jõudluse pärast ma saan veel aru, kuna AMD ei konkureeri 2080 ja 2080 Ti perf tasemel veel aga kindlasti mitte RTX või DLSS pärast.
|
|
Kommentaarid: 89 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
79 |
|
tagasi üles |
|
|
|