Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum |
|
Tanel
HV Guru
liitunud: 01.10.2001
|
04.12.2020 16:04:22
Telia turvafilter tõrjus kahe kuuga 52 miljonit potentsiaalset küberohtu |
|
|
PRESSITEADE - Telia turvafilter tõrjus kahe kuuga 52 miljonit potentsiaalset küberohtu . Valdav osa tõrjutud ohtudest on seotud õngitsus-, pahavara- või spämmi kahtlusega veebilehtedega. Välised ründed ettevõtete ühenduse suunal moodustavad ca 20% kogu tõkestatud küberohtude mahust.
Septembris tõi Telia turule uudse võrgupõhise turvalahenduse ehk Turvaneti, mis aitab tagada ettevõtetele vajalikku internetiühenduse baasturvalisust. Tänaseks on lisandunud üle 5000 Turvaneti internetiühenduse ning teenuse turvafilter tõrjub keskmiselt 6500 potentsiaalset küberohtu kuus ühe ühenduse kohta.
Telia ärikliendiüksuse juht Holger Haljand tõi välja, et viimase aasta jooksul on küberründed pea kahekordistunud.
„Mida digitaalsemaks muutub maailm meie ümber, seda suuremad on ka küberohud. Küberkurjategijad on ära kasutanud ka koroonaviiruse pandeemiast tulenevat olukorda ning alates kevadest kasvas rünnakute arv hüppeliselt. Samas meie klientide hulgas läbi viidud uuring näitas, et vaid viiendik ettevõtetest on astunud reaalseid samme, et kaitsta oma ettevõtte võrku. Seepärast lõimegi lihtsa turvalahenduse, mis sõltumata ettevõtte suurusest või spetsiifikast pakub klientide internetiühendusele automaatset baaskaitset enamlevinud küberohtude eest,“ ütles Haljand.
Ligi 80% tõrjutud ohtudest on seotud õngitsus-, pahavara- või spämmikahtlusega veebilehtede blokeerimisega.
„Küberrünnakud muutuvad järjest keerukamaks ja täpsemaks ning sageli on raske eristada petukirja või libaveebi mõne olemasoleva teenusepakkuja pöördumisest või keskkonnast. Pahavaraga võib olla nakatunud ka mõne usaldusväärse ettevõtte veebileht, kui selle turvalisusele ei ole pööratud piisavalt tähelepanu ning näiteks pole õigeaegselt tehtud vajalikke uuendusi ja installeeritud turvapaikasid. Kui kasutaja suundub veebikeskkonda, mida on rünnatud ning kuhu on näiteks paigaldatud pahavara külastajate isiku- või kaardiandmete õngitsemiseks, blokeerib turvafilter ligipääsu nakatunud keskkonnale,” selgitas Haljand.
Umbes viiendiku potentsiaalsetest ohtudest moodustavad välised rünnakud ettevõtte ühenduse suunal. Põhiliselt rünnatakse veebiservereid, aga üha sagedamini ka asjade interneti ehk IoT seadmeid.
„Turvaneti turvafilter tõkestab üle miljoni välise ründe nädalas, millest omakorda ca 40 000 on seotud juba varasemalt nakatunud seadmetega,“ ütles Haljand. Tema sõnul tasub meeles pidada, et ettevõtte võrku ühendatud seadmete hulk järjest kasvab, olgu selleks turvakaamerad, videosalvestid, nutikaid arvestid või kohviautomaadid.
Telia ärikliendiüksuse juhi sõnul on oluline, et ettevõtted oleksid teadlikud küberohtudest ning suudaksid end nende eest kaitsta. “Tähtis roll on siin ka teenusepakkujal, kes peaks üldise teadlikkuse kasvatamisele kõrval pakkuma ka lihtsaid kliendivajadustele vastavaid lahendusi,” ütles Haljand ning lisas, et tal on hea meel, et kliendid on uue lahenduse hästi vastu võtnud.
Allikas: www.telia.ee
_________________ HV valuutakalkulaator
viimati muutis Tanel 15.12.2020 22:18:38, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 461 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
12 :: |
7 :: |
356 |
|
tagasi üles |
|
|
Outenter
HV kasutaja
liitunud: 06.11.2001
|
04.12.2020 17:23:51
|
|
|
Tore. Saadi ka lõpuks ühe töötava asjaga hakkama ja kohe on selline trummi tagumine lahti.
Võiks parem rääkida sellest millal hakatakse äriklientidele paigaldama seadmeid mis ei vaja iga mõne kuu tagant restarti. See oleks "uuendus" mida ootavad paljud ärikliendid pikkisilmi.
|
|
Kommentaarid: 8 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
8 |
|
tagasi üles |
|
|
indrpo
HV Guru
liitunud: 14.11.2004
|
04.12.2020 18:20:17
|
|
|
Outenter kirjutas: |
Tore. Saadi ka lõpuks ühe töötava asjaga hakkama ja kohe on selline trummi tagumine lahti.
Võiks parem rääkida sellest millal hakatakse äriklientidele paigaldama seadmeid mis ei vaja iga mõne kuu tagant restarti. See oleks "uuendus" mida ootavad paljud ärikliendid pikkisilmi. |
Millisest seadmest jutt, Inteno 24x7x365 pole probleem. Täpsem küsimus, millisest võrgust jutt, kui ikka üle 50 masina võrgus, siis läheb natuke personaalsemat lähenemist vaja.
|
|
Kommentaarid: 255 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
223 |
|
tagasi üles |
|
|
raxz
HV Guru
liitunud: 27.07.2003
|
04.12.2020 23:59:41
|
|
|
See turvanett pärsib kohati ikka korralikult. Tellisin kontorisse teise ühenduse ka, turvanetivaba. Avalik võrk las olla turvanetiga, enda töövõrk vaba igasugusest jamast.
|
|
Kommentaarid: 46 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
45 |
|
tagasi üles |
|
|
Sold OUT
no credit
liitunud: 30.07.2002
|
05.12.2020 11:29:55
|
|
|
Tanel peaks ka turvafiltri ostma
_________________ People have been calling for a month and we've been sold out for a week or so.
|
|
Kommentaarid: 92 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
5 :: |
1 :: |
79 |
|
tagasi üles |
|
|
Outenter
HV kasutaja
liitunud: 06.11.2001
|
05.12.2020 13:28:21
|
|
|
indrpo kirjutas: |
Outenter kirjutas: |
Tore. Saadi ka lõpuks ühe töötava asjaga hakkama ja kohe on selline trummi tagumine lahti.
Võiks parem rääkida sellest millal hakatakse äriklientidele paigaldama seadmeid mis ei vaja iga mõne kuu tagant restarti. See oleks "uuendus" mida ootavad paljud ärikliendid pikkisilmi. |
Millisest seadmest jutt, Inteno 24x7x365 pole probleem. Täpsem küsimus, millisest võrgust jutt, kui ikka üle 50 masina võrgus, siis läheb natuke personaalsemat lähenemist vaja. |
Pole mõtet ajada seda pullikakat, et Inteno on võimeline töötama 24x7x365 paariküme töötajaga kontoris. Need junnid tahavad heal juhul korra aastas ikka resa saada kehvemal juhul korr kuus või isegi tihemini. Eriri kui veel telekapakett on võetud juurde.
Helpdeskist kuuleb ainult seda hülgemöla, et "jah jah ..... seadmega on kõik korras, neid peabki pidevalt restartima".
Lisa veel sisevõrku lisaks paarile telekale midagi mis broadcastib ka veel ja see Inteno kukub koheselt kokku - seda sai just ühe tuttava juures nähtud. Helpdesk ei osanud midagi isegi arvata sellest ..... ikkagi Suured Eksperdid Teliast ......
Kunagi peale seda kui Teliast ära tulin sai oma klientidele uhkuseda soovitatud Telia teenuseid kui vabariigi parimaid. Aastatega on aga kvaliteet muutunud olematuks .... kohati tundub, et isegi STV või Elisa on paremad.
Muideks kliendid kelle olen CITIC Telekomi üle viinud - viimase 2 aasta jooksul oli ühel 1 katkestus ja seegi plaaniline. Teistel pole ühtegi olnud.
Aga aitab OT´st
Turvanet on hea toode. Enne pidin oma tulemüürides kasutama põhimõtteliselt neid samu liste mida nüüd kasutatakse otse teenusepakkuja juures.
Klientide juures olevad tulemüürid on küll väga võimekad aga kui sama asja teeb kordades võimekam kast kipuvad asjad töötama palju paremini.
|
|
Kommentaarid: 8 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
8 |
|
tagasi üles |
|
|
Betamax
HV Guru
liitunud: 29.05.2003
|
05.12.2020 17:29:31
|
|
|
Outenter, paarkümmend töötajat + telekad väikekontoris ja imestad, et Inteno ei vea välja? Telia endise töötajana võiks vähemalt nii palju oidu olla, et kliendil soovitada Teliast etemat ruuterit küsida. Ärikliendile pakutakse soovi korral ikka kangemaid seadmeid.
Inteno on kodukasutuseks või siis ärikasutuseks firmas "Kaks meest ja Koer OÜ".
|
|
Kommentaarid: 688 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
1 :: |
532 |
|
tagasi üles |
|
|
Outenter
HV kasutaja
liitunud: 06.11.2001
|
05.12.2020 17:50:14
|
|
|
Betamax kirjutas: |
Outenter, paarkümmend töötajat + telekad väikekontoris ja imestad, et Inteno ei vea välja? Telia endise töötajana võiks vähemalt nii palju oidu olla, et kliendil soovitada Teliast etemat ruuterit küsida. Ärikliendile pakutakse soovi korral ikka kangemaid seadmeid.
Inteno on kodukasutuseks või siis ärikasutuseks firmas "Kaks meest ja Koer OÜ". |
Telia topib neid junne isegi siis vahele kui võtta avalikud IPd. Põhjenduseks tuuakse see, et siis nad saavad teenuse toimimist monitoorida. Reaalsus on see, et kui see Inteno junn seal pooletoobiseks muutub siis Telia ei tee teist nägugi. Ehk teenust ostes/seadistades on nad tegelikult kliendile otseselt valetanud. Samas on valetamine Telialiale vägagi tavapäraseks saanud, võiks ütelda, et isegi normiks.
Inteno toppimine ärikliendile on sama nagu see kui minna kuhugi tööriista renti ja küsida midagi millega saaks ära vedada paar tonni telliseid. Rendist antakse sulle aga veoauto asemel käsikäru ja öeldakse, et see ongi parim vahend ......
|
|
Kommentaarid: 8 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
8 |
|
tagasi üles |
|
|
Betamax
HV Guru
liitunud: 29.05.2003
|
05.12.2020 18:18:06
|
|
|
Saad ju välja vahetada. Ma ei saa aru, milles probleem? Miks sa ei küsi, vaid kurdad seda siin foorumis? Kõikidel teenusepakkujatel on ärikliendile eraldi seadmed. Ja veelkord - endise Telia töötajana peaksid seda väga hästi teadma
Veidi OT, aga lihtsalt arusaamatu kurtmine antud hetkel.
|
|
Kommentaarid: 688 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
1 :: |
532 |
|
tagasi üles |
|
|
Outenter
HV kasutaja
liitunud: 06.11.2001
|
05.12.2020 18:45:58
|
|
|
Betamax kirjutas: |
Saad ju välja vahetada. Ma ei saa aru, milles probleem? Miks sa ei küsi, vaid kurdad seda siin foorumis? Kõikidel teenusepakkujatel on ärikliendile eraldi seadmed. Ja veelkord - endise Telia töötajana peaksid seda väga hästi teadma
Veidi OT, aga lihtsalt arusaamatu kurtmine antud hetkel. |
Tore, et sa arvad, et ma olen Telia ainuke klient. Peab ikka paras tont olema, et sellist asja arvata .....
Minu klientidel on kõigil see olematu kvaliteediga asi vahelt välja visatud.
Kui Telia helpdeski "spetsialistid" oskaksid ise klienti juhendada kuidas see inteno junn välja vahetada siis oleks kõik hästi. Kahjuks pole neil seal õrna aimugi kuidas nende enda teenus töötab
|
|
Kommentaarid: 8 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
8 |
|
tagasi üles |
|
|
Betamax
HV Guru
liitunud: 29.05.2003
|
05.12.2020 19:04:44
|
|
|
Outenter kirjutas: |
Betamax kirjutas: |
Saad ju välja vahetada. Ma ei saa aru, milles probleem? Miks sa ei küsi, vaid kurdad seda siin foorumis? Kõikidel teenusepakkujatel on ärikliendile eraldi seadmed. Ja veelkord - endise Telia töötajana peaksid seda väga hästi teadma
Veidi OT, aga lihtsalt arusaamatu kurtmine antud hetkel. |
Tore, et sa arvad, et ma olen Telia ainuke klient. Peab ikka paras tont olema, et sellist asja arvata .....
Minu klientidel on kõigil see olematu kvaliteediga asi vahelt välja visatud.
Kui Telia helpdeski "spetsialistid" oskaksid ise klienti juhendada kuidas see inteno junn välja vahetada siis oleks kõik hästi. Kahjuks pole neil seal õrna aimugi kuidas nende enda teenus töötab |
Rääkidest spetsialistidest... Kuidas sa üldse enda klientidele siis sellise asja lasid panna?
|
|
Kommentaarid: 688 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
1 :: |
532 |
|
tagasi üles |
|
|
McCoffin
HV kasutaja
liitunud: 24.03.2003
|
05.12.2020 21:05:07
|
|
|
Lülitati meilgi see suvel sisse, aga paari nädalaga oli selge, et VPNile see kõige paremini ei mõjunud (Watchguardi seadmed). Iseteeninduses on säte, et saab välja lülitada ja nii ongi olnud peale seda. Kõne Teliasse andis sama vastuse, et jah mingid probleemid on sellega. EI ole rohkem soovinud katsetada, kas tänaseks on korda saadud.
|
|
Kommentaarid: 40 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
40 |
|
tagasi üles |
|
|
mikk36
HV Guru
liitunud: 21.02.2004
|
06.12.2020 22:10:16
|
|
|
Jookseb ka Inteno kontoris, aga probleeme pole, ei tee restarte igakuiselt. Isegi iga-aastaselt ei tee restarte. Samas see Inteno ei tee NAT-i kah.
|
|
Kommentaarid: 85 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
2 :: |
78 |
|
tagasi üles |
|
|
|