Tesla on vaieldamatult üks kõmulisemaid automarke ja seda mitte ainult elektriautode valdkonnas.
Saime Tesla Model X 100D paariks nädalaks tihedaks testimiseks ning võtsime oma kogemused kokku.
Ja teate mis, see ei ole Kõige parem auto.
Kuid asi on väga kaugel ka sellest, et olla halb.
Sõitsime paar nädalat mööda Eestit ringi, sutsaka isegi Soomes, Lätis.
Kes teisi, lühemaid klippe jälginud, teab, et käisime selle autoga mülkas, kiirendamas ning ühe akutäiega, odavamate maksudega juurikaid, naabrite juurest toomas.
Tesla ei ole kindlasti parim Auto, kuid hetkel on see parim elektriauto.
Samuti ei ole see halb auto, sest teeb väga palju rohkem kui konkurendid ning eks siin mõningane eksklusiivsuse teema ole.
Kooste kvaliteet ei ole halb. Loomulikult on selle raha eest võimalik saada paremat sisu, aga mitte paremat elektriautot või midagi sedavõrd innovatiivset.
Sh vaadates nn premium tootjate autosid, siis ka neil on ämbreid ja lagunevaid autosid. Näiteks jooksevad BMW i3 paneelid mööda, läbisõit on kesine, imelikud ja ebapraktilised lahendused.
Tesla ei olegi mõeldud inimestele, kes alla 100-150tuh aastas teenivad.
pakun välja teise variandi, et Tesla on enne jõule müümas oma 50000-dat model 3-me ja aktsia hind on vähemalt 300 (pole praegusega võrreldes langenud).
HV @Tanel on ennegi kihlveokontorit pidanud foorumis.
Et äkki teeks kihlveod kas pankrott või mitte.
Aga kui isegi on pankrott, siis Tesla on oma panuse andnud.
Tootnud seni parima elektriauto ning vanad peerud (mb, jaguar, bmw jne) pannud mõtlema, et ilma mitte ei saa ja 90km läbisõit ei ole mingi müügiartikkel.
Kvaliteet. Saagu oma koosteliinid paremini tööle. Munro & Associates sõnul Model 3 viimased mudelid kvaliteedilt endiselt piinlik lugu (per mudel kvaliteet kõigub nii mis kole) ja parima kvaliteediga sõiduk üldse, mida nende silm näinud siiamaani oli väidetavalt BMW i3, kui demonteerisid. Sakslased toovad täiselektrikad tavaklassi mudelid siin 2019+ turule, eks see saabki hea proovikivi Teslale olema.
Üks asi on Dougi subjektiivne auto revjuu, teine on professionaalne firma, kelle tööks on autod pilpaks lahti monteerida (k.a kiipide decappimine ja kogu pilli ülesehitusest arusaamine) ja selle põhjal mitmekümne tuhande lk kataloog müüa konkurentidele. Muideks ühe mudeli pilpaks lahti võtmine ja katalogiseerimine maksab ~miljon dollarit: https://jalopnik.com/engineering-firm-that-panned-tesla-model-3s-build-quali-1825472446
Selles videos öeldi, et Model 3 endiselt selle hinna eest on piinliku koostekvaliteediga, samas kui i3 on ehitatud väga täpselt.
Seda ka mu eelmine link pealkirjas mainis. Elektroonika ja sõiduomadused said kiita. Aga minu point oli koostekvaliteedis. Et kuidas endiselt 2018 sellise hinnaga auto puhul tulevad vead sisse, kus uksepraod on erineva suurusega, salongis nagiseb jne.
Bilderberg, pakun vastupidi, et tõusev müük üllatab kõiki. Need autod on vaja lihtsalt kohale deliverdada et ca 20+% puhaskasumit saada per auto. Ma tahan lihtsalt rohkem Teslasi teel näha, loodetavasti kui neid 5000 nädalas juurde hakkab mingihetk tulema, siis tekib ka järelturg varuosadele ning mina nt. oleks huvitatud küll nendest akupakkidest seal sees. Akupakid on parimad mis turul saada on, ideaalne mis iganeks hobiprojektiks, olgu selleks siis akupakk ja päiksepaneeli kombo, elektriliikur või miks mitte ka mingisugune ostukäru mis sind jälitab
CnZ, kuna raskem osa on elektroonika (mis on korras) siis küll nad selle lihtsama osaga ka hakkama saavad. Pakun et BMW ja teised on endiselt aastaid maas elektroonika osakonnas _________________ next.Insiders - koht mängijatele ja tehnikahuvilistele toredaks ajaveetmiseks.
PT: Sony XE90 & LG C1 värvi kalibreerimine
Lecktor - 3D printerid ja lisatarvikud, Voron, Prusa jne
...
kuna raskem osa on elektroonika (mis on korras) siis küll nad selle lihtsama osaga ka hakkama saavad. Pakun et BMW ja teised on endiselt aastaid maas elektroonika osakonnas
Autotootjad kulutavad miljardeid oma uute platvormide ja tootmisliinide arendusele et konkurentsis püsida. Ja seda "lihtsaks" osaks nimetada on lihtsameelne. Selle tõestuseks on ka fakt, et väikse tesla turulejõudmise viivitus, võib mõjuda kriitiliselt kogu ettevõttele.
Elektroonika poolelt on tipptootjad piisavalt konservatiivsed, et mitte seada oma kliente beta-testijateks (tesla "autopiloodi" teema).
Ja mis auto sõiduelamus elektroonikasse puutub siis vaevalt tootja, kelle toodangus on "M" ja Rolls Royce mudelid, seal hätta jääb. _________________ War. War never changes.
Malkavian: [to a stop sign] No, you stop!
Olen siin järjest sõitnud erinevate masinatega, ning sisuliselt KÕIK masstoodang autotod, mis Eestist saada, on võrreldes Teslaga alles tööstusrevolutsiooni avastamas.
Ilmselgelt ei ole ma sõitnud kõigi markide või mudelitega mis saada, kuid kui oskab keegi öelda, mis Tesla meediasüsteemiga jne ligilähedalegi läheb, andke teada, lähen uurin jägi. õ
Jeebikut demoti meile ning sellel pidi olema turu kiireim.
Ma ei tea, mis turust jutt, sest Teslaga võrreldes tundus see olevat nagu kassettmakk, paberkaartidega. _________________ Kõik videovajadused täidab www.mustpost.ee ||| www.youtube.com/arvutimaailm ||| www.facebook.com/arvutimaailm
Meediasüsteem on loll sõna. Palun aita leida parem.
Kogu süsteemi juhtimine, navigatsioon, reguleerimine olgu selleks püsikiirus, kuni üleüldiste funktsioonide leidmine.
Meediasüsteemi all ei pea ma kindlasti silmas seda, kas ja kui valjult see tulesid vilgutab või tümmi väljastab.
Kuigi Spotify integratsioon on mõistlik ning arusaamatu, miks teistel seda ei ole. _________________ Kõik videovajadused täidab www.mustpost.ee ||| www.youtube.com/arvutimaailm ||| www.facebook.com/arvutimaailm
Paraku nagu ikka Model X ülevaadetes, ei sõnagi Tesla viimasest istmereast. Kas saaksid palun neid natuke kommenteerida - jalaruum, kuni mis pikkusega täiskasvanu sinna mahub?
Tänud! _________________
tsitaat:
...aga kui uhendan Kovaketta...ei reageeri enam klaviaaatur...kui võtan tagant ara siis reageerib jalle.kas asi voib selles olla ,et prosel pole termopastat...
Sander007,
Meil oli 6 kohaline, seega tagumine istmerida oli väga teema.
Tagumine rida on kasutatav, ja meie pakkisime sinna ca 180 pikad inimesed ära ning sõitsime niimoodi Lätti.
Palju nõmedamad olid 6 kohalisel kitsale persele mõeldud teine istmerida, mis oleks võinud olla 20cm keskemal, kuna uks sõidab ebamugavalt lähedale sisse.
Isiklikult eelistaksin tõenäoliselt 5 kohalist, sest siis mahuks ka Eestlase perse istmesse mugavalt. _________________ Kõik videovajadused täidab www.mustpost.ee ||| www.youtube.com/arvutimaailm ||| www.facebook.com/arvutimaailm
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.