Aeg on see miks maksab tõesti, eriti meestel kelle 150k taskust võtta, neil see pill Eestis igapäeva masin olla ei saa.
Miks toon välja remondi ja hoolduse kättesaadavuse ?
Kuna Tesla järjest enam surub ennast peale kui säästlik AUTO ( pere inimestele), Tesla hooldus, hinna + remondi kulude kõrval on uus Porsche säästlikum auto.
Samas jah, Tesla on kiire 0-100, 30-100 mitte nii väga enam, suuremad masinad saavutavad 30km pealt oma rew. Lisaks peale 120 km on Tesla vääne otsas ning enamus 150k masinaid sõidab mõõda kerglusega.
Samas Tesla jaoks on vaja eraldi kategooriad, võime siin jõu õunu ning apelsine võrrelda kuid midagi tarka sealt peale saunajuttu ei tule.
AMG ja muud võrdlused ? milleks ?
AMG teeb kiirendades head häält, see on efekt mida Tesla ei anna.
See on sama hea kui teha voodis naisega "kuiva trenni" - mingi pleki said püksi aga rahulust see ju ei paku.
Aeg on see miks maksab tõesti, eriti meestel kelle 150k taskust võtta, neil see pill Eestis igapäeva masin olla ei saa.
Miks toon välja remondi ja hoolduse kättesaadavuse ?
Kuna Tesla järjest enam surub ennast peale kui säästlik AUTO ( pere inimestele), Tesla hooldus, hinna + remondi kulude kõrval on uus Porsche säästlikum auto.
On sul tuua mingeid numbreid uue Porsche hoolduse kohta?
Hetkel on see väide, nagu punased autod on kiiremad, mitte midagi täpsustamata.
Xloaded kirjutas:
AMG teeb kiirendades head häält, see on efekt mida Tesla ei anna.
See on sama hea kui teha voodis naisega "kuiva trenni" - mingi pleki said püksi aga rahulust ei paku.
Miks kuiv trenn?
Äkki kõigile ei meeldi, kui naine kohe täiest kõrist lõugama hakkab, kui talle näpuga vastu lähed?
Norm Porsche mis Viru lingil "rewwitades" Veenuse ees ootavatel näkkidel jalad värisema paneb maksab ca 100k ülejäänud 50k võid oma 3a hoolduse, rehvide ning kütuse jaoks jätta.
Lisaks kõik remondid/hooldused saad teha siinsamas Esinduses või suvaline VAG gruppi töökoda, neid on rohkem kui lugeda jaksaks.
Googel aitab, näiteks . https://repairpal.com/porsche/911
või https://www.porsche.ee/et jagavad ka infot kui helistada.
Lisaks Superauto/kalli auto treileriga vedamine on oluliselt peenem ning kallim töö kui tavaline puksiir.
Kalli masina jaoks normaalne vedaja leida kes õigel ajal ning ühes tükis masina kohale veaks - see vajab juba suurt raha ning tutvust.
Kuiv trenn kuna iga mees kes mõtleb superauto peale mõtleb peamiselt kahte asja, kui vinge välimus ja kui kõva häält teeb.
Ning hea kui kisab, vähemalt puhub lõõrid puhtaks mitte ei küsi, et kas sa juba lõpetasid või ikka teed veel ?
Samas Tesla on hea oma naise/eksi jälitamiseks, ei pane keegi sind tähele
Aga see ei olegi superauto
Ja kui tundub kallis, siis äkki peaks tõesti ostma Porsche või äkki midagi veel soodsamat
Eestlane, ära ole vaene ja otsi põhjendust, miks või kuidas naaber on lollim sest tegi halva valiku: äkki saab seda endale lubada.
Lõpuks ei ole vahet kas sul puksiiri peal on Tesla, Porsche või mõni eksklusiivsem auto, mida samuti Eestis ei remondita.
Ühel orjenteerumissarjal oli härra tutika XC90-ga ja ragistas mööda võpsi ringi.
Tõenäoliselt ühe päevaga 30% auto turuhinnast okste ja mülgaste vahele jäi.
Paljud ütleks, et idioot, aga kui inimene ei ole nii vaene et tarbeeseme (auto) pärast sente lugeda, miks mitte.
Sh kõigil ei ole vaja Viru või Hollyka ees näkke märjaks ajada vaid äkki soovib Otto mootori vibratsiooni vältida või sõita vaikselt, nii et omi mõtteid ka kuuled. (kui neid on)
Äkki Tesla või selle kiirendus ei ole kõvatamiseks vaid selleks, et möödasõit mööduks turvaliselt, kuna ei ole ohtu et jääd kellelegi jalgu.
Äkki on mõnel mehel, naisel piisavalt pikk ja jäme, et tema Bolše Banana odekas ei pea olema mitme kvartali pealt tunda, või mootori lärm panema lapsi nutma.
Kuid minu soovitus kõigile, kes ägavad Tesla teemadel: minge sõitke sellega.
Mõttetu on vehkida et see on sitt ja netist lugesin. Päriselt proovige!
Kui üles poole kerida, on selge et see ei ole mõistlik raha kasutus (kui oled liiga vaene), aga paljud asjad siin maailmas ei ole (näiteks sport summutid, kui ringrajal või rallidel sõitmas ei käi)
Aga samas arvan, et maksta 2.5 miljonit vanalinna (city24) korteri eest on ka ebamõistlik, kui selle Eest võib linna serva ehitada mitu maja või mõisa.
Kuid mõne jaoks ei ole seda palju.
Tuleks vaid see mudel 3 ning laadijad Eesti, näeks ka siin reuluvtiooni ning meeletut miinust riigikassas või Tesla makse
Ega S ja X ongi rohkem nagu proof of concept.
Aga 3 võiks olla rahva auto - Kui nad pankrotti ei lähe.
Paremas varustuses 3 maksab suht sama palju nagu korralikus varustuses Leaf.
Tesla Laadijad muudaks auto väärtust märkimisväärselt sest 500km/h laadimist vs Eesti 200km/h laadiatega on ikka päris suur vahe.
Samas, kui elad rida boxis või oma majas, saad kodus laadida ning pere teiseks autoks, linnaasjade ajamiseks, miks mitte omada elektriautot.
Sh päris hea kulu võrdlus. Uurin lõpliku Tesla arvustusse, kas Eestis ka mingit sellist infot on.
Pigem on võrdluses ekslusiivsus ja hinnaklass.
Kahtlemata on Porsche ka parema koostekvaliteediga ja mugavam aga iga teine tont Lasnamäelt sõidab Mersu või Cayennega _________________ Kõik videovajadused täidab www.mustpost.ee ||| www.youtube.com/arvutimaailm ||| www.facebook.com/arvutimaailm
Tesla on kindlasti üks eksklusiivne masin.
Lasnamäel on tõesti rohkem Mersusi kui Kadriorus....
Cayenne Porcheks nimetada... noo jah märk on ju ees.
Cayenne on Tourag, vahe oli varem kütuse ning mootori valikus,
nüüd võid juba diisel Cayenne ka soetada, see on juba 85% Tourag!
Jutt on videost kuidagi välja kasvanud. Võiks järsku selle jutu elektriautode teemasse tõsta? _________________ Live long and prosper!
RIP, Spock. Leonard Nimoy 1931-2015
Igasugu sportautodega on kõvatamine.
F-35 on ka kiirem jne jne.
Kuid nüüd peame meeles. Tesla S ega X ei ole sportautod
6.2L HEMI® SRT V8, ei ole kindlasti see millega poodi piima järgi minna (kuigi tõsi, saab: rool, rattad jne on olemas)
+ õhtu lõpuks kulutab tesla 450km peale 8€ elektrit ning keskmine sportauto 20L/100 ja ainuüksi mootori tööle panemise peale sureb mõni beebi hüljes vms. _________________ Kõik videovajadused täidab www.mustpost.ee ||| www.youtube.com/arvutimaailm ||| www.facebook.com/arvutimaailm
ullivilli, ära lahmi huupi. mingisugune 150k tesla x pole mitte millegi poolest rohkem auto, millega poodi piima järele minna. sa ei saa mitte kunagi ega kuidagi arvestada selliselt, et kui kodanik y ostab omale "misiganes auto aga mitte sportauto" ära üüratu summa eest siis justkui kõik ülejäänud on vaid lust ja lillepidu ning nüüd toimub vaid "tasuta" kõigi elu rõõmude nautimine. nagu tõsiselt, see ei ole mõistlik arvutuskäik mitte kusklt otsast ju. kuidas ometi on võimalik jõuda üldse sellistele järeldustele. auto ostuhind on täpselt samasugune kulu nagu igasugused muud kulud, mis edasiselt selle omamisega kaasnevad. ja enamasti on see tänapäeval inimeste jaoks ka täpselt samasugune igapäevaselt jooksev kulu nagu kütuse ostmine. seega, kui keegi tahab autot millega poodi piima järele sõita siis ta vist ei osta autot sellise hinna eest, et siis pärast mõelda ja arvutada - krt kus oli ikka odav piima järel käia? nojah, igakuine makse on küll selline, et piima saab osta vaid kord kuus, aga vaat kus on see eest odav käia
also, keskmine sportauto ei võta mitte mingi nipi ega valemiga 20 liitrit 100le. isegi mitte dinosauruslik sportauto. aga no võrdlema peaks siiski võrreldavaid asju eksole?! nii et võta ja loe ja mõtle oma mõtted palun pisut üle! üks täitsa võrreldav pill, nii kiirenduse, kulu osas, kui kindlasti ka kvaliteedi ja hinna https://en.wikipedia.org/wiki/BMW_i8
also, mingi tesla x ei sõida sul 8 euroga 450km juhul kui sa iga foori tagant naudid oma seda eepilist kiirendust sajani ning maanteel kütad 150ga. kui sa aga liigud selle teslaga nagu kõige uimasema pensionäri vanatädi, et punnitada ära oma maximum range, suvesooja ilma ja taganttuulega...siis mis vahet sel lõpuks on, kas ta kiirendab nullist sajani hirmus käredalt või mitte? _________________ "There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins."
kõik muu kõrvale jättes siis probleem teslaga on ikkagi liiga väike sõiduulatus. ullivilli, tee reaalselt teslaga tallinn-berliini ots ja tagasi ning vaata kui mugav on neid laadijaid otsida. siis võta võrdluseks mingi 2018 aasta diisel sedaan mis läbib ühe paagiga 1500 km. ma arvan et sa ei taha elektriautot enam pikka aega näha.
no tesla ostetakse ju selleks, et poodi piima järele sõita. täpsustagem, et pood peaks asuma nurga taga...siis on kokkuhoid võimalikult suur ei pea mootorit soojendama, akut kulutama ja auto ka ei kulu eriti. berliini jaoks on peres ikkagi teine auto _________________ "There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins."
no tesla ostetakse ju selleks, et poodi piima järele sõita. täpsustagem, et pood peaks asuma nurga taga...siis on kokkuhoid võimalikult suur ei pea mootorit soojendama, akut kulutama ja auto ka ei kulu eriti. berliini jaoks on peres ikkagi teine auto
Õnneks on eestis 90% kohti nurga taga ning Eestis on selle autoga võimalik sisuliselt igale poole sõita.
Kuid olen sellega nõus: Berliini sõitmiseks on peres ikkagi teine auto.
Vaatame reaalsusele näkku Tesla Model S ja X sihtrühm on inimesed, kes teenivad aastas 100-150tuh€
kõik muu kõrvale jättes siis probleem teslaga on ikkagi liiga väike sõiduulatus. ullivilli, tee reaalselt teslaga tallinn-berliini ots ja tagasi ning vaata kui mugav on neid laadijaid otsida. siis võta võrdluseks mingi 2018 aasta diisel sedaan mis läbib ühe paagiga 1500 km. ma arvan et sa ei taha elektriautot enam pikka aega näha.
Norrakad ostavad hoogsalt elektri Golfi, millel oli läbisõit vist sinna 50km kanti. Ehk tööinimese linna-autoks maa ja ilm. Pereinimesel määrab ikkagi auto hind. Reisile lähevad arenenud riikide inimesed tavaliselt lennukiga.
See on pigem tõesti filosoofiline küsimus, kes Model X sihtgrupp on? Ma mõtlen just välimust - sellise raha eest ostetakse tavaliselt masin, mis muuhulgas peab visuaalselt kallis, agressiivne ja luksuslik olema.
Model S, ilmselt Fiskeri mõjutustega disain, on väga hästi õnnestunud. Samas Tesla X näeb pildil nagu täispuhutud Prius ning ka tänaval ei pane kadestavalt vaatama.
Kas on tulnud uus generatsioon, kellel auto pole AUTO vaid moodne liiklusvahend? Kui nii siis milleks ponnistada kiirendusnumbritega, mis vaata et nr.1 PR plakat?
Ma olen elus ainult korra näinud uuemat S-klassi ringteel driftimas ning korra G55-te, foori alt täpiks tõmbamas. Teslad mis tänaval liiguvad samuti ei lähe "ludicrous moodi" sest nad lõhuksid eessõitja stange ära.
Juhistaaži tagasihoidlikud ~300 000km. _________________ War. War never changes.
Malkavian: [to a stop sign] No, you stop!
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.