25.04.2018 14:41:11
Kuidas testida Model X-i - Video
Tesla model X on elektriautode tippmudel ja linnamaastur. Aga äkki on hirmus sara, seda tahtsimegi teada.
Kuna elektriautodel on poolt ja vastulauseid ning meile lasub ajakirjanduslik eesmärk välja selgitada tõde, üritame osa neist küsimustest ära vastata.
Teeme neid katseid, et teie ei peaks.
Saime omale paariks nädalaseks ekspluateerimiseks Tesla Model X-i ning üritame välja selgitada kas
1. On see ainult linnaauto, millega kuhugi kaugemale ei kannata sõita
2. Mida tähendab lühend SUV antud autos
a. Kas väärib Model X maasturi nime, olgu see liitega linna, või mitte.
b. Kuna SUV tähendab pikalt (sport utility vehicle) - Kas Model X on sportlik?
c. Kas SUV nimest tulenev (utility vehicle) tähendab et Tesla on mahtuniversaal - kas sinna ka midagi mahub?[/list]
3. Kas elektriautode akud on kogu aeg tühjad
4. Milline on Eesti laadimisvõrgustik.
Lühidalt Võtsime 140 000€ maksva Tesla, kolasime sellega mööda külateid ja mülkaid, tegime aedniku tööd, ning võtsime Accelarista autoajakirjanikega mõõtu.
Antud videos neile küsimustele ei veel ei vasta!
Järgmine nädal tuleb välja Tesla Model X kokkuvõttev arvustus, kuid seni saate vaadata kollaaži, kuidas ja kus me testisime.
ma loodan, et see kokkuvõttev arvustus ei ürita siis auto "sportlikkust" testida ja sellest mingit kokkuvõtet teha samadel viisidel nagu siin videos näha oli... _________________ "There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins."
Akude tühjaks /pooltühjaks olemise kohta on ju vastus niigi olemas - ilma testimatagi.
Tesla ütleb internetis selgelt: et garanteerib Tesla autodel, aku täislaadimise ainult Tesla Supercharger laadimisvõrgus.
Ilma selleta, muudes võrkudes on siis Aeglane laadimine ning siis tuleb valida kas tegeleda ainult laadimisega või siis sõitmisega.
Ehk siis, kui seisab, on kogu aeg "saba seinas" nagu ka "tavalistel elektriautodel".
----------
Tesla laadimisvõrgus, ühte ja ainsat Laadimiskohta - Pärnu lähistele - lubatakse juba aastast 2016.
Keegi võiks youtube klikimeediale selgitada miks SUV (linnamaastur) pole võrreldav MPV (mahtuniversaaliga)... _________________ Think positive!
Viljar Bauman
👨👩👧👦 father;🧙security wizard;👨🔬life engineer;👫 socialist
Keegi võiks youtube klikimeediale selgitada miks SUV (linnamaastur) pole võrreldav MPV (mahtuniversaaliga)...
Võiks tõesti selgitada, sest mina aru ei saa.
Kui SUV võib olla on sama kõrge või madalam kui Nissan Traffiv või Sharan.
Omab sama palju kohti või rohkem, kui on Sharanil.
Ei pea omama nelivedu, kuigi Sharanil on see võimalus, osadel nn SUV-del ei ole 4wd isegi valikus.
Keskmine SUV ei näe kunagi maastikut ning kruusal uimerdavad ees ka sõiduautodel.
Keskmine SUV sõidab kooli ja kodu vahet ning täis lapseisteid ja lapsi.
Sh SUV nimi tähendab Utility vehicle - sisuliselt mahtuniversaal, kaubik.
Arvutimaailm võiks teha hoopis loo sellest kuidas elektriauto-turul käib väga karm "super-kiirlaadimisvõrkude sõda".
Ning kus sisuliselt minnakse kahte teed:
1. tulemas on siis veel-veel kiiremad Hüper-laadmised kus räägitakse akude täislaadimisest mõne minutiga.
2. Ning siis Keiss, et selles võrgus saab laadida ainult kas ainult ühe kindla firma elektriautosid.
Või siis ka veel lisaks sõber-firmade elektriautosid. Konkurentide autod "aetakse pika piitsaga eemale".
Nii, et ei tasu vesistada kui elu läheb nagu Jaapanis kus juba praegugi on kasutusel vist mingi 7-8 erinevat Kiirlaadimisvõrku või täiesti erinevaid akulaadimistehnoloogiaid. Kuni sinnamaani, et vahetatakse tühi akuplokk välja täislaetud akuploki vastu.
Sh SUV nimi tähendab Utility vehicle - sisuliselt mahtuniversaal, kaubik.
SUV = sport utility vehicle. Teine asi, et mille see sportlikkus väljendub _________________ Live long and prosper!
RIP, Spock. Leonard Nimoy 1931-2015
mitte milleski... st. see sport seal ei tähenda sisuliselt absoluutselt mitte midagi. nagu ma aru saan siis varem nö. truckide põhjal ehitatud taolisi sõidukeid (utility vehicle) hakati lihtsalt ehitama pigem sõiduauto põhjale ja anti neile seetõttu nimetus sport _________________ "There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins."
Olgem ausad, me ei ole tõsiselt võetavad autoajakirjanikud ja me ei üritagi olla.
Teeme sest meile meeldib.
Ennekõike on see meelelahutus ja meie subjektiivne emotsioon. Me teeme seda sest meile meeldivad autod ning gadgetid ja keegi ei maksa meile selle eest.
Kui keegi tahab maksta ja mingit toodet vms tutvustada, võib vabalt ühendust võtta
Sh toodame ka muud videot et finantseerida ägedatest vidinatega mängimist.
Eestis ei maksa keegi ajakirjanduse eest - mida siin eelnenevalt vandenõuteoreetikud meie rasvaste reklaamlepete teemal sõna võtnud.
Me ei ole Top Gear ega üritagi olla, kuid tõmmates analooge: ega neilgi auto peamine fookus ole.
Tõsiselt võetava autoarvustuse jaoks on mõistlik külastada kas Motorsi või Accelerista kanaleid
Üldiselt tahame teha auto lugusid ja suuremaid projekte mingis teises võtmes - lahendada mingit probleemi.
Pigem kas see auto sobib üheks või teiseks asjaks, mitte, kas nupud on õiget värvi ja kas tegu on mõistliku investeeringuga.
St mõistlik on nagunii subjektiivne. Tesla on väga mõistlk, kui sul on üleliine 140 000€
Equinox kirjutas:
ullivilli kirjutas:
Sh SUV nimi tähendab Utility vehicle - sisuliselt mahtuniversaal, kaubik.
SUV = sport utility vehicle. Teine asi, et mille see sportlikkus väljendub
Aga mis puudutab Sporti SUV nimes, siis ütleme nii, et kuni 170ni on see jõehobu uskumatult sportlik.
Istudes uue Landcruiseri rooli otse Teslast, tundus see nagu tigu ja ei lähegi edasi.
St sul on kõrval ca 300kw auto, Mille kõikvõimalikud kohad kirjutatud igasugu STI, GTI, TURBO, Sport, Rally ja muu mudru ning Jõehobu Tesla lüpsis kõiki.
Sh märgin ära et meil oli see nn aeglane versioon, mitte Performance.
Xloaded kirjutas:
Ega pole plaanis tulevikus Motors24.ee meeskonnaga liituda või koostöö ?
Kas see on soovitus et võiks või pigem ärge jumala eest tehke, muidu rikute ära?
Plaanis otseselt ei ole, aga oleme igasugu koostööks väga avatud.
Kui tegime kiiruskatseid, viskasime idee õhku ka Autogeeniusele ja Motorsile, kuid kampa lõid ainult Accelerista vinged tegelased.
Sh Tesla kokkuvõte plaanitud järgmisesse reedesse.
Homme tuleb Huawei P20pro ülevaade.
kõik see kiirenduse teema on tore...samas see on asi, mida teab juba iga moodne pereisa ja tema 3 aastane poeg, no offence elektrimootor on midagi muud kui sisepõlemismootor ja kui akud ning muu mudru ka vastav siis võrrelda pole seal mitte midagi, seega jah kiirendus on über ja thats great. aga sport või sportlikkus on ikka natuke rohkem kui sirgelt kõrvuti kiirendamine. kas kurvis ka mõnel sellisel sti gti turbosport rallyl see tesla kannul suudab püsida. kas 150 pealt pidama saab ka kiiremini? kas roolikeeramise täpsus ja juhitavus on sama hea kui kiirendus?
also, kui see auto maksab...mis ta oligi nüüd, 150000 eurot? siis kas kiirenduse võrdlemiseks ei peaks sinna kõrvale võtma midagi, mis oleks umbes samast hinnaklassist? näiteks mõni 150k maksev saksa isend 10käigulise kiire lülitusega sportliku automaatkastiga ja ~500kw twinturbo mootoriga, mida toetab veel elektrimoto? pulli pärast võite ju kõrvale panna ka mõne odava ja vana literbike'i koos kompetentse juhiga. kuidas siis nende kiirendustega on? _________________ "There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins."
Eiei.. ärme nüüd saa valesti aru.
See ei ole sport auto. Aga kui on igav saab sellega sportautosid lüpsta.
See ei ole ringrajaauto aga see püsib üllatavalt hästi teel.
Ja nuh 150 000... Tundub kallis, on paremaid valikuid? Kindlasti.
Aga Ärgem olgem vaesed.
Kui me räägime mõistlikest valikutest siis ei ole mingi AMG kupee mõistlikum.
Ja alati on valikus Nissan leaf või Dacia duster, mis maksab meie võrreldud objektiiviga sama palju ning ei ole üldse halb auto.
See ei ole mõistlik hinnaklas ning selle autol ei ole 1:1 võetavat konkurenti.
Võrrelda saab ühes või teises valdkonnas, kuid
a. elektriauto
b. mahutavaus, suurus
c. kiirendus
d. ökonoomsus
e. eksklusiivsus (Eestis on 11 X-i) _________________ Kõik videovajadused täidab www.mustpost.ee ||| www.youtube.com/arvutimaailm ||| www.facebook.com/arvutimaailm
Õudne piin on vaadata videot kus enam kui pool ajast tegeleb mingi hipster eneseimetlusega üritades vaimukas olla. Ei ole auto ajakirjanikud - ok saan aru aga siis lihtsalt täitke video auto näitamisega ja konkreetsusega mitte pole vaja vilmida pilvi ja seda kuids mingi tohman roikaga kuskil midagi sorgib jne.
Ärge siis vaadake, kui piin. Selle teema pealkiri ütleb ju täpselt millega tegu. Arvestades HV tausta, siis kutsun üles selliseid isiklikke solvanguid mitte siia teemasse alles jätma.
Ärge siis vaadake, kui piin. Selle teema pealkiri ütleb ju täpselt millega tegu. Arvestades HV tausta, siis kutsun üles selliseid isiklikke solvanguid mitte siia teemasse alles jätma.
Väikseks täpsustuseks - need pole Hinnavaatus-foorumi artiklid.
Need on Arvutimaailma artiklid, 1:1-le siia kopeerituna.
-----------
PS: Olen kunagi, Usutus Aguri ajal olnud pisi-koostöös tollase Arvutimaailmaga ning võin üsna kindlalt öelda, et sellisel tasemel artikleid poleks Ustus Agur läbi lasknud.
Et kui video tegija on kuidagi seotud Arvutimaailmaga tähendab, et võib lubamatult sõimata? Mis see Arvutimaailm üldse sellesse teemasse puutub? Näha on, et tahanteada postitustes seda mainitakse, aga mingit muud seost pole.
HV taust != video tegija päritolu (miks see üldse oluline on, et seda siin käsitleda?). See on hoopis teine teema, millest me praegu ei räägi.
HV tausta all mõtlesin, et käituda võiks vastavalt HV põhimõtetele.
Ärge siis vaadake, kui piin. Selle teema pealkiri ütleb ju täpselt millega tegu. Arvestades HV tausta, siis kutsun üles selliseid isiklikke solvanguid mitte siia teemasse alles jätma.
Ega enne vaatamist ju tea kas on halb või hea - daaaa. Pealegi on tegu avaliku ülesastumisega mida on vaatajal täielik õigus kritiseerida - kui vaja ainult positiivset tagasisidet siis võib videosi emmele teha kes kindlasti pead silitab ja taevani kiidab igat soperdist
minule ütles selle teema pealkiri, et siit peaks nüüd saama lugeda või näha kuidas peab käima ühe (elektri)auto testimine. või peaks seda pealkirja lugema kuidagi ridade vahelt? kui olin video ära vaadanud siis pehmelt öeldes tuli nentida fakti, et teema pealkiri oli ikka TÄIESTI MÖÖDA. vist oma esimesed 2 minutit polnud mingist autost tegelikult sõnakest juttugi...või äkki nii käibki see testimine?!
isegi kui ma loomulikult ei eeldanud tõsimeeli olla tunnistajaks kuidas arvutimehed näitavad kõigile mismoodi üks õige auto testimine käib siis tegelikkuses oli pilt ikkagi niivõrd kurb, et videost ei näinud ega kuulnud tõepoolest sisuliselt mitte midagi asjalikku ega huvitavat selle auto kohta. ka mitte sel määral, mida arvutimehedki tegelikult võiksid olla võimelised letti lööma.
as i said, igaüks ja tema vanaema teab, et 150k eur maksev elektriauto kiirendab ära mingitele "tuuningkleepsuga" wannabe sportautodele. seega sellised totrad võrdlused võiks aja kokkuhoiu mõttes teinekord tegemata jätta ja ehk sisustada oma eetriaeg millegi kasulikumaga. no kasvõi siis mõõta ära erinevad kiirendused ajaliselt, reaalsetes eesti teetingimustes, reaalse juhiga ja reaalse mõõteseadmega. minulgi üks selline olemas...pole üldse kallis asi ega ka mitte keeruline kasutada. see muidugi vaid üks suvaline idee paljudest võimalikest.
aga jah, ma ei ütle, et vaadata oli piin...kuid ajaraisk oli paraku küll. selline tüüpiline "kellegi" juutuubi video tase umbes. ui muud mitte siis teinekord võiks sellise sisuga teema pealkiri olla näiteks..."sõitsime ühe autoga". muidugi, kui kriitika ei meeldi siis ei pea seda lugema _________________ "There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins."
Võiks uurida kuidas Teslat Eestis hooldad ning parandad. Mis teed kui autol enam ei liigu, uksi ei ava jne.. treileriga Soome(kallis)? Kust saab abi, ning mis see maksab?
Uute teslade puhul pole üldse haruldlane, et 100k jooksul on 2-3 korda mootorit vahetatud. Kui palju selline lõbu maksma läheb kui 100+k läbisõit täis ning garantii läbi?
Uurin kuna peale garantiilõppu on remondi summad reeglina kuuekohalised ning iga 20-30k järgi uut mootorit soetada ei kõla mõistlikult.
Isegi kui Tesla ülevaated toovad välja mis kõik garantii ajal vahetati, tihti isegi korduvalt kahjuks ei tooda välja mis on tööde eeldatav maksumus peale garantii lõppu.
Motors24 vajaks abi küll. Nende videod on enamasti ainus põhjus miks nende lehte üldse külastada
Eestlane on väga kriitiline, nahk peab olema paksem kui hülgel!
Võiks uurida kuidas Teslat Eestis hooldad ning parandad. Mis teed kui autol enam ei liigu, uksi ei ava jne.. treileriga Soome(kallis)? Kust saab abi, ning mis see maksab?
Uute teslade puhul pole üldse haruldlane, et 100k jooksul on 2-3 korda mootorit vahetatud. Kui palju selline lõbu maksma läheb kui 100+k läbisõit täis ning garantii läbi?
Uurin kuna peale garantiilõppu on remondi summad reeglina kuuekohalised ning iga 20-30k järgi uut mootorit soetada ei kõla mõistlikult.
Isegi kui Tesla ülevaated toovad välja mis kõik garantii ajal vahetati, tihti isegi korduvalt kahjuks ei tooda välja mis on tööde eeldatav maksumus peale garantii lõppu.
Motors24 vajaks abi küll. Nende videod on enamasti ainus põhjus miks nende lehte üldse külastada
Eestlane on väga kriitiline, nahk peab olema paksem kui hülgel!
Miks sa "Onu Googlet ning Onu Muski Tesla kodulehte nii väga kardad".
Seal ju selgelt kirjas, et Eesti on nagu Venemaa - ehk siis riigid kus pole mingit Tesla ametlikku teenindust olemas.
Ning oma uhke, mittesõitva Tesla auto pead vedama siis kas Soome või Rootsi.
Eestis sõidad niikaua "tavalise bensiini või diisli"autoga kuni ükskord suudad oma Tesla Soome või Rootsi vedada.
Päris palju Tesla probleeme saab üle õhu lahendatud.
See, kes maksab mõne suurema rikke korral transpordi teenindusse, on hea küsimus.
Samas ma liiga palju selle pärast ei muretseks. Kui sul on raha maksta üle 2500€auto eest, ei leia sa raha, et seda Soome viia? Äkki peaks Dacia ostma?
Nissan GTR-i lähim serditud teenindus on Rootsis ja see on Teslaga võrreldes veel üsna odav auto
Kui sa lähed ostad endale AMG MB, kas eeldame ka et piduriklotsid maksavad 15€ komplekt nagu 92a Audi 100?
Või mis autod meil veel mõistlike rahvaautosid 140 000€ eest on võtta, mille remonti ja varuosasid võrrelda.
Ferrari 355 saab kätte umbes 90000€ ning iga 3-5a järel on hooldus ~10000€ ja seda olukorras, kus midagi katki ei ole.
V12 Mercedes CL65 AMG maksab umbes 90 000 ja esimeste ja tagumiste hüdroamortide vahetus maksab umbes 8000€; kettad ja klotsid ees 3000€ ja taga.
Kui palju need hinnad Eestis oleks, ma ei taha mõeldagi.
NING Dacia videos näidatud objektiivi päikesesirm maksab 400€
Samas Teslade arvu arvestades, on see mootori vahetus üsna ebatavaline. Leiad netist 1000 vahetust ja ikka on see model S-i puhul alla 1%
Eesti Teslarendi P85D Model S saab kohe kohe 300 000 kellale ning sõidab iga kuu umbes 15000km.
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.