Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum |
|
firemark
HV Guru
liitunud: 11.03.2007
|
20.02.2019 17:33:15
|
|
|
xxlmaster kirjutas: |
Hetkel mäng käsil ja noh,nagu on ja ei ole ka Suht alguses alles ja vb tõmbab veel käima. Graafiline pool on ilus ja atmos annab ka jumet juurde |
Mida siis puudu jääb,et ei ole?
_________________ PS4 PSN: markomoisa |
|
Kommentaarid: 101 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
92 |
|
tagasi üles |
|
|
xxlmaster
HV Guru
liitunud: 26.08.2008
|
20.02.2019 17:57:31
|
|
|
firemark kirjutas: |
xxlmaster kirjutas: |
Hetkel mäng käsil ja noh,nagu on ja ei ole ka Suht alguses alles ja vb tõmbab veel käima. Graafiline pool on ilus ja atmos annab ka jumet juurde |
Mida siis puudu jääb,et ei ole? |
No story on selline imelik veel. Pean muidugi tunnistama, et senised kommentaarid siin ja youtube ülevaated ei jäta seda muljet ka, et võiks oluliselt paremaks minna
|
|
Kommentaarid: 83 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
77 |
|
tagasi üles |
|
|
firemark
HV Guru
liitunud: 11.03.2007
|
20.02.2019 18:04:58
|
|
|
Ma ise tegin läbi ja ei meeldinud story.
_________________ PS4 PSN: markomoisa |
|
Kommentaarid: 101 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
92 |
|
tagasi üles |
|
|
AlvinL
Kreisi kasutaja
liitunud: 04.03.2013
|
20.02.2019 18:06:26
|
|
|
Kas vastaste AI on endiselt sama juhm kui release ajal või on seda parandatud?
_________________ Võimatu on teha midagi lollikindlaks, sest lollid on haruldaselt leidlikud. |
|
Kommentaarid: 16 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
15 |
|
tagasi üles |
|
|
xxlmaster
HV Guru
liitunud: 26.08.2008
|
20.02.2019 18:10:52
|
|
|
firemark kirjutas: |
Ma ise tegin läbi ja ei meeldinud story. |
Kui kaua story läbimiseks kulus?
|
|
Kommentaarid: 83 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
77 |
|
tagasi üles |
|
|
firemark
HV Guru
liitunud: 11.03.2007
|
20.02.2019 18:18:17
|
|
|
xxlmaster kirjutas: |
firemark kirjutas: |
Ma ise tegin läbi ja ei meeldinud story. |
Kui kaua story läbimiseks kulus? |
Mul läks kokku 13 tundi. Ei suutnud kõiki valikulisi Tombe isegi alustada. Kahjuks sai kõrini
_________________ PS4 PSN: markomoisa |
|
Kommentaarid: 101 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
92 |
|
tagasi üles |
|
|
xxlmaster
HV Guru
liitunud: 26.08.2008
|
20.02.2019 18:22:26
|
|
|
firemark kirjutas: |
xxlmaster kirjutas: |
firemark kirjutas: |
Ma ise tegin läbi ja ei meeldinud story. |
Kui kaua story läbimiseks kulus? |
Mul läks kokku 13 tundi. Ei suutnud kõiki valikulisi Tombe isegi alustada. Kahjuks sai kõrini |
No ma ise kardan ka, et viskab ennem üle Mängin muidu xb 1x peal ja hetkel game passiga tasuta nii et tuleb mängida kuni kannatab
|
|
Kommentaarid: 83 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
77 |
|
tagasi üles |
|
|
486
HV Guru
liitunud: 19.04.2004
|
15.03.2019 21:11:16
|
|
|
Ma ei saa aru kuidas saab nii ilusa graafika sellise jüra mängu peale raisata. Mängisin siis hardi peal ilma selle visuaalse abita läbi ja asi ikka fundamentaalselt katki. Ikka need kindlad kohad kus hüpata saab aint. Oleks see hüppamine ja ronimine nagu orginaalis + selline graafika, oleks best thing ever aga ei. Niimoodi hardiga mängides lihtsalt proovid ära kus skript aktiveerub ja mutt kuskilt kinni haarab. Oma enda vaate järgi ei toimi miski, isegi objektid kust peaks väga hästi üles saama ronida mutt lihtsalt ignoreerib. Nii et iga turnimine on aint ühte ja samat rada pidi. Ekstreem igav ja nüri. Kuid graafika näeb kohati fotorealistlik välja mu suurel OLEDil.
See firma tegi vähemalt 6 TR mängu ja k6ik selle sama hüpamis/ronimis mehaanikaga. Ja terve see aeg ei j6udnud neile kohale, et see on JAMA!
_________________ zero |
|
Kommentaarid: 46 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
2 :: |
39 |
|
tagasi üles |
|
|
libe
kvaliteetne mees
liitunud: 04.11.2001
|
15.03.2019 21:51:55
|
|
|
486 kirjutas: |
Ma ei saa aru kuidas saab nii ilusa graafika sellise jüra mängu peale raisata. Mängisin siis hardi peal ilma selle visuaalse abita läbi ja asi ikka fundamentaalselt katki. Ikka need kindlad kohad kus hüpata saab aint. Oleks see hüppamine ja ronimine nagu orginaalis + selline graafika, oleks best thing ever aga ei. Niimoodi hardiga mängides lihtsalt proovid ära kus skript aktiveerub ja mutt kuskilt kinni haarab. Oma enda vaate järgi ei toimi miski, isegi objektid kust peaks väga hästi üles saama ronida mutt lihtsalt ignoreerib. Nii et iga turnimine on aint ühte ja samat rada pidi. Ekstreem igav ja nüri. Kuid graafika näeb kohati fotorealistlik välja mu suurel OLEDil.
See firma tegi vähemalt 6 TR mängu ja k6ik selle sama hüpamis/ronimis mehaanikaga. Ja terve see aeg ei j6udnud neile kohale, et see on JAMA! |
OLEDil näeb ta sama fotorealistlik välja, kui teistel ekraanidel, kuna suurimad puudused ei ole kontrastiga seotud
samas see, et sa oled mingi ultimate gamer, kes soovib ülbeid challengeid, siis minusugune vananev mängur ei viitsi oma aega raisata mingite stressi tekitavate või mälu- ja rütmitrenne soosivate challengitega hardcore kraami
suur enamus naudib neid mänge, kui interaktiivseid filme
need on lõõgastumseks, mitte stressi tekitamiseks
mine õpi omale uus hobi, mis IRL keeruline on ja ohi seal ausõna - kaljuronimine oleks ehk mõnus algus?
_________________ ☠ |
|
Kommentaarid: 82 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
0 :: |
70 |
|
tagasi üles |
|
|
angel
HV Guru
liitunud: 06.12.2003
|
15.03.2019 21:55:45
|
|
|
Täielik jama võrreldes eelnevate "reboot" mängudega. Kui nad juba sellise "uncharted tomb raider action adventure" stiili valisid siis oleks võinud selle juurde jäädagi. Või siis võtnud vana kooli tomb raider ette.
Mängu lugu ja tegevus on nii jabur, et isegi vana kooli mängud ei suutnud sellist jura suppi kokku keeta. Võrreldes eelnevate 2 osaga on täielik kannapööre tehtud, tea kas keegi sai kinga kes eelnevate osade headuse eest vastutas?
Vähe sellest, et lugu oli möga oli ka võitlus ehk siis "action" täielik jama võrreldes eelnevatega.
Aga jah, meelelahjendus ta oli ja läbi ta sai. Aga kuidas sa jätad asja läbi tegemata kui nõnda jabur on.. ikka tahad teada kui juraks asi minna võib. Lõppu boss oli täielik kirsike tordi peal... jookse ringi ja lase pumbaga näkku ja saad järjekordse jabura video osaliseks
tagasi tomb raider ja rise of tomb raider juurde ja ... nn ossilikult "üli kõvad mängud" on, eriti võrreldes selle jamaga
_________________ |--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------| |
|
Kommentaarid: 175 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
157 |
|
tagasi üles |
|
|
libe
kvaliteetne mees
liitunud: 04.11.2001
|
15.03.2019 22:38:51
|
|
|
mu jaoks nood viimased kõik ühte auku olnud
midagi ülistada polnud neis üheski, lihtsalt ladnad seiklused
_________________ ☠ |
|
Kommentaarid: 82 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
0 :: |
70 |
|
tagasi üles |
|
|
Tomorrow
HV Guru
liitunud: 08.02.2006
|
15.03.2019 22:46:22
|
|
|
angel kirjutas: |
Võrreldes eelnevate 2 osaga on täielik kannapööre tehtud, tea kas keegi sai kinga kes eelnevate osade headuse eest vastutas? |
2013 ja 2015 aasta mängud tegi Crystal Dynamics stuudio. 2018 aasta mängu tegi Eidos Montreal. Ilmselt sellest ka kvaliteedivahe. Eidose viimane mäng enne seda oli Deus Ex Mankind Divided mis samuti just kõige parem ei olnud.
Põhjus miks selle mängu tegi EM mitte CD on see, et CD töötab väidetavalt Marveli Avengers mängu kallal.
|
|
Kommentaarid: 89 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
79 |
|
tagasi üles |
|
|
angel
HV Guru
liitunud: 06.12.2003
|
15.03.2019 22:50:30
|
|
|
Tomorrow kirjutas: |
angel kirjutas: |
Võrreldes eelnevate 2 osaga on täielik kannapööre tehtud, tea kas keegi sai kinga kes eelnevate osade headuse eest vastutas? |
2013 ja 2015 aasta mängud tegi Crystal Dynamics stuudio. 2018 aasta mängu tegi Eidos Montreal. Ilmselt sellest ka kvaliteedivahe. Eidose viimane mäng enne seda oli Deus Ex Mankind Divided mis samuti just kõige parem ei olnud.
Põhjus miks selle mängu tegi EM mitte CD on see, et CD töötab väidetavalt Marveli Avengers mängu kallal. |
aa, selge. Tunduski, et käekiri on teine.
Kogu tunnetus, liikumise kaal, võitluse tummisus, pisi detailid olid puudulikud. Ja see lugu, alguses ehmatas ära, et sellist jura suudetakse kokku keeta.
Proovisin kohe Rise of Tomb Raider'it ja kogu mehanism ja tunnetus on minumeelest täiesti teine. Relvad teevad kah paremat kõminat.
Deus Ex Mankind Devided oli tegelikult päris hea alguses ennem kui poole pealt mäng ära lõpetati ja kinni keerati Poolik mäng oli millele järge ei tehta arvatavasti kuna ei saadud aru, miks mäng ei müü ja mida valesti tehti.
_________________ |--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------| |
|
Kommentaarid: 175 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
157 |
|
tagasi üles |
|
|
Tomorrow
HV Guru
liitunud: 08.02.2006
|
15.03.2019 22:53:50
|
|
|
angel, Jep lead writer oli kah teine sellel mängul. Eelmine kirjutas 2013 ja 2015 aasta versioonid aga ka näiteks Mirrors Edge 2008 ja mitmeid teisi. Küllap see kah mõjutas.
Ise olen eelmised kaks läbi teinud ja meeldisid väga. Seda pole veel puutunud. Ootan kuni nad kõik DLC-d tehtud saavad, siis ostan soodukaga kuskilt ja võtan täispaketi ette.
|
|
Kommentaarid: 89 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
79 |
|
tagasi üles |
|
|
Vondur
Kreisi kasutaja
liitunud: 31.01.2006
|
15.03.2019 23:23:22
|
|
|
Kahe esime Tomb Raider reboodi loo autoriks oli Rhianna Pratchett (Mirror's Edge ja midagi veel), aga SOTR-i loo kirjutajaks sai Jill Murray, kes on kirjutanud ka kolmanda ja neljanda Assassin's Creedi stsenaariumid. Ilmselge möödapanek Eidose poolt, sest SOTR-i lugu sai äärmiselt igav, "juustune" ja klišeedest paks, no ja muidugi teine stuudio, Eidos Montréal. Crystal Dynamics oli SOTR-i tegemisel ainult nõustaja. Uus autor, uus meeskond ja tulemuseks loll stoori, sita tunnetusega gameplay, pidevalt virila näoga ja lapsikult debiilne Lara Croft, ning täiesti mööda käsitlus Lõuna Ameerika pärismaalastest... Nad on mängus tehtud nii võltsiks, et mul oli pidev tunne mingist ameerika redneckide külast, mis on karnevali puhuks ennast hollywoodilikeks inkadeks ja maiadeks maskeerinud.
EDIT:
Häh... Niikaua kui ma oma posti kribasin, jõudis Tomorrow juba ette...
|
|
Kommentaarid: 2 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
2 |
|
tagasi üles |
|
|
486
HV Guru
liitunud: 19.04.2004
|
16.03.2019 13:15:21
|
|
|
Lara täpselt sama nagu eelmises kahes osas. Ainuke vahe mis on, et tulistamist kordades vähem selles osas. See nagu ainuke gameplay element, mis midagi väärt selles triloogias. See over the top m. bay uncharted like cinematic kaka on siin ka vähem, mis minu jaoks parem.
_________________ zero |
|
Kommentaarid: 46 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
2 :: |
39 |
|
tagasi üles |
|
|
nolifer
Kreisi kasutaja
liitunud: 24.05.2008
|
17.03.2019 18:02:23
|
|
|
486 kirjutas: |
Lara täpselt sama nagu eelmises kahes osas. Ainuke vahe mis on, et tulistamist kordades vähem selles osas. See nagu ainuke gameplay element, mis midagi väärt selles triloogias. See over the top m. bay uncharted like cinematic kaka on siin ka vähem, mis minu jaoks parem. |
triloogias? minumeelest oli väike samm tagasi mis tomb raider peaks olema roheklt tombe mystilisi kohti, tomb raider oli ikka seiklus puzzle, combat oli alati tagaplaanil, lightsalt järjekordne seeria mis on ära rikutud
|
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
5 |
|
tagasi üles |
|
|
SirAskAlot
Kreisi kasutaja
liitunud: 19.03.2011
|
|
tagasi üles |
|
|
Wiltz
HV Guru
liitunud: 28.01.2002
|
19.03.2019 20:09:47
|
|
|
noh, ühe teise mängu põhjal kus need tracing ja dlss sees ja olemas on algusest peale, ei soovitaks selle pärast küll uuesti installima hakata dlss on ju puhas bullshit parimas kastmes, üks jubedamaid asju mis üldse välja on mõeldud graafikakaardinduse ajaloos
tomb raider (nii palju kui sõbra juures nägin ja mängisin pisut) on küll niigi suht uduse graafikaga mäng...tea kas dlss'ga tehakse see udu veel natuke udusemaks või
_________________ "There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins." |
|
Kommentaarid: 273 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
9 :: |
3 :: |
224 |
|
tagasi üles |
|
|
Tomorrow
HV Guru
liitunud: 08.02.2006
|
19.03.2019 20:55:29
|
|
|
Lõpuks olemti. Mäng tuli välja 187 päeva tagasi ehk 6 kuud ja 6 päeva läks aega. Nvidia RT demo oli isegi varem veel kui mäng välja tuli ja sellest on möödunud 211 päeva ehk ligi 7 kuud.
|
|
Kommentaarid: 89 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
79 |
|
tagasi üles |
|
|
libe
kvaliteetne mees
liitunud: 04.11.2001
|
19.03.2019 22:08:50
|
|
|
Wiltz kirjutas: |
noh, ühe teise mängu põhjal kus need tracing ja dlss sees ja olemas on algusest peale, ei soovitaks selle pärast küll uuesti installima hakata dlss on ju puhas bullshit parimas kastmes, üks jubedamaid asju mis üldse välja on mõeldud graafikakaardinduse ajaloos
tomb raider (nii palju kui sõbra juures nägin ja mängisin pisut) on küll niigi suht uduse graafikaga mäng...tea kas dlss'ga tehakse see udu veel natuke udusemaks või |
meh
aga kohevarsti tuleb driveritega ka varasematele kaartidele ray tracing
tea, kas tomb raider FHD's veab välja 60fps 1080ti peal
_________________ ☠ |
|
Kommentaarid: 82 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
0 :: |
70 |
|
tagasi üles |
|
|
londiste
HV Guru
liitunud: 23.04.2003
|
19.03.2019 22:14:40
|
|
|
need varjud näevad krdi head välja küll aga perf hit samuti arvestatav. alla ultra ei proovinud
mäng kahjuks/õnneks ammu läbi mängitud, nii et gameplay koha pealt ei oska pikemalt arvata. 5 minuti proovimise peale tundus äge küll.
paar benchmarki:
_________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks! |
|
Kommentaarid: 237 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
212 |
|
tagasi üles |
|
|
Dj-E
HV veteran
liitunud: 19.01.2004
|
19.03.2019 22:42:25
|
|
|
See ilu mis sealt näed ei kaalu üle perfi hitti. Seega see RTX tehnoloogia on juba eos surnud. Täiesti mõttetu tehnoloogia.
|
|
Kommentaarid: 22 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
21 |
|
tagasi üles |
|
|
libe
kvaliteetne mees
liitunud: 04.11.2001
|
19.03.2019 23:55:51
|
|
|
Dj-E kirjutas: |
See ilu mis sealt näed ei kaalu üle perfi hitti. Seega see RTX tehnoloogia on juba eos surnud. Täiesti mõttetu tehnoloogia. |
nii lolli juttu ma ei ole ammu kuulnud!!!
see on ainus tehnoloogia, mis varjude loomiseks õige on, nüüd on vaja vaid riistvaral kaasa jõuda!
_________________ ☠ |
|
Kommentaarid: 82 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
0 :: |
70 |
|
tagasi üles |
|
|
Dj-E
HV veteran
liitunud: 19.01.2004
|
19.03.2019 23:58:51
|
|
|
libe kirjutas: |
Dj-E kirjutas: |
See ilu mis sealt näed ei kaalu üle perfi hitti. Seega see RTX tehnoloogia on juba eos surnud. Täiesti mõttetu tehnoloogia. |
nii lolli juttu ma ei ole ammu kuulnud!!!
see on ainus tehnoloogia, mis varjude loomiseks õige on, nüüd on vaja vaid riistvaral kaasa jõuda! |
On siiani saadud ilma selleta hakkama ja saaks ka edaspidigi. RTX-st ei saa minu jaoks küll kunagi mingit argumenti mille järgi ma mänge või riistvara soetama hakkaks.
|
|
Kommentaarid: 22 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
21 |
|
tagasi üles |
|
|
|