praegune kellaaeg 25.04.2024 07:03:40
|
Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum |
|
Tanel
HV Guru
liitunud: 01.10.2001
|
03.10.2017 13:32:34
Uus lahendus Eestis: e-poe kaupa saab tellida otse teleekraanilt |
|
|
PRESSITEADE - Sel nädalal lisandus Telia TV keskkonda TV Poe lahendus, mis võimaldab uue seadme tellida otse koduselt teleekraanilt.
Telia meelelahutuse ja multimeedia valdkonna juht Karl Anton selgitas, et esialgse pilootprojekti raames saavad kliendid TV Poest endale tellida uue teleri. Seejuures saab valiku langetada kümne erineva mudeli vahel.
„Testime uut lahendust ja klientide huvi esmalt telerite peal. Kui kõik sujub, saame teenust edasi arendada ja tootevalikut laiendada,“ selgitas Anton.
Telia TV keskkonna kaudu saavad teleritega tutvuda ja telereid tellida kõik Telia TV ja MINU.TV digiboksiga kasutajad. TV keskkonna menüüsse lisandub selleks eraldi alajaotus „Pood“. Kui TV keskkonnas pole TV Poe alajaotust näha, tasub digiboks taaskäivitada. Uus lahendus on kasutatav tänasest, 2. oktoobrist.
Vanale nutiTV-le uus lahendus ei laiene ning teenuse kasutamiseks tuleb kolida uuele Telia TV platvormile.
Kuidas TV Poest uus teler tellida?
• Sisene TV menüüs alajaotusesse „Pood“, kust leiad 10 kampaaniamudeli kirjeldused, pildid ja hinnad
• Teleri mudeliga saad lähemalt tutvuda sellel klikkides
• Teleri tellimiseks vajutada teleri detailvaates nuppu "Saadan tellimuse"
• Seejärel tuleb tellimuse kinnitamiseks sisestada Telia TV PIN-kood
• Kui tellimus on PIN-koodiga kinnitatud, edastatakse see Teliale ning klienditeenindaja võtab tellijaga ühendust hiljemalt järgmise tööpäeva jooksul, et leppida kokku teleri eest tasumise viis ning makse- ja tarnetingimused
• Peale seda saadab klienditeenindaja kliendi e-posti aadressile Telia e-poe lingi, mille abil saab paari klikiga ostu lõplikult ära kinnitada
Allikas: www.telia.ee
_________________ HV valuutakalkulaator |
|
Kommentaarid: 461 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
12 :: |
7 :: |
356 |
|
tagasi üles |
|
|
lopes39
HV Guru
liitunud: 08.11.2004
|
03.10.2017 15:40:51
|
|
|
Esiteks oleks sealt midagi osta ja teiseks oleks siis ka odavam sealt osta.
Kolmandaks Telia pooed on liiga ülehinnatud toodetega ja isegi allahinnatud ostu ööl on samad hinnad või petu hind maha tõmmatud.
Nagu Klick müüs siin mingiaeg Samsun Galaxy A3 249 euro eest ja päris hinnaks oli pandud 399 nagu oleks suur allahindlus, kuigi see mudel polnud isegi esimesel päeval sellise kirve hinnaga m´üügil.
Minuarust võiks olla see inimeste petmine seadusega keelatud ja rangelt karistatav.
|
|
Kommentaarid: 10 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
7 |
|
tagasi üles |
|
|
Anna tooli
liitunud: 16.03.2006
|
03.10.2017 16:20:02
|
|
|
tsitaat: |
• Kui tellimus on PIN-koodiga kinnitatud, edastatakse see Teliale ning klienditeenindaja võtab tellijaga ühendust hiljemalt järgmise tööpäeva jooksul, et leppida kokku teleri eest tasumise viis ning makse- ja tarnetingimused
• Peale seda saadab klienditeenindaja kliendi e-posti aadressile Telia e-poe lingi, mille abil saab paari klikiga ostu lõplikult ära kinnitada
|
Lihtsam, kiirem ja mugavam oleks siis juba otse e-poest vaadata
_________________ |
|
Kommentaarid: 352 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
294 |
|
tagasi üles |
|
|
commer
HV Guru
liitunud: 03.10.2002
|
03.10.2017 16:32:48
|
|
|
No kui vanaema e-poest ei oska vaadata(st pole kunagi internetis käinud), aga nuti tv on selgeks tehtud siis võib sellest isegi Teliale kasu olla
_________________ Arvutite hooldus ja komplekteerimine Tartumaal
Tasuta dropboxi konto + lisa 500mb ruumi
|
|
Kommentaarid: 858 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
2 :: |
664 |
|
tagasi üles |
|
|
jägaja
HV Guru
liitunud: 06.08.2004
|
03.10.2017 16:51:11
|
|
|
commer, no vanaema peab lõppude-lõpuks ikka internetti minema.
Milleks aga nii kiire oli selle asja väljatoomisega, et isegi lõpuni ei suudetud seda asja arendada? mID või sID lahendusega oleks saanud kohe ka telekkraani vahendusel pangas ära maksta või järelmaksu võtta.
Lanseerimisega kiire, et vaja ilmselt uuele kasutajamenüüle kõik üle viia ja kes ikka nii heast asjast loobuda tahaks
http://tehnika.postimees.ee/4262709/eestis-saab-tanasest-kaupa-tellida-telekas-aga-maksma-tuleb-ikka-minna-arvutisse
_________________ " Maailm on täis kõikvõimalike külatarkade kogukondi, kelle ühine joon on teadus- ja tõenduspõhisele elukäsitusele vastandumine." |
|
Kommentaarid: 133 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
120 |
|
tagasi üles |
|
|
ab79
HV kasutaja
liitunud: 17.10.2012
|
03.10.2017 22:59:08
|
|
|
No aga üsna lombakas lahendus jah. Kui inimene läheb emotsioonostu peale välja, et tahab uut telekat saada, siis tõesti laptop lahti ja Id-ga sisse ning vormistab ruttu ära. Ideeliselt tundub see küll jah, et oleme jõudnud Eesti oma "tagasi tulevikku" fantaasiamaailmast reaalsusesse, kus filmi tegelane Marty telekaekraanil mingit võlga tasus, kusjuures kasutades selleks pangakaarti, nii et arenguruumi pankadel ka on- igaühele pangaterminalid koju ja asi siis telia tv vahendusel makselahendust pakkuda, kui laiendada seda veel teiste e-poodidega, siis pole enam arvutit e-poodlemikski vaja. Inimene jääbki 24-ks tunniks teleka taha istuma, sest kõik toimetused saab suure ekraani ees ära teha.
Aga tõsiselt võttes niiviisi on ebamugav. Asi pole isegi mitte kehvas valikus vaid selles, et teadlik inimene tahab enne valida, veenduda, selleks on kõige parem eeltöö tegemine ehk telekate kohta arvustuste lugemine, võrdlemine ja hinnapäringute tegemine- mina näiteks vaatamata sellele, et mul on nutitelekad koos veebibrauseriga, pole teleriga kokku üle 1 tunni kogu selle ca 4,5 aasta jooksul netti läinud. lihtsalt ei harju ära puldist navigeerimisega. jah, telekale võimalik usb klaverit jne, aga suurelt paneelilt on staatilise pildi, näiteks delfi uudiste lugeminevaatamine kogu oma "ilus" äärmiselt ebamugav. Nujah põhimõtteliselt saab telekaga ka netipanka sisse logida (mID abil), aga ei harju ära. Ikka lihtsam on seda teha arvutiga. Selleks, et telekas muutuks arvuti asendajaks, peab telekas enne suutma sama palju või rohkem teha, kui tavaline läpakas), aga telekates on nutifunktsionaalsus piiratud,mistõttu ei asenda telekas enam mitte midagi, isegi veebimeediaga ei konkureeri- filmid-sarjad- ülekanded-uudised jne, kõik on veebi kolinud. Ja teiseks on see n.ö TV poodlemine ka turundustrikk. Lisafunktsionaalsus mis eeldab, et sa kolid uuele TeliaTV-le ringi, ehk soetad uue digiboksi, millele on vastav püsivara istutatud. Telekas on tänapäeval vanakooli inimese meelelahutus. Kes on harjunud meelt lahutuama ühesuunalise kanali abil- veebis loed uudist sotsiaalmeediast, kommenteerid jne. Mina tunnistan ausalt, et telekas mul nüüd juba rohkem liikuva pildiga raadio asemel Kui vanasti oli raadiol lihtsalt kõlar, siis nüüd ka ekraan.
|
|
tagasi üles |
|
|
olka
HV kasutaja
liitunud: 25.09.2002
|
04.10.2017 09:32:33
|
|
|
Igasugu "huinjaad" topite sinna juurde, selle asemel et see digitv sujuvaks "as babys butt" teha, mõelge mis on oluline!
_________________ You, all gonna make me loose my mind, loose my mind |
|
Kommentaarid: 18 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
16 |
|
tagasi üles |
|
|
A.S.
HV Guru
liitunud: 27.10.2003
|
04.10.2017 09:36:04
|
|
|
Paraku digitv sujuvaks muutmine ei too raha sisse, klientide lollitamine toob, vähemalt nii loodetakse.
|
|
Kommentaarid: 33 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
33 |
|
tagasi üles |
|
|
ab79
HV kasutaja
liitunud: 17.10.2012
|
04.10.2017 14:50:25
|
|
|
A.S. kirjutas: |
Paraku digitv sujuvaks muutmine ei too raha sisse, klientide lollitamine toob, vähemalt nii loodetakse. |
kuna ostuprotsess on tehtud keeruliseks, siis vaevalt, et sellisest nn lollitamisest ka kasu on.
Inimene, kes on harjunud netist ostma, teeb ostud klikipõhiselt step-by step, mitte ei hakkka ootama müüjalt kõnesid ja edasi mitmes etapis ostuprotsessi lõpuni viima. Müüja peaks enne mõtlema riskide peale, et mis siis saab, kui klient vahepeal ringi mõtleb, oodata 24h klienditeeninduse kõnet on piisavalt pikk aeg, et klient mõtleks ringi. Näiteks leiab kusagilt veebipoest soodsama pakkumise.
Loota, et tädi Maali hakkab teleka vahendusel uut telekat ostma, on ülimalt naiivne lähenemine. Tädi Maali mõtleb, et mul ju on telekas, milleks mulle uut. Isegi mina praegu, ei ostaks isegi, kui mul oleks Telia TV. Oleks seal valikus arvutikaupa, või kasvõi võrgukaupa nagu ruuterid jne, siis võib-olla oleks pointi, aga niiviisi küll mitte. Jah see test ja pilootprojekt, aga inimeste ostukäitumisest ei tea selle teenuse arendajad mitte midagi. Sest sihtgrupp kas määramata või valesti valitud. Kellele see suunatud on? Minule kindlasti mitte.
|
|
tagasi üles |
|
|
A.S.
HV Guru
liitunud: 27.10.2003
|
04.10.2017 16:04:32
|
|
|
Pole hullu, küll see ostuprotsess lihtsamaks muudetakse, teed puldiga klõpsu ja oledki ostnud. Tahad loobuda, lähed 24h jooksul esindusse ja esitad paberkandjal avalduse. Kolmes eksemplaris.
Jälle üks surnult sündinud lahendus juures. Tore. Väga tore. Aga vähemalt ei saa keegi enam väita, et Telia üldse mitte midagi ei tee.
|
|
Kommentaarid: 33 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
33 |
|
tagasi üles |
|
|
ab79
HV kasutaja
liitunud: 17.10.2012
|
04.10.2017 17:35:27
|
|
|
A.S. kirjutas: |
Pole hullu, küll see ostuprotsess lihtsamaks muudetakse, teed puldiga klõpsu ja oledki ostnud. Tahad loobuda, lähed 24h jooksul esindusse ja esitad paberkandjal avalduse. Kolmes eksemplaris.
Jälle üks surnult sündinud lahendus juures. Tore. Väga tore. Aga vähemalt ei saa keegi enam väita, et Telia üldse mitte midagi ei tee.
|
juriidiline küss on see, et kui kaupa hakkab tellima volitamata isik, nt alaealisest pereliige. ok, tegemist e-lahendusega,seega 14-päevane tagastusõigus, aga müüja sellest tegelikult suurt võida, ainult sekeldusi tuleb mõlemale tehingupoolele juurde.
telial juba mitmete täiskasvanute filmiriiuli kasutamisega olnud probleeme, et teenuse tegelik omanik ei tellinud. tõsi, see on tegelikult ka teenuse kasutaja oma viga, et pin koodi kas ei muuda või jätab lohakile. aga teenusele jääb siis ikkagi kehva maik peale. omal nt google play ja arveldusviisiks juba mitmel korral kasutanud telia arvet. mugav, aga automaatostu olen ära keelanud ehk lasen turvalisuse mõttes igakord rakendusel üle küsida, kas ikka tahan osta. see aste võiks tegelikult isegi pin koodi abil kaitstud olla, siis kindel, et kui telefon peaks varastatama või kaduma, siis minu arvelt äppe tellima ei hakata. mis puudutab arendusi, siis mul endal tegelikult sügavalt savi, kui palju arendusi tehakse ja kes teeb, peaasi, et teenus oleks stabiilne, muu pole oluline.
|
|
tagasi üles |
|
|
indrpo
HV Guru
liitunud: 14.11.2004
|
04.10.2017 17:40:17
|
|
|
Ei maksa ehmatada ja üllatuda, et sellist müüki testitakse.
Nii pitsa koos filmiga kui mängimine ja too e-pood on lihtsalt turu kompamised, katsetused palju miski asi klikke teeb ja kuidas toimiks.
Visioon peab olema, kasvõi selleks, et kunagi pesupulbri reklaamile OK nupp kõrvale panna ja järgmisel hommikul ongi pakirobot ukse taga. See kas kliendile see meeldib või mitte, on iseasi, oluline, et seda mis vaja on ja meeldib, häirima ei hakkaks, ala Delfi reklaamid mida peab blokeerima.
|
|
Kommentaarid: 253 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
223 |
|
tagasi üles |
|
|
R3negadeX
Kreisi kasutaja
liitunud: 14.10.2010
|
04.10.2017 20:48:18
|
|
|
indrekp kirjutas: |
Ei maksa ehmatada ja üllatuda, et sellist müüki testitakse.
Nii pitsa koos filmiga kui mängimine ja too e-pood on lihtsalt turu kompamised, katsetused palju miski asi klikke teeb ja kuidas toimiks.
Visioon peab olema, kasvõi selleks, et kunagi pesupulbri reklaamile OK nupp kõrvale panna ja järgmisel hommikul ongi pakirobot ukse taga. See kas kliendile see meeldib või mitte, on iseasi, oluline, et seda mis vaja on ja meeldib, häirima ei hakkaks, ala Delfi reklaamid mida peab blokeerima. |
indrekp, sellised katsetused on juba eos täiesti läbikukkunud. Pitsa idee oli täitsa arusaadav ja katsetamist väärt, seal oli vähemalt idee taga. Mingi seos ja väikene vajadus. Aga mis vajadus on inimesel tellida tema enda teleri ekraanilt uus telekas? Milline inimene üldse otsustab kulutada 3 kohalise summa tehnikaseadmele, mis peaks tema meelt lahutama aastaid, ilma, et ta sellega normaalselt tutvuda saaks (Lühikirjeldus ei ole tutvumine). Selleks ei pea olema eriline geenius (või peab), et mõista, kuidas inimene käitub erinevates ostu situatsioonides.
Igatahes, veidi piinlik oli näha sellist featuuri Telia TV-s. Peaks ju olema seal kompententsed inimesed, kes saaksid ilma arenduskuludeta valideerida, kas ideel on üldse jumet või mitte. Paar-kolm hästi sõnastatud küsimust ja sul on 1 päevaga vastus käes.
Uusi ja huvitavaid ideid tasub alati katsetada aga teha midagi sellist, mis inimesele reaalselt ka väärtust pakub, sest minu teada ma seda vinget võimalust katkise teleriga tellida ju ei saa (ainuke äärmuslik põhjus, miks seda üldse seda-võib-olla-kasutada-kui-näiteks-enam-internetti-kunagi-kasutada-ei-saaks-ja-oleksin-liikumispuudega )
|
|
Kommentaarid: 8 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
8 |
|
tagasi üles |
|
|
Max Powers
liitunud: 21.03.2003
|
04.10.2017 20:50:30
|
|
|
No hetkel pakub telekat. See ei tähenda, et tulevikus ei võiks midagi muud pakkuda. Ka juba mainitud pitsat
|
|
Kommentaarid: 215 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
2 :: |
182 |
|
tagasi üles |
|
|
Etz
HV Guru
liitunud: 27.01.2005
|
04.10.2017 20:52:29
|
|
|
Koomiline on muidugi see, et teleri ostmiseks peab sul juba teler eelnevalt olemas olema...
_________________ ...life is random...so am I...
So, there is a fan. Time to grab your sh*t, gentlemen! |
|
Kommentaarid: 223 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
192 |
|
tagasi üles |
|
|
Max Powers
liitunud: 21.03.2003
|
04.10.2017 20:54:07
|
|
|
Etz kirjutas: |
Koomiline on muidugi see, et teleri ostmiseks peab sul juba teler eelnevalt olemas olema... |
Kui paljud autopoodi bussiga lähevad?
|
|
Kommentaarid: 215 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
2 :: |
182 |
|
tagasi üles |
|
|
jägaja
HV Guru
liitunud: 06.08.2004
|
04.10.2017 21:05:40
|
|
|
Etz, ei pea ju. Sa pead lihtsalt TTV tarbija olema ja mul oli palju aastaid digiboks monitori taga.
Maxim Puente, no ikka lähevad, oma viimase auto järel käiisin ka bussiga, sest vana autot ju müüjale ei jätnud. Ja enne seda käisin ka bussiga jne. Kuid see pole selle teemaga seonduv.
_________________ " Maailm on täis kõikvõimalike külatarkade kogukondi, kelle ühine joon on teadus- ja tõenduspõhisele elukäsitusele vastandumine." |
|
Kommentaarid: 133 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
120 |
|
tagasi üles |
|
|
ab79
HV kasutaja
liitunud: 17.10.2012
|
04.10.2017 21:19:02
|
|
|
Maxim Puente kirjutas: |
Etz kirjutas: |
Koomiline on muidugi see, et teleri ostmiseks peab sul juba teler eelnevalt olemas olema... |
Kui paljud autopoodi bussiga lähevad? |
Vaata, autoostu ja teleka ostu teleka vahendusel ei saa omavahel võrrelda. Kusjuures ma ise oma elu esimest autot ostma minnes olin ka valmis minema vaatama, sõites kohale bussiga, aga mul õnneks oli tuttav, kes autosid jagab ja tema mu ka oma autoga kohale viis st. läksime vaatama. Kui sõnastaks näiteks sinu küsimuse ümber, kui paljud teleka vahendusel autot ostaksid?!? Mis puudutab filmipitsat, siis selle teenuse kättesaadavus vist pidi olema piiratud (Ainult Tallinn) seega tegemist ei ole teenusega mis konkureeriks omas valdkonnas kellegi teise teenusega. Tegemist on väga kitsa nišiteenusega, millele näiteks minul ei ole küll mingit lisandväärtust. Pitsat saab igast kaubanduskeskusest muuseas koju kaasa osta, on võimalik ka välja minna pitsat sööma. Tõsi, mul pole ka mingeid sõpru kellega koos pitsa&õllega filme vaadata, aga noh, võib-olla noortele see teenus ka peale läheb.
@indrekp: Mulle õpetati ettevõtluse aines rakenduskõrgkoolis esimese asjana, et enne mingisuguse teenuse pakkumist tuleb teha turuanalüüs, segmenteerida sihtgruppi. Vastasel juhul võib turule sisenemine minna väga kulukaks ja ebaõnnestunuks, eriti, kui tegemist on väike-ettevõttega, kellel pole turunduse rakendamisel ja turule sisenemisel väga palju vahendeid loopida, seda enam, et tuleb koostada ka äriplaan ja rahastaja kindlasti tahab näha et äriplaanis on arvestatud selle kõigega, mis puudutab turgu. Suurkompaniil nähtavasti on raha jalaga segada või on siis palgal inimesed, kes mõtlevad, et proovime, kuidas õnnestub, läheb metsa, proovime teisiti, kui ühtepuidi ei saa, äkki teistpidi saab. Krt väike-ettevõte oleks sellise malli järgi käitudes ammu pankrotis. Mingeid analüüse ei tehta või tehakse ilmselt pinnapealselt, et tooted ja teenused mida turule tuuakse on alles alfa või beeta staadiumis.
|
|
tagasi üles |
|
|
Pikkkõrv
HV kasutaja
liitunud: 08.05.2010
|
04.10.2017 21:20:01
|
|
|
Etz kirjutas: |
Koomiline on muidugi see, et teleri ostmiseks peab sul juba teler eelnevalt olemas olema... |
Mõtlesin ka esmalt, et nagu natuke koomiline aga tegelikult on küll olukordi, kus inimesel oma olemasoleva vana teleri peale hing täis läheb ja nii saab selle kohe suurema pingutuseta uue vastu vahetada! Ehk siis ärilises mõttes Telia poolt igati õige samm, mõne teleri ikka sedasi rohkem müüdud saavad!
|
|
Kommentaarid: 2 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
|
Sold OUT
no credit
liitunud: 30.07.2002
|
04.10.2017 21:21:27
|
|
|
Etz kirjutas: |
Koomiline on muidugi see, et teleri ostmiseks peab sul juba teler eelnevalt olemas olema... |
telia digiboks on aga telekat pole?
_________________ People have been calling for a month and we've been sold out for a week or so.
|
|
Kommentaarid: 92 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
5 :: |
1 :: |
79 |
|
tagasi üles |
|
|
indrpo
HV Guru
liitunud: 14.11.2004
|
04.10.2017 21:59:51
|
|
|
ab79, ettevõtluse aines rakenduskõrgkoolis said kindlasti ka õpet selle kohta, et see kes ei riski, tõenäoliselt ei teeni ka midagi.
Telia kulu selle katse peale oli lihtsalt paar tekstirida olemasolevasse menüüsse sisestada. Kui ka kaks telerit müüakse on katse oma kulud tagasi teeninud, küll aga on vaja aru saada tänapäevast ja tulevikust, kas kliendid võiksid üldse seda menüüd sirvida ja midagi tellida.
Isiklikult, ei huvita sealt teleri ostmine, ka mitte film pitsaga, eriti kui ma ei tea mis kell see kohale jõuab.
Nagu ma ennetavalt ütlesin, foorumikasutaja ei pea sellest aru saama, eriti hinnavaatleja. Pigem on suund veel vähe arvutit kasutavale rahvale kellele sööt ette anda ning kui tõesti kaubaks läheb tuleb siiski mingis kanalis ost vormistada, olgu siis arvuti, ise või lapselapsega või esindusest.
|
|
Kommentaarid: 253 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
223 |
|
tagasi üles |
|
|
ab79
HV kasutaja
liitunud: 17.10.2012
|
04.10.2017 22:30:01
|
|
|
indrekp kirjutas: |
ab79, ettevõtluse aines rakenduskõrgkoolis said kindlasti ka õpet selle kohta, et see kes ei riski, tõenäoliselt ei teeni ka midagi.
Telia kulu selle katse peale oli lihtsalt paar tekstirida olemasolevasse menüüsse sisestada. Kui ka kaks telerit müüakse on katse oma kulud tagasi teeninud, küll aga on vaja aru saada tänapäevast ja tulevikust, kas kliendid võiksid üldse seda menüüd sirvida ja midagi tellida.
Isiklikult, ei huvita sealt teleri ostmine, ka mitte film pitsaga, eriti kui ma ei tea mis kell see kohale jõuab.
Nagu ma ennetavalt ütlesin, foorumikasutaja ei pea sellest aru saama, eriti hinnavaatleja. Pigem on suund veel vähe arvutit kasutavale rahvale kellele sööt ette anda ning kui tõesti kaubaks läheb tuleb siiski mingis kanalis ost vormistada, olgu siis arvuti, ise või lapselapsega või esindusest. |
kui turuanalüüs on võrdne lihtsalt GUI funktsionaalsuse täiendamisega, siis palju õnne. Te jäätegi sihtgruppi otsima. Ilmselt, kui õnnestub müüa kasvõi üksainus telekas, siis on ka see juba ennast õigustanud?
Mnjah. Situatsioon on umbes sama, kui visata õng ilma tamiilita vette ja loota siis, et kala näkkab.
|
|
tagasi üles |
|
|
indrpo
HV Guru
liitunud: 14.11.2004
|
05.10.2017 07:28:08
|
|
|
ab79 kirjutas: |
indrekp kirjutas: |
ab79, ettevõtluse aines rakenduskõrgkoolis said kindlasti ka õpet selle kohta, et see kes ei riski, tõenäoliselt ei teeni ka midagi.
Telia kulu selle katse peale oli lihtsalt paar tekstirida olemasolevasse menüüsse sisestada. Kui ka kaks telerit müüakse on katse oma kulud tagasi teeninud, küll aga on vaja aru saada tänapäevast ja tulevikust, kas kliendid võiksid üldse seda menüüd sirvida ja midagi tellida.
Isiklikult, ei huvita sealt teleri ostmine, ka mitte film pitsaga, eriti kui ma ei tea mis kell see kohale jõuab.
Nagu ma ennetavalt ütlesin, foorumikasutaja ei pea sellest aru saama, eriti hinnavaatleja. Pigem on suund veel vähe arvutit kasutavale rahvale kellele sööt ette anda ning kui tõesti kaubaks läheb tuleb siiski mingis kanalis ost vormistada, olgu siis arvuti, ise või lapselapsega või esindusest. |
kui turuanalüüs on võrdne lihtsalt GUI funktsionaalsuse täiendamisega, siis palju õnne. Te jäätegi sihtgruppi otsima. Ilmselt, kui õnnestub müüa kasvõi üksainus telekas, siis on ka see juba ennast õigustanud?
Mnjah. Situatsioon on umbes sama, kui visata õng ilma tamiilita vette ja loota siis, et kala näkkab. |
Vastupidi, see on visata korralik õng vette seal kus sa ei tea kas on kala või ei ole, ehk eeltöö on tegemata kalauuringu suhtes.
Kui näkkab on hästi, kui ei näkka, pole ka midagi kaotada.
|
|
Kommentaarid: 253 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
223 |
|
tagasi üles |
|
|
SirVorkars
Kreisi kasutaja
liitunud: 24.12.2003
|
05.10.2017 13:07:36
|
|
|
indrekp kirjutas: |
Vastupidi, see on visata korralik õng vette seal kus sa ei tea kas on kala või ei ole, ehk eeltöö on tegemata kalauuringu suhtes.
Kui näkkab on hästi, kui ei näkka, pole ka midagi kaotada. |
Sellisel juhul võiks õng ka korralik ja ahvatlev olla, mitte mingi närune kuivand poolik vihmauss mille üle kõik kalad naeravad...
|
|
Kommentaarid: 71 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
3 :: |
56 |
|
tagasi üles |
|
|
indrpo
HV Guru
liitunud: 14.11.2004
|
05.10.2017 17:27:08
|
|
|
SirVorkars kirjutas: |
indrekp kirjutas: |
Vastupidi, see on visata korralik õng vette seal kus sa ei tea kas on kala või ei ole, ehk eeltöö on tegemata kalauuringu suhtes.
Kui näkkab on hästi, kui ei näkka, pole ka midagi kaotada. |
Sellisel juhul võiks õng ka korralik ja ahvatlev olla, mitte mingi närune kuivand poolik vihmauss mille üle kõik kalad naeravad... |
Ega siis kalamees igasugust irvitavat kala ka ei püüa, ikka neid kes on pisut priskemad ja väärtuslikumad.
|
|
Kommentaarid: 253 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
223 |
|
tagasi üles |
|
|
|
lisa lemmikuks |
|
|
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
|
|
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
|